December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Peetje, fijn dat je mannetje mee gaat. Probeer je niet teveel zorgen te maken, we gaan er gewoon vanuit dat het het groeien van je BM is! Laat je even wat weten als je bent geweest?
    Liefs Es

2. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    ik laat het zeker weten als ik ben geweest!

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

OH SORRY ER MIST EEN STUKJE!

We zijn een praktijk voor een pretecho.
    We kregen ene pretecho met 17 weken en wat was onze beeb flink gegroeid en zo lief aan het duimen. We weten ook wat het is! Het is een MEISJE!
    Het was zo'n lief gebaar van mn man en ik kon alleen snikken en mezelf met het idee troosten van het komt echt wel goed. Ik hoop het zooooo erg vooral ik nu weet wat het is!
    Volgens mij ben ik de eerste hier die weet wat het wordt.

@ Loopy en Waterlelie dank jullie wel voor jullie lieve Pm's! x

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Me2, ik schrijf het ook elke keer op als me een leuke naam te binnen schiet, alleen elke keer op een ander briefje :rolleyes: , die slingeren dus door m'n huisje, niet zo slim hahaha, ik denk dat ik het voortaan maar in m'n computer opsla.
    Voor een meisje weten wij ook een naam en voor een jongen kunnen we het nog niet eens worden.

Ik ga naar m'n werk...

Groetjes!

5. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    @juffie: jeetje wat ontzetten lief van jouw man zeg! Dat is inderdaad om ontroerd van te raken. En kan me voorstellen dat je je nu geen zorgen meer wilt maken, het is nu zo echt geworden nu je weet wat het wordt! Daar moet je dan ook vanuit gaan, het zal niet mis gaan. Je hebt het kleine meisje gezien, alles doet het!
    Toevallig heb ik vanavond een pretecho, ook ik hoop dat we dan al kunnen zien wat het wordt.
    Maar juffie: geniet ervan hoor!

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    loopy zit hier half te snikken door het verhaal van jufffie :) wat geweldig zeg! en het wordt een prinsesje! je bent nu de eerste die weet wat het wordt! dus voor jou kan ik een roze truitje/vestje haken?

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Super meid en geniet ervan!
    Het is zooooooooooo mooi en intens terwijl ik al tig keer een echo heb gehad in het ziekenhuis maar dat was zo afgezaagd en zo beangstigend!

We schelen maar 2 dagen dus je kan het al duidelijk zien.
    Ze zei gister al vanaf 16 weken is het al te zien en bij mij wist ze vrij zeker dat het een meisje was!

8. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Ingepinge: ja, ik was het van die oilily-luiertas. En ik heb gewoon precies dezelfde. Met de zeemeermin. Maar wel wat goedkoper dus.

@Juffie: goed om van je te horen. En wat een super verrassing van je man. Een meid! Wow! Volhouden he?

Nu ben ik even kwijt wie er net uit het ziekenhuis komt ivm met uitdroging. Weet helaas precies hoe je je voelt. Ik ben in mijn 6e week opgenomen geweest voor hetzelfde, ruim een week aan het infuus gelegen. En nu, ben nu ruim 15 weken, zit ik nog steeds de hele tijd op het randje van uitdroging. Pfff, ben het zoooo zat. Volgens de gyn komt het einde van al die ellende nu echt in zicht en gaat het leuke trimister bijna starten. Kan niet wachten. Hoop dat jij je heel snel beter voelt! Sterkte!

9. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Dankejwel juffie, ik ga er zeker van genieten! En de familie met mij (er gaan zoveel mensen mee, ik kan er wel een tribune neer zetten :) ).

@Kelly: ik lees nu pas jouw bericht, wat ontzetten naar! Ik zou het ook even niet meer weten als dat met mij ineens zou gebeuren, je gaat er nu toch een beetje voorzichtig vanuit dat alles goed zal gaan. Maar hou je vast aan het berichtje van mamabeer: zij kent 3 dames die hetzelfde mee hebben gemaakt en bij alle drie is het goed gegaan.

Heel veel sterkte!

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh dat is keilief! X
    Heel graag meid en ik betaal je ervoor!
    kan je ook sokjes en mutsjes maken?

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @jufffie: wat een geweldige verrassing van je man! Zit hier gewoon mee te snikken... :cry: :D

Voor wat betreft de namen voor ons kindje heb ik een lijstje met namen in mijn mobieltje staan. Die heb ik meestal wel bij, dus als ik een mooie naam tegenkom, kan ik die meteen noteren. Overigens had ik dat lijstje al, voordat we ook nog maar over kinderen nadachten! ;)

Ik heb nu voor een meisje: Anna, Annabel, Britt, Celeste, Daphne, Donna, Ellen, Fleur, Hannah, Hilde, Jet, Jorja, Julia, Lizzy, Lynn, Marit, Myrthe, Nina, Nadine, Nora en Tessa.
    Voor een jongen: Axel, Daan, Daniel, Dave, Florian, Hugo, Karl, Klaus, Kristjan, Kurt, Luc, Lucas, Mike, Nils, Oscar, Sam, Simon, Stef, Sven, Victor en Werner.
    Zoals je ziet zijn het nogal uiteenlopende namen en hebben we ook nog geen keus kunnen maken... Wie weet wordt het wel een heel andere naam! :(
    Een ding staat wel vast. De doopnamen die ons kind krijgt, leiden we af van de namen van onze ouders.

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Juffie..wat lief van je man!

Bowie..veel plezier bij de pretecho!

Essebes..wat vervelend meid dat je je niet zo goed voelt..
    heb helaas geen tips voor je...

Nelly..wat heb je al een boel namen!
    daar kan je vast wel uitkiezen.. ;)

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Kelly: hopelijk komt het goed met je eigenwijze kleine. Issie dan zo benieuwd naar de buitenwereld?! ;)
    Veel sterkte... We denken aan je.

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hahaha nelly, je kan ze ook gewoon allemaal nemen, net als dat meisje met die bokser-namen :p

15. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Even weer wat anders tussendoor. Mijn hond is weer tussenuit geknepen... 'k Weet niet wat ze mankeert. Maf beest. :(
    Maar hier is al snel een goed einde aan hoor. Ze stond zo'n kilometer verderop bij een boerderij aan de deur, zo van: "mag ik nog binnen of hoe zit dat." *zucht* #-o
    Kan er even geen logica achter vinden. :-k Misschien dat ze geschrokken is van het geknal van wat jagers hier in de buurt.
    Ik hou haar nu in ieder geval maar gewoon binnen.

16. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    @juffie wat lief van je ventje. Nu weet je helemaal waar je het voor doet. Blijf volhouden hoor. Die kleine moet het gewoon gaan redden. We duimen hier voor jullie mee.

Babynamen. Lastig. Jongens namen waren we zo uit, maar meisjes namen. Dat is een stuk lastiger. Daar ligt onze smaak nog wel wat uiteen. Ik had nog wel iets grappigs. Mijn zusje heeft een heleboel collega's die zwanger zijn en ze vraagt aan iedereen of ze een bepaalde naam niet heeft, want als zij ooit zwanger wordt wil ze die naam. Dat deed ze dus ook bij ons (vriend en ik) en dat was dus precies de naam die wij hadden uitgezocht. Ik stond daar echt met een bek vol tanden. Hoe kon ze het raden. Nu lachen we er om.

Moet ook vandaag maar even kinderopvang gaan regelen. Heb de papieren al liggen.

Vandaag was voor mij de laatste dag van mvm. Dus niet meer in een beker plassen. Heb een heel schattig serviesje gekregen. Past leuk bij mijn nijntje bestekje.

Had net nog mijn zusje aan de telefoon. Die is weer aan het winkelen geslagen voor de kleine. Mocht in ieder geval niet in het kruidvat boekje kijken. Daar stonden pooh dingen in.

Willen er nog meer meiden weten wat het geslacht wordt? Ik zit nog te twijfelen.

17. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hey dames,
    Dank jullie voor de super lieve berichtjes,
    hier ben ik ook al weer wat meer gekalmeerd.
    Ik hoef niet extra rustig aan te doen, de gyn zei dat ik gewoon alles moest doen alleen niet op mijn hurken gaan zitten en geen extra zwaar werk moest doen. Maar voor de rest gewoon blijven rond lopen en bewegen dan was de kan groter dat hij weer terug schoot .

Normaal kan een kindje van 16 weken nog niet indalen, maar hoogstwaarschijnlijk is dat bij mij gebeurd omdat ik heel erg slappe spieren heb door de vele operaties van vorig jaar.
    Die kleine zal daar net ingezakt zijn en de spieren doen dan de rest van het werk door hem verder naar onder te werken daarvan had ik ook die pijn.
    Maar gisteren na de onderzoeken had ik veel pijn, maar ik heb vannacht de eerste nacht weer eens goed door geslapen en vanmorgen werd ik pas om 11 uur wakker.
    Volgens mij is de freqentie van de pijn een stuk minder geworden.
    Dus ik heb hele goede hoop dat er misschien door het onderzoek die kleine toch terug is geduwd.
    Maar ja we zien het donderdag wel.

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik wil wel weten wat het wordt hoor@ en iedereeen die dat wil, mag het weten!

19. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Owww juffie ik lees net de rest van jou super lieve verhaal ............
    IK WIL OOOK hahaha
    pff ja ik ben er nu ook wel heel erg over aan het nadenken om het al te laten doen.
    Ik ga eerst eens kijken of we uberhaubt zoiets hier in de buurt hebben.

Ik vind het helemaal super voor je

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lees nu pas de andere berichtjes van Juffie en Peetje.

Peetje: heel veel sterkte vanmiddag. Ik duim. Ik denk dat het je baarmoeder is. Ik ben met 9 weken voor een spoedecho gegaan omdat ik al dagen erge buikpijn had die kwam en ging, maar was gelukkig allemaal goed!

Juffie: wat lief van je man! Mijn gyn wilde met 12,4 weken al een voorschot geven op het geslacht. We hebben er toen vlug overheen gepraat, hahaha. Leuk hoor een meisje! Ik duim ook voor jullie dat alles goed zal gaan!

essebes: ik gisteren ook mega hoofdpijn. Alleen ontspanningsoefeningen en liggen helpen bij mij....

Deel Deze Pagina