@mamabeer; weet niet wat je zoekt maar ik heb er vorige week 3 gezien op marktplaats. Heeft iemand van jullie trouwens gisteravond die docu gezien over het leven voor de geboorte? Was erg mooi gedaan.. zat bijna te huilen toen ik het keek...
het liefst een hele nieuwe box maar bij prenatal en babyplanet nog geen gezien is er iemand al in babypark geweest?
zozo de lettertjes zijn weer flink toegenomen hierr @ bowie ; proficiat met je zwangerschap en WELKOM! lekker vol hier zo ik wil even mijn verhaal kwijt.. ik moest vanmiddag dus bloedprikken en zag er zo erg tegenop vooral toen ik het nummertje had gekregen ik had dus 230 en het apparaat stond op 229. Ik was dus heel snel ad beurt het werd steeds erger, toen zat ik in het kamertje en ik durfde zo niet die man deed het gelukkig wel al 35 jaar en hij zei ah zo voorbij meid erna toen de buisjes waren gevuld voelde ik me zo enorm slecht draaierig, duizelig, bleek en helemaal warm van binnen me vriend durfde al niet te kijken want hij valt altijd flauw het was me het ervarinkje wel zeg! God wat is dat toch verschrikkelijk alle zusters die ik tegenkwam hadden me water aangeboden haha Groetjes dreams
bowie welkom hier... Pff het is warm zeg..zo raar benauwd. Merk dat sinds ik zwanger ben ik slecht tegen warmte kan. Vervelend voor iedereen die zo ontzettend misselijk zijn. Ben alleen wat moe verder niets....
hallo bowi welkom hier........ volgens mij heb ik een blaasontsteking pfffff morgen ff dokter bellen jeetje zo zie je die man in jaren niet en nu..... hihi de zorgverzekeraar zal ook wel denken: eerder had ze nooit wat en nu komen de rekeningen binnen
@ maartjeh aah vervelend zeg ; ik heb ook 3 blaasontstekingen gehad aan begin van me zw schap dat was echt vervelend zich, leek wel of honderden mesjes tegelijk in je snijden boh weer zo vermoeid vandaag! verder gelukkig geen last van misselijkheid Groetjes
Zo ben er ook weer even.. We zijn even lekker naar de mac geweest.. moeten we wel effe 30 km voor rijden.. maar het was heerlijk!
oh die mac chicken valt nog mee, mijn baby had ineens zin in een hele reep bonbonbloc... *misselijk nu*
Tja dan moet je dat toch lekker doen.. ik had een quarter pounder en patatjes..en nog kipnuggets..mmmmmmm
@bowie welkom bij de club Wat een lekkerbekken hier! Vandaag niet zo trek, want ben de hele dag al weer misselijk. Maar misschien morgen wel weer trek. En dan gaat de mac er ook wel in. En ook hier is de koopziekte toe geslagen. Gelukkig ook veel spullen gekregen. Tip: neem altijd een bekende mee winkelen, meestal krijg je nog wel wat. Zo is het bij mij steeds gegaan. Zusje mee, moeder mee, vriendin me. Gelukkig hoef ik het kamertje niet meer op te ruimen aangezien we net verhuisd zijn en meteen alle kamers hebben gedaan. Dus die was al lekker leeg. (inmiddels vol met baby spullen)
Willen jullie ophouden met die lekkere praat....? :-$ Ik zit hier te watertanden terwijl ik misselijk ben.... Ik heb net netjes gegeten, maar blegh de trek is ver te zoeken. Wat is het toch dat je opeens zo'n zin hebt in verkeerde dingen? @Bowie Gezellig dat je erbij komt! @Dreams Dat bloed prikken is ook niets voor mij. Ik heb ook formulieren op tafel liggen, maar ik ben zo bang voor naalden! Toch moet het helaas. Voor de gezondheid van onze frummel en die van mij... Toch maar doorbijten.. Ik moet nu nog aan het werk voor school, maar ik heb absoluut geen zin. Ben zo moe... Ik neem me voor een uurtje te werken en dan vind ik het wel best. Nou ja, stiekem niet want ik ben een vreselijke perfectionist, maar ik moet ook een beetje ontspannen. Ik heb 's avonds een hele opgeblazen buik wat gigantisch vervelend is en in de weg zit.
Hai ladies, Toen ik steeds zo misselijk was, was melk zo'n beetje het enige wat ik kon drinken en binnenhouden. (las net bij iemand precies het omgekeerde...gelukkig reageren we allemaal anders) Schimmelinfectie ben ik ook erg gevoelig voor, maar heb het tot nu toe nog niet tijdens de zwangerschap gehad. Ik begreep dat je er dan wel eerder vatbaar voor bent, maar hoop dat het me bespaart blijft. Bowie, welkom en gefeliciteerd! We hebben echt wel een grote groep volgens mij. Vriendlief is druk in de baby kamer bezig. Behang eraf, structuur verf erop en dan sausen. Straks nog even bij de praxis kijken voor een leuk behangetje voor de andere muur. Daarna nog laminaat leggen en natuurlijk binnenkort een mooie kamer uitzoeken. Hij vind het helemaal leuk om er mee bezig te zijn! Liefs olga
O ja, weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb vorige week het eerste deel van 'het leven voor de geboorte gezien' en ga straks het tweede deel kijken, want had het opgenomen. Vond het ook erg mooi om te zien en zat met tranen in mijn ogen. Olga
meiden ik heb sinds gisteren trouwens erg last van harde buiken, als ik even lig dan voel ik mn hele buik keihard worden, heeft iemand dit ook en kan dit kwaad? Ik kan het me niet meer herinneren van de vorige zwangerschappen...