December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @loopy waar had je de bh´s gehaald want ik weet nog dat ze een jaar geleden nog bij livera maat E hadden maar die ligt in heerlen weet niet of er nog een van zo´n winkel is

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Lieve dames,

Ik ben vandaag naar de gyn. geweest en ze heeft bloedprop opgemeten en tot haar grote verbazing is het voor geen een mm afgenomen. En ondanks dat blijf ik bloeden en voel me beroerd.
    Ze houden me onder controle en verder kunnen ze niks doen. Mss dat ze het 'later' wegzuigen ofzo maar dat weet ze ook niet!
    Nou wat een geruststelling zeg! Not!

Mijn Hb was 7,5 en nu opeens 6,8. Verder werd er glucose in mn urine ontdenkt en ze wil me met 20 weken controleren op suiker.
    Maar hier ben ik wel van geschrokken want er komen in mn familie en die van mn man wel vaak diabetespatienten voor.

Pffff het was een zorgwekkende middag en moet nog steeds bijkomen van de schrik!

Liefs,
    Jufffie

3. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    juffie dat zal wel ff schrikken geweest zijn voor je, ik moest het ook laten prikken in mijn vorige zwangerschap en toen was er niets aan de hand hoor! dus dat kan ook nog. jammer dat er geen verbetering te zien is!
    hoop inderdaad dat ze er wat aan kunnen doen!

liefs lin

4. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Mag ik ook weer op de lijst. Happygirl 18-12/ziekenhuis bevallen/ borst/fles/geslacht?

Wat een leuke kleertjes zijn er gekocht. En wat een mooi buik. Wat leuk al die aankopen.

@loopy bij de livera hier in zoetermeer gingen de bh's tot g geloof ik. Dus ik kan nog wel even vooruit. Zit nu op E.
    Verder kan je ze ook online bestellen geloof ik. Van het merk anita als ik me niet vergis.

Hier ook meestal geen trek in avondeten. En overdag vreetbuien. Heel veel trek in zoetigheid. Vindt vooral waterijs erg lekker op het moment.

Ga zo maar eens naar bed. Blijf maar zo moe en misselijk. Hopelijk komen de betere tijden snel.

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @mamabeer: ik heb nog geen beha's gekocht. wel een paar tenten bij bonprix besteld

@jufffie: hou moed hoor wijffie, alles komt goed. was met je meissie wel alles goed?

ik heb vandaag zo'n leuk kado gekregen van pa + stiefmama: een hobbelpaard maar dan met de kop van een eland met een ring door zijn neus! wat een giller!

6. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dank jullie wel dames!

Ik baal ervan dat ik bij de gyn. ben beland en daardoor lijkt het of ik alle ellende meemaak puur omdat ik bij de gyn. loop!
    Ik weet dit slaat nergens op maar zo'n gevoel heb ik!

Verder was gelukkig alles goed met mn kleine en ze zat lief te duimen. Dat zal ik gelijk na geboorte moeten afleren met een speen!

Morgen ga ik ook lekker shoppen en ga wat leuks halen voor mn meisje! Maar ik mag niet van mn man tot weken echo.
    Mijn moeder gaat mee en die kan zich echt niet inhouden dus kado is kado!

@ loppy wat een schattig ding is dat!

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hai Meides!
    Nou wat ben ik verwend he :oops: :D :D :D

Miep & Miep, volgens mij heb je helemaal de shopkriebels he?! Heeeeerlijk hoor, als ik vrij ben dan word ik ook onrustig ik MOET wat kopen haha, handig ook dvdspeler in je tv, wij kunnen op de slaapkamer geen dvd kijken, lijkt me af en toe toch wel lekker. O,ja wat is dat Maxicosi met EASY BASE? nog nooit van easy base gehoord, moet ik dat ook hebben?

Arka, wat vervelend dat je computertje het begeven had, altijd zo vervelend! Is het nu opgelost? Hihi liet dat kleine drakie van jullie zijn/haar geslacht niet zien?! Nog heel even in spanning zitten dan...

Bipat, mooi buikkie!

Lentefee, gefeliciteerd! Als ik het goed onthouden hebt ben je nu getrouwd. Ik hoop dat m'n zonnedans n beetje geholpen heeft, hier in zuid-holland was het helaas niet al te best weer. Als jullie maar een onvergetelijke dag gehad hebben, enne we willen natuurlijk wel foto'tjes zien 8)

Juffie, wanneer zit het nu een keertje mee voor je?! Misschien een hele domme vraag, maar je hoort wel s van zwangerschapsdiabetes, maar is dit dan ook chronisch? Lieverd ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Loopy, hij is GEWELDIG! :)

Ik moest vandaag eigenlijk tot 2u vannacht werken, maar het was niet te druk, en aangezien ik toch al overuurtjes aan het maken was, ben ik lekker naar huis gegaan, zit nu lekker met n kopje thee en een dekentje op de bank, heb behoorlijk buikpijn dus ik ben blij dat ik thuis ben :p

Liefs ES

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hay

kort lontje heelherkenbaar..volgens mij worden de mensen om me heen er moevan........

verder leuke dingen geshopt........

enne bh tips ........

toen was ik het ff kwijt..

Ik ga aan het werk dames mischien tot later

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Goedemorgen, dacht dat ik wel de eerste zou zijn! Zit nooit op zaterdag zo vroeg al naast mn bedje, maar lag er gisteravond om half 8 al in! En om half 8 vanmorgen was ik er weer uit.
    Vandaag vieren we het 35jarig huwelijksjubileum (men, wat een woord) van mn ouders. GElukkig is het hier weer mooi weer. Gister was het echt niks. We gaan naar de dierentuin en ik zie mn zwangere zussen (2 waarvan 1 hoogzwanger) ook weer. Ben benieuwd hoe het met hun buikies is. Die van mij wordt ook steeds weer een beetje groter, al zie je het nog niet als je het niet weet. DAn denk je alleen: nou, die houdt van lekker eten... :p

@Lentefee (als jij het was) hopelijk was het bij jou wel mooi weer en heb je een mooie huwelijksdag gehad! (bij ons regende het een groot gedeelte van de dag en dat vond ik op toen helemaal niet erg meer, t was toch feest)
    @Juffie, houd moed meid. Gelukkig zie je haar steeds. Dat lijkt me een hele geruststelling. Knuf.

Leuk leuk, al die shopverhalen. Wij hebben nog helemaal NIKS aangeschaft, maar dat komt nog wel. Onze spaarrekening is in ieder geval nog lekker hoog. haha :)

Nou, ik ga me es aankleden
    Groetjes en een fijne dag/ fijn weekend,

SANNEKE

10. augustus

augustus Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

@ juffie wat vervelend zeg...ZIt niet mee he..Hopen dat het snel beter gaat.

Ik heb een paar weken terug een leuke maxi cosi gekocht..Alleen op de wagen die we hebben gekocht past alleen de maxi cosi cabrio. Wij hebben een citi. Heb hem dus op MP gezet.
    Misschien iets voor 1 van jullie?
    http://kind-baby.marktplaats.nl/autosto ... df=1#photo

Fijn weekend allemaal!

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Goedenmorgen...

Juffie wat rot die onzekerheid...ik blijf voor je duimen.

hier een hele zak met kleren en flesjes gekregen vna mijn dinnetje..ben er helemaal blij mee. Werdt alleen gisteravond een beetje laat (er) en ik ben echt helemaal brak nu....ga nu eff boodschappen doen.

12. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Goedemorgen allemaal.

Kom net pas uit mijn bed rollen... Wat was dat lekker zeg.... Uitslapen. Merk echt dat mijn lijf het nodig heeft na deze week.

@Loopy
    Die eland is echt gaaf. Ik heb hem gisteravond in het echt gezien! ;)

@Juffie
    Vervelend zeg dat je maar in die onzekerheid blijft zitten... Ik hoop dat er iets positiefs gebeuren zal. In ieder geval.. Heel veel sterkte.

Over korte lontjes gesproken. Daar heb ik af en toe ook heel erg last van en soms op de verkeerde momenten.. In de klas als er kinderen zijn die voor de 3e keer niet luisteren. Dan kan ik echt uit mijn slof schieten. Maar ook als mijn mening ondermijnd wordt of als iemand een grapje maakt die ik niet kan waarderen. Ik vind het wel vervelend op momenten maar soms schrik ik van mijn assertiviteit. Daar ben ik al jaren mee aan het werk en soms lukt het me nu gewoon...

@Sanneke
    Veel plezier vandaag. Ik hoop dat het zulk mooi weer blijft. Welke dierentuin gaan jullie naar toe?

13. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Goedemorgen, er is alweer veel bijgekletst sinds gistermiddag zeg! Leuk hoor, zoals iedereen bezig is met shoppen! Ben ik dus niet de enige die zich niet in kan houden :)
    Ik weet niet meer wie het gekocht heeft maar ik zag een grijs pakje van Noppies voorbij komen, die heb ik toevallig gisteren ook gekocht! Alleen het mutsje niet, wel toevallig hoor. Heel schattig.
    @juffie: wat vervelend dat je geen gerustellend nieuws hebt gekregen bij de gyna! Aan de andere kant, het gaat goed met je meisje en een vriending van mij is ook gewoon bevallen van een gezonde dochter terwijl ook zij een bloedpropje had. Misschien dat dat je een beetje gerust stelt?
    Ga zo naar Kids Factory in Amsterdam, wat ideeen op doen. Fijn weekend allemaal ;)

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Goeie morgen (nog net)

Net even bij m'n vader & moeder geweest, n hele grote bos bloemen gebracht en een kaart erbij gedaan die goed is voor n diner, om ze een beetje te bedanken voor het veels te gekke kado.

Ik heb sinds gister behoorlijk buikpijn, m'n buik is onwijs gespannen, het zit heel laag. Gelukkig maandag naar de VK, ben er toch niet zo gerust op.

Slapen er nog meer meiden zo ontzettend slecht? Ik ben echt wel moe, maar kan niet in slaap komen en niet uitslapen, is ons lichaam ons misschien al aan het voorbereiden op de slapeloze nachten die we gaan krijgen als onze beebjes er zijn? ;) ;)

Nou meides, ik ga weer naar m'n werk, we hebben een bruiloftfeest, eerst een receptie, dan diner en dan de feestavond tot 2u, maar ik taai lekker na het diner af hoor 8)

Kusje Es

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemiddag..is het al hè... ;)

heb de boodschappen weer binnen..
    en we zijn er zo goed als over uit dat we alles hier maar in de buurt gaan kopen.. ;)

bowie..ik was het van het noppies pakje..lief hè!
    wat voor maat heb jij gekocht?

Essebes..niet te druk maken hoor met je werk..
    beetje rustig aandoen!

Sanneke gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders!leuk hoor!

juffie..hopelijk blijft het goed gaan hoor!

Loopy..wat een gave hobbeleland!super!

zo..en nu ga ik even met de hondjes wandelen....

16. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @ Miep en Miep: ontzettend leuke pakjes! Waar heb je dat pakje met die zebra erop gekocht? Wij gaan namelijk voor het zebra-thema voor onze kleine. Mijn man is namelijks Afrikaans, en wij krijgen dus een halfbloedje. Waar mijn man vandaan komt noemen ze een mix-kindje een zebra. Vandaar... Dus ik wil ook zo'n zebra-pakje! :D

17. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Oh, wacht, het is een paard! Hahahahaha.... MOet niet gekker worden met mij. Lekker bijdehand! Was even misleid door de streepjes op de achtergrond :rolleyes:

18. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    @Essebes

Dat slechte slapen is heel herkenbaar. Ik lig al weken regelmatig of hele of halve nachten wakker. Ik hoop niet dat het al de voorbereidingen zijn. Dan zijn de maanden namelijk nog erg lang... :(

Het heeft er ook een beetje mee te maken hoe druk je het hebt. Dan slaap je natuurlijk ook slechter dan normaal. Ook schijnt het met je hormonen te maken te hebben.
    In het weekend probeer ik wat uit te slapen en door de weeks zorg ik ervoor dat ik vroeg in bed lig. Al is het maar dat ik lig.
    Anders is het voor mij niet vol te houden....

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Essebes: dat selchte slapen heb ik al vanaf NOD. ik ben ook echt moe en vervolgens lig ik de halve nacht wakker, soms slaap ik slecht in, soms wordt ik om 4/5 uur wakker en kan ik niet meer slapen....In het weekend denk ik dan dat ik eens ga uitslapen maar ook dat lukt niet. Hooguit 9/9.30 uur. Door de week sta ik om 8.45 uur op want mijn werk is letterlijk om de hoek, dus echt uitslapen is 9/9.30 uur dan niet....ik denk dat het wel degelijk een soort van voorbereiden is op de slapeloze nachten die gaan komen als de baby er is.

20. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    hallootjes,

Weer vele leuke aankopen gedaan zie ik wel..geweldig al dat kleine spul en mooie kleertjes ;)

Hier ook veel last vanbandenpijn en het gevoel alsof mijn buik uitrekt.
    Mijn buik voelt soms ook wat hard en gespannen dus dan doe ik even weer een stapje terug....oja en dan ook nog die rugpijn pffff...maar mij hoor je verder niet klagen ik geniet optimaal alleen mijn werk wordt me gewoon te zwaar.

Vanmiddag naar leeuwarden mijn broertje moet optreden en nog wat artiesten is een hollandse avond altijd wel gezellig, alleen zal ik niet meer zo uitgebreid gaan staan feesten nu das het enigste verschil ik zoek wel een lekkere stoel op ;)

Nou meiden fijn weekend nog allemaal.

Oja,.....@juffie Denk aan je meid, het zit je nu niet echt mee. hopelijk blijft het goed gaan [-o<

Liefssss

Deel Deze Pagina