ik zie iedereen posten voor jose? ik heb helemaal gene ernstige dingen gelezen lees ik eroverheen .. chips? had ook nog teruggebladerd maar vond niks heb eindelijk 2 vd 3 echofoto's in me album maar zijn wel een beetje wazig doordat ik alleen met de dig. camera ze op de pc durfde te zetten groetjes
Hier nog één met rugpijntjes...maar dat was te verwachten...ik heb een behoorlijk slechte rug dus ik had wel ingeschat dat een zwangerschap erin zou kunnen hakken. Gelukkig is het met vlagen dus ik mag niet klagen. (rijmt ) Gisteren op een concours geweest..en fikse einden gelopen (van de stallen naar het wedstrijdterrein) ik ben er vandaag nog moe van......pppffff morgen lekker rustig aan doen
@johana was dat concours toevallig in rotterdam, want een vriendin van mij ging daar heen. En dat was ook gister.
wow heb ik niet meegekregen..boh in zon laat stadium wat erg, verschrikkelijk ! sterkte voor de voorlopige periode wat hard zeg dat zoiets bestaat STERKTE
hoi allemaal ben ik ook weer even als eerste jose en man /vriend heel veel sterkte toe gewenst het klopt dat vaak de zelfde schrijven sommige hoor je echt helemaal niets van , zelf zou ik ook graag veel vaker op jullie reageren of zelf meer vertellen ,,maar ik heb het zo druk met mijn werk en mijn werk is best vermoeiend, en dan ben ik sinds 4 maanden ook mijn eigen trimsalon begonnen ,,dus mijn vrije tijd was echt helemaal op en nu moet ik een beetje aan me zelf denken 2 banen is toch wel zwaar ,,dus daarom is extra leuk om met jullie te kletsen en te lezen wat jullie schrijven ,,ik hoop echt dat ik straks vaker op forum zal zijn ik kom ook nooit verder dan de december mama's ik heb net de dvd gekeken van het leven voor de geboorte,,zo leuk om het te zien ,gisteren avond ook al een wonder,als je het kijkt herken je heel veel dingen . ik heb vandaag weer cadeautjes flesjes,en van mijn zus en moederen en nichtje heb ik de hele collectie gekregen van zwitsal voor de baby ik vond dat zo lief van ze. nou ik kom morgen weer even kijken en probeer ik ook te reageren , nou iedereen een hele fijne zondag toegewenst groetjes en liefs gerda
hoi meiden, ben er ook weer eens. Jose lieverd, jij heel veel sterkte ermee. Echt vreselijk dit nieuws, denk je de 12 weken voorbij te zijn...pfff. Hopelijk kan je het snel een goed plaatsje geven, ik weet hoe moeilijk het is allemaal. Ik ben ook wat minder hier de laatste tijd, maar ja vrijdag trouwen we dus druk druk druk, en er word hier ook zoveel geschreven! Gisteren schrok ik wel, ik had al de hele dag de baby niet gevoeld, dus savonds hartje luisteren...nee hoor, niks geen hartje.. mijn (aanstaande) man heeft het nog geprobeerd maar ook niks, ik schrok me dus echt rot. Zegt mn man: kan ie niet helemaal onderaan verstopt zitten, ik zeg nee daar zit ie al drie weken niet meer, maar ik toch even daar gezocht en tada, hartje! direct daarop kreeg ik een paar schopjes alsof ie betrapt was hihi, wat een boefje he. Meiden gaan jullie met zn allen duimen voor prachtig weer hier in limburg op vrijdag? X Groetjes.
Goedemorgen allemaal Gisteravond zijn mijn man en ik heerlijk uit eten geweest en naar Pirates 3 geweest. Het eten was heerlijk. Vooral omdat ik me niet misselijk voelde en eindelijk niet aan crackers en beschuiten hoefde te denken. Verder was de film wel aardig. Jammer dat er geen goede verhaallijn in zat, maar de actiescenes waren geweldig. Ik blijf er alleen bij dat deel 1 de beste is. Gelukkig was Orlando Bloom echt een lekkertje dus genoeg te zien... =P~ En ik ben gek van piraten en ridderfilms, dus vermaken deed ik me wel. We waren laat thuis en dat is nu wel te merken. Ik voel me brak! Ik had gisteren wel de hele tijd last van een heel erg drukkend gevoel in mijn buik. Het leek of er iets hards zat te drukken. Op een gegeven moment werd dat wel vervelend. Het zal wel zijn dat de baarmoeder gaat groeien of zo... Nou ja, het zal allemaal wel goed gaan. Ik vind het niet zo erg dat er steeds een vaste club is die schrijft. Ik vind het ontzettend gezellig en heb echt steun aan dit forum....
@ jose: heel veel sterkte meid Weer lekker veel geschreven hier Hier gaat nog steeds alles goed...alleen soms snel moe of futloos, maar over het algemeen nergens last van. Zelf heb ik nog niks gekocht voor de beeb...wel al dingetjes van mijn beste vriendin gekregen @ lentefee: hoop dat je schitterend weer hebt op je bruiloft al zenuwachtig?
Allereerst jose en man, heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Ben er gewoon stil van. Verder gaat het hier zijn gangetje. Erg druk, dus weinig tijd om het forum bij te lezen en een berichtje te tikken. Gisteren bijvoorbeeld personeelsfeest gehad waarbij we de hele stad doorlopen hebben voor opdrachten. Dacht dat ik dat niet zou trekken, maar ben nog nooit zo fit geweest! Vandaag alleen een beetje stijf gevoel in mijn benen. En ja, ik kan ook de hele dag door eten. Het vervelende is alleen dat ik dat 's nachts ook wel kan. De laatste paar weken word ik een keer of drie wakker per nacht en iedere keer dat ik wakker word, denkt mijn lijf, ah, het is ochtend, ontbijten! Nou, nee dus. Hebben jullie dat ook dat jullie 's nachts zo vaak wakker worden? Bij mij ligt de placenta tegen mijn rug aan, dus volgens de verloskundige kan ik de baby duidelijk voelen tegen die tijd. Ben erg benieuwd! Vrijdag ben ik wezen kijken voor positiebroeken bij Prenatal, C&A, Miss Etam en Promiss, maar nee hoor, enorm weinig keus voor lange dames. Gewoon niks dus. Zaterdag kwam ik toevallig langs een andere winkel en daar heb ik 4 broeken gekocht van Noppies, waarvan er twee net kunnen. Daarvan laat ik de zoom uitleggen door een naaister in de buurt. Hopelijk krijgt ons kindje niet zo'n lange stelten als zijn/haar ouders, wat een crime! Trouwens, toen ik vrijdag bij de Prenatal (en zaterdag bij die andere winkel) voor broeken gekeken had, kreeg ik helemaal de kriebels. Ik moest daar gewoon weg. Al die kinderwagens, kinderkamers, verzorgingsspulletjes, etc. Argh! Moet er nog niet aan denken. Ik moet er nog echt wel aan wennen dat ik zwanger ben. Die kooplust zal nog wel komen, denk ik. Mijn man was juist het tegenovergestelde. Hij stelde zaterdag voor om nog rond te kijken en nog een keer terug te komen. En mijn moeder wilde ook graag mee naar die winkel van zaterdag. Ikke nog niet, maar ik zal deze week wel moeten, want er zat een broek teveel bij en een andere broek had ze 30 euro teveel aangeslagen... Maar goed. Toch geniet ik wel van mijn zwangerschap. Het voelt zo speciaal! Volgende week maandag hebben we de 2e controle bij de verloskundige en ik ben benieuwd hoe dat dat zal gaan. Hebben jullie trouwens bij de termijnecho het hartje mogen horen? Wij hebben het namelijk alleen maar zien kloppen, er zat geen geluid bij. Hopelijk luistert de vk deze keer naar het hartje. Ben zo benieuwd! Sow. Da's ook weer een lap tekst! Prettig weekend! Groetjes, Nelly
Goedemorgen dames, Lentefee, ik hoop dat jullie een geweldige bruiloft hebben en ik duim voor een droge dag! Leuk, dan hebben jullie dus drie bruidjonkers! Verder ben ik juist blij dat ik eindelijk weer helemaal doorslaap in de nacht. Had ook dat ik heel vaak wakker werd en daar werd ik zo brak van. Moest ook steeds plassen 's nachts. Nu red ik het net tot de ochtend. Dat zal over een tijdje wel weer veranderen en dat is balen, want wij hebben geen wc boven... Vandaag moet ik achter de computer werken. Ik volg een ccursus va mijn werk en heb dus weer huiswerk. Dat is wennen zeg! Maar eerst komen zo mijn ouders op de koffie, dus ga me gauw aankleden. Ik kom later vandaag nog wel even langs. Olga
Wat verdrietig Jose! Veel sterkte.....dat het zo laat nog misgaat.... Ik kwam gisteren op een feestje waar ook allemaal onbekenden waren en de een na de ander vroeg hoe ver ik was Vond ik erg leuk want ik heb zelf het gevoel dat je nog niet veel ziet, maar kennelijk zien onbekenden het wel! hahahaha. Ben er trots op. Vandaag ga ik maar eens naar de stad om te kijken naar positiekleding, heb het nog niet echt nodig, maar wel leuk om te kijken. Heb verder nog geen spullen voor de baby gekocht. Weet wel al wat ik wil.
Zoo...kom ook weer effe langswippen.. @Gerda...dan ben je zekers druk! En wat een leuk cadeautje van je familie! @lentefee..ik ga ook duimen voor mooi weer hoor! @waterlelie..wat fijn dat je gister genoten hebt! super! @nelly..ik heb ook broeken van Noppies..die zitten goed hè! en dat shoppen komt vast nog wel hoor! Ik ben nu elke keer aan het opruimen.. tja je moet wat.. vooral de kleren kast is een crime.. Ik zet elke keer wat op marktplaats..zo kom ik er wel af.. en anders geef ik het weg.. ga straks maar een filmpje kijken denk ik.....
Hey Miep & Miep, heb je al een filmpje gekeken? Ik heb net Tomb Raider zitten kijken, die had ik nog liggen, mooie dame hoor die Angelina Jolie! Leuk he de prenetal! Heb je al een voorkeur voor n kinderwagen? Wij zijn gister naar Baby Dump geweest, waarschijnlijk gaan we voor de Mutsy 3 rider, die is best makkelijk in gebruik. Nelly, ik ben ook best lang 1.78 en de positiebroeken van H&M passen mij, ben je daar al wezen kijken? Hoe komt het dat je niet zo zin heb in shoppen, moet je aan het hele idee van zwanger zijn nog wennen? Ik heb bij m'n termijnecho ook alleen het hartje gezien, volgens mij kunnen ze het dan nog niet horen. Waterlelie, vertel, vertel, was de film goed? Wil m ook zo graag zien, I love Johnny Depp! Fijn dat ze lekker heb kunnen genieten van je diner! Lentefee, heb net in m'n tuin de "zonnedans"gedaan aanstaande vrijdag verwacht ik in het hele land zo'n 24gr met een strakblauwe lucht en een zonnetje kuzzy Es
hello ladies, allemaal een fijne zondag! ik ga lekker op de bank hangen met een meidenfilm en een handwerkje, dus k spreek jullie denk ik morgen wel weer liefs, loopy
@Essebes....heb nog geen filmpje gekeken...ga ik zo doen.. En zekers angelina jolie..is echt een prachtvrouw! Enne even een vraagje....over de babydump... welke ben je geweest? en was het een mooie winkel? wij willen ook een keer heen..alleen moeten we er echt voor rijden.. vandaar.. De kinderwagen vind ik echt moeilijk.. gister wel effe gereden..de stokke valt echt af..heel onstabiel.. de mutsy vond ik ook mooi! en de urban jungle en de speedi... Tja..moeilijk hoor! Nou ik ga nu effe een filmpje kijken...tot laters..