essebes: zwemmen dat ik doe is geen zwangerschapszwemmen hoor, maar lijtk er wel veel op. we hebben in de buurt een klein zwembad waar je per half uur of uur reserveert en met max. 4 personen zwemt. het water is 34 graden, zálig! ik zwem vaak aan het begin van de dag emt mijn moeder en dan zijn we bijna altijd alleen, een privé badje dus en de prijs valt enorm mee. ik wel graag een hometrainer om wat meer beweging te krijgen. normaal sporten lukt me niet meer en mijn conditie is echt ver onder peil! haha
linny0903; ik doe gel nagels en ja hoor dat mag, werk wel met een mondkapje voor de zekerheid! ik ga morgen ook maar eens vragen hoe het bij ons in de buurt zit met gym e.d. lijkt ook me ook wel erg leuk! en kan geen kwaad voor de conditie happygirl; fijn dat het toch gelukt is met minder gaan werken! ga nu ff onderuit op de bank!
ik ga gewoon zwemmen ik heb niet altijd een oppas en ga zowiezo elke zondag zwemmen met lexy dus dan heb je ook wat beweging denk dat ik nu nog de zaterdag erbij pak dan kan manlief bij ukkie zitten
@vlindertje: welkom, laten we hopen dat 3x scheepsrecht is! Vandaag heb ik dan eindelijk bloed kunnen laten prikken, was nog een heel gedoe. Testen op de vijfde ziekte is hier blijkbaar zeer ongebruikelijk en mijn buisje met bloed gaat dan ook naar België... Verklaart meteen waarom je er niet meteen in het begin van je zwangerschap op getest wordt (in tegenstelling tot rode hond, hiv, hepatitis b etc). Nadeel is dat ik twee weken moet wachten op de uitslag... maar ik wil graag zekerheid dus weinig keus Fijne avond allemaal!
hallootjes..ben er ook weer.. Essebes..goed zo dat je naar me luistert! Enne ik knip 4 dagen en 3 avonden in totaal.. Dus ook genoeg.. Vlindertje..Welkom!zeker een spannende tijd voor jullie! Hier ook steeds snotverkouden..echt snotverkouden.. vreselijk..maar heb al gelezen dat het erbij hoort.. Zwangerschapsgym doe ik niet aan..ga ik ook niet doen.. heb zelf een hometrainer en een crosstrainer en een stepper.. maar ik doe niks meer..ben het echt zat na me werk.. Wou nog wel gaan zwemmen..maar ik wil nog effe wachten.. nog een beetje schaamgevoel... en moet dan ook nog een zwempak of zoiets halen... happygirl..veel plezier morgen bij de vlos! nou ik kom maar gelijk weltrusten zeggen..tot morgen..
ik had vandaag trouwens een echo gehad alles was goed en best een rustige baby de eerste was bij elke echo flink aan het bewegen maar deze slaapt liever het zag er echt mooi uit!
goedemorgen vannacht bar slecht geslapen had een hele vreemde droom........ dadelijk naar de verloskundige benbenieuwd...........
Wat fijn mamabeer dat de echo goed was! maartjeh..succes bij de vlos! ik moet vanmorgen naar de tandarts.. maar ik ben echt superbang...maar ik ga wel..goed hè.. Mijn paps gaat met me mee..al jaren... Dus hopelijk heb ik niks.. Vanmiddag en vanavond mag ik weer werken...
maartjeh: succes bij de vk meid dromen tja daar heb ik ook behoorlijk last van de gekste dingen droom ik ik ben benieuwd ik droom ook steeds dat ik op de echo een meisje te zien krijg en bij de geboorte dus... ben benieuwd
he hallo, zie net tot mijn schrik dat ik zomaar uit de bevallingslijst ben gegooit. Waarom? Ik heb het ontzettend druk op mijn werk en kan dus alleen 's avonds of in het weekend kijken en daar had ik de afgelopen weken geen puf voor. Ik was zo ontzettend moe en misselijk. Wil iemand me aub weer op de lijst zetten. Woensdag moet ik weer naar de verloskundige. Mijn tweede echo was ook helemaal ok. Groetjes Inge
Inge, ik denk dat iemand de verkeerde lijst gekopieeerd heeft, je bent er niet afgegooid hoor Miep & Miep, ja da's natuurlijk veel fijner als je zelf je apparaatjes om te sporten thuis hebt, heerlijk lijkt me dat! Enne hoezo schaamtegevoel voor het zwemmen? Succes bij de tandarts, heb er ook echt ee hekel aan (heb altijd 1of 2 gaatjes) poets ,flos & stook me rot maar heb een zwak gebitje. Maartjeh, ik ken het, mijn dromen zijn gewoon te bizar om uit te spreken Zo mamabeer, gefeliciteerd met je slaapkoppie hihi... Djaminah, wat en gedoe zeg, 2 weken wachten ook nog, ik ga duimen voor je wijffie! Claartje, wat een luxe lekker met z'n 4tjes in een vewarmd zwembad hmmm t is dat ik zo uit de buurt woon! mijn conditie is ook echt niet wat het was, had m'n abbo bij de sportschool al een poosje opgzegt, jammer genoeg! Olga, ik weet het ook niet zeker, je zegt dat je leidinggevende altijd met je meedenkt, Fijn! zijn er niet veel van...Waarschijnlijk kan je wel dagen terug krijgen maar denk dat je dan ook een doktersverklaring enzo nodig hebt. Misschien weer veel gedoe allemaal? Happygirl, super hoor dat je toch minder dagen kan gaan werken bij je huidige werkgever! Ik ben 4 kilo aangekomen, dacht dat dit behoorlijk veel was maar m'n vK zegt dat het heel normaal is voor 4mnd, dus jou gewicht valt idd mee hoor ben benieuwd hoe het bij de VK was. Kuskus Es
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht??? 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ??? 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ??? 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
28 december is wel in trek he ik ben benieuwd wanneer we uiteindelijk zullen bevallen ik denk zelf dat ik vroeger beval door alle omstandigheden wij hebben altijd een poll met de hele familie inleg 2 euro en dan raden de bevaldatum en geslacht en wie het geraden heeft krijgt de pot en anders gaat de pot naar de beebie ik heb zelf gezegt 21 nov meisje ben benieuwd
hallo meiden, alles goed met iedereen? allemaal een fijne werkdag en succes bij verloskundigen en tandarts ik droomde vannacht dat ik thuis kwam en dat de deuren openstonden en mijn hele huis leeg was... bizar! maar minder bizar dan de nacht dat ik IVF kreeg en ze 20 bevruchte eitjes terug hadden geplaatst
@ caruli: had al wel een en ander mee gekregen dat het bij jullei anders liep dan anders maar deze nog niet. je moet er wat voor over hebben he meid jeetje hoor. nu maar hopen dat jullie groen licht krijgen binnenkort en dan héél voorzichtig..... hihi @essebes: zo'n privé bad is zaaaalig. ze zijn nu helaas drie weken dicht vanwege vakantie, maar daarna sta ik direct weer op de stoep! haha hier hebben we ook het gevoel dat we de 5 december niet gaan halen. ik heb bij elke echo voorgelopen tot nog toe en het zit ook niet echt in de familie, late bevallingen. 5 december zelf hoeft van mij sowieso niet hoor