Dreams..fijne dag morgen hoor! ik kom ook effe weltrusten zeggen... ga op tijd naar bed.. morgen een bruidje het haar doen.. en moet er om half 7 al zijn.... dus..eh...weltrusten....
Moon, van mijn buikspieren kan ik zeggen dat ze, mwahh...niet zo sterk zijn. Worden eigenlijk nooit gebruikt... Olga
hoihoi meiden..Nog even snel bijlezen na een drukke dag.. pfff Nou volgens mij heb ik toch echt iets gevoeld in m'n buik...! Eerst adacht ik dat het iets van mn darmen was, een beetje borrelen maar net voelde ik echt een soort plopje, maar dan heel duidelijk een beetje schuin onderin m'n buik. Nog meer meiden die al zoiets dergelijks hebben gevoeld. En kan het überhaupt nu al wel dat je het beebje voelt?
hoi allemaal wat gaan jullie snel,,ik kan jullie tempo echt niet bij houden ik heb echt geluk als ik s'avonds even kan internetten ,,ik heb het zo druk ,was vandaag pas om kwart voor negen klaar met werken en toen moest ik nog naar huis ik denk even lezen en dan douchen en maar weer naar bed,, als eerste maartjeh leuke honden heb je, dreams strerkte ik heb ook drie foto's geplaatst van mijn honden in mijn album verder gaat het hier redelijk ik heb steeds veel pijn onder in de buik ,,echt helemaal onder in ,nu zegt de vk dat ik last van mijn bekken ,je lichaam moet wennen dan er meer druk op staat ,en ik moet met een kussen tussen mijn knieén gaan slapen en meer rusten ik werk teveel ,,maar ja dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan . en ik ben vandaag gebeld ze komen 2 juli de baby kamer brengen . het lijkt me zo leuk ,,maar aan de andere kant we hebben de kamer nog niet klaar ,,dan zetten we er alles eerst maar in hoor ,,lijkt me niet goed om me daar druk om te maken ,zal wel goed komen ,,mijn man zou volgende week beginnen met behang trekken ,,en verfen ,maar ik zal moeten behangen ,,helaas we zien wel of we het redden , iedereen verder een fijne avond en kalm aan morgen allemaal groetjes en liefs gerda
Ingepinge, Ik denk dat je met 16 weken al wel iets kan voelen. In de komende weken wordt het alleen maar duidelijker en zul je zeker weten of dit hetzelfde is als wat je nu gevoeld hebt. Anders moet je eens bij de nov. mama's vragen wanneer zij het voelden. Wel leuk hoor, lijkt me zo bijzonder! Olga
Olga, dat zou idd wel heel gaaf zijn als het echt mn beebje was. T was echt een duidelijk plopje en van de week ook al wel een beetje zoiets gevoeld maar meer van die borreltjes (tsja... hoe leg je zoiets uit..?) Ben benieuwd of ik het zo nog een keertje voel!
Gerda, rustig aan doen is inderdaad lastig he. Maar ik moet toch zeggen dat ik nu voor het eerst in mijn leven echt meer aan mezelf denk. Ik voel me zo verantwoordelijk voor mijn kleine frummel dat ik best in staat ben prioriteiten te stellen en dus soms dingen gewoon laat voor wat het is. Leuk dat de babykamer al zo snel komt. Succes met klussen! Olga
WELTERUSTEN ALLEMAAL! ik vind het wel grappig hoor, dat iedereen nu zoiets heeft van: ga ik al wat voelen? 't Is toch leuk om allemaal bijna even ver te zijn. Soms concentreer ik me op mn buik en hoop ook bubbeltjes te voelen, maar tot nu toch nog niets, is ook wel een beetje te vroeg natuurlijk 8) Groetjes allemaal
hee meiden i voel baby wel al sinds twee weken, wel nog lichtjes maar het zijn duidelijke schopjes. Moet wel zeggen dat dit alweer nummertje vier is, bij de eerste voelde ik het pas met 20 weken geloof ik, de tweede met 18, derde met 16 en vierde met 14 weken.. ik ga steeds twee weken vooruit haha.. maar het gevoel zit laag in je buik, ter hoogte van je heupen voor degene die willen weten waar je het ongeveer voelt..
Miep & Miep, moet je niet toevallig de haartjes van dream d'r nichtje doen? Pff wel vroeg hoor, succes! Dreams veel plezier morgen, ik hoop dat je je goed voelt! Salapio, thanks! Nollie wat toevallig van de echo, heb je je afspraak al staan? Ik hou je iig op de hoogte. Liefs Es
Goedemorgen allemaal Na een heftig nachtje dromen, heb ik voor het eerst weer doorgeslapen.. Hebben jullie dat ook nog dat jullie van die levendige dromen hebben? Ik heb net mijn ogen opgedaan en realiseer me dat ik nog bloed moet laten prikken. Ik ben er zo bang van dat ik volgende week wel doe. Nu zou ik binnen een half uur aangekleed en zo moeten zijn en dat red ik niet... Ik moet me echt geestelijk voorbereiden. Ga later op de ochtend bij mijn broer langs. Hij heeft gisteren zijn enkelbanden gescheurd omdat hij bij het uitstappen van de bestelbus heel ongelukkig met zijn voet is terecht is gekomen. Heel vervelend, want in het slechtste geval moet hij 6 weken stil zitten en dat is niks voor hem. En over 3 weken gaat hij met vakantie.. Misschien kan ik hem een beetje opbeuren. Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Hier breekt de zon helemaal door. En dat terwijl er zoveel slechts voorspeld is.
hallo @olga ik heb precies hetzelfde als jou met mijn buikje.... veel plezier en succes vandaag dames met wat jullie gaan doen ik moet vanmiddag werken maar moet nog ff naar mijn schoonouders bellen of ik daar de auto mag lenen
goedemorgen dames, ik ben er ook eens vroeg bij bedankt allemaal voor het lieve medeleven ben net dus bij de HA geweest, blijkt dat er iets met mn darmen aan de hand is maar niks ernstigs tot nu toe, heb het ook nog nooit gehad hij kon ook geen blindedarm constateren maar ik moet goed veel drinken en verder zwart brood eten en meer vezelrijke voedingsstoffen nou dat was me dus weer het bezoekje aan huisarts met me urine was gelukkig niks mis dus ook geen nierbekken ontsteking of wat dan ook Groetjes dreams
He Dreams Dat is fijn om te lezen. Gelukkig geen nierbekkenontsteking of iets in die trent. Tja die darmen he? Ik krijg er nu ook wat last van. De verloskundige heeft verteld dat het komt omdat de baarmoeder groter wordt en de handel naar boven drukt. Dan kan er net een kink in komen die de 'boel' op houdt. Inderdaad veel drinken en vezelrijke voeding eten helpt. Ik drink ook elke dag een yogurtdrank met bacterien erin die de darmflora ondersteunen.
Miep en miep; woon je toevallig ook in limburg? misschien is het inderdaad wel m'n nichtje die je de haren moet doen hihi dat zou nog eens grappig zijn waterlelie; och jee ik wete precies wat je bedoeld ik vind het ook verschrikkelijk! maar er zit toch geen vaste tijd aan gebonden ik kon het in het ziekenhuis gewoon doen tot 16:00uur zoiets succes ermee als je gaat volgende week
hey waterlelie ja ik ga me geen zorgen maken daar dacht ik ook al aan inderdaad die baarmoeder hihi trouwens de dokter was zo naar mn buik aant luisteren zei die flink beweging daarbinnen? ik wist niet dat hun dat konden horen, of hij zei maar wat maargoed was wel een superdokter ergens uit groningen ofzo zo soort accentje hihi, was een invaller ja roosvicee zou ook helpen dus dat haal ik me straks nog maar even snel vanmiddag bruiloft oh ben al zo zenuwachtig dat mn haren niet gaan zitten terwijl ik niet eens de bruid ben hihi groetjes dreams