mamabeer : ik woon vrij dicht bij jou in de buurt dan, in heerlerheide maar in de toekomst gaan mn vriend en ik in kerkrade wonen ik heb daar ook nog familie wonen en ik vind het wel gezellig daar de mensen daar zijn vaker ook veel vriendelijker dan hier in heerlen groetjes
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht??? 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ??? 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend. 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
Hoi Gerda en Sjoerd, Wat een verhaal zeg, en dat op de vroege morgen lezen, brengt wat traantjes in de ogen. Wat heftig voor je sjoerd dat je het hebt zien gebeuren. Kan me voorstellen dat je je doodongerust maakte over Gerda en de baby. Ik ben heel blij om te horen dat het kindje zo sterk is en dat alles met Gerda mee lijkt te vallen. Wel vervelend dat ze zoveel pijn heeft en daar niets voor mag slikken. Heel veel sterkte voor jullie beiden. Ik kan me voorstellen dat de schrik er nog wel even in blijft en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Dikke knuffel van olga
Sjoerd en Gerda heel veel sterkte en beterschap. Gelukkig heeft de kleine zich goed vast gehouden en leeft de baby nog. Hopelijk blijft alles goed gaan en komen jullie bij van de schrik. En intiem zijn doen wij niet tot nauwelijks. Ben nog steeds vaak misselijk. Dus dan heb je er ook echt geen zin in.
N.a.v. de 'intiem zijn' vraag, hebben wij het gisteren maar weer eens geprobeerd. Je wilt toch extra voorzichtig zijn...en het was daarom een beetje onwennig soms. Maar ook wel weer extra bijzonder als mijn mannetje dan lief over mijn buik streelde en we allebei aan ons kindje moesten denken. Kon ook echt zien dat mijn vent het fijn vond en hij mij mooi vind, dus wie weet is bij ons de omslag begonnen... Wat een persoonlijke verhalen schrijven we hier he! Maar ja, we kennen elkaar niet echt, dus is het iets makkelijker. Maar het voelt hier wel als bondgenoten vind ik. En we hebben nog heel wat weekjes de tijd om lekker te kletsen, dus leren we elkaar steeds beter kennen. Liefs olga
Och Gerda en Sjoerd...wat een pech.. Vreselijk!maar gelukkig is het goed afgelopen! Wens Gerda heel veel sterkte..en jij natuurlijk ook Sjoerd! wat zal het schrikken geweest zijn toen je het in je spiegel zag gebeuren.. Heel veel sterkte....er is echt een engeltje bij jullie geweest! Olga..fijn dat jullie gister hebben genoten van elkaar.. En tja het praat zekers makkelijk hoor via een schermpje.. goedemorgen.. vandaag alweer maandag..moet weer werken.. kom tussendoor nog wel binnenwippen.. fijne dag..
hallo allemaal, wat kunnen jullie beppen zeg! @vriendenkring: die van mij is erg klein maar ben niet de eerste. @bandenpijn: heb ik ook last van vooral na een dag teveel lopen en sjouwen @bekkeninstabiliteit: gelukkig geen last van @waterlelie: als ik zin heb in vrijen doe ik dat, heb ik een speciaal maatje voor alleen vind ik het niet fijn als hij op me komt liggen, dus het is effe uitproberen. maar het is sinds ik zwanger ben maar 3x voorgekomen dus da's niet vaak @maarteh: ik denk dat ik gewoon 1 naam geef. ik was niet van plan te vernoemen en ben niet religieus ofzo, dus geen doop oid @sjoerd en gerda: wat een schrik! hopelijk zijn zowel gerda als beeb er gauw weer bovenop en houden jullie er niks aan over! meiden, ik ga aan de slag: ik kom straks wel weer effe kleppen! loopy
gerda en sjoerd: ik wil jullie heel veel sterkte wensen wat zal dat schrikken zijn geweest zeg.. ik hoop dat het allemaal weer goed komt met gerda en jullie beebje! * intiem* wij zijn al vanaf het begin niet intiem behalve met de hand enzo dan he wij mogen het niet van de gyn maar misschien krijgen we over 2 weken toestemming want ga het wel missen hoor maar het is ook wel eng bang dat er wat gebeurd zeker omdat wij grotere kans hebben dat we de bm opwekken maar gelukkig mogen we elkaar zo wel verwennen
@ gerda en sjoerd sterkte! gelukkig is alles goed met de baby over t intiem zijn: wij doen t wel gewoon, ik lees overal dat het geen kwaad kan, ik vind me buik of t idee dat er een baby in zit alleen wel een afknapper, daar wil ik dan even niet aan denken.
Goedmorgen meiden, @Gerda en sjoerd: Wat een schrik zeg, kreeg kippenvel toen ik het las. Dat engeltje heeft echt zijn werk gedaan fijn dat het met de beeb goed gaat en dat gerda er toch nog redelijk voor weg is gekomen al is die pijn natuurlijk helemaal niet prettig. Heel veel beterschap en sterkte! Tsja ik zal ook even aansluiten wat betreft het intieme gedeelte Wij doen het ook nog wel hoor alleen is het niet meer zo vaak vindt het wel erg sneu voor mijn vriend hoor. Ik heb ook wel zin maar ben gewoon erg moe. We doen het nog wel 1 of 2x in de week en verder knuffelen we wel enzo dus we zijn wel intiem op andere vlakken dan voor de rest. Hoop dat het na 4 maand toch iets anders wordt ook voor vriendlief Het voelt allemaal wel wat anders maar dat lees ik ook wel van jullie. dus raar is dat niet. Verder ff denken.....vanavond weer werken een lange avonddienst zie er wel tegenop Hoop dat het een beetje een relaxte avond wordt. Moren ook al vroeg uit de veren want dan gaan we naar het gemeentehuis en dan ook eindelijk weer naar het zieknhuis Voel me soms wel wat onzeker door die steekjes en pijntjes maar het zal allemaal wel goed zijn daarbinnen ze hebben gewoon ruimte nodig en dat voelt mama maar al te goed Nou meiden verder heb ik leuke kinderwagens voorbij zien komen, weer mooie buikjes en veel intieme verhaaltjes maar toch makklijker om er zo over te praten met dat scherm er tussen Liefss
hallo @gerda en sjoerd jeetje wat schrikken !...heel veel sterkte ben er even helemaal stil van over intiem zijn : wij doen het wel gewoon al houd ik een beetje de angst in mijn achterhoofd dat ik weer kan gaan bloeden Maar gelukkig is dat nog niet weer gebeurd Morgen naar de VK spannend we hebben trouwens gister ochtend het hartje heel duidelijk gehoord met de angelsound dat was zo mooi ha
Hoi meiden, Vandaag is bij mij een hartverzakking geconstateerd... Er zit een hartje in mijn buik! Wat een heerlijk geluid! Mijn man heeft het opgenomen op zijn telefoon, zodat aanstaande opa/oma/oom/tante het ook kan horen. Zwangerschap verloopt helemaal volgens het boekje, zei de verloskundige. Vandaag ook een afspraak gemaakt met het ziekenhuis voor de 20 weken echo. Spannend! Ik had verwacht dat het wel lastig zou worden zo net na de bouwvak, maar dat viel hartstikke mee. We kunnen op 7 augustus terecht, dan ben ik 20 weken en 1 dag. Ik sta er echt van te kijken, dat alles zo goed op schema loopt... Wauw! Groetjes, Nelly
@Gerda en Sjoerd, heeeeeeeeel veel beterschap. Wat een verhaal zeg. Bah. Ik zat gewoon te bibberen achter mijn pc, toen ik dat las. Hopelijk komt alles helemaal goed met jullie! Verder... Wij zijn de eersten van de familie en vriendengroep, dus alles is nieuw. Iedereen leeft wel lekker mee, maar ik mis soms wel een voorbeeld. Iemand met wie ik lekker over de zwangerschap kan kletsen. Intiem zijn we niet zo erg. Mijn man wil wel graag en daar voel ik me best schuldig over... Maar ik heb er totaal geen zin in en 's avonds ben ik ook echt moe. Heb wel gemerkt dat de daad anders voelt (niet onprettig hoor) dan voor de zwangerschap. Leuk al die aankopen! Ben gisteren ook wezen winkelen en heb aardig kunnen slagen bij de Promiss. Scheelt een aardige duit, nu de positiecollectie eruit gaat. Bedankt voor de tip! Ondanks dat ik een hekel heb aan winkelen, ga ik toch voor 1 augustus nog eens terug om "op de groei" inkopen te doen.
Gerda en Sjoerd - heel veel sterkte en gelukkig is alles goed met de kleine en ook (redelijk) met jou Gerda! Wij geven maar één naam. Heb ik zelf ook en is wel lekker makkelijk ... Ik heb niet meer durven vrijen sinds ik weet dat ik zwanger ben, we knuffelen wel heel veel (we zijn allebei erg aanhankelijk), maar het lijkt wel alsof het bij mij op slot zit. Het is niet dat ik geen zin heb, maar ik vind het zo'n eng idee. En ik weet dat het onzin is, maar ja als het niet goed voelt ... Hoop wel dat het snel weer als normaal is - wel een omschakeling van zo'n 3x per week naar niksnadanoppes ... (had ook nooit gedacht dat ik dit zou hebben - ben er normaal echt helemaaaaaaaaaal niet vies van )
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht??? 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ??? 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend. 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren[/quote]
Gerda & Sjoerd wat heftig zeg Ik begon eigenlijk na het lezen vd eerste zinnen meteen weer onderaan je verhaal met lezen omdat ik wilde weten of het met gerda & d'r beebje goed was afgelopen pffff....gelukkig wel! Bedankt dat je ons heb laten weten hoe het met jullie gaat, lief van je! Typ je tussendoor ook nog s wat? Geef d'r maar een hele dikke knuffel... enne... neem d'r zelf ook 1, want jij bent natuurlijk ook ontzettend geschrokken Ben net naar de Vk geweest, ik moet het echt rustiger aan gaan doen, de klachten die ik heb zijn toch signalen van m'n lijfje dat het een beetje teveel is (Salapio nog bedankt voor je advies!). Ze zei zelfs dat als er geen rekening met me gehouden kan worden dat ik me dan ziek moet melden poehee...ik vind dit nogal wat, meld me nog niet ziek hoor, maar ga hier wel mee aan de slag. Moest ook weer even op de weegschaal staan, ben nu totaal 4 kilo aangekomen. Liefs Es
het is mij ook gelukt om een foto in me album te zetten..er volgen snel meer. dit is onze babykamer de muren zijn nog niet gedaan en zijn nu gewoon wit maar we hadden de meubeltjes al en we vonden t leuk om even te zien hoe het komt te staan..en zelfs zo ziet t er heel leuk uit vind ik zelf:d