hello ladies, ik kom net bij de gyneacoloog vandaan en joepie ik mag gewoon poliklinisch bevallen...gewoon lekker met de verloskundige (was nog ff de vraag ivm mijn MS)... mijn mams was mee en die heeft vandaag voor het eerst het hartje gehoord bloeddruk was prima en het hartje klopte goed
Wat ik wil erg schattig vindt zijn die slofjes! Ik hou persoonlijk ook niet zo van die opdrukken maar denk wel dat ik die slofjes ga halen.
Wij hebben de jongensnaam al wel de meisjes naam is nog veranderlijk Wij willen overigens ook weten wat het is met de 20wkn echo (als ze het kunnen zien) en wat mij betreft mogen anderen het dan ook weten.
wij willen ook wel weten wat het wordt...we zijn beide veel te nieuwsgierig en het is ook wel makkelijk ivm namen en het kamertje...een meisjesnaam zijn we eigenlijk al een hele poos over uit maar jongens namen vinden we toch wel moeilijk...zelfs heb ik ook het gevoel dat het een meisje wordt...12 juli hopen we het te weten te komen
Peetje wat fijn dat alles goed is! Frederike ook alles goed!fijn! Ik houd ook niet van die opdrukjes..vind het heel schattig..maar niet voor mezelf.. Kreeftje schiet al lekker op met het kamertje!leuk! Wij hebben net het babypark boek ontvangen..daar staan ook wel hele mooie kamertjes in..... Daar gaan we ook zeker een keer kijken!
wij willen ook graag weten wat het word en dat maken we ook wereldkundig...ik kan mn mond toch niet houden we zijn ook al met de namen klaar. @miep en miep: mooie kamertjes hebben ze daar he!? wij gaan daar alles bestellen...kamertje - kinderwagen enz
Ja echt super! We gaan er zeker een keer heen..maar het zit niet echt in de buurt..das wel jammer.. Wat leuk dat jullie daar alles gaan bestellen!
haj meiden ik meld me weer even gaat hier allemaal goed ben een lang weekend bij mijn schoonouders geweest.. ben alleen heel erg moe.. iedere keer.. ben niet meer zo veel online, er is iets mis met mijn internet verbinding erg jammer.. hoe ishet hier verder?
boh ik hou het niet meer bij zoveel wordt hier gekletst wel leuk.. Dianne: wat vervelend zeg dat je in het ziekenhuis lag. maar gelukkig is wel alles in orde en zeker rustig aan doen nu hoor Peetje: gelukkig ook bij jou allesgoed neem de rust en lekker vrij hihi Essebes: boh ik heb ook vaker last van zo'n zware stekende hoofdpijn als ik dan wat ga liggen gaat het meestal wel over helaas ook gene andere tips voor de rest ben ik veel vergeten wat ik owu typen en lees ik maar even de laatste bladzijden af haha groetjes dreams
hey meiden ik heb ook inkopen bij het kruidvat gedaan helaas hadden ze hier niet alles en toen was ik later even bij de gamma was het behang 50% afgeprijst.. en aangezien ik winnie the pooh wel heel leuk vind hebben we dat behanggenomen het is eigenlijk een heel rustige kleur met hier en daar een plaatje heel leuk gelijk verf en zo meegenomen nu alleen nog laminaat uitzoeken en we zijn er klaar voor om te gaan klussen
oja als het kan en mag van de Vk ga ik ook gewoon thuis bevallen Lijkt me welnet zo leuk en makkelijk
Kelly sterkte! hopelijk gaat ie gauw weer verder terug naar boven! Ik hoef gelukkig ook nog maar tot vrijdag voor mvm te plassen, ben het behoorlijk zat ,maar goed, t is voor het goede doel. hier ook druk op het werk, rapporten zijn gelukkig klaar, succes waterlelie met de rest van je rapporten. Ik plas 's nachts ook zeker 2 keer en ga morgen op kamp met groep 8 en blijf ook pitten... hopelijk hoef ik niet steeds, want we zitten in tenten van de ymca en het toiletgebouw is een stukkie lopen; daar heb ik s nachts dus echt geen zin in groetjes sanneke
Juffie, wat een geweldige verassing van je vent! Wat gaaf om te weten dat je een meid krijgt. Wij willen het ook weten hoor. Dat het bloeden nu maar gauw op mag houden en het stolsel verdwijnt...Gelukkig is wel alles oke met jullie meisje. Peetje, gelukkig niets aan de hand! Kelly, je zou bijna op je kop gaan staan ofzo... Ik duim dat je kindje vlug weer omhoog floept. Dianne, gelukkig voel je je weer iets beter en kan je weer komen meekletsen. Namen vinden wij ook zo moeilijk. Ik kan veel leuke meisjesnamen bedenken, maar daar zijn we samen nog niet uit. En jongensnamen vinden we allebei erg moeilijk, dus dat wordt nog wat. Morgen ben ik vrij en ga dan ook contact met dagverblijf maken en het een en ander bij salaris administratie en personeelszaken navragen. Als het goed is, krijg je van je baas toch een vergoeding voor het dagverblijf? Ik schrok namelijk van de prijs per maand voor 1 dag per week brengen. Was 256 euro! Liefs Olga
O ja, ben ook blij dat het plassen in een potje er bijna op zit. (nog tot zondag) Sanneke, veel plezier op je kamp. Hoop dat het niet zo regent, want dan wordt 's nachts plassen helemaal een drama! Olga
He meiden, we zitten qua aantal bladzijden al even ver als de november mama's. Wat een kletskousen zijn we toch... We zijn dan misschien wel met veel meer, maar een hoop kletsen niet zo vaak mee, dus we gaan lekker....! Olga
Hallo allemaal, Weer een werkdag voorbij. Het valt me allemaal zo zwaar. Ik merk dat het invloed heeft op mijn functioneren. Ik ben sneller geirriteerd en toon weinig geduld. De kinderen zijn ook erg druk en dat kan ik gewoon niet hebben. Met de gedachte dat ik zo nog 4 weken door moet gaan doen me niet vrolijker worden. Er is ook zoveel naast. 30 rapporten, 2 ouderavonden, overdracht naar andere leerkracht, leerlingbespreking. Ik krijg het gewoon niet meer op een rijtje en alles duizelt me. Sorry voor mijn geklaag... Ik zie er even geen gat meer in.. Maar goed: @Juffie Goed om weer van je te horen meid! Maakte me ook zorgen. Van de pm graag gedaan hoor. Was wel het minste wat ik kon doen. Vervelend dat het bloeden nog niet gestopt is. Wat wel heel goed is om te horen dat het met je kindje goed gaat ondanks alles. We blijven gewoon hopen! @Kelly Ook goed nieuws dat je ondanks alles toch nog een kindje hebt die lijkt te vechten. Blijf natuurlijk ook voor jou hopen! Ik lees dat er veel meiden zijn met pijntjes. Hier loopt er nog een. Ik heb in mijn buik vaak het gevoel dat er wat 'hards' drukt. Mijn darmen zijn ook vaak van slag en bevatten veel valse lucht. Heel genant! Verder moe, moe en nog eens moe. Ik denk dat ik mijn ijzergehalte maar eens moet laten controleren. Of misschien gewoon eens wat meer rusten... Als ik zo mijn bericht terug lees voel ik me net zo'n kip zonder kop... Sorry ben niet echt gezellig geloof ik..
Hoi allemaal, mag ik misschien hier ook mee kletsen? Ik ben nu 15 wkn en 3 dgn zwanger. Op 15 december zijn we uitgerekend. Ik lees elke keer al een beetje mee bij jullie, maar zelf heb ik weinig tijd om achter de computer te zitten. Daarom ben ik er nu pas. De eerste weken was ik erg misselijk, toen erg moe en nu voel ik me eigelijk heel goed. Momenteel zit ik thuis, omdat er op mijn werk (sta voor de klas) de vijfde ziekte heerst. Hier nog nooit van gehoord, maar blijkt erg schadelijk te zijn voor het ongeboren kind. Tot 20 weken kan het leiden tot miskraam. Ik heb vandaag bloed laten prikken om te zien of ik antistoffen heb, zo niet dan mag ik tot 20 weken niet in contact komen met kinderen . En dat nu ik net te horen heb gekregen dat mijn schoonzus aan het bevallen is. Verder willen wij wel weten wat het word. Namen hebben we ook al. En 25 augustus hebben we de pretecho, dus ben benieuwd! Knuf Aisca.
Hoi meiden, Ben al een poosje terug van de verloskundige, maar heb er een raar gevoel van overgehouden. Nou moet ik ook wel even wennen, het is weer nieuw en anders dat bij de gyn. We hebben er vanmiddag 1 1/2 uur gezeten en diegene die ons hielp was erg gehaast en halverwege werden we op een andere vk gezet met een stagaire die weer heel erg langzaam was. Ze hebben alles wel 3 keer herhaald en bleven maar doorgaan over borstvoeding en thuis bevallen. Maar het allerbelangrijkste is dat alles goed gaat en we hebben het hartje weer horen kloppen ! Wij richten ons kamertje in met winnie de pooh spulletjes dus morgen ga ik ook even buurten bij de kruidvat.
Hey, nog een juffie erbij hier! Welkom! Welke groep heb je? Ik groep 3. Balen van die 5e ziekte zeg! ik had er al wat over gehoord. Hopelijk komt dat niet bij ons. @ wat betreft de namen: jongetje weten we al jaren geleden, meisje is lastiger! We willen wel vernoemen, maar dat wordt waarschijnlijk in de doopnaam. Ik ga denk ik voor een zhuis bevalling. Volgens mij hebben we het daar een paar honderd bladzijdes geleden ook al over gehad. Jongetje/ meisje willen we niet weten. Eerst dacht ik: het maakt niet uit of we het per ongeluk zien op de 20 weken echo, maar nu wil ik het echt niet meer weten. Gevoelsmatig denk ik. Ik denk trouwens dat het een jochie is. @ waterlelie. Wij hebben ook 2 spreekavonden, maar er komen maar 11 van de 28 gelukkig. Ik heb tegen sommigen ook niks meer te vertellen; die spreek ik zo vaak op het plein ff na schooltijd, dat dat nu niet meer nodig is. Misschien ook een idee om een paar al na schooltijd in te plannen , bijv. elke dag 1 van 10 minuten? scheelt op de avonden weer een hoop. 2 moeilijke heb ik al vorige week 's middags gedaan en die komen nu niet meer. Dat scheelt weer een hoop. Ik vind een klas van 28 niet zo erg, maar 28 rapporten wel en 28 gesprekken ook! (en dan nog maar niet gesproken over aaaaaaaaallllll het nakijkwerk...) Gelukkig is mijn hum redelijk. Schiet af en toe wle ff uit mn slof, maar probeer wel mezelf te beheersen. Sterkte ermee! Hopelijk wordt het gauw beter voor je enne.. nog 3 1/2 week. Heb jij ook een dag vrij in de week of werk je full time? ik ben vrij op vrijdag. Kop op he! morgenmiddag weer naar de VK. Hopelijk horen we dan het hartje! (stiekem ben ik nog weer een beetje bang dat er misschien iets niet goed is, maar ik ben gelukkig niet meer zo onzeker als de 1e weken, dat was echt niet leuk meer!) Groetjes Sanneke