December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hebben jullie dan allemaal al zo'n buik dat jullie kleding kopen?

2. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    He moon85,

Met de buik valt het nog wel mee hoor, ikzelf vind me nog niet gegroeid (alhoewel mijn moeder een andere mening heeft) maar mijn gewone kleding zit toch echt te strak. Vooral broeken trek ik niet meer, zelfs zonder riem ben ik ze na 10 minuten al zat. Vandaar twee rokken bij prenetal gekocht en twee jurkjes van strechstof....

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ah okay.. ik hoop dat mijne deze zwangerschap niet zo snel groeid.
    Willen het een poosje geheim houden.
    En vorige x kon dat bij 6 weken al niet meer.
    heb foto's in m'n album staan.
    Heb gelukkig alles nog moet alleen een rok...

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Ik kom me hier ook aanmelden, heb gister getest!

Eindelijk!

5. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    MIjn buik kan ik al zeker anderhalve week niet meer geheim houden ....hij is echt giga (staat ook in mijn album).

Ik ben vanacht wakker geworden met stevige buikpijn ook vanmorgen had ik hier nog last van.
    De Vk zei dat ze niets anders kunnen doen dan afwachten tot volgende week ...dan is de eerste echo.
    Ik begin nu toch echt weer ongerust te worden eerst het bloedverlies nu dit weer....pfff nog even volhouden

6. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik heb de eerste 1,5 week ook ongelooflijk veel pijn in mijn buik gehad. Dit was heel vreemd alleen s'nachts als ik lag te slapen.

De pijn was dus alleen als ik in rust was. Overdag had ik eigenlijk nergens last van.
    Ik heb ook nooit bloed verlies gehad.

Omdat de pijn zo heftig was ben ik vorige week toen ik 5,5 week zwanger was toch weer naar de huisarts gegaan. Daar hebben ze even een inwendig onderzoek gedaan om te kijken of het geen bbz was, maar dat was niet zo. Dit inwendige onderzoek was zonder echo ofzo.

Omdat ze niet wist waar de buikpijn vandaan kwam heeft ze overlegd met de gyn in het ziekenhuis en later oop de dag belde ze dat ik voor een echo naar het ziekenhuis kon omdat ze bang waen dat mijn eierstokken warn gaan draaien.
    De echo was natuurlijk inwendig en daar kwam gelukkig iets vreemd uit.

Ik heb mijn eitje toen al gezien en die zat keurig in mijn baarmoeder. Het was zo klein dat je wel heel goed moest kijken. natuurlijk was er nog niets te zien van een kloppend hartje.

Na deze echo was ik toch welopgelcht en heel vreemd sinds die echo heb ik geen buikpijn meer gehad gelukkig.

Ik voel me weer prima. Ik ben wel heel erg moe en kan vooral s'avonds echt beroerd zijn van de slaap.
    Mijn borsten doen gelukkig niet meer zoveel pijn als dat ze gedaan hebben, maar mijn vriend mag er echt nog niet aankomen hi hi.

Misselijk ben ik alleen s'morgen heel even.

wat ikwel vervelend vind is dat ik veel afscheiding heb. Hebben jullie dat ook?

Sorry voor mijn lange verhaal.

Groetjes Sam

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kelly

Ja had je buik laatst al gezien hihi.

Wat naar van je bloedverlies en krampen.
    Ik hoop dat alles goed gaat.
    Het hoeft niks te zeggen.
    En is zo wat de VK zegt je kan niet meer dan dan wachten.

8. Brrr

Brrr Lid

9 jul 2006
    71
    0
    0

->Moontje
    Gefeliciteerd meid! Je was net een ronde verder dan wij en we schelen maar een beetje qua zws duur.
    Geloof je het al een beetje? Ik nog steeds niet.
    Heb je überhaupt al ergens last van?

Ik hoop ook dat ik niet snel een buikje krijg want wil het minimaal tot en met 8 weken geheim houden.

9. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    jeetje, het geloven komt nu wel meer ja!
    Ik heb net moeders voor moeders hier gehad en dus nog een keer de vet positieve test weer in handen!
    Ik heb alleen wat krampjes en steekjes in mijn buik, verder nergens last van.

Van mij mag mijn buik lekker gaan groeien hoor, we zien wel hoe lang we het stil kunnen houden, ik ben er veeeeeeeeeeeeeeeeeel te blij mee, het liefst zou ik het van de daken schreeuwen

10. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jij natuurlijk ook gefeliciteerd!

11. Niet meer actief

hallo nieuwe emiden, welkom

meiden waarbij het mis is gegaan, heel veel sterkte en hopelijk toch snel weer zwanger, ik weet hoe het voelt, het is een vreselijke tijd.

Ik mag van de VK volgende week al langs komen voor een echo als ik dat zelf zou willen, dus ik denk er nog even over..

12. Brrr

Brrr Lid

9 jul 2006
    71
    0
    0

->Moontje:
    Natuurlijk zijn wij ook heel blij! Maar ook vind ik het wel fijn om het nog even voor ons zelf te houden, als het lukt tenminste. In principe willen we het op moederdag (ben dan 8wk, 1 dag) tegen de ouders vertellen en het weekend daarop tegen de rest van de familie. Op het werk wil ik het pas na de eerste echo vertellen, mits mijn buik niet te hard gaat groeien en ik het niet meer geheim kan houden.
    [/b]

13. Brrr

Brrr Lid

9 jul 2006
    71
    0
    0
    dubbel geplaatst, sorry

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi allemaal,

Wij hebben net toch maar weer even een testje gedaan.... Oh het is gewoon zoeken naar bevestiging dat het echt zo is. Gelukkig nog steeds hardstikke positief!

Mijn vriend kan niet wachten tot hij wat aan me merkt. Nu heb ik alleen zere borsten; de ene dag erger dan de andere. Hij zegt 'sorry hoor, maar van mij mag je misselijk worden, want dan geloof ik het wat meer en kan ik voor je zorgen'. Ach, die arme mannen moeten ook wel erg lang wachten voor ze er echt wat aan hebben....

Liefs Olga

15. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Sam,
    Geeft niet hoor voor je lange verhaal...maar wat jij omschrijft dat heb ik precies hetzelfde! Maar ben de gehele dag door misselijk een weeig gevoel...Heb ik echt trek in iets en als dat dan wil eten, hoeft het niet meer..hihi!

Liefs Nollie

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Peetje, wat fijn dat je de kleine hebt gezien. Jammer dat het andere vruchtje het niet gered heeft, maar dat is de natuur…

Jeetje, ik ben ook nog helemaal niet met zwangerschapskleding bezig. Misschien komt dat na de 1e echo wel. Van de zomer moeten onze buikjes toch al aardig zichtbaar zijn toch? Lijkt me heerlijk!

Hairdresser, er zijn al heel wat meiden van het temp topic zwanger geworden deze maand. Leuk he! Nu gaat Divi ook heel goed met haar kaartje en als ze zwanger is, wordt zij ook nog een dec. Mama.

Moontje, gefeliciteerd!

Lentefee, waarom zou je misschien nog niet voor een echo willen dan?

Liefs Olga

17. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    Hier nog een december mama ik ben op 17 december uitgerekend

18. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom Azra!

19. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hopla weer een erbij gefeliciteerd azra.....
    ik he 3 mei mijn eerste intake gesprek bij de vk
    en daarna maken wel gelijk een afspraak voor een echo en hartje luisteren.
    doen ze in het ziekenhuis(hebben daar de apperatuur niet)
    ach ja maakt mij niet uit als ik het maar kan zien... xxxx

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    4 mei bedoel ik oeps.... dementie he

Deel Deze Pagina