Hoi meiden ik mag ook weer op het lijstje 04-12-07 1e kindje zk bevalling en borstvoeding Hier gaat het wel. Heb een beetje gezeik op me werk heb me ziek gemeld maar er is geen personeel dus ik word met kwaade ogen aangekeken. Ga het dinsdag met me gyn overleggen hoe nu verder want deze stress red ik niet! Heb gisteren al een waarschuwing van me buikie gehad en dat heeft me goed bang gemaakt. Ik werk s avonds in een snackbar dit doe ik nu al 7 jaar maar sinds 2 jaar zijn er nieuwe eigenaaren chineesen. Dat botst nog al eens vooral omdat ze niet bekend zijn met de nederlandse regeltjes en zo! pfff Na me zwangersschap ga ik zeker opzoek naar ander werk!
nja misschien komen er nog meer van bijkletsen inderdaad, zou wel leuk zijn ja we hebben nog een half jaar te gaan, het jammere vind ik er zijn zo weinig vooruitzichten je moet zo lang wachten, maar binnenkort maar eens de echte grote aankopen gaan doen en ik leef wel erg toe naar de 20 weken echo, dan weet ik ook meteen wat voor spulletjes ik kan kopen verder iedereen een fijne nachtrust gewenst groetjes dreams
Ik kom nog heel even kijken hier voordat ik naar bedje ga, was me het dagje wel, behoorlijk druk & iets te weinig slapie, ik ga er vanuit dat ik straks wel kan slapen. Kruidvat doet goede zaken lees ik, de winny de pooh artikelen zijn in trek! Bipat, vervelend dat het allemaal niet lekker liep op je werk (ik ken het!) Maar nu lekker genieten van je weekend, enjoy! Olga, leuk spul he van Feetje, heb zelf ook al wat ingeslagen, het is alleen niet echt goedkoop, vind je niet? Caruli, wil je mij ook op de lijst zetten? Thank you! 06-12-07, 1ste kindje,zk bevalling of kraamhotel, borstvoeding, ? Sweet Dreams allemaal! XX
Essebes, bij de winkel waar ik was hadden ze niet heel veel spul van Feetje. Het truitje was 6 euro, dus dat valt nog mee... Juffie wat een gave echo van jullie meid! En een mooi buikje hoor. Ik zou toch bijna weer denken dat mijn kindje niet goed groeit, maar ja iedereen heeft een ander lichaam, dus bij mij komt het nog wel. Peeetje, lastig zeg op je werk. Hopelijk komen jullie er nog uit, of wil je anders stoppen met werken tot na de bevalling en dan een nieuwe baan zoeken? Olga
Olga, Ik heb echt een klein buikje vooral nu ik al 17 weken ben. Iedereen die mij tegenkomt zeg; waar is je buik nou! Kijk wel naar mn buik en niet naar mn achterwerk hahahahhaah! Oh ja ik weeg nog steeds maar 51! 2 kilo aangekomen! PS Ik slaap nog steeds op mijn buik en vanacht wilde ik me omdraaien en voelde wat hards, een bobbel, aan de linkerkant. Ik hoop niet dat ik mn meissie verpletterd heb.
Elke avond en ochtend ga ike cht bijna over mn nek heen en sinds gister eet ik alleen maar zure appels en fruit. Voor de rest kan er echt niks in! Ik ga morgen naar de gyn. en ga dr op een wondermiddel vragen!
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? 02-12-07 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen 06-12-07 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 14-12-07 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 17-12-07 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? 25-12-07 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
Goedemorgen! Vandaag alweer donderdag! Peetje..lekker rustig aandoen hoor met je werk! Essebes..Hopelijk heb je lekker geslapen! Juffie..mooie foto's!Enne..je hebt haar vast niet geplet.. Hier gaat alles prima..beetje verkouden...maar voor de rest goed.. Hoef alleen maar vanmorgen te werken.. permanentje..niks aan..plus dat het ook niet zo best is..al die luchtjes.. Dus dit wordt mijn laatste permanent..kan straks ook niet meer zo makkelijk spoelen met een dikke buik.. Fijne dag allemaal!
weet je wat opvalt..wat zijn er ontzettend veel die in het ziekenhuis gaan bevallen? ik ga voor thuis..behalve als het niet mogelijk is...
goedemorgen ladies! hoe is het met iedereen? ik hoef vandaag lekker niet met koffie en rotzooi te sjouwen want we hebben geen cursussen vandaag! joepie! dus ik heb een redelijk relaxte dag op kantoor. dat mag ook wel es. vooral het bukken om de zooi in de vaatwasser te zetten daar heb ik soms al last van. dat wordt wat als ik een enorme pens heb! ik ga zeer binnenkort toch maar es naar NOG grotere beha's kijken. Misschien in een parachutewinkel? hahaha liefs, loopy
goedemorgen ja dat was mij idd ook opgevallen dat er veel in het ZK bevallen.Ik dacht altijd dat de meeste een thuis bevalling hadden/hebben Ga zo ff wat benodigdheden voor het verven halen en dan kan ik van start in de babykamer
Er is weer lekker veel geschreven hier Hier gaat alles goed, voel me ook goed, soms met vlagen moe, maar ja dat heb je als je er nog 2 hebt rondlopen Gister met mijn vriend en kids naar de vijvercentrum gefietst om planten voor onze vijver te halen...pff was blij dat ik thuis was...zooo moe zeg! Zelf heb ik nog niks voor de beeb gekocht, komt denk ik ook wel omdat ik nog alles van mijn dochtertje heb die nu 2.5 jaar is Wil wel binnenkort nog kijken voor leuke pakjes ofzo....heb toch zin om te shoppen hihi
Goedemorgen meiden! Wat naar, dat er nog zoveel zijn die zich niet lekker voelen. Ik heb zo een mazzel wat dat betreft, gewoon niet ziek geweest! Ik kwam net een berichtje tegen van iemand die een tijdje niet kon inloggen vanwege computer storing en zij had een beetje bloed verloren, ik kan dat berichtje alleen nu niet meer vinden maar ik wilde even tegen diegene zeggen dat ik de VK even zou bellen, ook al hoeft het niets te betekenen (misschien gesprongen adertje). Nog leuk om te vertellen: voor mijn vriend is het nu 'echt' geworden dat hij vader wordt nu hij weet dat er een klein jongetje in mn buik zit, hij kan het niet uit zn hoofd zetten dus toen ik gisteravond thuis kwam van mn werk stond er een groot cadeau op de keukentafel: zo'n prachtig muziek draai ding voor boven het bedje (zal wel een naam voor zijn maar weet ik even niet) in het baby blauw. Ik was zo ontroerd (ben al zo'n emotionele muts de laatste tijd), ik begon spontaan te huilen ,en toen begon hij ook, stonden we daar met zn 2en te grienen met op de achtergrond het baby muziekje . Prachtig hoor. Nou dames, een fijne dag allemaal, ik kom als ik tijd heb afentoe onder het werken door wel even kijken wat er bij gekletst is.
oh bowie wat schattig! mijn vakantie geld is binnen, dus ik ga vandaag ook eindelijk eens wat voor mijn beeb kopen.
Goeie morgen Aanstaande mama's! Lekker geslapen hoor Miep & Miep, dank je wel! Wat ziekenhuisbevalling betreft, ik durf het niet zo goed thuis, lijkt me aan de ene kant echt wel lekker, heb nml een heel groot bad thuis en daarin weeen opvangen/bevallen lijkt me best prettig, maar goed manlief ziet me ook liever in een veilig ziekenhuisbedje. Olga, dan heb je een koopje te pakken, ik heb laatst nog 12,- betaald, was het misschien een duur winkeltje? Juffie, mooie foto'tjes, schattige wieg... Iloon, ja dan ben je natuurlijk al een endje op weg als je al zo'n kleine meid heb lopen, en je weet precies wat je wel en niet nodig hebt, ik koop er op los hihi Vandaag 17 weken jahoe! \/
heb net ff geld uitgegeven nee niet voor de beeb maar aan een vaatwasser.. Ze komen hem morgen brengen.......... Dus nog ff mijn schoonvader lief aankijken of hij de aansluiting wil maken... en dan nog op zoek naar een kookplaat voor erbovenop.............
heey meiden! Ik heb ook nog ff geshopt, naja heb me moeder naar de kruitvat gestuurd want hier was alles binnen een paar uur uitverkocht! grr Een boxkleed, 2 rompers en een badcape gekocht! Owjah wil iemand mij op de lijst zetten? Dianne(19)-25 december-1e kindje- flesvoeding!
Bowie, wat super lief zeg! Dat zou een mooi plaatje geweest zijn, julie twee'tjes huilend naast het "muziekdraaiding"hihi, echt leuk! Shopse Loopy, ik hoop dat mijn vakantiegeld ook snel gestort wordt! Dianne, je bent de zoveelste die ik hoor over de kruidvat spuletjes, dan ga ik vanmiddag ook maar s kijken... Zijn het alleen artikelen met opdruk? Maartjeh, vaatwasser zou ik NIET kunnen missen hoor, was je oude kapot? Ik ga zo met m'n vriendin naar Shrek 3, ze heeft het nu erg moeilijk (ligt in scheiding) dus een beetje afleiding kan geen kwaad. Ik hoop dat we een beetje kunnen lachen met de film. ' Kuzzy Es
Hoi Ladies, Leuk te lezen dat er nu al een paar dames zijn die weten wat het gaat worden. Als ik dat zo lees begin ik te twijfelen of ik het toch niet wel wil weten...... Bowie: de tranen lopen bij mij ook over de wangen van jouw schattige verhaal! De tranenkraan staat vandaag sowieso voortdurend op druppen. Vorige week heb ik een wiegje van mijn moeder gehad en die staat nu in de verder nog lege babykamer... (zal een afbeelding zoeken of anders een foto maken!) Mijn man is gisteren als verassing begonnen met het schilderen van de babykamer, heerlijk fris kleurtje. Kan niet wachten tot de rest van de spullen komen! Zal zo meteen het lijstje ook even updaten!