@ me 2 ; wat vervelend dat wachten he! sterkte deze korte 6 weekjes @ kelly ; ah wat vervelend zeg! kan me voorstellen dat je je nu een beetje down voelt. Sterkte! @ waterlelie ; succes met de rapportjes @ essebes ; ja bedankt ben zo blij met de nieuwe buikband en broek hihi, kan niet wachten tot ik het aan kan trekken maar dat zal nog wel 2 kleine maandjes duren moeheid slaat weer toe, denk dat ik zo even een dutje ga doen Groetjes dreams
Zo heb net voor het eerst de Angelsounds gebruikt. Placenta ligt aan de buikkant dus wellicht dat het moeilijker is, maar my God, ben echt een half uur ofzo bezig geweest om dat beebje te vinden. Had eerst zelfs mijn eigen hartslag te pakken. Later kreeg ik het beebje, was echt 160 slagen per minuut, dus denk dat ik hem wel heb gevonden. Was erg hard te horen uiteindelijk en dacht ook dat ik van allerlei bewegingen hoorde (schwoesch en plonk en boing....). Ik ben er echt wel weer geruster door! Maar dat je hem niet kan vinden is wel even stress (mijn eigenhartslag was volgens mij op een gegeven moment ook 90 per minuut of meer!)
pff telkens weer moet ik opzoeken waar ik was met lezen ik kanwel op het oranje vakje klikken maar dan kom iknooit op de goede pagina heel frustrerend
Hallo, Ik had een vraag ik heb mezelf suf gezocht naar angel sound maar kan hem nergens vinden waar hebben jullie hem gekocht. Ik mag woensdag weer naar de gyneacoloog en neem dan voor de eerste keer mijn dochtertje mee die is helemaal blij dat ze mee mag. Ik begin ook denk ik iets te voelen,echt van die mini plopjes,tis men tweede en ze zeggen dat je dat eerder kan voelen,bij mijn eerste voelde ik het rond de 17 weken. Ik moet nog een afspraak maken voor de 20 weken echo zal dat woensdag doen denk ik. Wel moet ik morgen ff thebe bellen ben gewoon helemaal vergeten om kraamzorg te regelen,bij de eerste was ik daar zo snel mee, en ben het nu dus echt vergeten het is dat iemand het vandaag aan me vroeg ik zeg oeps morgen dus gelijk doen. Verder voel ik me nu wel beter ben niet meer zo moe(soms wel natuurlijk) en misslelijk alleen als ik niet optijd wat eet. Verder kelly jeetje dan schrik je wel ff zeg,ik wist ook niet dat het al zo vroeg kan indalen maar zo zie je maar. Je moet wel blijven denken dat je in een tijdperk leeft dat ze al veel kunnen op het gebied van zwangerschap,en hoop ik dat ze voor jullie ook een oplossing hebben,ik duim voor je. Verder tja ik schrijf ook niet zoveel ik kom wel ff iedere dag kijken maar het is zo'n grote groep,wat alleen maar leuk is natuurlijk zoveel baby's die er gaan komen in het cadeautjes maand. Het weer mag van mij ook wel wat beter worden,zeker nu mijn ouders gister belde die zitten in benidorm hebben lekker weer daar maar zijn voor mij alweer lang genoeg weg, 6 weken maar ze komen over 1,5 terug gelukkig maar want onze dochter mist haar opa en oma wel heel erg. Nou dit was het wel weer voor mij vandaag groetjes jeslin
jeslin bij de kijkshop heb ik hem gekocht kan ook online en geloof bij wehkamp ofzo google anders ff op angelsound
jeslin: http://www.babysound.be/default.aspx?pi ... lang=dutch dit vond ik ook de goedkoopste, 44,50 inclusief verzenden.
kelly heb net je verhaal gelezen, wat raar zeg kan een baby nu al indalen, jeetje best schrikken dan. Waarom ka er geen vruchtwater meet bij het hoofdje komen, als een voldragen baby indaalt komt er toch ook gewoon vruchtwater bij het hoofdje? Baby zit toch in een met vruchtwater gevulde zak? Hebben ze dat nog uitgelegd hoe dat zit? Kan me voorstellen dat je nu toch wel geschrokken bent, ze kunnen inderdaad je baarmoeder aflsuiten, iets van een soort touwtje gaat er dan omheen geloof ik zodat ie niet open kan. Kunnen ze baby trouwens mischien terug duwen als ie nog voldoede ruimte heeft? Gek he dat zoiets gebeurt, hoop echt voor je dat het allemaal goed komt, ik denk in ieder geval aan je.
jeetje kellly wat erg maar ik moet je vertellen ik heb al 3 van die verhalen gehoord en bij ze alle 3 is het goed gegaan ik hoop je zo wat moed toe te werpen een vriendin van me heeft dat bij dr kindje ook gehad en die kreeg naderhand ontsluiting en die hebben toen iets bij de baarmoeder dicht gemaaakt (weet niet percies wat)maar toen is de baby zelfs nog langer blijven zitten. wel sneu voor je ik hoop dat alles goed gaat met je
hoi allemaal wat is er weer veel geschreven soms kan ik het echt niet bijhouden Loopy leuke truitjes ik ga er zeker een bestellen maar ik betaal hem ook gewoon,, wel lief dat je het ons allemaal aan bied, Loopy ik vind Bas ook een leuke jongens naam Lentefee ik hoop dat het aankomende vrijdag een mooie dag voor je word zal voor je duimen Elsa fijn dat je niet meer zo misselijk bent Kelly ook heel veel sterkte en kalm aan doen hoor Dreams sterkte met je opa Miep en Miep Lolaatje Johanna wij hebben alle 4 op de zelfde dag de 20 weken echo wel leuk zoveel mensen op de zelfde ,ik ben nnu al heel zenuwachtig aankomende vrijdag moet ik weer naar de vk, dan zal ik voor de eerste keer het hartje horen als alles goed ,ben best wel nerveus hoop dat alles goed gaat. en wij hebben nog steeds geen naam ik vind dit zo moeilijk we hebben vandaag een andere auto gekocht,omdat die van ons een naar voor val had in Hoogeveen tijdens de downbrust om de goede benaming ervan te geven nou ik ga nu lekker douchen en dan nog even lezen op bed moet morgen weer vroeg werken en dan wel 10 uur lang. dus wie weet ben ik er morgen avond weer even iedereen morgen een hele fijne dag en vannacht een goede nacht rust liefs gerda
Jeetje Kelly, wat schrikken meid! Volhouden hoor, je beebje is ook sterk! Ik duim voor je! Hier alles druk, de laatste weekjes op school, nog vier weken en dan zes weken lang lekker uitrusten! Jippie! Ik voel de beeb nou elke dag wel een paar keer. Echt van die hele kleine plopjes onderin je buik. Zo apart! Veel vrouwen zeggen dat het zo voelt, dus nu geloof ik het ook pas echt! @.. Wie had er nou ook alweer een luiertas van oilily gekocht? Ik heb er zelf ook een, met een zeemeerminnetje. Maar die van mij was niet afgeprijsd... Waar heb je die eigenlijk vandaan?
@Essebes..fijn dat je toch nog geslaagd bent! @kelly...veel sterkte hoor en ik ga duimen hoor! @gerda..waar heb jij de 20weken echo ik bij baby in beeld in zwolle.. Fijn dat jullie een andere auto hebben gekocht! Hier ook nog geen namen..maar ach we hebben nog even...toch? Jeslin fijn dat je je beter voelt! ik kom ook even weltrusten zeggen...tot morgen..
Kelly, heel veel sterkte, ik denk aan je hoor! Moet je nu ook plat liggen ofzo? of juist een beetje met je kont omhoog? ik zal vanavond een kaarsje voor je branden. en ook voor jufffie, want we hebben echt al een poos niks gehoord en dat maakt me erg zorgen
hello dames, een poos weg geweest. Ik lag in het ziekenhuis, ik was uitgedroogt ogh meiden ik voelde me zo ellendig dat ik donderdag ben opgenomen in het ziekenhuis. IK heb 4 dagen aan het infuus gelegen. Met ons kindje is alles ok het was aan het wattrappen en aan het duimzuigen. Ik was zo bang dat het niet goed zo zijn! Ik voel me nu weer een stuk beter maar moet nog wel erg rustig aan doen, en heb een eet patroonmee gekregen, Ik had de verhalen er over wel gehoord, maar dacht dat ovekromt mij niet Hoe is het met jullie? Ik heb nog wel wat bij te lezen!
Jeetje weer een aantal pagina's erbij @kelly Meid wat is dat schrikken zeg! ik duim voor je dat alles goed gaat en je beeb weer terug gaat [-o< Meid koppie erbij en doe rustig aan. @dianne Fijn dat je er weer bent en nu goed om jezelf denken hoor! Pfff meiden sorry maar kan het allemaal niet bijhouden Heb ook nog gelezen over 20 weken echo's en pretecho's wij krijgen op 14 augustus de pretecho de 20 weken echo zal er wel voor zijn. Wij wilen ook weten wat we krijgen namen zijn we ook al druk mee bezig tsja we moeten nu van elk 1 extra Verer gaat het goed heb af en toe flinke trekkende pijn (banden) vooral als ik even uitrek of moet bukken. Gister weer gewerkt maar het valt echt vies tegen moet ik zeggen had me toch een rugpijn Nou meiden wordt niet zo;n mooie dag vandaag dus maar lekker ier kletsen dan hahaha... liefssss
Dianne..fijn dat je er weer bent meid! en nu goed voor jezelf zorgen hoor! Kreeftje..vandaag lekker bijkomdagje!is ook erg prettig! Ik ga deze week maar eens achter de kinderopvang aan bellen.. en misschien even langs.. De kraamzorg is geregeld..en het pakket ook.. En dan nog naar de gemeente om alles te regelen... En de namen..tja ik vind het heel moeilijk.. ik schrijf de namen die ik leuk vind op.. en dan straks maar eens kijken.. heb nog niet een uitspringend... Aan de ene kant wil ik wel een aparte naam.. heb ik zelf ook..en is toch wel leuk....
Lieve dames, Ik heb een tijdje niet van me laten horen omdat ik te misselijk ben en me zorgen maakte. Verder heb ik veel gelegen en niks gedaan. Ik ben gister naar de gyn. geweest en gelukkig is er nog steeds genoeg vruchtwater (je wilt niet weten hoeveel ik heb zitten zuipen) en met de beeb gaat het goed. Helaas bloed ik nog steeds en het bloedstolsel is nog steeds niet afgenomen. Tis allemaal afwachten en vrijdag mag ik terug aangezien ik nog steeds vocht verlies volgens de gyn. ook al merk ik er niks van. Nadat ik thuis kwam, was ik verrast doot een smsje van mn man. "Lieverd om 17u kom ik je halen dus wees voorbereid. Ik heb een verrassing voor je". Om 17u werd ik opgehaald door mn man die wat eerder van zn werk kwam en reden richting een plek wat mij niet bekend voorkwam. We stopten in een nieuwwijk met nieuwbouw en mn man belde aan bij een huis. We werden verwelkomt door een lieve mevrouw een jaar of 50 met een witte jasje aan. Ze leek wel een verpleegster ofzo. We liepen een gang in en daar stons ik dan in een donkere kamer met allemaal geboortekaarten aan de muur
@Juffie, super fijn om weer wat van je te horen, ik maakte me echt zorgen, gelukkig is er iig genoeg vruchtwater! Ik kan me voorstellen dat je je suf "gezopen"hebt, ga zo door wijffie! bedankt dat je ons weer even op de hoogte heb gehouden, moest veel aan je denken. @Lolaatje, Future Mamam dat weet ik wel te vinden, thanks! Ik ga dat spijkerbroekje ook halen! @Loopy, grappig ik heb een nichtje Rebecca en haar vriend heet Ruben Zo meiden, ik heb het echt even niet zo prettig, vannacht overgegeven van de hoofdpijn, het begon gistermiddag al, de hele tijd met een koud washandje op m'n hoofd op bed gelegen & de gordijnen dicht, ik ga nu naar m'n werk gelukkig is het al iets minder maar ik ben bang dat ik weer zo'n aanval krijg, iemand tips? Ik drink al heel veel water... Fijne dag allemaal vandaag. Liefs Es
meiden ik heb sinds giseren last van me buik krampen die komen en gaan. Vanmorgen het zh opgebeld en ik moet om 12.10 ff langs komen. Ze denken dat het het groeien van de BM is maar willen zeker weten dat het geen voorweeen zijn. Gelukkig komt me ventje naar huis en die gaat dus mee naar het zh. Pff ben zo bang!
Ik vind het verzinnen van een naam voor een jongen zo moeilijk. Ik wil geen doorsnee naam en het moet ook goed uit te spreken zijn in het Engels en het Frans (vanwege onze achtergrond). Ik heb zelf ook geen doorsnee naam en mijn man ook niet. Ik schrijf elke keer als ik iets leuks bedenk het ook op. Voor een meisje zijn we al helemaal klaar (ook als we 3 meisjes zouden krijgen ).