December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    nou zeg nu sta ik er niet meer bij

2. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hoi daar ben ik weer,,ik kon niet meer inloggen er was storing ,,moets nieuwe wahtwoorden aanmaken ,,maar daar ben ik weer .

nu loop ik dus een mooi eind achter maar ik ga mijn best doen

Miep en miep ,wij hebben de 20 weken echo in de dokterspost in zwolle.

Juffie, leuk ja een meisje ,wat lief van je mannetje.

Nelly, wat heb jij al veel namen ,ik heb er nog niet een ik vind het zo moeilijk .

Happy girl , ik wil het gesslacht niet weten van de baby.

Peetje , fijn om te horen dat alles goed is met de baby

Miep en miep , er trouwens in Hoogeveen ook een baby park is 40 minuten van zwolle ze hebben op een groot deel van het assortiment nu 10 tot 15 procent korting .

Aisca, welkom bij de december mame en gefeliciteerd.

Bowie , leuk de dat jullie een jongen krijgen .

Curuli, zou je mij er ook bij willen zetten ,
    ik ben uitgeteld op 11 december 2007 en het is het eerste kindje, ik wil in het ziekenhuis bevallen ,en brostvoeding gaan geven ,

ik vond het erg jammer dat ik gisteren niet kon inloggen ik had gisteren namelijk 3 x na het plassen klein beetje bruin a rood slijm mijn vk was er vandaag ook nog niet en nu ben ik net terug vanhet werk ,,,weet een van jullie of dit kwaad kan of hebben jullie dit ookwel eens gehad,ik had verder geen pijn,,of zo en nu is het gelukkig weer weg en hopelijk blijft dat ook zo .

liefs Gerda

[/b]

3. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Hoi,

Wil de "chef bevallingslijstje" ;) mij er ook even tussen zetten?

ik ben uitgeteld op 10 december 2007 en het is ons eerste kindje, ik wil in het ziekenhuis bevallen en borstvoeding gaan geven.

Ik heb inmiddels positiekleding aan omdat de knoopjes van mijn broeken niet meer dicht wilden. Hebben jullie ook dat die positiebroeken zo laag zitten en op je blaas drukken? Als ik sta of loop, zitten ze heerlijk, maar als ik ga zitten dan zit het vreselijk strak en krijg ik last van mijn blaas en krijg ik de neiging om hem heel ver omhoog te trekken!

4. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
  5. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Zou iemand mij er ook tussen willen zetten?

10-12-07
    Kelly-1e kindje-zh bevalling-borstvoeding-?

Alvast bedankt.....dinsdag komt hopenlijk het geslacht erbij te staan :D

6. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    volgens mij is het echt handiger als 1 iemand de lijst bijhoudt (anders verdwijnen er steeds weer mensen...was met die vorige lijst ook steeds zo)

caruli jij wou dit wel doen toch ?

hierbij nog een keer mijn gegevens:

09-12-07
    frederike80 - 1e kindje - zh bevalling - borstvoeding - geslacht? (hopelijk 12 juli bekend)

7. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    ja ik wil er ook weer bij als het kan..?
    dreams - 1e kindje - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ?

8. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    He weer een lijstje.. Zal ik nu eens vragen of iemand me er op wil zetten?

Caruli mag ik dat aan jou vragen?

Waterlelie- 1e kindje - zh bevalling - borstvoeding - ?

Ik ben uitgerekend op 31 december

Alvast bedankt!

Ga nu snel verder met de rapporten... :(

9. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ja, ik wil ook wel op het lijstje!

Misskeita, uitgerekend op 16 december, 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding, geslacht NOG onbekend :)

Vandaag heb ik bezoek gekregen van mijn opa en oma. Mijn oma had een heeeel lief pakketje gemaakt met slebbetjes en rompertjes en een truitje. En mijn opa had zelf een hemdje gemaakt. Deed hij ook altijd toen mijn moeder nog klein was. Schattig he?
    Ze zijn zoooooo blij om overgrootopa en -oma te worden. Echt heel leuk!

Ik heb vanmiddag de Zwangerkadoos bij de Etos opgehaald. Wat een boel troep zit daar in zeg! Allemaal tijdschriften van januari/februari. Het enige leuke was een zwitsal-doos met verzorgingsdoekjes. Je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken, maar we hebben al zoveel troep :D

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???

02-12-07

03-12-07

04-12-07

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen

06-12-07

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07

14-12-07

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

17-12-07

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding -???

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing
    maartjeh-1e kindje-bevallen op.....-thuis bevalling-borstvoeding-geslacht blijft verrassing

20-12-07

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

22-12-07

23-12-07

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding(proberen) - geslacht ???

25-12-07

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    He wat zie ik nu....een nieuwe lijst. Betekent dit dat we de oude niet meer gebruiken?

Ik vind het prima hoor.

Misschien kunnen we later ook nog erbij zetten hoeveel we zijn aangekomen in gewicht ofzo...

Hier zijn mijn gegevens. Maar er kan toch ook een hoop uit de oude lijst gehaald worden. In ieder geval alle namen en uitgerekende data.

Olga, 18 december, 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding.

Vandaag nog een schattig wit truitje van Feetje gekocht, kon hem niet laten liggen. En wat leuke spuugdoekjes bij de Hema.

Liefs Olga

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???

02-12-07

03-12-07

04-12-07

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen

06-12-07

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07

14-12-07

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

17-12-07

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???

25-12-07

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

13. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Bedankt voor het erbij zetten! Sta ik eindelijk eens op een lijst...

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Thanks French!

15. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik help een beetje mee met de lijst (vind ik leuk 8) )
    maar de lijst was carulie's idee.

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ohh, de babykamer gaat echt hard! Mijn vent kan er niet meer mee stoppen; hij is iedere vrije avond in de weer.

1 muur is in lichte structuurverf gezet en al helemaal gesausd; de andere muur is hij nu aan het behangen.
    We hebben bij de praxis dat lichtblauwe behang met die witte/bruine soort bloemenprint. (hij is er ook in roze en knalgroen) Kan toch best voor allebei de geslachten? De andere muur is net-niet-wit gemaakt, dus wel een licht kleurtje en in combi met het behang lekker rustig. We hebben groene gordijnen en willen ook wat andere groene accenten maken. De babykamer moet wit/gebroken wit worden en er moet nog laminaat gelegd worden.
    Zo dat is de babykamer update. Vind het zo leuk.

Zondag gaan we naar babydump en Gardo in Utrecht. Hoop dat we wat leuks tegen komen.

Liefs Olga

17. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    en ook vanuit hier (nogmaals) bedankt french :)

18. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    best raar eigenlijk ik was net zo aant kijken naar de mama's die op de eerste bladzijden zijn gestart met de december 2007 mama's maar er heeft zich al een heel nieuw groepje ontwikkeld
    niet dat het ongezellig is hoor :D maar er zijn er toch veel weg..?

groetjes de futloze dreams

19. Niet meer actief

ah ik zie dat de lijst al bij gewerkt is
    thanks ;)

er zijn idd een hoop mama's van in het begin weg
    maar misschien komen ze nog
    we hebben nog een tijd te gaan samen he meiden :D

20. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey hey!

Ik wil ook graag op het lijstje...lees wel vaak en zo nu en dan klets ik eens mee...maar tis zo moeilijk om bij te houden :)

Nollie-1e kindje-zh bevalling-borstvoeding-?

Thanxs alvast!

Liefs Nollie

Deel Deze Pagina