December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo allemaal, wat een pokkeweer he!

lentefee, gefeliciteerd met je huwelijk! geen verrassingen in de huwelijksnacht hoop ik? (bij mijn tante hadden haar verse zwagers het hele huis 'versierd', bekertjes water op de trap en 750 ballonnen in de wc enzo) Ben benieuwd naar de foto's!

ik ben gisteren met zussen, zwager, nicht en vriend naar bobbejaanland geweest. rare gewaarwording, een pretpark als je nergens in mag :p . ik had voor het eerst mijn positiebroek aan :)

nou, ik ga maar es soppen en boenen, nog geen tijd voor gehad... de witte was is gelukkig al bijna klaar

ps: ik had vorige week een buikfoto gemaakt! hij staat in mijn album. ik was net wakker dus ik zie er voor de rest uit als een spook hahaha...

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Wow loopy, bekertjes water op de trap en ballonnen in de wc? :confused:
    Vind het eigenlijk wel humor :)
    Ja niet echt spannend dan he zo'n pretpark?!
    Leuke foto! Mooi buikje ook al!
    Ik zie dat je een siamees heb, m'n vriendin heeft er ook 2, echt super lieve beestjes! Dacht altijd (omdat iedereen dat zegt) dat ze eenkennig zijn, maar integendeel! Mijn poezen zijn eenkennig in vergelijking met die poesjes van haar!

XX

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    siamezen zijn geweldig, zoals alle oosterse katten. ze zijn zó mens-gericht! ik heb 3 siamezen en 2 bejaarde burmezen en ze liggen altijd op een hoopje op mijn schoot, en slapen het liefst elke nacht naast me in bed :) Als ik thuis kom komen ze meteen op me af om me te begroeten en ze zijn altijd bij me in de buurt!

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zo, een gezellig huisje dus!
    Ja fijn is dat he, als je thuiskomt zit er altijd iemand op je te wachten :D

5. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    @Loopy
    Prachtige verzameling katten heb je inderdaad! Burmezen vind ik ook zo mooi!
    Ikzelf heb 2 vuilnisbakkies (letterlijk, want daar zijn ze ook gedumpt voor wij verliefd op ze werden in het asiel) en ik zou ze nooit meer willen missen. De mijne leiden wel een wat geisoleerd leven maar ze vertrouwen de familie en goede vrienden wel.
    Trouwens mooi buikje ook! Ik moet het nog steeds doen met een vetrolletje... ;)

Het is hier ook pokkeweer. Soms passeren er buien waarvan de kraan niet lijkt dicht te gaan. De buienradar vertelt wel dat het beter wordt vanmiddag. Dan nog een stukje wandelen maar.

Ga zo weer met de rapporten en de voorbereiding voor de oudergesprekken aan de gang.. :(

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    @ lentefee: van harte met jullie huwelijk!

Meiden, ik weer niet of we het er al overgehad hebben maar hebben jullie ook een sterk gevoel over welk geslacht het kind heeft?

Ik denk dat wij een jongen krijgen, maar het is ff afwachten natuurlijk!

7. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    @lentefee GEFELICITEED! En snel die foto's in het album.

@dianne Wij denken ook een jongentje, maar het is inderdaad afwachten.

Ik heb gister ook een angelsounds gekocht. Ben er zo blij mee. Mijn ventje is ook erg blij met de angelsound nu kan hij de baby ook horen. We zijn gister avond ook metetn gaan voelen of we de kleine konden voelen. En ja hoor. Met een beetje geduld en wat geduw hebben we de baby gevoeld. Het was nog niet heel duidelijk, maar het was het volgens ons wel. Dus nu hopen dat we het vaker gaan voelen en wat duidelijker. En 2 buikbanden in de aanbieding bij de prenatal.

Leuk hoor al die buikies en aankopen. Het blijft leuk al dat kleine spul. Kan er zelf ook niet genoeg van krijgen.

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    lentefee..gefeliciteerd meid met jullie huwelijk!

olga..wat heb je heerlijk geshopt!en veel plezier bij babydump!

nelly..shopse!

Essebes..ik ging altijd al veel met me mams op pad..
    en nu nog steeds.. :D
    En op je vraag in de vriendenkring..tja wij zijn echt 1 van de laatste.... :oops:

Loopy..mooie buikfoto!en mooi poezen!

hier is het ook petweer..niks aan..maar we krijgen zo visite...
    dus dan hoeven we niet naar buiten.. ;)

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, we zijn alweer terug van babyshoppen.
    Was een beetje een domper. Babydump in Utercht is heel klein en vol. Wij zoeken een kamertje met een 1 deurs kast en die hebben ze daar niet of het is een hele brede 1 deurskast.... De Gardo zou open zijn, maar was potdicht. Dat kan je toch niet maken!

Op de Babyhuys site hadden we wel 2 leuke kamertjes met smalle kasten gezien, dus gaan we binnenkort maar een dagje naar Harderwijk.

Essebes, bij ons in de vriendengroep zijn wij ongeveer de laaste die nu zwanger zijn. Het heeft dan bij ons ook wel een jaartje geduurd...
    Er zijn zelfs al drie stellen met twee kids. We hebben ze nu in de leeftijd van 4 maanden tot 4 jaar. Maar goed, misschien zijn er straks wel weer een paar zwanger van de tweede en dan vallen wij er mooi tussen in met ons kleintje.

Verder nog een paar andere vrienden die ook al kindjes hebben en mijn zusje is over twee weken uitgerekend. En mijn nicht is nu 28 weken. Wij zitten er dus echt midden in!
    Vind ik nu wel heel leuk, maar we hebben het er een tijd ook heel moeilijk mee gehad. Vooral toen mijn zusje zwanger bleek te zijn.

Loopy, je hebt al een echt zwanger buikje he!

O ja, en wij hebben ook zo'n heerlijk gezellige, eigenwijze kat. Hij is heel aanhankelijk de laatste tijd. Vooral toen ik zo ziek geweest ben, kwam hij steeds bij me kijken en bij me zitten.

Liefs Olga

10. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallootjes,

Zo was gister een gezellige avond alleen wel erg moe, af en toe even de dansvloer op en dan weer zitten...heb me verder goed vermaakt alleen heb nu wat last van mijn voeten maar dat neem ik op de koop toe ;)

@essebes

Mijn broertje die zingt dan met name het nederlandstalig lied, hij heeft nu net een eigen nummer die hij dit jaar ook nog gaat uitbrengen op cd.
    En hij ded het zo goed gister, heeft zijn nieuwe nummer ook voor het eerst gedaan nou echt toppie! hij heeft ook een eigen site: www.zangerlomme.nl neem maar eens een kijkje ;)

@lentefee

GEFELICITEERD met jullie huwlijk ben beniuewd naar fotos.

@loopy

WAt een mooie katten heb je...en joun buikje begint ook al mooi te komen lekker showen meid! :D :D

Sorry meiden maar heb nog niet alles bijgelezen..zal het vanmiddag nog even doen, de pagina's gaan erg hard moet ik zeggen een heel werk om het bij te houden ;)
    Maar wel erg gezellig!

Liefsssss

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    VAn harte Lentefee! Geniet van de Wiitebroodsweken ;)

Wij zijn echt een van de laatsten in onze vriendenkring die een baby krijgen. Ik heb een goede vriendin die er al 5 heeft en 1 die er 4 heeft. Zij zijn 9 jaar gelden al begonnen (en net iets ouders dan ik), hahahaha. Er is ook een aantal dat inderdaad waarschijnlijk aan de tweede begint als ik net bevallen ben van de eerste dus dat is dan nog wle gezellig.

Ik heb zelf een erg sterk voorgevoel dat dit een jongetje is (maar goed, dat hadden mijn ouders ook bij mij totdat ik uit de buik was en een meisje bleek te zijn.. hahahah; toen bestonden er nog geen echo's).

12. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Ladies, op welke pagina stond er ook alweer over de vijfde ziekte geschreven?

Ik heb afgelopen woe tot vrij in een bungalowpark gezeten met mijn schoonzus, de mannen en twee kleine kindjes. Laten die kinderen nou net de vijfde ziekte hebben gekregen :( ik maak me verschrikkelijk veel zorgen want mijn moeder kan zich niet herinneren dat ik het ooit gehad heb (en dus anti-stoffen heb). Ga morgen gelijk naar de huisarts... zucht.

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Djaminah, heb je een beroep waarbij je veel in aanraking komt met kinderen? Dan heb je namelijk waarschijnlijk wel antistoffen.
    5e ziekte is vaak ook niet een heel duidelijk aanwezige ziekte. Veel mensen denken gewoon aan een griepje, dus het zou best kunnen dat je vroeger het ook gehad hebt.
    Hoop dat je antistoffen hebt; volgens mij kun je er niet veel aan doen als je zelf geen antistoffen hebt, en wel met de ziekte in aanraking bent gekomen. Hoop dat de huisarst je meer kan vertellen.

Olga

14. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
  15. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Nee, heb geen beroep waar ik met kinderen in aanraking kom (ben communicatie adviseur)...

Pfffff nou dat wordt weer een zenuwslopende week ben ik bang. Ik houd jullie op de hoogte!

16. Lisette

Lisette Niet meer actief

Goedemiddag, ben weer boven water....

Lentefee: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, ben erg benieuwd naar de foto's. Plaats je er nog wat in je album?

Jeetje wat een mooie zwangere buiken loopy en dreams. Zwijmel, zwijmel.... ;)

Essebes: In mijn vriendenkring zijn wij de 2e die kinderen krijgen/hebben.(En bij ons heeft het al met al 3 jaar geduurd) Vorig jaar ook op 28 december is mijn vriendin bevallen van een dochter. Dus nu precies een jaar later vraag ik haar de oren van het hoofd. Als ik mij vergelijk (stevig) met haar (mager) heb ik nog lang niet zo'n dikke buik als zij toen.
    Heb een foto in mijn album geplaatst.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dreams sterkte met je opa!

Caruli mag ik ook op de lijst?

23/12 - 1e kindje - thuis bevallen - borstvoeding - ?

Essebes ik denk dat het allemaal tekens zijn dat je echt rustiger aan moet doen. Je werkt toch in de horeca? En dan ook zo laat. Is het niet mogelijk om eerder te beginnen en eerder te stoppen? Pijnlijke buiken, slapeloosheid en hoofdpijn zijn allemaal belangrijke en duidelijke signalen!

Lentefee gefeliciteerd!

Ik heb zelf de afgelopen dagen met zware hoofdpijn op bed gelegen. Had examenuitreikingen van mn mentorklas en heb daar denk ik zo op gefocused en zenuwachtig van geweest (zonder dat ik dat daarvoor of op het moment zelf merk) dat ik even terug ben gefloten. Het was wel een enorm succes - veel complimentjes gehad van ouders, collega's en het belangrijkste: de leerlingen!

Verder ben ik vast heel veel vergeten ... sorry daarvoor ... :oops:

18. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    nieuwe buikfoto's :D

19. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht???

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ???

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht???
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend.
    31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

20. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zo, mezelf er ook maar even tussen gezet ;) ik hoor ook bij de feestmaandbabies en ben uitgerekend voor een sinterklaas cadeautje

Deel Deze Pagina