December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..wat een verschil met vorige week!echt mooi buikje!

kreeftje...ben benieuwd naar de foto's van jullie kamertje!

Dreams..wat ben je lekker verwend!leuk!

ik ga zo lekker in bed tv kijken...weltrusten.... ;)

2. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    ik ben bezig met een flatenjacht ipv huizenjacht in kerkrade, moet nog verhuizen
    maar dat is toch nog wel moeilijk hoor had ik niet verwanht
    nu is het alleen maar op bericht wachten en ik wil ene met 3 slaapkamers
    de meeste zijn met 1, sommige met 2 dat vind ik ook nog wel oke
    ik wil wel een riant flatje, dan kan ik meteen met de babykamer beginnen

groetjes

3. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    dankje trouwens miep en miep , was ook wle echt een verrassing hihi :D
    niet zoals de verrassing van essebes haha maar toch heel lief veel dingen gekregen
    en euhm..weltrusten veel kijkplezier

4. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hallo meiden
    ben weer terug van de verloskundige, voel me helemaal gerustgesteld.
    heb me angsten e.d even met dr besproken ook ivm met vorige zwangerschap waar mijn dochter op het laatst achter bleef in de groei. voelde me nu ook niet lekker en kwam niets aan, en had flinke pijn in mijn buik af en toe. Ze heeft even de baby gevoeld en die groeide prima was zelf een beetje aan de grote kant! en voor de rest heeft ze me gewoon weer met een heel goed gevoel naar huis laten gaan :)

ben blij dat ik toch even aan de bel had getrokken en voelde me ook erg serieus genomen ondanks dat er "niets" was.

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    linny wat fijn voor je dat je weer wat rustiger bent, daar is je vk tenslotte ook voor!

ennuh dames: tot nu toe win ik hoor, ben met nu 17w6d al 13 kilo aangekomen! en 2 kleding maten!
    was ik vorig jaar zo mooi afgevallen, 71 kilo bij 175cm), van 't winter 2 kilootjes er aan, maar dat was het einde van de wereld niet, zit ik nu op 86 kilo! en ik snoep dus amper, aangezien ik dat pas sinds een weekje weer lust :p

één voordeel: ik heb al een hele mooie buik en niemand kan er om heen dat ik zwanger ben ;) mijn vk maakte er zelfs een opmerking over dat ik al zo'n buik heb.

staat nu gelukkig wel een beetje stil, groei niet meer zo hard als in het begin :)

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    fijn linny beter één keer te vaak dan één keer te weinig aan de bel trekkenhoor! Super dat ales in orde is :D

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fijn hoor Linny. Het is inderdaad altijd beter om 1 keer te veel aan de bel te trekken dan 1x te weinig!

8. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hallo dames

hier weer even een berichtje over gerda ,,als eerste moest ik zeggen dat ze hoopte dat alles goed ging met iedereen want ze kan momenteel niet mee lezen,
    ze kan geen tv kijken of computer omdat je beeld verlies heeft of zo,het lukt haar niet zich te concentreren.
    dus ze ligt de hele dag op bed kijken naar het plafon,
    hij gaat dus ook nog steeds niet goed de pijn wordt alleen maar erger.
    het is heel naar om haar zo te zien.
    verder heeft ze gisteren een bloeding gehad en is direct door naar het ziekenhuis gestuurd ,,daar is alles weer onderzocht,en zelfs een echo gemaakt ,,maar zelfs die kon gerda niet zien ,,ik moets alles door geven hoe het was ,,het is allemaal gewoon erg emotioneel voor haar,maar alles was gelukkig nog steeds goed met de baby ,alleen de moederkoek was verplaatst,,dus het is gewoon wafwachten de kalp die ze heeft gehad van het ongeluk heeft haar lichaam geheel aan getast.
    vanmorgen is er iemand geweest van schadeletsel en morgen komt er iemand slachtoffer hulp ,,
    je kunt je niet voorstellen hoe in een dag je hele leven verandert

vanmorgen hebben ze onze baby kamer gebracht ,die heeft gerda nog niet kunnen zien ,maar geloof hij is heel mooi

gerda vraagt me jullie allemaal de groeten te doen zit nu naast haar.

ik heb een foto in het album gezet van de auto waar gerda in zat,,

verder wens ik jullie allemaal een fijne dag morgen toe

sjoerd en gerda

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    he jakkie wat ziet die auto er naar uit.
    ik heb 't zo met d'r te doen. en dan te denken dat ik vandaag zat te klagen over rugpijn....
    ik kan me voorstellen dat het voor jullie heel emotioneel en eng is! hoop dat de pijn snel wat draaglijker wordt! ben wel blij te horen dat alles nog goed lijkt te gaan met de kleine, sterk frummeltje dus! en wat fijn dat ze zo'n lieve zorgzame man naast haar heeft staan. ik hoop dat het voor jullie beiden snel weer wat beter word!

10. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Gerda en sjoerd:
    BOH! Da ze er nog zo goed vanaf is gekomen sta ik van te kijken
    hoe de auto uitziet, nja natuurlijk niet goed maar dat het beebje nog in leven is
    verder is het natuurlijk erg vervelend dat ze zich niet kan concentreren enz en maar naar het plafond moet staren
    is er verder dan niks ernstigs aan de hand?
    Oh wat naar zeg dat ze e echo ook niet kon zien, maar hopelijk blijft wel alles goed gaan
    lijkt me inderdaad vreselijk je vrouw zo te moeten zien veel sterkte allebei!
    Hopelijk mag ze het babykamertje snel zien en tot snel he gerda hou je taai
    groetjes dreams

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Jeetje gerda! Ik schrik gewoon van hoe de auto eruit ziet. Je mag blij zijn dat je nog leeft volgens mij! Ik duim voor je(jullie) dat het allemaal zijn weg gaat vinden! Kuz

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Gerda en Sjoerd...
    wat ziet die auto eruit...ze heeft echt een engeltje gehad!
    en wat vreselijk naar dat ze zo'n pijn heeft...
    Hopelijk komt Gerda er toch weer snel bovenop..
    Ik kan niks anders zeggen als heel veel sterkte en dikke knuffels voor jullie allebei!!![​IMG]

Vandaag weer aan het werk..het is alweer woensdag..wat gaat het toch weer snel...
    fijne dag allemaal!

13. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    pff gerda je hebt echt eenengeltje gehad...
    jeetje ...
    Ik hoop zo dat met je zwangerschap allles gewoon goed blijft gaan..
    Echt vervelend als je helemaal niets mag dan ga je volgens mij al gauw liggen piekeren en doen...
    dikke knuffel voor jullie

kreeftje gefeliciteerd met je partnerschapsregistratie

hmm wie was het nu die mij op bokt herkende?
    haha ben er wel benieuwd naar....

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sjonge ik schrik zeg als ik de foto van gerda's auto zie... :(

ik brand een kaarsje dat alles goed mag komen

15. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    Gerda en Sjoerd wat is t schrikken zeg om die auto zo te zien! heel veel sterkte hoop dat alles snel beter gaat.

16. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    gerda en sjoerd: jeetje wat ziet die auto eruit! :confused:
    je mag van geluk spreken dat je er nog bent.
    heel veel sterkte meid!

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hello meiden,

Gister ook weer naar de verloskundige geweest, alle swas oke maar ze vond wel dat mijn baarmoeder erg groot is. Hartje klopte goed.

Ik ben intotaal drie kilo afgevallen! Ik ga nu bijlezen want ben hier al ene poosje niet geweest!

18. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    :confused: Gerda en Sjoerd

ik schrik echt van die foto...God zij dank is ze er levend uit gekomen en gaat het met de beeb nog goed, jullie hebben een sterke beeb.
    Vreselijk dat gerda zo'n pijn heeft en vooral dat ze de hele dag moet liggen en eigenlijk niets anders kan.
    Ik weet niet zo goed wat te zeggen maar geef haar een big hug en vergeet ook jezelf niet!.

Vanavond de kamer sauzen de muren zitten in het glasvezel behang dus daar kan vandaag een laag saus overheen. Ik zal dan meteen even wat fotos maken ;)

Vandaag nog even lekker vrij ik mag morgen ochtend weer en vrijdag dan Zaterdag vrij en heb ik zondag weer een late lange dienst :confused: :confused:
    Meiden die moeten werken vandaag werkse!

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Gerda & Sjoerd & Beebje, een hele dikke virtuele knuffel voor jullie
    komt tie:

****HUG*****

Heel veel beterschap, en Sjoerd bedankt voor het posten van je bericht.

20. Gerda en Sjoerd

Heel veel beterschap.
    Een akelig gezicht die foto,volgens mij heeft Gerda een beschermengeltje op haar schouder gehad.

Liefs Vlindertje

Deel Deze Pagina