December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ik mag vanmiddag gaan babyshoppen, want ben alweer voor de 10e keer tante geworden :)
    Ga vanavond mijn nichtje bewonderen in het zh...heb er al zin in! :p

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lindy: van harte!

Gerda en Sjoerd: wat een akelige foto van jullie auto. en wat schrikken van die bloeding. Het moet echt een enorme klap zijn geweest dat Gerda zich nog steeds zo slecht voelt...ik neem aan ook een hersenschudding...Heel veel sterkte en doe haar de groeten!

Claartje: zo mooie buik! Bij mij zit mijn baarmoeder echt nog ruim onder de navel!

Ben nu weer in zo'n onzekere periode beland. Je voelt eigenlijk niets, want de zwangerschapskwaaltjes van de eerste 12 weken zijn voorbij. Ook de baby voel ik volgens mij nog niet. Ik voel wel steeds iets waarvan ik het vermoed maar ik denk dat het te vroeg is omdat de placenta aan de voorkant ligt......Heb mijn 20 weken echo pas over 4 weken, dus bij 21 wken...weet niet of ik het zo lang uithou......

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hi There!

Iloon, lekker geshopt? zelf ook vast wel wat ingeslagen? ;)

Lindy, Super voor je wijffie dat he geslaagd bent, party! \:D/ :whistle: =D>

Sanneke, ik dacht ongeveer 2 weken geleden iets gevoeld te hebben, maar ik denk dat ik me daarin vergist heb, want heb tot nu niets meer in m'n buik gevoelt :( , ach dat komt snel genoeg :D

Barbabintje, wat super gaaf zeg, volgens mij ben je de eerste die de 20 weken echo gehad heeft! Goed nieuws hoor, ik vind het heel erg spannend, en je weet dat het een knul is, super! Ik heb m pas met 21 weken.

Boontje, bijna vakantie voor jou, lekker zeg, waar ga je naar toe?

Nelly, echt super knap dat je op eigen houtje zo bent afgevallen.

Wow Claartje, ik wil ook zo'n buik......

Dreams wat heb je een mazzel zeg, je tas terug en er niets voor hoeven betalen. Hoe gaat het met je opa?

Miep & Miep, whahaha, grappig, ik lees n paar pagina's terug dat jullie het geslacht niet willen weten, en nu toch een beetje aan het twijfelen, ik heb precies hetzelfde hoor! Maar wij hebben nu besloten dat we het willen weten.

Ik ben eergister voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest, was nog wel een guppie hoor, allemaal mega grote 30 weken buiken om me heen hihi.
    Gister de formulieren van het UWV (zwangerschapsverlof) aangevraagt, was nog een heel gedoe zeg!
    14 Juli ga ik naar Dancevalley, gaan jullie nog naar grote feesten, concerten oid? Ik denk dat Dancevalley het enige feest is waar ik heen ga, is altijd wel een gemoedelijk sfeertje dus ik durf het aan.

Liefs Es

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Me2 kon ik je m'n angelsounds maar even lenen.....
    Daardoor ben ik gelukkig grotendeels van die onzekerheid af, ik luister niet elke dag, maar als ik me zo voel, pak ik de angelsounds, hoor ik het hartje en heb ik weer een glimlach van oor tot oor!
    Maak je geen zorgen wijffie!

Xx

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb Angelsounds hoor, en vanmorgen nog even geluisterd...maar zou zo graag weten of hij goed groeit ed......

6. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    @Me2: ik begrijp wat je bedoelt, had ik ook, vandaar dat ik tussendoor nog een pretcho heb laten maken (moest 6 weken wachten op volgende controle en vond ik echt te lang in deze periode). Nu mag ik volgende week gelukkig weer naar de VK om weer even naar het hartje te luisteren en dan die week daarop de 20 wkn echo en dan ben ik weer gerust. Dus misschien voor jou ook een optie om een pretecho te laten doen?

@Essebes: wat leuk dat je naar Dancevalley gaat. Mijn vriend gaat ieder jaar naar die feesten (Dancevalley, Misteryland, Love Land) en ik zat dit jaar heel erg te twijfelen maar heb maar geen kaartje voor mij gevraagd vanwege zwangerschap maar jij zegt nu dat sfeer wel ok is? Misschien toch maar kijken of ik nog aan kaartje kan komen dan, vind ik nog wel even leuk en waarschijnlijk gaat het volgend jaar niets meer worden ;) .....

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA Bowie, goed advies. Heb er ook al over nagedacht. Vind het eigenlijk ook weer een beetje zielig voor het beebje want ik heb al 5 echo's gehad en moet de 20weken dus nog krijgen. Ben bang dat we hem dan wel heel erg veel lastigvallen.....maar ga het zeker nog een keer met mijn man bespreken.

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :) :) hebben de wagen eindelijk besteld :) :)
    Foto's in m'n album.
    Ben er helemaal happy mee hihi.

Vandaag lekker moe.. bleh.. maja straks naar ziekenhuis voor m'n diabetes.

9. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Ik ga naar Mystery Land! Zo'n buitenfestival is toch een stuk relaxter dan een megaparty in e.o.a. loods. Heb er nu al zin in!

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Moon85..Wat een mooie wagen heb je besteld!
    Mooi fel kleurtje!

Essebes...tja het is ook wel moeilijk hè zo'n beslissing..vind je niet?
    wel of niet weten..maar het lijkt mij toch wel heel leuk om het vast te weten..
    Enne leuk naar Dancevalley!Zal zeker wel een goeie sfeer hangen!
    Wij gaan niet heen..heb genoeg party's meegemaakt.. ;)

Maartjeh..fijn weekend..hopelijk heb je mooi weer hoor!

lizzie..ik ben nu bezig met vertellen aan mijn klanten..
    en de reacties zijn eigenlijk allemaal leuk!

Ik mag zo weer aan het werk..moet tot ongeveer half 11 vanavond..
    wel effe een half uurtje pauze..maar dan weer verder..
    dus ik ga zo nog effe liggen...

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ miep

Ja lekker fel he ;)

Jij werkse!

12. Lisette

Lisette Niet meer actief

Gerda en Sjoerd, Jé zeg ik wordt emotioneel van jullie foto. Gelukkig hebben jullie engeltjes gehad. Wat frusterend zo op bed te moeten liggen. Maar ben blij dat de beeb het goed doet. Sterkte en denk goed aan jullie zelf.

Loopy, zoals de meeste meiden al schreven je hoort veel negatieve verhalen over een bola. Maar ze schrijven ook als je het enkele uren draagt elke dag in plaats van een hele dag dat het beter zou zijn voor het kindje en jezelf er niet knettergek van wordt?
    Zelf vindt ik ze ook erg leuk hoor !

Lindy, van harte meid met je diploma. En nu lekker genieten van je vrije tijd.

Moon wat een mooie kinderwagen. Gaaf kleurtje.

Hier gaat alles zijn gangetje, heb af en toe nog misselijkheidsgevoel vooral naar een portie boterhammen en met tanden poetsen ?
    Ben aan het aftellen voor 24 juli dan mogen we weer naar de VK, het hartje horen. De groei zit er hier nog niet in, ben inmiddels 1 kilootje zwaarder, maar ja ik had ook genoeg 'vet' van mezelf. O:)

13. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Hier word echt veel geklets zeg lekker gezellig.
    Jeetje wat ziet die auto er inderdaad uit je zal het maar meemaken,ikhoop dat ze zich snel wat beter voelt,gelukkig gaat alles goed met de baby.

Over dat belletje mijn schoonzus heeft hem bij de eerste zwangerschap ook gedragen en haar baby lag toen ook in stuit,ik vroeg toen aan de gyneacoloog of dat door dat belletje kwam maar die zei nou dat had hij ook wel weer terug gedraait,het blijkt dat daar de meningen nogal over verdeeld zijn.

Groetjes jeslin

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo meiden,

Het gaa allemaal goed lees ik wel...hebh et allemaal even vlug doorgelzen het is amper bij te hoden allemaal ;)

@lindy

GEFELICITEERD! wat fijn voorje is toch altijd een zorg minder kun je strax lekker beginnem et een baantje :D

@moon

Die luiers heb je ook in andere kleurtjes en motieven bij de hea hebben ze sowieso andere kleuren.
    Mooie wagen trouwens echt een super mooie kleur :)

@claartje

Wat een mooie buik zeg! daar kun je niet meer omheen.

@Iloon

Leuk babyshoppen :) Neem je zelf ook iets mee?

Ook al meiden die het geslacht weten SUPER leuk! Wij willen het ook weten, misschien al bij de volgende echo 30 juli ik hoop het eigenlijkl wel ;)

Ik ben eigenlijk veregeten wat er nog meer voorbij is gekomen, moest ook zoveel bijlezen :oops:
    Hier heeft de kamer al een kleurtje gekregen het ziet er echt knallend uit! vanaav nog een laagje er over en dan denk ik dat het wel klaar is wat betreft verfen en sauzen en dan wachten op de meubeltjes oja eerst nog een vloer erin ;)
    ZAl snel even fotos maken van de kamer.

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Ooh okay hihi dan ga ik nog is kijken..

Hihi spannend he ik hoop ook 16 juli te weten wat het is.

16. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hallo heeft er al iemand een 3/4 d echo gehad? of gaat iemand dit nog doen? ik zit erover te twijfelen en vraag me af of t nu al leuk is om te zien! t is namelijk nog al duur vind ik!binnekort is de baby er en kijk je er nooit meer naar om..dus ik zit te twijfelen....

17. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Dit moet ik even met jullie delen:

IK HEB DE BABY GEVOELD! :whistle:

Ik zit nu op mn werk en ineens voel ik een soort bubbels, net alsof je darmen aan het borrelen zijn maar dan op een plek waar je darmen niet zitten en toen een hele zachte 'doef' in mn buik! Kan niet anders dan mijn kleine mannetje zijn!

Ik kan het wel uitschreeuwen van blijdschap maar iedereen is hier druk aan t werk dus ik kan het niet kwijt. Wel vriendje net even snel gebeld. Wat mooi zeg!

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    jeeeeeeaaaahhh bowie wat heerlijk! en schreeuw maar lekker hoor haha, wij juichen wel mee hoor!

19. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hey decembermama's
    gefeliciteerd!
    Ik was ook een dec mama (uiteindelijk een november mama) Maar geniet ervan..
    Ik hoop dat ik gauw weer mezelf een (maand) mama mag noemen :D

Deel Deze Pagina