December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    er staat een buikfoto in mijn album!

en dan niet op mijn dikke billen letten hoor, da's ook een cadeautje van de zwangerschap haha net zoals de flubber armen die ik opeens heb ;)

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    zo meid je buikje groeit goed leuk hoor :)

3. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @ claartje wat een grote buik heb jij al zeg! t groeid goed zo te zien en wat zit t al hoog mijn baarmoeder zit nog tot onder mn navel dus daarboven valt t meteen in! lijkt me leuk om met zo'n buikie te lopen :)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wow Claartje, echt een mooie buik! Die van mij moet wel erg hard groeien om er over twee weken ook zo uit te zien. Mijn baarmoeder zit ook nog wel een stukkie onder mijn navel...

Lindy, in de gehandicaptenzorg hebben ze inderdaad altijd mensen nodig, dus hopelijk heb je na de bevalling snel een baan.

Nelly, show je aan ons ook een foto van de bruiloft?

Liefs olga

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn baarmoeder zit nu net bij mijn navel vertelde de vk, dus wat daarboven allemaal rond zweeft ;) maar er zit nu wat rust in. mag ook ewl, want als ik in dit tempo door ga weet ik niet hoe ik er in november uit ga zien!

lindy, leuke opleiding hoor! nu inderdaad hopen dat je daar snel een leuke baan mee vind, vast wel!

nelly, foto's! ben gek op bruiloften! of zijn jullie ondertussen druk het bed aan het testen? ;)

6. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    @gerda en sjoerd. Ze mag nog van geluk spreken als ik die auto zo zie. Hopelijk voelt ze zich snel beter en heeft ze niet meer zoveel pijn.

@lindy Gefeliciteerd. Weer een zorg minder ;)

@moon Bij de hema heb je ze ook in allerlei kleurtjes. Blauw en groen, rood en oranje. Dus dat is al een stukkie minder saai. En ik had een blauwe muziek muis gekocht en toen zeiden ze dus ook dat het een jongentje werd. Heb ze meteen uit een droom geholpen, dat mama gewoon heel erg van blauw houdt en dat het nu een jongen of meisje het er maar mee doet. :D

@barbabintje. Leuk hoor een zoon.

@loopy ik heb die belletjes ook zien hangen bij de kraamzorg winkel. Heb alleen niet gekeken wat ze daar kosten.

Gister naar de Vk geweest. Was maar 2 kg aangekomen, dus dat valt mee. Verder het hartje gehoord en die deed het prima. Ik mag over 5 weken weer terug komen en dan heb ik ook meteen de echo, want die doen ze bij onze vk praktijk zelf.

Leuk hoor al die buikkies. Wat gaat de tijd toch hard.

Zou iemand mij weer aan de lijst kunnen toevoegen.
    18-12, ziekenhuis, borstvoeding, 1e kindje, geslacht ?

7. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Zo, ik hou het weer eens voor gezien met werken aan school. Ik ga lekker slapen...
    Iedereen een goede nacht met goed doorslapen gewenst!

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi, leuk even wat van je te horen. ik had al opgemerkt dat ik je niet meer had gezien een poos.
    Heb vanavond het laatste oudergesprek gehad over de rapporten. Ging allemaal prima. 10 minuten zijn dan zo voorbij. We hebben nog wel veel drukte op school ivm afscheid van collega en andere rompslomp die bij het eind van het jaar hoort. Was ook erg verkouden en dan kost het veel extra energie. GElukkig is de verkoudheid nu bijna voorbij. Ik eet braaf extra sinaasappeltjes :)

Ga zo maar slapen, zit al een half uur bij te lezen van een paar dagen niet kijken. Bijna niet bij te houden, maar wil niks missen.

Voelen jullie allemaal al wat in je buik? ik nog steeds niet. Ik hoop dat ik gauw wat voel. Maar ik zal me er niet op focussen, schiet toch niks op. :p makkelijker gezegd dan gedaan.

Groetjes Sanneke

9. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    truste dames

ben beetje te moe om te reageren komtmorgen weer
    ben wel weer helemaal bij

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen! :D

Lindy..gefeliciteerd meid!

Claartje79..wat een mooie buik!super!

Ik voel ook nog niks..,maar dat kan volgens mij ook nog niet..
    ben morgen pas 15 weken.. ;)
    Gisteravond eens met mijn vriend over de 20weken echo gehad.
    of we dan toch het geslacht willen weten..
    Tja ik wil het best wel..de verassing is er dan wel af..maar je kan gerichter dingen kopen en inrichten..
    Hij wou het eerst helemaal niet..maar nu zat ie toch iets te twijfelen..
    dus misschien dat we het toch komen te weten met de echo.... :D

Ik moet vanmiddag en vanavond werken..en wordt een latertje..
    dus vanmorgen lekker vrij..en ga zo de boodschappen maar eens doen..
    fijne dag allemaal!

11. Niet meer actief

meiden even een vraag
    ik heb bij etos de zw doos aangevraagt
    bij mijn 1e zwangerschap kon ik in het begin gelijk al een doos op halen
    met mvm info en allerlei dingen
    maar nu heb ik nog steeds niks binnen
    hebben jullie ook de doos aangevraagt?

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    dat hebben ze verandert met de dozen eerst kon ik bij lexy ook de doos al met 3mnd halen is nu rond de 6 a 7 mnd

13. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Caruli, ik heb hem aangevraagd en mocht hem een week of 2 geleden al ophalen. Ik vond het niet veel bijzonders. Veel leesbladen, weinig bruikbare dingen.

14. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Hallo dames,

Een tijd niet gesproken heb een lange ruk diensten er op zitten, krijg je als je richting de vakantie loopt en in de zorg werkt.

Gerda en Sjoerd heel veel beterschap.

Dames de buikjes beginnen goed te groeien he, erg mooi. Hier vorige week een buikje en hij is weer verdwenen, misschien ttoch mijn darmen.

Lindy gefeliciteerd met je diploma, weet je al of je de dagbesteidng of de woonbgeleiding in gaat? Zelf heb ik SPW4 gedaan en werk in de woonbegeleiding.

Caruli, ik mocht vorige week de etos doos ophalen, leuke tijdschriften en billendoekjes en 2 pampers, verder eigenlijk niets, ja heeeeeeel veeeeeeeel reclame,

Hebben jullie het allemaal al verteld op het werk? Ik ben van het weekend begonnen met vertellen en heb bijna alle collaga's gehad. Nou de clienten nog.

15. Niet meer actief

oh dan zijn ze mij vergeten denk ik hihi

ik heb het op mijn werk verteld omdat ik in het zh moest liggen enzo
    maar nu kan ik gewoon lekker van uit thuis werken
    ideaal :D

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
  17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @Lindy: gefeliciteerd met je diploma! Kun je volgende week EN met je diploma EN met je buik showen!

@claartje: mooie buik!

ik heb gisteren de hele avond geslapen. maandagavond en dinsdagavond had ik tot 10 uur zwart bijgeklust want ik heb nogal wat aanpassingen in de tuin nodig. maar ik was MOE! dus heb mij ogen dichtgedaan en voorlopig niet meer open haha. En vanmorgen zag ik er meteen weer stralend uit :)

hebben jullie al plannen voor het weekend? het wordt heel mooi weer!

liefs, loopy

18. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hello

ik ga zo ff de tassen enzo pakken
    We gaan een weekendje kamperen met het golden retriever forum......
    dus het moet wel mooi weer worden anders drijf ik op mijnluchtbedje de tent uit.........

19. Niet meer actief

mamabeer: leuke site hoor
    ben al weeste kijken en berichtje achter gelaten ;)

20. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    die van de etos heb ik al gehad meid.....mss ff informeren bij etos? ;)

Deel Deze Pagina