December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Zo kom ook weer effe langs..

Essebes..gelukkig beter geslapen!
    En dat is zekers niet gezellig dat jullie langs elkaar heen werken...
    maar dat wordt straks misschien wel minder..?

Bowie ..wat schattig van je man zeg!lief!

French..het wordt zekers druk op de 28e... ;)

Jeslin..fijn dat alles goed was!en leuk dat je dochtertje mee was!

Maartjeh ..al druk aan het verven!leuk!

Ik heb vanmorgen de kinderopvang gebeld..en moest me inschrijven via internet..
    En dan hoorde ik tegen januari hoe of wat..
    Dus dat heb ik gedaan..maar ze zei wel dat ik nog mooi op tijd was...
    dus dat viel me alweer mee..
    En vanavond ga ik met me zus de stad in..want er was opruiming bij babytwinkel en vilahap..... :D

2. Niet meer actief

haha nee kan ik niet
    ik beinvloed hem te veel
    en ach is ook maar toeval als het uitkomt

ik hou het bij mijn gedachte
    dat het een meid word ;)

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @caruli: ik geloof dat jouw voorspellingen best vaak uitkomen hoor :) dus je doet het vast heel goed!

meiden, ik heb geen zin in werken. ik verkoop trainingen en moet daarvoor de hele dag een beetje klanten bellen en offertes uitbrengen. maar ik heb gewoon geen zin!

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Meiden, hier begint de verveling echt toe te slaan! Ik ben inmiddels al 2 maanden thuis van mijn werk ivm al mijn klachten, de uitdroging en het vele braken. Ik begin me onderhand beter te voelen. Maar ik kan nog niet zo heel veel. Op mijn werk hoef ik niet meer te komen: het schooljaar is bijna voorbij. Ik ga nog wel naar de diploma-uitreikingen enzo. Maar ik weet gewoon niet meer hoe ik mijn dagen door moet komen! Ik weet dat veel van jullie er heel wat voor over zouden hebben om het wat rustiger aan te kunnen doen, maar ik wil zo graag weer wat om handen hebben.
    Pffffffff....

5. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

MEIDEN FF JULLIE MENING!

ben nu ruim 17 weken zwanger en sinds week 14 bloed ik ivm een bloedprop in mn baarmoeder.
    Sinds week 15 is de misselijkheid 3 keer zo erg geworden, heb ik last van erge koppijn, heb vermoeide benen alsof ik 80 kilo moet meesleuren, heb last van een drukend gevoel in mn bovenbuik en heb constant menstruatiepijn laag in mn rug en baarmoeder en slaap 's nachts heel slecht!

Is dit normaal? Want in het beginvan mn zwangerschap had ik dit niet en ik heb het gevoel dat het met de dag zwaarder wordt! Dit is ook mn eerste kind en ik ben nog lekker jong en voelde me altijd fit.

Verder ben ik echt toe aan vakantie en ben zoooooo moe!

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    jufffie, ik zou toch weer met de arts bellen en als je ongerust blijft, een second opinion aanvragen!

@misskeita: zal ik je leren haken :D

7. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    @essebes: jah heel leuk spul van winnie the pooh!

@caruli: bedankt meid!

@juffie: Ik denk dat je er verstandig aan doet ff je verloskundige te bellen. Ik herken je klachten en heb er te lang mee rond gelopen met gevog dat ik een week in het ziekenhuis aan een infuus lag. Ik weet niet of je ook moet braken? maar dan kan je misschien iets krijgen en als je weet dat het oke is ben je ook wat rustiger!

8. sofine79

sofine79 Lid

5 apr 2007
    20
    0
    0
    Mag ik ook op de lijst?

03-12-07
    Sofine - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht: nog onbekend

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Huisarts gister gebeld en zegt ie doodleuk maak een afspraak dus ik heb morgen om half 10 een afspraak staan.
    Ik loop bij de gyn. en kan pas morgenmiddag bij dr terecht.

waar had jij last van? Ik moet net niet kotsen maar het scheelt weinig of alles komt eruit!

10. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    jeetje juffie..
    ik zou idd ook ff eenafspraak maken dan heb je zekerheid......

Mag ik trouwens wel verven ?
    De 1 zegt van wel de ander zegt van niet............
    het is de deurpost en plintjes met gewone verf

en ik heb de een groot vlak met magneetverf en daarover heen schoolbordverf

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Bij mij kwam alles er direct uit. ondanks dat ik medicijnen had, en diaree, maar goed als er niets in zit kom er ook niets uit. Maar ik denk niet dat je uitgedroogt bent als je niet hoeft te braken(gelukkig maar) en j emoet goed drinken als je te weinig drinkt krijg je hooftpijn

12. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    euh nee dat mag niet...verf op waterbasis mag wel maar de 'gewone' verf waar jij het over hebt is gewone lak en dat is op terpentinebasis en dat mag niet...latex (muurverf) mag wel dat is dan weer op waterbasis... je hebt wel verf voor het hout op waterbasis

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Juffie idd gaan voor een second opinion! *knuff*

Hier echt even een OFF day vandaag....ben enorm huilerig en echt moe...ik doe al zo rustig mogelijk maar ja ik moet gewoon werken natuurlijk. Een collega gaat met zwangerschapsverlof en kreeg een mand met babykleertjes...liet ze me een schattig pakje zien...begin ik weer te huilen! echt verschrikkelijk schaam me dood....echt helemaal niets voor mij dit.

14. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dames wat bedoelen jullie met een second opinion?
    Moet ike en andere arts benaderen? hoe gaat dat in zn werking?

15. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo meiden,

De lijst krijgt al een mooie uitwerking zeg :thumup:

Vandaag weer een beetje een down daggie hoofdpijn en een misselijk gevoel BLEHHH..Maar met wat rust gaat het dan wel weer wat.
    Ik moet er gewoon zo opletten dat ik genoeg drink want dat doe ik dus niet :( :(

Hier zijn we ook druk bezig met de kamer, wat betreft het verfen ik heb dus ook wat plintes geverfd met de ''gewone'' verf zeg maar we hebben wel heel goed gelucht en ben niet steeds in die kamer geweest je moet niet steeds in die lucht staan en het inademen maar daar heb ik wel om gedacht ik hoop dat ik er wel goed aan gedaan heb (voel me dan toch wel schuldig :rolleyes: )

@juffie

Ik sluit me bij de meiden aan even een second opinion dat is voor je gemoedsrust ook beter, ik hoop dat het allemaal goed uitplakt meid.

Meiden die het geslacht al weten..wat super! hier gaat het ook al kriebelen.
    We hebben dinsdag weer een afspraak bij de gyn, krijgen we ook weer een echo dus ben weer erg benieuwd naar de beebs en of ze het allebei wat goed doen altijd spannend zulke dingen.

Nou ik zal even naar mijn eten toe voor het geen eten meer is ;)

tot kiekes meiden

Liefsss

16. augustus

augustus Niet meer actief

Hallo meiden,

Juffie ik zou ook voor een second opinion gaan!

Heb vandaag de kinderwagen gekocht. Hij staat in mijn album. Een fijne lichte wagen is het. Kon hem gelijk meenemen.. Ben aan het scheuren door de woonkamer haha

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo allemaal,

Juffie, valt me op dat je weer een stuk positiever klinkt meid! Mooi zo, gewoon vertrouwen hebben in jullie meissie.
    Ik slaap ook nog gewoon op mijn buik. Vaak wel met 1 been een stuk opgetrokken zodat ik er niet helemaal plat op lig.
    Ik ben qua gewicht nog niet aangekomen, (was er eerst ook drie afgevallen) maar merk wel dat bepaalde plekken, vooral het maag gedeelte, een stuk flinker zijn als voorheen.

Ik wil gewoon thuis gaan bevallen als alles goed gaat hoor…zijn er inderdaad maar weinig die daar voor kiezen.

Bowie, wat een leuk cadeau van je vriend. Het idee alleen al dat hij speciaal daarvoor naar de winkel is gegaan…Ik heb van mijn vent een babyfoon gekregen; vond ik ook al zo leuk.

Jeslin, wat heerlijk dat je die kleine weer gezien hebt. Leuk ook voor je andere dochter! Ze vond het wel gek zeker?

Misskeita, kan me je wel voorstellen hoor als je al zo lang thuis zit. Ik denk inderdaad dat velen van ons het wel iets rustiger zouden willen hebben, maar ja. Als we allemaal maar wel goed naar ons lichaam luisteren!

He, nu ben ik een paar bladzijden verder en heeft Juffie opeens weer een dipje….Weet niet zo goed wat te zeggen. Je hebt wel pas nog een echo gehad en gezien dat met het kindje alles goed gaat, dus dat is toch positief! Caruli heeft ook nog steeds die bloeding in haar baarmoeder en moet veel rust houden. Ben jij weer aan het werk of ook gewoon thuis?

Augustus, mooie wagen. Is het de Bugaboo? Anders lijkt hij er erg op.

Ha ha, Loopy ga je haak workshops geven…Je kan wel wat personeel gebruiken met die grote bestelling van ons.

Ik mocht van mijn vent niet eens in het kamertje komen staan toen hij de kozijnen en vensterbank aan het schilderen was. Hij is zo voorzichtig nu met me…ik lijk af en toe wel van porselein.

Sofine, leuk dat je er weer bent. Kom je ook weer wat meer mee kletsen?

Essebes, jij had toch je kamer bij Burgerhout o.i.d. gekocht. Is daar een site van? Kan het niet vinden…

Liefs Olga

18. augustus

@ Olga, nee het is een topmark. Een bugaboo is veel duurder dan dat deze was... :)

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou, dan moet ik die ook maar eens gaan bekijken. Is de topmark klein inklapbaar? Heb namelijk een klein autootje en een kleine hal.

Olga

20. augustus

Jaa hij is klein, ik heb zelf een clio en daar pas hij prima in. Ben op dit idee gekomen door iemand op deze site. Heb gelezen dat hij zelfs in een Matiz past. Kijk maar eens op deze site http://www.babykoop.nl/Topmark%20Motion ... trecht.htm

BTW wat een lieve vent heb jij dan zeg...schattig he hoe de mannen zo bezorgd kunnen zijn nu..

Deel Deze Pagina