December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ik heb mezelf er op nieuw tussen gezet, ik had dat donderdag al gedaan, maar ik zie dat ik er niet meer tussen stond. Dus bij deze...

2. Niet meer actief

Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Esebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ???

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht???
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

hairdresser is toegevoegd ;)

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo meiden, alles goed?
    @juffie: sterkte vandaag!

ik heb me gisteren lekker verwend: lekker naar de kapper geweest, 3 nieuwe topjes gekocht en 3 rompertjes voor de beeb :)

het is al weer vrijdag. wat gaat het hard he...

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hy meiden
    good morning ..Ik heb netjes bijgelezen maar ben het ff kwijt..

wel veel leuke dingen gekocht las ik ......Leuk ha dat shoppen....
    Hoop dat ik met verven goed geventileerd heb..was ook wel dom van me had het beter vooraf kunnen vragen of dat wel mocht......
    DOm dom dom........

Is het bij jullie ook zulk slecht weer?

Leuk om de lijst zo te zien is welinterresant..
    Ben wel heel benieuwd wie van ons als eerste gaat zijn...........
    En wie er toch stiekem in januari gaat bevallen

5. Niet meer actief

goedemorgen meiden

maartjeh: ik zal in ieder geval niet in jan bevallen :)

gisteren heb ik mijn schoonmoeder naar de kruidvat laten gaan
    aangezien ik zal de deur niet uit kan
    ze heeft wat rompertjes gehaald slabbers en tijgertje sloffen
    vind winny the pooh wel leuk ;)

heb ik in ieder geval al wat in huis he

vandaag is het de laatste schooldag
    dan is ons meissie 6 weken thuis

een voordeel is ook dat ik smorgens niet meer zo hoeft te haasten enzo om haar optijd klaar te krijgen voor school ;)

fijne dag vandaag meiden
    het is helaas maar triest weer (hier in ieder geval wel)

6. sofine79

sofine79 Lid

5 apr 2007
    20
    0
    0
    hoi Olga

Ik lees wel mee maar ik kan jullie gewoon niet bijhouden maar leuk dat je aan me denkt.

Hier gaat alles goed. Ik vind dat mijn buik maar langzaam groeit maar we hebben nu het hartje gehoord dus gaan er maar van uit dat alles goed is.
    10 juli hebben we de 20 weken echo, ik ben nu al zenuwachtig.

Wat leuk dat jullie allemaal al zo veel kopen. Ik heb zelf nog helemaal niks gekocht. Ik durf niet zo goed voor de 20 weken echo, ja ik weet het, het slaat nergens op.

groetjes van Sofine

7. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Goedemorgen!
    Zit op mn werk en heb helemaal geen zin, misschien dat ik wel een half dagje vrij neem...
    Gisteren ook vreselijk geshopped, zat geen rem meer op bij mij. Allemaal baby blauwe pakjes, rompertjes, joggingpakjes, sokjes etc gekocht en mn vriend heeft een baby pakje in leger print uitgekozen, vindt ie stoer voor t kleine manneke. Wat me wel opgevallen is trouwens, is dat er veeeel meer te koop is voor meisjes. Maar alsnog heb ik wel leuke dingen gekocht hoor ;)

@Kelly: ik heb een hekel aan mensen die een beroep hebben waar je met emoties te maken hebt en daar absoluut geen boodschap aan hebben en hun vak alleen maar uitoefenen voor het geld! Heel snel een andere gyna!

@juffie: veel plezier vandaag bij de vk, alles zal goed zijn met de kleine meid, let maar op!

@mamabeer: mij is verteld dat men vanaf week 16 zou kunnen zien wat het wordt. Dus misschien als je mazzel hebt ook al vanaf week 15....

Nou meiden, een goeie dag vandaag, ook al is ie erg regenachtig....

8. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    Goedemorgen ladies,

Leuk te lezen dat jullie ook al lekker bezig zijn met het kopen van dingen voor de baby. Ik heb over twee weken vakantie en dan gaan we lekker op stap om van alles te kopen. Kan niet wachten! De vakantie begint in ieder geval goed met eerst een afspraak bij de VK. Helaas dan nog twee weekjes wachten op de echo... :(
    Ik was gisteren in een creatieve bui en heb via knuffelbaby.nl een site voor ons kleintje aangemaakt. Ik had al een zwangerschapsagenda waar ik dingen in schreef, maar dit is toch ook erg leuk om zo bij te houden. Wat mij betreft een aanrader!

Zonnige groetjes vanuit een druilerig Utrecht!

9. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    @ kelly: jakkes wat een vervelende ervaring met die gyn. Gelukkig is je vk het er mee eens dat het een rare gang van zaken is. Als het kan maar op zoek naar een andere gyn! Het lijkt me dat dit soort mensen er toch vooral ook zijn om jou goed te begeleiden en je vragen te beantwoorden. Zeker niet om er zo de kantjes mee af te lopen!

10. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    goedemorgen allemaal

Ik heb net bloed laten prikken... Ik heb er 2 weken tegenaan gehikt.. Ik ben namelijk als de dood voor naalden en het gevoel dat er bloed stroomt in dat buisje.
    Maar vandaag moest ik gewoon. Ik had mijzelf beloofd dat ik leuke dingen mocht kopen bij de Hema voor de baby. Klinkt een beetje raar, maar anders kan ik mij er niet toe zetten.

Gelukkig was de laborante aardig en hield een heel gesprekje met me om me wat gerust te stellen. Ze heeft 5 buisjes :confused: bloed afgenomen. Ze bleef maar tappen!
    Naderhand was ik heel blij en opgelucht dat het voorbij was. Ook voelde ik me wat slapjes, maar ik denk dat het meer de zenuwen waren.

Bij de Hema lekker wat rompertjes gekocht en kledinghangertjes. Vind dat limegroen en blauw zo leuk!
    Bij de Kruidvat was alles al bijna weg. Jammer hoor. Ze kregen voorlopig ook niet meer binnen.

Vanavond ga ik met mijn man naar de IKEA. Het is Plundra en we willen naast babyspullen ook gaan kijken voor een nieuwe wastafel en kastje voor de badkamer. Die gaan we wat opknappen.
    Ook een leuk vooruitzicht dus. Nu is het hard werken aan de rapporten.

iedereen een fijne dag en misschien dat ik nog wel om het hoekje kom kijken.

11. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    jeetje wat een kletskousen! :D
    wij gaan vanavond naar kesteren (babypark) ff neuzen...we weten toch al wat het gaat worden maar het is toch ook weer leuk om even rond te lopen.

12. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    heb inderdaad die halve dag genomen, kan me niet to werk zetten! Ga ik vast weekend boodschappen doen en nog een beetje rondkijken (en misschien kopen) voor t kleine ventje (ik weet trouwens de naam ook al...)

French jij ook veel plezier vanavond met rondneuzen!

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb nog een grappig verhaaltje... ik was gisteren bij Livera: heb er de aller-aller-allergrootste beha aangehad en die was te klein!

14. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    leukleuk leuk

lekker die halve vrije dag bowie geniet er lekker van

woow loopy meen je dat?
    jeetje

ik ga zo lekker knakworstjes eten jamjam

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb zojuist geloof ik mijn baby gevoeld... als er lucht in mijn darmen zit maar toch ook anders... zou dit het zijn?

16. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    :confused: Jeetje meiden moest alweer veel bijlezen na mijn berichtje vanmorgen.
    Ik ben gelukkig weer thusi is me slecht bevallen heb nu enorme rugpijn en last van moeie voeten...het lijkt wel dat mijn buik ook met de dag groeit. denk dat ik het niet ga uitzingen tot mijn zwangerschapsverlof wordt denk ik wel eerder :rolleyes:

Net een vrouw in de winkel zo je bent al een mooi eind heen.
    ikke: nee hoor ik moet tot december je had haar moeten zien hahahaha das dan wel erg leuk die reacties heerlijk dan geniet ik er gewoon van dat zwanger zijn sowieso geniet ik enorm ;)

Bij de wibra leuke babypakjes gehaald echt zo schattig 2 dezelfde alleen de ene lime groen en de andere wat met een gelig accent echt leukkk en dan strax onze twins die ze aan hebben *zwijmel* oja ook bij de hema nog leuke pakjes gekocht.

@loopy

Kan best je beeb zijn hoor, wat leuk ik kan ook niet wachten tot ik iets ga voelen..... :D

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    waterlelie..wat goed van je dat je hebt bloed geprikt!
    en zelf beloond met wat moois!leuk! :D

Carulli .. ook mooie winny the pooh dingetjes!leuk!

sofine79..straks nog tijd genoeg hoor om te kopen!

Bowie..heerlijk blauwe spulletjes geshopt..lieff!

Boontje ..leuk dat je een site hebt aangemaak!

French..veel plezier bij babypark!

Loopy....en ben je nog wel geslaagd voor een beha..? ;)

kreeftje ook weer lekker vrij..eerst eens even bijkomen hè!

18. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @miep en miep

Bijkomen is idd het goede woord! pfff mijn rug kan ik nu wel vervloeken heb er echt al last van :(
    Zal het ook eens met mijn gyn gaan bespreken misschien moet mijn werk toch anders.

19. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL

is het niet schattig....*zwijmel* :baby:

Deel Deze Pagina