nelly en maartjeh....wat fijn dat het hartje zo mooi klopte! Essebes..nou dan weet je wat je te wachten staat hè! Rustig aandoen!en ook doen hoor! Linny..wat een mooi kamertje!lief hoor! Heb even pauze..mag zo weer aan het werk.. ga zo eerst nog effe liggen..
rustig aan doen ha meiden goed naar je lichaam luisteren afgelopen zaterdag zijn we begonnen met behangen.. Het is nog niet helemaal af er moet nog 1 baan en achter de verwarming.... Maar daar waren stukken uit de muur gebrokkeld dus die moesten eerst gevuld worden en daarna opdrogen......... Mijn schoonvader wou wel behangen: de deurtje die ik met magneetverf en toen schoolbordverf heb gedaan: http://i80.photobucket.com/albums/j163/ ... tos197.jpg tako staat te bedenken wat hij er van vindt.. http://i80.photobucket.com/albums/j163/ ... tos200.jpg tako ook maar aanhet klussen (hij heeft 2 linkerhanden)dus het duurde ff voordat het lichtknopje weer werktte http://i80.photobucket.com/albums/j163/ ... tos207.jpg Het lijkt nu best druk met alle poohtjes op de muur maar denk dat het wel mee gaat vallen als de meubeltjes er ook in staan ben benieuwd hoe het is als het helemaal klaar is.......
Vanochtend had ik trouwens een klein genietmomentje. Een oude buurvrouw kwam toevallig langs en zei dat ik al een buikje begon te krijgen! JOEPIE! Vond ik zo lief! Het grootste gedeelte is voor mijn gevoel namelijk nog "overschot". Ben ongeveer een jaar geleden 20 kilo afgevallen. Heb wel het idee dat mijn buik een ander model heeft gekregen. @maartjeh: kamertje gaat er leuk uit zien!
Poeh heeee dacht dat de misselijkheid over was nou NO WAY ben me toch ineens een partijtje misselijk en heb net ook alles er weer uit gegooid. Ik kan nu ook geen hap door mijn keel krijgen, neem het brood wel mee in de auto strax naar het werk ale: hoop dat ik het ga volhouden. Is het erg als ik er nu even niks in krijg? probeer wel zoveel mogelijk te drinken maar voel me echt knap misselijk..... @maartjeh Kamertje krijgt al een mooie look hoor
Maartjeh..dat wordt een lief kamertje! jullie schieten al mooi op! Nelly..wat leuk dat je buikje wordt gezien! Kreeftje..wat naar dat je nog misselijk bent meid.. neem gewoon wat mee..zodat je als je eraan toe bent wat kan eten! Ik heb even heerlijk op bed gelegen.. nu mag ik weer aan het werk.. moet vanavond ook nog..
jeetje,, gerda en sjoerd. wat erg.. hoop dat ze er weer bovenop komt ze heeft zeker een bescherm engeltje bij zich gehad.. zeg dat wel.. Pff.. was wel even schrikken.. heel veel sterkte.. dikke knuffle van ons.. Meiden hier gaat het wel weer,, heb nog steeds last van een blaasonsteking.. die rot medicijnen helpen niet en mag geen zwaardere ivm de baby.. dus zit niet helemaal mee.. voor de rest voel ik me redelijk ben alleen wat minder op het forum want ben aan het afstuderen nog 1 week en dan weet ik of ik me diploma af mag halen volgende week,., dus even doorbijten.
Sjoerd en Gerda, Wat ongelooflijk veel pech maken julllie mee, gelukkig is alles ok met de beeb. Alle drie efe goed uitrusten en veel sterkte ! Liefs Lisette.
Ja ik zal even wat meenemen heb het al klaargelegd Het valt me allemaal erg zwaar op mijn maag..probeer gewoon veel vocht binnen te krijgen en fruit te eten. Ik wil ook wel even op bed HEERLIJK.ik moet zoweren tot half 11 vanaaf een lange avond.
Lindy - heel veel water drinken en veel vitamine C (dus sinaasappelen, kiwi, framboos en bijvoorbeeld cranberries - ook in pilvorm).
Essebes - ik hoop echt dat je rustiger aan gaat doen, ziek melden gaat misschien wat ver, maar ik hoop wel dat je in overleg minder of op 'normalere' werktijden kunt gaan werken. Horeca is echt geen kattenpis (maar dat weet je zelf beter dan ik) als je zwanger bent!
Essebes ik heb ook heel lang in de horeca gewerkt en ben ermee gestopt toen ik me dochter kreeg en toen zij bijna een jaar was weer begonnen(trekt toch he) en toen ze 4 werd en naar school moest iedere dag begon t me ook weer op te breken. dus nu ben ik dr weer uit.Ik weet dat het hard werken is maar ook erg leuk ..maar luister goed naar je lichaam he! @allemaal ik heb weer foto's in me album
Voorstellen Ik ben Jessica en ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend patrick 31 jaar in Maarheeze(omgeving eindhoven) Dit is mijn derde zwangerschap. Mijn eerste zwangerschap is een miskraam geworden. Bij mijn tweede zwangerschap hebben wij de verschrikkelijke keus moeten maken om de zwangerschap af te breken met 24 weken. Ons zoontje had het potter syndroom en had dus geen niertjes en helaas nog een lijstje met afwijkingen. Op 8-11-2006 is ons zoontje Djordy* geboren. Na lang wachten op uitslagen van onderzoeken hebben wij te horen gekregen dat de herhalings kans 1a2% is....positief dus. Op dit moment ben ik 16 weken zwanger en uitgeteld op 16-12-2007. Ik zou graag hier op de lijst mee willen kletsen over de zwangerschap en alles erom heen.
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht??? 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ??? 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ??? 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht??? 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ??? 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? vlindertje - 2 e kindje - bevallen op....-zh bevalling -borstvoeding - geslacht??? 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ??? 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
@vlindertje: wat een vervelende voorgeschiedenis! Maar desalniettemin: welkom! Hopelijk gaat het deze keer wel goed. Probeer er toch lekker van te genieten. (zegt een vrouw bij wie het tot nu toe allemaal in een keer goed gaat ) Hoe is je zwangerschap tot nu toe verlopen? Heb je veel klachten/controle's/echo's gehad? Ik kan me wel indenken dat wel extra spannende tijden zijn.
Hoi Nelly Deze zwangerschap gaat tot nu toe wel goed. Aankomende donderdag over 2 weken hebben we de 20-weken echo die aan zal geven of dit kindje gezond is. Vind het heel erg vervelend dat we zo lang moeten wachten in de zwangerschap om erachter te komen of alles goed is met dit kindje,...maar helaas is het niet anders. Kwa echo's heb ik er nu 4 gehad,afgelopen vrijdag nog. Als over 3 weken blijkt dat alles goed is met het kindje mag ik terug naar mijn verloskundige. Ik loop nu in het ziekenhuis en vind het zo onpersoonlijk...steeds een andere gyn. Gelukkig was de gyn die ik vrijdag had meelevend en stemde toe met mijn idee om terug naar eigen verloskundige te gaan....gelukkig,want andere gyn zagen dat niet zitten. Dus hoop over 3 weken fijn naar mijn vertrouwde verloskundige te mogen en in december een gezond kindje in mijn armen te mogen sluiten.
Jee gerda en sjoert wat een verhaal! Veel rust houden...'gelukkig' dat het voor de beebie zo goed afgelopen is..nu hopen dat je er zelf ook goed doorkomt...*knuff* Vlinder wat een geschiedenis! maar zeker welkom hier!
vlindertje : allereerst welkom en wat ernstig voor je zeg hopelijk gaat nu wel alles goed met de baby ! veel kletsplezier hier bij de december mama's wat zeker zal lukken groetjes dreams