@ loopy Heel leuk! @ all Zat net bij juli mama's te kijken en 1 heeft filmpje van de 20weken echo. Best grappig om te zien waar alles zit enz. http://www.youtube.com/watch?v=aTgNfcCWlf8
salapio: harde buik is: een gespannend buik en kan pijnlijk aanvoelen teken dat je het wat rustiger aan moet doen
wat een leuk filmpje alle dames bedankt voor het wensen van een fijne dag zal wel lukken voel me nu wat beter trouwens @ loopy ; ohhhh wat schattig vooral die witte met dat knoopje ik wil er ook graag ene en betaal er ook voor ik laat het je snel weten echt lieverds zijn het, maar ik wil eerst weten of ik een meisje krijg hihi ik ga zo op naar de bruiloft ik vind het wel spannend hihi volgend jaar ben ik aan de beurt groetjess
@ moon hihi lijkt me wel leuk jah, zou ik geweldig vinden om dan kleertjes te kopen enzo is toch ook niet echt iets voor een jongetje die jasjes maar een jongetje is net zo welkom hoor.. als die maar gezond is maar ik ben benieuwd hihi iedereen denkt ook dat ik een meisje krijg oh ik ben zelf zenuwachtig voor de bruiloft heb me al opgemaakt nou hoop dat ik de hele dag op de hakken staande kan blijven iedereen nog een fijne dag gewenst groetjes dreams
Moon wat een schattig filmpje zeg! Nog heel even en dan kunnen wij onze kindjes ook zo bewonderen Loopy, niet zo bescheiden zeg! Zijn echt ontzettend leuk! Zou je geen link op dit forum mogen plaatsen? Denk dat er wel meer (aanstaande) mama's interesse hebben! Ik neem contact met je op zodra ik het geslacht weet, leuk. Kuzzy Es
Zo...ik ben er ook weer... het bruidje is mooi geworden... en ze heeft gelukkig mooi weer erbij! enne Dreams..ik woon niet in limburg...woon in overijssel... dus het was vast niet je nichtje.. Wat hebben jullie weer gezellig gekletst! En Loopy...wat een geweldige schattige truitjes! vraagje..wat zou je als neutraal aanraden..? want wij willen het niet weten...vandaar.. ik ga zo denk ik even lekker op de bank onderuit..ben het wel zat..
@Loopy Heb je een mail gestuurd. Vind ze onwijs leuk! Ik heb ook al lang niets meer van juffie gehoord. Maak me toch wel een beetje zorgen hoor... Ik hoop dat het beter gaat... Ik ga zo lekker eten en dan aan de slag voor school. Ben ook al aan het wassen en zo.. Even zo'n lekker rommeldagje is voor mij altijd heerlijk.
hey meiden Ik heb wel een goede tip (athans dat denk ik ) Wij zijn nu dus aan het verfen met de babykamer, nou is het natuurlijk niet echt een aangename lucht voor ons als zwangere MAAR ik wil toch ook mijn steentje bij dragen en nu heb ik een goede tip gekregen en ik spreek nu uit ervaring dat het echt helpt. Hier komt de tip an de dag Zet een schaaltje water met daarin gesneden ui in de kamer waar geverfd wordt (wel voor een dicht raam uiteraard) dit neemt de verf geur uit de kamer wel ruik je dan wat ui lucht maar alles beter dan die indringende verfgeurtjes. Ik heb het ook gedaan en ja hoor het helpt! daarbij natuurlijk nog wel gaan luchten met de ramen open maar zet de ui dan gewoon voor een gesloten raam neer of in het midden van de kamer. Weet niet of dit al eens geschreven was hier maar beter een keer teveel toch? Verder gaat alles goed, krijg al veel reacties van mensen over mijn buik en denken allemaal dat ik al iets van 6 maand ben nou NO WAY doe maar gewoon 3 maandjes En als ik dan vertel van de tweeling zijn de racties nog leuker..hahaha.ben gelukkig niet meer zo erg misselijk wel eens dat ik even een vlaag van misselijkehid heb maar gelukkig kan ik weer wat normaal eten nog wel steeds kleine porties. We tellen nu af naar 3 juli, dan gaan we eerst voor het geregistreerd parnterschap naar het gemeente huis en aansluitend krijgen we weer een echo JOEHOE! Meiden geniet maar lekker van het weer. 8) Liefssss
Jeetje, wat wordt er een hoop getypt in twee dagen! Ik heb echt een uurtje nodig om weer even bij te lezen! Dames van de lijstjes: mag ik er ook tussen? Ik heb het zelf geprobeerd maar kom er niet echt uit hoe het moet. Ik ben uitgerekend op 5 december, ben 31 jaar, is mn eerste kindje. @Loopy: wat een ontzettend schattige vestjes maak je! Zodra ik weet wat het wordt zou ik wel bij je willen bestellen. Wat schattig! Pfff, ben gisteren compleet uitgeschakeld geweest vanwege enorme hoofdpijn. Ik heb sowieso al last van dit drukkende weer, net als zoveel van jullie maar door wat stress op mn werk (zie ook mijn bericht op 'werk en zwangerschap') heb ik enorme spanningshoofdpijn. Gister was het zo erg dat ik, na veel teveel paracetamol geslikt te hebben, in wanhoop mijn ha heb gebeld voor hulp. Hij heeft me ernstig toegesproken vanwege de hoveelheid paracetamol die ik geslikt had (zal ik ook niet meer doen, dan maar dood gaan van de pijn) maar hij kon verder niets voor me doen, er is niets wat ik mag innemen. Ja, ik kan naar de fysio maar dat maakt de pijn alleen maar erger. Maar gelukkig gaat het vandaag weer redelijk goed, ben nog maar niet gaan werken, maandag weer een nieuwe week toch? En gelukkig is het weer hier ook niet meer zo benauwd! Wat leuk voor al die meiden die hun babietje al voelen, ik kan niet wachten tot het bij mij zover is! Geduld is een schone zaak....
haj meiden., ik kom even buurten ga een lang weekend weg.. kom daarna weer terug en ga ik flink bij lezen doegg meiden.. knufff fijn weekend..
fijn weekend Lindy! ik ben me een potje moe *gaap* en loop al de hele dag te lanterfanten op kantoor. erg he
ppfff ik heb de laatste tijd steeds meer honger lijk wel onverzadigbaar maar ik eet kleine beetjes per keer anders kan mijn maag het niet aan hebben jullie er ook zo last van?
hihi heb ik ook hoor caruli. Als ik brood aan maken ben en dan denk ik doe er 2. Heb ik ze op dan worden het er toch meer En kan de hele dag wel in de koelkast zitten. Maar ik pas wel op moet er ook weer af
moon: das waar maar volgens het voedingsschema moet je 6 sneden per dag en ik eet er nu 3 dus kan eigenlijk nog wel wat bij en aankomen doe ik toch wel op den duur hihi maar idd ik hou het ook wel in de gaten maar das meer met snoepen dat ik erop let maar met eten niet zo heel erg anders word ik een slappe dweil dat merk ik gelijk als ik weer eens een dag niks gegeten heb of heel weinig gelukkig ben ik al geen grote eter maar toch... hoe is het verder met jou? hebben de meiden hier nog weekendplannen? zaterdag: boodschappen doen manlief en dochter daarna hebben ze een verjaardag feest en savonds gaan we wel met zijn alle uiteten met schoonfamilie zondag: naar mijn vader toe ivm vaderdag nog en verder denk ik niet veel.....
ik heb nog een leuk bakerpraatje: mijn collega mautice vertelde het volgende: je moet goed onthouden wanneer je je kind voor het eerst voelde. stel het is op maandag de 9e: dan wordt je baby geboren op maandag of op de 9e!
Ja had gelezen 6 boterhammen. Ik krijg er 4 op en meer echt niet. Dan knapt me maag Moet zeggen dat ik niet van de koek enz af kan blijven.. echt erg Met mij super.. voel de kleine nu sinds zaterdag.. zo bijzonder... had nog niet verwacht dat ik het nu al zou voelen. Suikers gaan ook goed, vind het wel hele opgave.. elke nacht om de 2 uur controleren dat breekt je wel op. Maar ja is voor een goed doel en nog 6 maandjes. En dan breekt je nacht door iets anders Met jou ook alles goed? Zaterdag gaan we naar verjaardag van me oma. Zondag inpakken want we gaan maandag lekker een weekjes op vakantie