Pfff ik ga eens even lekker in bad liggen....ik heb weer eens mega veel pijn. Gisteren weer een hele dag in het ziekenhuis gezeten (van 04.00snachts tot 23.00savonds) Met het uiteindelijke resultaat dat ik zelf niet meer mag plassen ..........schijnbaar is mijn "pacemaker"kapot en mijn blaas doet extreem raar (heb pace maker voor mijn blaas). Nu moet ik dus elke keer als ik naar de wc moet zelf met katheters liggen kloojen .........AAAAAAAAAA Nou ja nog 6 maanden volhouden
ik heb hem bij de kijkshop besteld was er de volgende dag al... foto`s van mijn hondjes(de 2 kleintjes waren 2 logeehondjes) http://www.mijnalbum.nl/Album=8EXEDZ4K
maarteh, ik zie twee honden en tussenin iets van een varkentje? wat is dat voor een beestje? met dat touw om zijn hals?
in je bericht stond deze link http://www.mijnalbum.nl/Album=8EXEDZ4K en dan de eerste grote foto ik zie een berner sennen en een golden retriever (alleen zijn koppie) en rechts bij die pol gras... is dat een hondje ?
geeft niets was al aan het kijken wat je kon bedoelen ja das idd een knuffelbeest een paard wat je in de tuin kan zetten
Hey da's leuk! Ik wil ergens eind augustus gaan...ik hoor wel van jou dan hoe het was... Er zit er nog ééntje (baby's world) bij mij inde buurt, maar die zijn wat duurder en daar krijg je een video...liever een dvdtje toch..hihi! Liefs Nollie
hello meiden, Hietr gaat alles goed zo te lezen MOOI ZO we gaan allemaal de goede kant op heerlijk Ik heb net ook het verhaal gelezen in de lounge wat vreselijk ziek zeg :x :x :x Heb er geen woorden voor echt waar niet.......
Hallo lieve dames een goede middag en ik las het net dat dat verzonnen was van benthe? maar heb het nog niet in de lounge gelezen. wat erg zeg dat je zoiets gaat verzinnen, geen woorden, schreeuwen om aandacht Dan wil ik nu even m'n ei kwijt.. vanmorgen had ik dus heel erge buiksteken maar het was nog wel te verdragen meer na de middag werd het steeds erger en ik had niet echt verplichtingen vandaag dus me vriend zei blijf nog even lekker liggen alles moet gewoon uitrekken maar het werd zo erg, ik ben wel wat buikpijn gewend, maar ik moest er gewoon van huilen en kroop op en neer op bed van de pijn ik vond het zo eng dus toch maar de vk gebeld en ze zei opeens nierbekken ontsteking ik denk WAT! maar erna zei ze van kan ook bandenpijn zijn, nou het was verschrikkelijk zeg dus zijn we maar hals over kop na de ha gegaan en naarmate ik daar binnenkwam zakte de pijn opeens! stom maar ik moet morgenvroeg nog even terug
sorry voor mijn lange verhaal owja er was nog iets. richting de huisarts met de taxi (ivm de zus van me vriend moest de auto lenen) vertelde die vrouw in de taxi over haar dochter dat was wle even apart zo had niet afgelopen vrijdag, maar die ervoor last van vocht in de benen had ze pillen gekregen moest ze steeds plassen zaterdag nacht schreeuwde ze van de pijn en zeiden ze bij nightcare het waren nierstenen kreeg ze een pilletje zondagnacht nog erger kreeg ze weer pillen bij de nightcare maandagnacht nog erger ze hield het maar niet vol en nightcare zei nierstenen die moeder helemaal uitgeflipt, wat blijkt, zegt een nieuwe dokter mevrouw u dochter is HOOGZWANGER ! 2 weken ervoor was ze nog ongesteld geworden die moeder snel de vader thuis halen en diezelfde maandagavond is ze nog bevallen ze wist er niks vanaf was nog ongesteld geworden en alles is dat een apart verhaal of niet ? hihi Groetjes dreams
hopelijk gaat het gauw beter dreams, en was het alleen bandenpijn. wat een raar verhaal van die taxi... kan het bijna niet geloven. anders had het vast het journaal wel gehaald toch?
nee hoor denk het toch niet, maar ik geloof het zeker wel we kennen die vrouw in de taxi en is echt een dikkerd zij en die man haha en die dochter is ook flink. ze had er niks van gemerkt. maar ik moet morgenvroeg terug naar de ha om nog een urine in te leveren. vandaag moest dat ook en waren er geen bijzonderheden. anders zou het schijmbaar kunnen zijn dat ik een ontsteking in mn nieren heb, maar lijkt me niet. het leken wel weëen, boh was echt zo ondraaglijk, nu alleen nog pijn in m'n rug gelukkig. ik heb morgen de hele dag bruiloft van m'n nichtje dus wil me dan echt goed voelen Groetjes
meiden ik ga me in mijn regenbroek wurmen (die moet ik echt gaan losknippen aan de zijkant!) en dan naar huis. denk niet dat ik vanaaf nog kom internetten want ik heb al weken niet gehandwerkt en moet toch echt weer es wat aan de handel doen hou je taai allemaal!
Juffie - sterkte meid! Verder kan ik geen pap meer typen ... ga lekker bankhangen - fijne avond allemaal! (ps essebes - mooi buikje, nu én voor je ZW)
hihi loopy je regenbroek kapot knippen dan blijf je toch niet droog meer.. oo je bedoeld natuurlijk alleen bovenaan bij de rand pffff dom van me ik hebnet eten staan koken ben alleen thuis.. Ga ik er lekker voor zitten bord op schoot voor de tv en wat denk je na een paar hapjes heb ik al geen zin meer pfffffff nou ja als iknog honger krijg warmik het wel op
Ik kom hier van mijn werk net even binnen vallen en ben wel heel nieuwsgierig geworden naar dat verzonnen verhaal. Welke topic in de lounge moet ik lezen? Klinkt heel nieuwsgierig maar eh ik wil gewoon mee praten...