pff meiden jullie moeten niet zo snel gaan hoor met schrijven kan het niet meer bijhouden. @ olga leuk naar hardewijk daar komt al ons babyspul vandaan erge leuke winkel en vriendelijk personeel. @lentefee oh meis ik heb ook al zon last van me bekken kan echt niet meer lang lopen of staan! Nou hier gaat het zn gangetje. Dit weekend me nichtjes te logeren gehad 9 en 14 jaar oud was weer erg gezellig. Nou ik ga plat op de bank groetjes
Ik ben ook de allereerste in mijn vriendenkring die een kind gaat krijgen. Mijn vriend is een aantal jaar geleden gevlucht uit West-Afrika. Zijn vrienden die nog daar wonen, hebben allemaal al tiener-kinderen. Toch normaler daar om al (heel) jong te beginnen met gezinsuitbreiding. Is daar natuurlijk ook meteen je ouwe-dag-voorziening! Maar hij heeft gewacht tot zijn 27e Vandaag kwamen mijn ouders op visite. Ze waren op vakantie geweest, en lieten op hun camera de foto's zien. Opeens kwam er een foto tussendoor van een hele mooie antieke wandelwagen. Echt geweldig! Heeft mijn oma voor ons op de kop getikt. Ben er SUPERblij mee! Intiem zijn? Mij niet gezien. Aan mijn lijf geen polonaise. Word er ook erg misselijk van momenteel. Hahaha. En qua namen: onze zoon/dochter krijgt 2 namen, en de roepnaam is een afgeleide van de eerste naam.
misskeita: heb je daar ook een foto van? ben erg benieuwd. wij hebben ook een antieke wagen (album) en zijn er helemaal verliefd op!
@claartje: WOW! Die van jullie is ook prachtig! Ik heb de foto nog niet op mijn computer. Zal vragen of mijn vader 'm mailt. Die wagen van ons heeft niet van die grote wielen...
Hallo, Pff, intiem zijn...mij niet gezien de afgelopen maanden. (ik geloof drie x sinds bevruchting ) Ik heb er nu af en toe wel zin in, maar ben vaak zo uitgeput als ik naar bed ga...Mijn vriend vindt het zo langzamerhand wel erg lang duren en mist het nu echt wel. Ik vind zoenen opeens ook helemaal niet meer lekker. Nu was ik al niet zo'n enorme (tong) zoenerd, maar nu lukt het gewoon niet meer. Dan schiet ik helemaal in de lach. Wij zijn net lekker bij de Griek wezen eten en nu heb ik een hele bah smaak in mijn mond. Het erge is dat die smaak er morgen ook nog is... Liefs Olga
@misskeita: we zijn er ook wel heel erg trots op hoor! kan me er al helemaal op verheugen hier mee aan de wandel te gaan. en iedereen die bij mijn ouders komt (staat daar even ivm ruimte gebrek nu) wil er ook direct even mee lopen en roept dan dat ie zo zalig loop haha @olga dat zoenen ken ik ook! ben normaal een echte knuffel en zoenbeer, maar zelfs dat doen we nu niet. mis het ergens wel, maar kan me er 's avonds met m'n duffe kop niet toe zetten. het gevoel alleen al dat ik me er toe moet zetten is al fout natuurlijk. ik zit met smart te wachten op die energy boost haha
@ waterlelie, hier hetzelfde hoor... heb er ook echt geen zin in. Hij begrijpt het wel, maar soms vind ik het wel zielig... ik wacht ook nog op die enorme omschakeling tussen de 4e en 6e maand... Mijn zussen zijn al wel zwanger/ geweest en van de een kan ik echt heel veel lenen. Das wel lekker, kunnen we dat geld mooi uitsparen en als onze kleine eruit gegroeid is geven we het weer terug Weltrusten allemaal, ik ga zo weer slapen ben echt moe en nog steeds snotverkouden. Heb echt zooooooon zin in neusspray, maar ja, mag niet. Zal morgen ff kijken voor kinderspray groetjes
hoi allemaal, ik heb ook last van steken in mijn buik, ze kunnen soms best wel hevig zijn! Ik heb ook al drie dagen hevige krampen in mijn kuit! Die zwangerschapskwaaltjes toch! Morgen voor de eerste dag terug werken, ben drie dagen thuis geweest met een keelontsteking. Ik geef leiding in een kantoor, voornamelijk bureauwerk dus, maar ik voel toch wel dat ik sneller moe ben dan anders, jullie ook?
hallo december dames ik zal me even voorstellen mijn naam is sjoerd ik ben de man van gerda79, gerda heeft me gevraagd een berichtje hier te plaatsen ,nu maar hopen dat ik het goed doe, gerda zal een tijdje niet op het forum komen. afgelopen donderdag hebben wij met zijn tweeen onze nieuwe auto opgehaald gerda reed in onze oude naar huis en ik in onze nieuwe voorop. toen kwamen wij in een file bij blaricum terecht,toen zij stil stond in de file is er een auto met 80 km per uur achter op haar gevlogen,ik heb dus alles zien gebeuren in mijn achter uit kijk spiegel. zij hield genoeg afstand en heeft mij niet geraakt ,maar de klap was zo hard ze schudden zo hard heen en weer ze kreeg de gordel in haar buik en kwam hard op het stuur terrecht,,ik ben toen hard naar haar toe gelopen en de man die haar aanreed zette de auto op de vluchtstrook en er was weer gevaar gerda was overstuur greep naar haar buik en klaagde overhaar nek er rug ,,maar omdat ik ansgt had voor nog een ongeval haaalde ik haar uit onze oude auto die totaal los was en zette haar in onze nieuwe auto waar we net 30 km in hadden gereden ,en zette de auto op de vluchtstrook ,,de politie was diect ter pleke, en ambulance ook ze hebben gerda toen aan allerei soorten apparaten gedaan ,en ze moets met speod naar het ziekenhuis ,,maar mocht de auto niet uit ,dus toen moesten ze van onze nieuwe auto het dak er afhallen ,er zijn 2 brandweer auto gekomen en die hebben het dak verwijderd en gerda is toen naar het ziekenhuis gebracht en daar kreeg zo allemaal onderzoeken die gevaarlijk waren voor de baby ,,en er werd verteld dat eerst zij onderzocht werd en dan pas werd er naar de baby gekeken,,we waren zo bang ik was zou bang , gerda had gelukkig niets gebroken ,, ze heeft nu meerdere kneuzingen in haar lichaam een zware hersenschudding ,,een wippless,,tintelingen in haar armen en ontzettend veel pijn ( en het allermooiste ze heeft de baby ook nog,,de baby is zo sterk ,,de doktoren hadden gezegd gerda en de baby hadden gewoon een engeltje bij zich. ze is nu weer thuis en moet geheel plat liggen 2 tot 3 weken en dan gaan ze verder kijken ivm de keuzingen en de organen die zo'n harde klap hebben gehad,,en het lichaam moet aansterken voor de baby,maar zo kan het soms niet uit houden van de pijn ,,want ze mag geen pijn stillers hebben im met de baby. gerda wilde jullie dit via mij even laten weten ,,zodat jullie snappen dat gerda er een tijdje niet zal zijn. groetjes sjoerd ( en gerda)
wat een schrik voor jullie! en wat erg voor jou dat je het zo moet hebben zien gebeuren! een enorme opluchting dat het beebje het goed lijkt te doen! dat engeltje is er zeker! heel veel sterkte voor jullie allebei, ik hoop dat de rust haar veel goed doet en dat ze snel weer hersteld is. vertroetel haar maar goed en jezelf natuurlijk ook!
Zo Gerda heeft echt een beschermengeltje gehad! Veel sterkte vor jullie en hoop op een voorspoedig herstel! Hier ook nauwlijks tot geen initmiteit. Manlief vindt het doodeng en ik eigenlijk ook. Heb er wel zin inmaar durf dus niet goed....
jeetje wat een verhaal zeg! en over beschermengeltje gesproken! ik wens jullie heel veel sterkte! hopelijk voelt gerda zich gauw weer wat beter!
zo er is weer heel veel bijgeschreven, vanavond weer in het ziekenhuis geweest essebes & salapio : bedankt meiden frederike: heel mooi buikje lentefee : GEFELICITEERD NOG ! @ mamabeer : babyuitjes in Limburg altijd welkom en hier ook wel eens wat vaker last van de welbekende steken m'n buik begint nu trouwens pas echt ik was ene van de lateren, maar gaat nu wel hard gisteravond zei de moeder van me vriend het dat me buik al dik werd terwijl ik het zelf nogal mee vind vallen in mijn gewone kleren ma nu begint het inderdaad echt ben wel benieuwd naar de reactie van mensen die het misschien nog niet weten groetjes dreams
sjoerd en gerda: ik had even over jullie verhaal heen gelezen, maar wat een ernstige zaak zeg gelukkig is wel alles goed met het kindje en dat ze maar haar rust neemt en plat blijft liggen heel veel sterkte ermee wel lief dat je dat even kwam melden Groetjes
@Iloon @dreams Waar wonen jullie in limburg dan ik woon in hoensbroek maar kom zelf van kerkrade We wonen nu al een jaar in hoensbroek maar voel me nog steeds niet thuis daar @gerda Heel veel sterkte voor jou en je kindje en je manneke
@gerda en sjoerd jeetje wat schrikken !...heel veel sterkte thnx ladies voor de complimenten !...ik vind het zo heerlijk om al die buikfotootjes te zien he !...we beginnen nu toch echt allemaal te groeien...nog even en we zijn met z'n allen aan het waggelen en even over dat vrijen (ik weet niet meer wie het zei) je bent zeker niet de enige...sinds ik zwanger ben hebben we het 3 keer gedaan en steeds hebben we beide een raar gevoel achteraf...maar we vinden het beide niet erg dat het nu even wat minder is...je kan ook intiem zijn op een andere manier toch ?...
ik woon in heerlerheide, hele dicht in de buurt dus maar in de toekomst ga ik in kerkrade wonen heb daar ook nog familie wonen ik vind het best gezellig daar en vriendelijkere mensen haha groetjes