December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gezellig Aisca dat je ook mee komt kletsen.

Ik werk ook met kinderen (in de gehandicaptenzorg) en had bij de VK speciaal gevraagd naar kinderziektes.
    Als een kind de 5e ziekte heeft, mag je inderdaad officieel niet werken. Maar de incubatie tijd is geloof ik al ervoor; het is vaak pas laat duidelijk wat het is. Ik ben nog speciaal getest op antistoffen in mijn bloed en die waren aanwezig, dus ik mag gewoon werken als er 5e ziekte voorkomt in de groep.

Lisette, fijn dat jullie het hartje weer gehoord hebben. Wel raar dat alles zo lang heeft geduurd vanmiddag. De 1e keer zaten wij geloof ik 3 kwartier bij de VK. Nou ja, verder ga je alleen nog maar voor controle, dus dat is altijd maar ongeveer 10 minuten geloof ik.

Olga

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Aisca
    Oh, sorry ik heb veel te vlug gelezen en zie net dat je zelf ook getest wordt op antistoffen. Werk je al lang met kinderen? Dan zal je inmiddels vast wel antistoffen hebben.
    Maar dat je helemaal niet in contact mag komen met kinderen als je geen antistoffen hebt, is mij niet verteld hoor...

Olga

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey Juffie, lief van je mannetje zeg, en super gaaf een dochter voor julie!

Salapio, onwijs bedankt voor je tips, ik schrijf ze morgen even over en ga het dan zeker proberen, alles is de moeite waard! Thanks!

Peetje, fijn meis! En heel verstandig van je, even rustig aan doen.

Nelly, ik wil graag in het kraamhotel bevallen of anders in het ziekenhuis, maar niet thuis , woon ong een half uur/drie kwartier bij het ziekenhuis vandaan, dat vind ik te ver weg.

Frederike, fijn dat je poliklinisch kan bevallen! Wat vervelend voor je dat je Ms hebt, heb je hier al lang last van?

Aisca, welkom hier! Ik hoop dat ze antistoffen bij je zullen vinden.

XX Es

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik weet het sinds 2004 maar heb het waarschijnlijk al veel langer...mijn ergste klacht is dat ik altijd vreselijk vermoeid ben (ben daardoor ook bijna helemaal afgekeurd) en af en toe valt er eens iets uit in mijn lijf (komt ook steeds wel weer terug hoor ;) )....dus ik hoop dat ik het volhoudt tijdens de bevalling...vandaar dat ik dus wel in het ziekenhuis moet bevallen maar het mag dus wel gewoon met de verloskundige en daar mag ik dus ook onder controle blijven

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    @ Frederike, mijn nicht heeft ook MS, ze stuit ontzettend vaak op onbegrip van andere mensen, het is niet optisch he, dus andere hebben al snel een mening klaarliggen, hoop dat jij hier geen last van hebt!

Beetje rare tijd om te posten maar ik heb nog geen oog dicht gedaan vannacht, heb alles gepobeert, lezen, tv kijken, ipod luisteren, warm douchen, melk drinken, maar ben er nu dan maar even uit gegaan om hier wat te typen op het moment is m'n bed m'n grootste vijand :evil:
    Zou er om 10u uit moeten dus ga zo nog even een poging wagen, moet tot 23u werken dus ik hoop dat het lukt [-o<

Liefs Es

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    @Essebes...hoop dat je nog even lekker hebt geslapen!
    ik slaap nog steeds als een blok...

@Aisca...welkom!en gezellig dat je meekomt kletsen!

Ik hoef alleen maar vanmorgen te werken..dus vanmiddag lekker vrij..
    das ook wel eens lekker.. ;)

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @aisca: welkom!

zo meiden het is al weer woensdag! het weer is hier in gouda wel een stuk opgeknapt, hopelijk komt er toch weer een zomerse periode aan...

ik moet zo weer aan het werk, maar lees wel mee met jullie avonturen natuurlijk ;) da's het voordeel van kantoorwerk, dan kun je af en toe op internet kijken.

8. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Goeiemorgen dames,
    gisteren mijn echo gehad, goh wat prachtig! Alles erop en eraan: vingertjes, teentjes, blaasje, maagje, mooi kloppend hartje en.....
    HET IS EEN JONGEN!
    Het was mij om 't even wat het zou worden maar nu ik weet wat 't wordt is het nog echter geworden!
    Nu kan ik los met het kopen van jongens kleertjes, speelgoed etc! Geweldig, wat ben ik gelukkig!

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ aisca: welkom meid

@ Bowie: wat gaaf dat je het al weet.....heel veel shopplezier :)

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat cool bowie!

kunnen we in de lijst bijhouden of we een jongen of meisje krijgen?

11. Niet meer actief

bowie: wat leuk een jongen
    (zou ik ook wel willen haha)
    maar ik denk dat wij weer een meid gaan krijgen

zo nu kun je lekker shoppen op zoek naar jongensdingen :D

12. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    goedemorgen

niet bijgelezen
    heb bijzonder slecht geslapen
    GRRRRRRRRRRRRR

Rot auto alarm...

Het bleef maar afgaan en ik had alles gecontroleerd ramen deuren tankdop alles zat netjes dicht..
    Dus de bewegingsmelder binnen in de auto uit gezet voor het geval er een vlieg ofzo inzit...
    Maar nee hoor hij bleef afgaan....

Dus ik om 2 uur `s nachts een rondje rijden...
    en er was al niet veel parkeer ruimte dus kon ik hem voor de tweede keer die avond in een miniparkeerplaats proppen......
    Maar nog niet afgelopen.....
    dus alles er maar uitgehaald en de auto niet op slot gedaan...
    Maar ja dan slaap je ook niet rustig
    dus we gaan zo eens ff vrolijk bij de garage op visite

pffffff

13. Niet meer actief

maartjeh: balen zeg
    hopelijk kunnen ze bij de garage er wat aan doen

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik denk dat ik ook een knul krijg. geen idee waarom... maar ben zoo benieuwd!

15. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    ik heb het gevoel dat het een meisje wordt bij mij
    waarom weet ik niet
    Maar ben nu al heel benieuwd wat er uit gaat komen

16. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    zooo wat weer veel geschreven zech leuk

Ik had paar dagen erg last van harde buik. Huisarts dacht dat ik blaasonsteking had dus gisteren getest gellukig was het niet.

Ik moch gistern ook naar de verloskundige ze wilde ook ven kijken naar me buik. Ik kreeg gelijk ook een echo alles zach er goed uit. baby groeit goed ze heeft gemeten. Ik moest gewoon goed rusten als ik te druk ben kan ik harde buik krijgen.
    Ik kan morgen met goed gevoel op vakantie we gaan naar turkye heb er zin in.

Kelly wat fijn dat het weer goed gaat met je.

Juffie wat leuk dat je een meisje krijg en dat goed gaat met je.

iedereen succes

17. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik ben ook wel benieuwd wat we gaan krijgen zijn het een meisje en jongens of 2 boys of 2 girls? wij kunnen alle kanten uit wat dat betreft ;)

Leuk voor de meiden die het al weten, kunnen jullie lekker gaan shoppen!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Bowie wat leuk, een jongen! Dan is het tot nu toe eerlijk verdeeld, hi hi...

Lijkt me ook een goed plan om bij te houden in de lijst. Bij diegenen die het niet willen weten zetten we dan gewooon "verassing" neer.

Vandaag ben ik vrij.
    Heb al een dagverblijf gebeld en mag om 11 uur langs komen.
    Ook al met salarisadministratie gebeld en er wordt een bruto-netto berekening gemaakt op basis van drie dagen werken. Toch ook wel belangrijk om te weten wat je dan gaat verdienen!

Wie weet of je baas aan de kosten van het dagverblijf meebetaalt of dat het allemaal via de belasting gaat?

Liefs Olga

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zo Maartje dus jij was ook wakker vannach? Hadden we wel kunnen chatten ofzo :)
    Ik heb van vanmorgen 7 tot 10 geslapen, mooie tijd toch? 3 uurtjes? Whahaha....
    Ik had (al voordat ik zwanger was, raar maar waar) heel sterk het gevoel dat ik mama van een jongen zou worden, maar nu de laatste tijd denk ik echt een meisje.

XX Es

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Bowie, gaaf zeg een knulletje voor jullie!
    Ik heb trouwens je topic gelezen bij zwangerschap & werk, het zit je niet mee meid, koppie op, ik hoop dat de situatie snel positief verandert!

Kus Es

Deel Deze Pagina