Hoi meiden, Hier ben ik weer. Heb lang niets geschreven, maar wel lekker mee zitten lezen. Alle nieuwe meiden GEFELICITEERD! Las ook dat er een paar een mk hebben gehad echt kl*te en ik wens jullie heeeel erg veel sterkte. En dan.... ik heb 1 mei een afspraak staan bij de vk en hoop met mijn 12 wk een afspraak te kunnen maken voor een echo. In de week van 28 mei gaan we bij 2 kinderdagverblijven kijken. En zullen ons dan inschrijven voor volgend jaar. Echt leuk allemaal. Ik vind dat het nu ook best snel gaat. Heb niet heel erg veel symptoontjes, last van mijn (.)(.) en af en toe wat last van mijn buik. Wat ik wel merk is dat ik reserves aan het opbouwen ben haha. Ik krijg wat vocht (?) bij mijn dijen en benen en krijg dus nu ook een heeeel klein buikje. Fijne dag iedereen. Ik ben vanaf 12.30 lekker vrij en ga dan weekend vieren. DOEI
hoi allemaal ,, iedereen die zwanger is ik wil ik van harte feliciteren ,, en ik wil even zeggen dat ik 7 mei naar de vk moet voor de eerste echo gerda
24/4 11.45 Kelly 24/4 Azra 24/4 Babel 24/4 Jufffie 25/4 9.50 MamaNorah 26/4 13.30 Moon85 01/5 Essebes 08/5 10.00 Lentefee 09/5 Boontje 11/5 08.30 Wiets 15/5 09.15 Moontje34 Zo dat was het lijstje echo's
Goedemorgen, Ik heb 24 april om 14.00 uur mijn eerste echo. 24 april is wel een populaire dag om je eerste echo te hebben
Meestal als je gezond bent en geen MK's gehad hebt. Dan laten ze je pas tussen de 9 en de 12 weken komen.
Hallo allemaa, Ik ben afgelopen dinsdag al naar de vk geweest. Ik heb mijn intake gesprek gehad. Ik heb van haar papieren mee gekregen voor een echo en i mag zelf een afspraak maen wanneer ik het wil. Ik moet namelijk naar het ziekenhuis om een echo te maken. Ik denk dat ik nog even wacht met een echo maken zodat je wat meer ziet en hoort. Ik heb toch geen haast. Ik denk dat ik met 10/11 weken een echo laat maken. Of zouden jullie het eerder doen? Groetjes Sam
Ik heb zojuist de VK gebeld en mag om 12.15 uur komen voor een echo. Ik heb nog steeds bruinverlies, niet zo heel veel maar toch. Mijn buik is ook behoorlijk opgezwollen en gespannen, dus ik hoop maar dat alles gewoon goed zit. Ik belde eigenlijk voor gewoon wat geruststelling, maar toen zei ze dat ik wel langs mocht komen. Hoef ik in ieder geval niet het hele weekend in spanning te zitten. Duimen jullie mee voor een goed resultaat?
tja mij laten ze pas komen met 9.5 weken, maar had van de week de VK al eens gebeld en omdat ik een miskraam hiervoor heb gehad mag ik best eerder komen zei ze..dus ik ga volgende week even bellen, en dan kijken we wel. Met 8.5 weken zie je best al wat hoor, vond ik tenminste wel bij de zwangerschap van Stefano.
Hoi Sam, Ik heb er deze keer juist voor gekozen om vrij vroeg een echo te hebben. Gekozen voor 8 weken omdat je dan heel waarschijnlijk het hartje ziet kloppen etc. De vorige keer wilde ik ook later een echo en heb toen gewacht tot 10 weken. Toen bleek bij de echo dat het vruchtje met 8 weken was gestopt met groeien. Natuurlijk weet ik dat het altijd fout kan gaan, maar het is wel een reden geweest dat ik deze keer op tijd wil weten of het goed zit. Als je wil, mag je altijd vaker een echo laten maken, maar dan moet je zelf betalen. Groetjes, Lola
oh mamanorah lees nu ineens je bericht, succes hoor, maar bruinverlies hoeft niks te betekenen heb ik ook gehad en stefano is kerngezond geboren. ik kom vanmiddag even kijken, laat je wat weten?
1 dec: Linda76, jeannie, suus2007, meisje26 2 dec: MamaNorah, Boontje 3 dec: gerda79 4 dec: Lolaatje, AnnieP, peetje22, elsa 7 dec: Claartje79, Frederike80 9 dec: Sofine79, Lentefee, Ayse, heleentje80, sam28, Essebes 10 dec: Kelly, Jufffie, Nollie 11 dec: Kreeftje72, babel 12 dec: malaika 13 dec: Arka, bianca1979, johana79 14 dec: Augustus, linny0903 15 dec: ikkie 16 dec: linmar 17 dec: hairdresser, Adriana B, Azra 18 dec: Krullebol, Olga 19 dec: bipat, misskeita 20 dec: Wiets, Missy78, dianne 22 dec: Brrr 24 dec: moontje34 29 dec: moon85 Welkom Essebes en Dianne!
Mamanorah, ook ik lees je bericht nu pas! Mooi dat je direct even langs kan komen, anders heb je niks aan je weekend. Het zit vast allemaal wel goed. Die darmen kunnen heel vervelend zijn! Succes, we duimen voor je! Lola
Ik maak me nog niet zo heel veel zorgen, nog niet. Ik heb het tijdens m'n eerste zwangerschap ook gehad. Maar ik ben wel erg blij dat ik even langs kan komen en ik hoop dat ik het hartje kan zien kloppen!
Ik hoop inderdaad dat je een mooi beeld krijgt van een kloppend hartje. Ben erg benieuwd hoe het er met 7 weken en 5 dagen uitziet.
Moon, nee dat zie je niet op de echo maar vind t wel mooi dat het al zo ver ontwikkeld is, toch? en juist omdat je het niet op de echo ziet, is het leuk om het toch te zien hier hihi..
zkrs... ons kleintje kwam met 7w2d naar buiten maar gelukkig zat ie netjes in z'n vruchtzakje. Had op internet een foto gezien hoe dat er dan uit ziet maar was heel apart 8)
alle nieuwe meiden welkom! moontje : zo leuk dat we hier samen zitten! eerste echo....... 1 mei! klachtjes gaan goed....... beetje misselijk.....bleeeh maar ja hoort erbij! verder ben ik regelmatig moeeeeee....... mama van norah.... duim me rot voor je, hoop dat je een rustig weekend zult hebben!