December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    goedemorgen dames!

weer lekker veel geklets.
    3-1 voor de jongens zag ik al...ik ben beneuwd wat de eindscore gaat worden ;)

@moon: echt leuk die pakjes...krijg zelf ook weer de kriebels om iets te gaan halen.

@juffie: waar komt die bloeding dan vandaan?
    maar wel goed nieuws dat alles goed is met de beeb.

ik ben vandaag alweer 15 weken...nog 5 weken tot de 20 weken echo!

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ caruli

Ik heb het ook hoor.
    Ben echt super blij maar oh zo bang dat er iets niet goed is.
    Maar we moeten positief blijven denken en denken dat het gewoon gezond is toch!

@ french

Ja leuk he hihi... had net even in m'n dozen gekeken moet nu niet te veel meer kopen anders weet ik niet eens wanneer ik wat aan moet doen :)

@ juffie

Fijn dat alles goed is met de beeb.
    Hopelijk houd de bloeding ook snel op.. verlies je ook nog vruchtwater? of is dat al wel gestopt?

3. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hallo dames

hier weer even een berichtje,
    als eerste moet ik iedereen bedanken hier op het forum voor jullie lieve berichtjes en dat jullie zo mee levend zijn.
    verder is hier de situatie nog niet verandert,
    volgende week gaat gerda begeleiding krijgen omgaan met wiplash.
    verder hebben ze gezegd dat gerda voor de zwangerschap niet meer zal kunnen werken ,,en naar de zwangerschap ,is dat gewoon afwachten hoe het hersteld.
    gerda had een eigen bedrijf nu nog maar dat ligt al een week stil,en we hopen dat de verzekering ons kan helpen want we waren hier iet voor verzekerd,dus als gerda niet werkt zijn er ook geen inkomen ,dus alles is afwachten de komende maanden .
    verder belde de man die gerda heeft aan gereden ,en is deze week langs geweest hij wilde zijn excuus aan bieden ,ze heeft er over na moeten denken ,maar uit eindelijk toch gedaan ,ik kan je vertellen toen die man hier kwam hangde er een spanning.
    hij had een grote bos bloemen mee genomen en zei dt het hem onzettend speet dat hij er al nachten niet van kon slapen ,
    en als het nodig was zou hij ons willen helpen.
    maar toch was het voor ons heel raar,door die man staat nu ons hele leven op de kop( en waarom hij had haast hij heeft een bedrijf die kon hij verkopen dus daar moets hij met speod naar toe)
    ik ga nu stoppen ik ga jullie verhalen vanmmidag hard op lezen voor gerda zodat ze een beetje weet hoe het met jullie gaat.
    allemaal een heel fijn weekend gewenst door ons

groetjes sjoerd en gerda

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    aaaaah wat ben je toch een schatje sjoerd!
    ik vind het netjes van die man dat ie toch contact heeft opgenomen met jullie...je hebt er ook bij die niks meer van zich laten horen.
    ik begrijp jullie reactie/spanning op dat moment heel goed...hij is toch diegene die het gedaan heeft.
    verwen gerda maar lekker!

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    vraagje sjoerd: klinkt misschien een beetje amerikaans hoor, maar als het de schuld was van die man, kunnen jullie dan geen schadeclaim indienen wegens letsel en inkomstenderving?

groetjes aan gerda en zeg maar dat we aan haar denken hoor!

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sjoerd, dank voor de update. Ik vind het wel goed dat die man met bloemen en excuses is langsgekomen...dat doen de meesten niet hoor! Hij biedt ook aan om jullie te helpen...wellicht kan hij wat voor jullie betekenen. In ieder geval moet hij zijn verzekeraar inlichten omdat hij schuldig is. De verzekeraar zal ook de letselschade en inkomensderving dekken. Ik begrijp dat Gerda geen arbeidsongeschiktheidsverzekering heeft (nb let even op dat zij dan ook helemaal niet verzekerd is voor zwangerschaps- en bevallingsverlof want de wet Arbeidsongeschiktheid Zelfstandigen (Waz) is afgeschaft!)......dus er zit ook niets anders op dan de inkomstenderving op de verzekeraar van de schuldige partij te verhalen.
    Hoop dat Gerda langzaam maar zeker opknapt! Doe haar de groeten!

7. Niet meer actief

sjoerd: fijn dat je ons zo op de hoogte houd
    en de verhalen van ons aan gerda voorleest

wel fijn dat die man toch nog zijn exuses is aan komen bieden
    ik hoop echt dat het weer allemaal goed komt met gerda
    wens ze maar veel sterkte!

ook voor jou , zal ook wel niet makkelijk zijn allemaal voor jou

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sjoerd

Heel netjes dat hij dat gedaan heeft.
    Had ie ook niet kunnen doen.

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @dreams Ja hij is indd naar z´n opa vernoemd. Kennen we jou ook dan?

Haha wel grappig.

10. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Gisteren bij de info-avond over zwangerschap bij onze verloskundigenpraktijk heb ik een paar dingetjes te horen gekregen die ik helemaal niet wil horen (maar eigenlijk wel wist...).
    1) Als je zwanger bent, kun je beter geen (vacuum) voorverpakte gerookte zalm/vis eten. Verse gerookte zalm/vis wel, maar dan meteen diezelfde dag opeten. Verse haring is ook geen probleem, schijnt zelfs goed te zijn voor de ontwikkeling van de hersentjes.
    2) Bij je eerste zwangerschap kun je het leven meestal voor het eerst voelen in week 20-22. Kan ook eerder, maar ligt aan de ligging van de placenta enzo.

Damn... Nog langer wachten voor ik uberhaupt leven kan voelen... Maar ik heb goede hoop dat ik het kindje eerder ga voelen, want ik de placenta ligt tegen mijn rug aan.

Zo, en nu even bijlezen....

11. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Miep en miep: nou als iedereen een beetje meewerkt moeten we toch wel aan de 5 komen of niet? uhm ik ben vandaag niet zo inspiratievol druk bezig maar ik zal even wat snel door me dakpan laten rennen...
    denk..
    1. specifieke richtlijnen wat betreft de aankoop van babykamer enz.
    2. je kunt opscheppen bij mensen (hoeft het niet voor je te houden bij je naaste omgeving, haha)
    3. niet in nieuwschierigheid zitten bij het bezoek (wat voor mannen misschien niet geldt..?)
    4. alles kan al snel geregeld worden

hmm.. ik ga straks nog wel eens denken.. ik kom niet echt ver.. even de inschrijving van de tussenwoning regelen via internet..

essebes: ja ik ben ook wat jonger he, maar hij is inderdaad wel jong en feesten doet die wel nog haha.

mamabeer : mij zal hij wle niet meer kennen maar mijn vader wel hij kon zijn vader ook heel goed. En zn vader werkte ook in de dakdekkersbranche toch? De kloe dacht ik, familie van mij, de eigenaar van dat bedrijf. Mijn vader kent die wel goed.

Verder vandaag weer een beetje last van misselijkheid hoor, lange tijd niet gehad moet ik zeggen. Dalijk nog even een bamisoepje tussendoot eten. Een drukke dag vandaag. En de auto de hele dag in de maak.
    Verder iedereen een prettige middag

Groetjes dreams

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Moon...wat een leuke pakjes!
    ik had ze nog helemaal niet gezien... :oops: ..echt schattig!

Dreams en Essebes...bedankt voor de voordelen!
    Ik heb ze al verteld... :)
    en hij moest er smakelijk om lachen..dat iedereen meedenkt!

Gerda en Sjoerd.. wel fijn dat die man jullie wil toekomen!
    En ik denk ook dat het gewoon op zijn verzekering moet worden gezet!
    Want het is zijn schuld dat jullie dan geen inkomen meer hebben!
    Dus niet jullie eigen!Als je arbeidsongeschikt wordt door een ongeluk lijkt mij dat de dader het moet betalen...
    In ieder geval fijn Sjoerd dat je ons zo op de hoogte houdt!
    En verwen Gerda maar lekker!
    Dikke knuffel van mij.. ;)

Ik heb de boodschappen gedaan..
    en we gaan nu even naar de gemeente om te vragen over erkennen enz..
    dus tot laters..

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @dreams
    hoe heten jullie dan dan kan ik het eens vragen.
    Ja hij werkte ook bij de Kloe

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden ben even niet geweest en meteen weer een aantal pagina's erbij ;)
    En weer iemand die het geslacht weet WAUW wat leuk..begint hier ook wel te kriebelen hoor maar nog even volhouden dan mag ik er ook bij.

De kamer vordert al mooi, de kleur zit er al voor de 2e keer op dus dat is nu tot zover klaar.
    Het kriebelt echt al om te aan inrichten maar ja eerst de meubeltjes afwachten.

@sjoerd en Gerda:

WEl goed dat die man toch even is geweest en zijne excus heeft gemaakt al kunje daar de tijd niet mee terug draaien vindt het wel netjes van hem.
    Hoop dat jullie het allemaal wat aankunnen.

@juffie

Fijn dat de beeb het goed doet, ik hoop voor je dat je gauw weer beter gaat voelen STERKTE meid!

Meiden we gaan wel allemaal snel moet ik zeggen de weken vliegen om nu alweer bijna 1 om.... :rolleyes:

Nou rustig aan allemaal.

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @miep en miep

We lopen gelijk :D

16. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Gerda en Sjoerd:
    och ik was in de drukte helemaal vergeten te reageren op jullie bericht :oops:
    ik hoop voor jullie dat alles geregeld kan worden met de verzekering door die rotvent. Anders zou het heel jammer zijn van jullie bedrijf natuurlijk.
    Verder wel attent van zijn bosje bloemen en excuses, maar ik snap jullie reactie. Ik weet ook niet of ik dat wel had gewild.
    Volgensmij was ik hem naar zijn strot gevlogen, vooral in haar toestand. Wat mensen wel niet overhebben in hun haast.
    Verder zorg je wel heel goed voor Gerda dat is wel leuk en lief meegenomen voor haar. En leuk dat je de verhalen voor haar bijleest.
    Nou, ik hoop dat je snel weer op de been mag zijn Gerda, veel sterkte ermee allebei. Alles komt wel in orde
    Dikke knuffel uit limburg

Miep en miep: ja met en met moeten we elkaar toch een beetje helpen, als me weer wat invalt hoor je het gelijk.

Groetjes dreams

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Schandalig van je ;) haha

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Zo hier weer een berichtje van mij....alles goed aan deze zijde.

gerda en sjoerd...vindt het knap dat jullie die man konden ontvangen. Ondanks dat het een ongeluk was en het deze man ook wel zal blijven achtervolgen zou ik kunnen begrijpen dat het voor jullie iets anders ligt. Nogmaals een dikke knuff...

Ik moet ook nog tot 1 aug tot de 20wkn echo..kan haast niet wacten..

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi allemaal,

Heb wel alles bijgelezen, maar ben effe niet in staat om te reageren. Ben zoooo moe en ook misselijk nu.
    Vanmorgen naar cursus geweest en net verslag geschreven en ook nog een druk weekend voor de boeg. Soms weet ik het allemaal even niet meer hoor....
    Ga denk ik zo maar even liggen en hopelijk voel ik me daarna weer wat beter.
    Sorry, dat ik nu niet gezellig mee kom kletsen...volgende keer weer.

Liefs olga

20. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ook! :D

Deel Deze Pagina