December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Klopt het is echt heel mooi om te zien hoe snel zich dat ook ontwikkelt! Echt een wonder! Ik wou dat je het zo mooi op de echo kon zien.

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
  3. Niet meer actief

4. Kreeftje72

Kreeftje72 Actief lid

2 mrt 2007
    127
    0
    0
    Uden
    Even aanmelden: Ik ben 11 december uitgerekend en krijg 27 april mijn eerste echo (dit ivm eerdere miskramen)

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
  6. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
  7. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Ik kom me ook bij jullie melden meiden :D

8. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Nieuwe meiden: welkom, het wordt volle bak hier :D

@mammanorah: hoop dat alles goed is gegaan?

Ik heb 8 mei mijn eerste gesprek bij de VK en direct dan ook de echo. Ik werk in het ziekenhuis, dus dat is altijd lekker makkelijk en snel geregeld...Verder gaat het wel goed eigenlijk. Beetje last van mijn (.)(.), idd vooral 's nachts met draaien. Ik ben misselijk, maar geen last van overgeven gekukkig. Wel erg moe...Maar ik klaag niet, ik weiger van mijn roze wolkje af te komen ! :D

9. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    hallo Lolaatje,

Ja daar heb je ook wel weer gelijk in!

Heb je toen niets gemerkt dat er iets mis was?
    Misschien ben ik er ook wel een beetje bang voor hoor.

Groetjes Sam

10. Niet meer actief

mamanorah ben je al terug van de echo?

11. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Mamanorah, ik ben benieuwd hoe het is gegaan.

Nieuwe dames, welkom.

Hier gaat alles goed, ik ben wel 24 uur per dag hartstikke misselijk, dat is wel heel vervelend.
    Verder duizelig en moe.

Ik heb 4 mei de eerste echo.

12. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    pfff mamanorah ....je houd het wel erg spannend hier. Ik hoop dat alles goed is

13. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    mama norah ik ben ook zoo benieuwd!
    hier gaat voor de rest alles goed..vandaag zo'n super sexy doorgroei bh gekocht..dat ding geeft wel ontzettend veel comfort echte aanrader!
    ik moet woensdag voor het eerst naar de verloskundige..maar zij heeft het nog niet over een echo gehad weet wel dat ze dat daar niet doen :(
    dus zal dan wel een nummer krijgen van het echocentre. dus nog ff afwachten

14. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Nou ik ben weer terug. En nog niet veel wijzer. Er hebben twee verloskundigen 10 minuten naar gekeken en ze kwamen er niet uit. Wat ze zien is een heel jonge zwangerschap (5,5 week) met zeer waarschijnlijk hartactie. Maar die hartactie kon ook één van m'n eigen bloedvaten zijn. Als ik 5,5 week zwanger zou zijn, dan ziet het er goed uit. Het vruchtje was ongeveer 0,4 cm en dat is dus precies goed voor 5,5 weel. De VK was wel hoopvol.
    Maar aangezien ik al op 25 maart positief getest heb, is het erg vreemd dat ik nu pas 5,5 week zwanger zou zijn. Misschien late eisprong en een late innesteling? Het kan. Maar het kan ook mis gaan.

Pfff, ik weet nu niet of ik hoop moet hebben, of niet. Ik kan nu niets anders doen dan afwachten. Op 4 mei krijg ik weer een echo. Twee weken onzekerheid dus! Ik hoop maar dat ik de komende dagen steeds misselijker wordt, dat zou me iets hoopvoller stemmen!

Balen of niet dan!

15. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    pff gigantisch balen ......nou weet je nog net niks

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mama norah

Wat balen dat je niet veel wijzer bent geworden.
    Ik duim voor je dat het allemaal goed mag gaan.

Liefs

17. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    mamnorah ik hoop dat je zelf het gevoel heb dat het goed zit en dat je daar op kunt vertrouwen! mijn dochter in mijn vorige zwangerschap was zonder verklaardbare reden ook te klein zij liep qua groei een paar welen achter! met 2650gram is zij kerngezond geboren. ik hoop dat je daar een beetje vertrouwen uit kunt halen.
    liefs lin

18. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow mamanorah balen ja...De eerste paar weken zijn al zo onzeker en nu dit nog erbij. Nou laat die zwangerschapskwaaltjes maar lekker komen dan! Duim samen met de andere meiden mee voor je naar 2 mei...!

Liefs Nollie

19. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    He mamanorah, vervelend dat je niet zo ver bent dan dat je dacht. Hopelijk is alles met de volgende echo goed!

20. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    MamaNorah: Inderdaad balen! Je hoopt toch dat het precies is zoals het hoort te zijn. Maargoed, gewoon ervan uitgaan dat er niets aan de hand is en je straks in mei een mooie echo hebt.

Sam28: Ik had al wel zo'n voorgevoel, maargoed dan toch verwacht je niet dat het fout gaat. Achteraf heb ik wel dat ik ineens weer heel veel energie had en ik niet meer misselijk was. Dus waarschijnlijk dat 2 weken daarvoor de hormonen al wat waren afgenomen. Maar het blijft gissen natuurlijk.

Ik ben net even de stad in geweest met mijn moeder. Nu net thuis en ik ben helemaal stuk en heb vreselijke maagzuur van een verse jus die ik heb gehad. Eerst maar even met een kruikje op de bank liggen.

Groetjes,
    Lola

Deel Deze Pagina