December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    best grappig ik stond vanmorgen op ik dacht 22 juni bruiloft vandaag. en over PRECIES 6 maanden ben ik uitgerekend.
    de tijd vliegt toch best wel moet ik zeggen :)

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik maak normaal babykleding op bestelling en om te verkopen (heel kleinschalig) maar ik ben gisteren begonnen aan een poncho voor mezelf. mijn website www.loopyfruitboop.com laat een en ander zien. tis maar hobbywerk hoor :)

@olga: mijn vetrolletje begint ook naar boven te komen hoor, en mijn jongste zus zei woensdag dat mijn kont dunner leek haha. ik ben 105 kilo bij 1.66. ;)

@waterlelie: ik droom de meest achterlijke dingen. laatst waren er bij mij 20 eitjes in een keer bevrucht :confused:

@dreams: gelukkig geen nierbekkenontsteking of iets engs!

nou meiden, nog een dagje werken en dan zit de werkweek er weer op heur!

3. Niet meer actief

ingepinge
    je kunt zeker al wel wat voelen hoor
    het is nu nog wat onduidelijk maar straks ga je het steeds vaker voelen en duidelijker
    geniet ervan meid
    ik denk echt dat het je kindje is!
    ;) ;)

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    aaa die dromen

jeetje die kunnen echt intens zijn ha..
    ik hebhet gevoel dat ik veel vaker en dieper(?) droom dan normaal

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @loopy: ik heb ff gekeken en het ziet er super lief uit!
    ik denk dat je het doet haken?

6. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hou op schei uit over dromen...haha! Droom echt werkelijk waar de raarste dingen!

Essebes, heb de afspraak nog niet gemaakt voor de pretecho, wil even de 20 wkn echo afwachten...omdat de gyn met de termijn echo vertelde dat de placenta aan de voorkant zou liggen...Heb er geen verstand van, maar als dat zo is, hoop ik dat ze wel een beetje een goed beeld kunnen krijgen van ons beebje...vandaar dat ik nog even afwacht.

Meiden ik voel de kleine wel, maar meer als een soort trillingen, heb het gevoel alsof mijn buik trilt...herkenbaar?
    Oja en vanochtend met de Angelsound geluisterd en, was alweer twee weken geleden, hoefde niet lang te zoeken! Net schuin onder mijn navel...daar was 'ie!

Alvast fijn weekend!

Liefs Nollie

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @french: klopt, ik haak ze.

als er meiden zijn die het leuk vinden, dan kan ik er eentje gratis voor je maken :) omdat jullie mijn forum-vriendinnetjes zijn. moet je me wel je adresgegevens sturen op mijn email. en eventueel een gewenste kleur, anders krijg je creme haha

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ loopy ik vind ze geweldig ...en zou er heel graag 1 willen maar dan wil ik er wel voor betalen!

9. Niet meer actief

loopy: wat maak je dan?
    heb het denk ik gemist :oops:

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Herkenbaar van dat dromen. 't verschilt wel heel erg per nacht. Vannacht heb ik in een luchtballon gezeten met een enorm gazen mandje eronder waar wel 30 man in kon. Hij wilde alleen niet hoog vliegen (wat betekent dat nou weer?)
    en laatst heb ik een 5ling gebaard terwijl het er eigenlijk 6 waren maar de 6e kwam er niet uit dus deed ik het maar met 5. MEgavaag. En t was niet eens een zware bevalling, hahaha :D

Hier helemaal geen mooi weer; t regent.
    fijne dag, groetjes sanneke

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    haha betalen mag altijd natuurlijk. voor een klein truitje (acryl) vraag ik 5 euro en met knoopjes erop 6 euro. want knoopjes zijn af en toe best duur!

@caruli, ik maak babytruitjes. ik heb net aangeboden voor meiden die daar van houden er gratis eentje te maken.

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh Loopy ik heb op je site gekeken en ik wil zo'n vestje die jij maakt! Ik wil je er heel graag voor betalen! Echt waanzinnig schattig en lief zijn ze! Mag ik je mailen met mijn adres en wensen? Baby is er nog lang niet dus je hebt nog even tijd ;)

13. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Ooh Loopy wat ga jij het druk krijgen! Ik had ook al eerder aangegeven dat ik ze erg schattig vind..dus maak maar een bestellijstje hoor! :)
    Ik wil je er gewoon voor betalen hoor...want dit wordt nachtwerk :)

14. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Ik wil ze zeker ook bij je bestellen en ik vind het helemaal niet duur..
    Welke kleur maak je ze als je het geslachtniet weet?

15. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @loopy: ik denk dat je het heel druk gaat krijgen haha.
    ik wil er best voor betalen want het is helemaal niet duur!
    ik wacht mijn 20 weken echo af dan weet ik wat het geslacht is...ik vond die paarse met die bloem super!

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    misschien handig om me gewoon op mijn hotmail te mailen, dan kan ik per persoon kijken wat ik kan doen :) dan hebben mensen die ouderwetse huisvlijt saai vinden er ook geen last van haha

loopyfruitboop@hotmail.com

17. Niet meer actief

loopy: waar kan ik dan zien wat je maakt?

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @caruli: op www.loopyfruitboop.com

effe wat anders: ik heb al weer een poos niets van jufffie gehoord... jullie?

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heb je al gemaild! VInd ze zo mooi!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Caruli - volgens mij kun je gewoon op loopy's www klikken ...

Mn lief heeft net mn plasje weggebracht naar HA (moest daar toch al zijn). Had gisteren zo veel last van mn blaas ... tenminste dat denk ik ... kan ook hevige bandenpijn zijn (heb wel een drukke dag gehad en me ook heel druk gemaakt).

Hoe voelen harde buiken eigenlijk?

Ik probeer me soms ook heel erg te concentreren op mn baarmoeder en hoop dan iets te voelen, maar heb nog niets ontdekt. Ben ook niet ongeduldig ofzo ;)

Deel Deze Pagina