Ik denk eerlijk gezegd dat we voorop mogen stellen dat die man dat niet express heeft gedaan.......(ïets flikken"imnpliceert dat wel; even een kleine noot van het "Sowieso-panel" ) Essebes: ja, grappig he dat iedereen je opeens ongevraagd als de BOB inzet (niet dat je veel anders kan, maar toch....). Claartje: wat naar van je luipaardgekko. Ik begrijp heel erg goed dat je erg verdrietig bent als een huisdier overlijdt..... Ik lig ook al weer nachten wakker, terwijl ik enorm moe ben. Waarom is mij een raadsel want ik ben niet aan het piekeren ofzo. Wij gaan morgenochtend een weekje naar F'rijk! Tot daarna!
Goedemorgen! De film is dus arlington road geworden..maar wel halverwege in slaap gevallen.. ..dus niet afgezien.. Sanneke..ik heb gewoon in de winkel noppies broeken gekocht.. 2 mooie donkerblauwe spijkerbroeken en 1 lichte iets kortere. Fijn weekend bij je schoonzus en zwager! Dreams..oh das helemaal leuk...samenwonen!spannend hoor! Essebes..wat naar dat je nietlekker hebt geslapen..hopelijk heb je daarna nog even lekker gelegen! Want je moet wel een beetje uitgerust aan het werk hoor! Me2..fijne vakantie..heerlijk even ertussen uit!veel plezier! Mijn vriend en ik gaan even naar babydump en babypark.. even koekeloeren..de 1e keer dat we effe saampjes gaan leuten.. Dus iedereen een fijne dag vandaag! tot laters!
Hey meiden hier weer ff berichtje van mij Heb lekker geshopt, maar niks voor mijn beeb gekocht, tja ik heb nog alles he en kon niks vinden wat ik nog niet had Verder was mijn nichtje errug sweet .... doet het erg goed! Vandaag alweer 19 wkn, nog 1 weekje en we zitten op de helft En nog iets meer dan een week voor de 20 wkn echo...joepieeeee! Beeb begint steeds meer te bewegen, superrrrr. Hoop dat papa het binnenkort ook kan voelen.
ff een snel berichtje van mij! ga zo de deur uit naar vriendinnetje op zoek naar vloer voor haar nieuwe huis. alle nieuwe zwangeren welkom! me2 lekkere vakantie! ingepinge; fijn zeg zo'n extra echo! dreams; ik duim voor je huisje! claartje; balen zeg van je beestje, sterkte. miep en miep; zo gaat ie goed he met al die voordelen juffie; ik duim ook mee voor je! sjoerd en gerda; hopelijk komen er gauw betere tijden! wij zijn nu echt aan het aftellen voor de vakantie, nog maar een paar dagen! morgen vast starten met koffers inpakken! joepie! echt ontzettend veel zin in! meiden spreek jullie later weer , allemaal een fijne dag!
Zo meiden, vandaag is het gelukkig weer wat beter met me gesteld. Gisteren zat ik er echt even door heen. Heb het zo druk de laatste tijd en ben dan heel erg moe. Werk fulltime en moet veel doen voor cursus en heb er gewoon geen tijd voor. Viel bijna in slaap achter de computer. Ik ben dus ik op mijn bed gaan liggen met een kussen tussen mijn benen, maar ik had met elke beweging zo pijn, dus heb niet geslapen. (wel beetje uitgerust natuurlijk) Toen mijn vriend thuis kwam was hij helemaal ongerust omdat ik had gezegd dat ik laat zou zijn. Helemaal gepikeerd of er niets aan de hand was en alles goed ging....wel schattig van hem. Daarna als een oude bejaarde mijn bed uitgekomen en kon niet eens mijn sokken aantrekken. Voelde me toen zo zielig dat ik opeens enorm moest huilen. Ventje wist niet wat hij met me aan moest en uiteindelijk moest hij er maar om lachen omdat het wel aandoenlijk was. Daarna heeft hij lekker gekookt en hebben we afgesproken het wat rustiger aan te doen. Gisterenavond hadden we nog wel afgesproken met de buren en kwamen uiteindelijk toch pas om half twee thuis. Omdat ik de vorige twee nachten ook al zo pijn met slapen, was ik dus erg bang voor vannacht. Wonder boven wonder ging het goed en kon ik vanmorgen aardig soepel mijn bed uitkomen. Ik ben nu wel moe, maar voel me al een stuk beter! Nannaf, veel plezier in ons gezellige topic! Dreams, wanneer krijg je te horen of je het huisje hebt? Spannend hoor, ik duim voor jullie! Me2, veel plezier in frankrijk. Lekker genieten he! Miep, veel plezier met loeren vandaag.... Claartje, wat vervelend van je beestje zeg. Kan gebeuren, maar is nooit leuk natuurlijk. Wat voor dieren heb je nog meer? Allemaal reptielen? Foto's! Iloon, bijna op de helft! Essebes, ik hoop dat je nog even kint slapen straks! Ingepinge, wat super dat jullie een onverwachte echo kregen! Sanneke, veel plezier met je weekendje logeren. Wij hebben vanmiddag een bruiloft van mijn nicht. Hoop dat de temp een beetje lekker blijft, want dan trek ik een zomerjurkje aan. Dan zie je mijn buikje tenminste een beetje! Iedereen een fijne dag en tot later, Liefs Olga
miep: ik vind het ook spannend in center parcs vond ik het al erg dat ik even niet vor ons samen koken kon enz. Mja hopelijk komt dat nu in orde bipat en olga : bedankt hoor. als het goed is hoor ik volgende week er iets van essebes : in die woonplaats is een hele grote woningstichting daar hoef je alleen maar via internet woonkeuze bonnen in te leveren en dan hoor je snel of je kans maakt. Ze zijn snel beschikbaar vanafaugustus. En bij een nog grotere woningstichting had ik me dinsdag ingeschreven en gistermiddag al de woonkeuzebonnen ontvangen dus heb het erna meteen op de post gedaan. ik denk dat het wel allemaal in orde komt. De zus van me vriend heeft ook heel snel een grote flat gekregen met ene tuintje erbij. Hoop dat ik de tussenwoning kan krijgen. Oh net de foto's van centerparcs binnen, veel zijn wel erg wazig echt jammer maar goed ook nog een paar goede bij. Groetjes dreams
Oh ja en precies over een week gaan me ouders 2 weken op vakantie. Dus hebben we met z'n tweetjes sowieso even een groot huis voor ons alleen. Groetjes en liefs dreams
bipat : veel plezier op vakantie lekker zeg. Ik wil denkelijk wat later gaan. Ben nu even bezig met de woningen en dan wil ik dat even in orde maken. Maar misschien rond midden september of oktober nog. Ik ga vandaag ook maar even de pretecho regelen anders komt daar ook weer niets van. groetjes dreams
Meiden heb niet alles gelezen, daar heb ik even geen put voor. Ben helemaal niet fit erg verkouden en last van mijn oren en keel en dan ook nog niet kunnen slapen Morgen weer werken heb ik een avonddienst dus vandaag even boodschappen gedaan en het huis door geweest maar ik voel het nu wel in mijn rug en mijn benen. Ik moet het echt rustiger aan doen maar dat is voor mij erg moeilijk Nou meiden ik lees het nog wel even bij...Fijn weekend allemaal en doe rustig aan (hoor wie het zegt) Liefsss
@Dreams Wat leuk samenwonen Wij hebben eerst ook een huurwoning gehad in Kerkrade in bleierheide wij hadden toen een flatje binnen 6 weken hadden we het .dus gaat best snel maar wij hadden toen geen voor keur als we maar een woning hadden want zag het toen echt niet zitten om met de kleine bij me ouders te wonen. Ik denk dat je binnen 2 a 3mnd wel een woning hebt.En dan lekker de baby kamer maken Veel succes alvast
olga; we gaan a.s. donderdag weg en inderdaad we gaan naar turkije 13 daagjes heerlijk! dreams; kun je vast oefenen met dat grote huis hihi en je hebt gelijk hoor om eerst je huisje te regelen en dan pas op vakantie te gaan! Is wel fijn als dat geregeld is als die kleine straks komt kreeftje; foei! wel een beetje op jezelf letten hoor! ziek zijn is niks nu! af en toe echt ff rusten, zeker als je de avond in moet vandaag op stap geweest met vriendin voor vloer voor haar nieuwe huis, echt mooi! zou het zo zelf neerleggen! zometeen ga ik een stapel pannenkoeken bakken, mannetje is daar gek op dus die zal wel blij zijn als hij thuiskomt! Ik ga zo nog eerst even in de tuin zitten, op ons nieuwe loungeset hahaha met het weer van de afgelopen dagen is dat de eerste keer! even inwijden dat ding! kan er zelfs lekker op gaan liggen hmm ook een idee
@ mamabeer : ik vind kerkrade echt veel gezelliger als dat stomme heerlen hier.. ik heb er ook nog familie wonen, er wonen ook wel veel oudere mensen, maar ik vind het toch wel wat hebben daar. Ik hoop maar dat het wat sneller gaat dan 2/3 maanden, dat huis, de tussenwoning in kerkrade is in augustus beschikbaar dat zou de mooiste kans zijn. Maar heb ook op 2 grote flats met 3 slaapkamers gereageerd. Ik ben echt benieuwd of ik volgende week wat hoor. @ bipat : ja dat is nu belangrijker hé, maar we gaan toch nog wel even weg als dat allemaal geregeld is. Dan voel ik me ook fijn kan ik met een goed gerust gevoel de bevalling in , maakt het toch al wat minder eng hihi. En ik heb toen straks het babymagazine van babypark binnen gekregen. Er stond een baby kamertje in GEWELDIG! Ik wil echt een rustige kleur. In de stijl van wit-bruinig. Eerst wou ik ook met printjes winnie de pooh en wat kleurtjes. Maar dit vind ik toch mooier. Beetje netjes en strak. Groetjes
ja Kerkrade is ook veel gezelliger maar me man vond het maar niks dus moesten we maar verhuizen nu wonen we in hoensbroek en nu vind ik het totaal niks. Iedereen die ik ken woont in kerkrade vrienden en familie enzo en hier in hoensbroek is nu echt niks te beleven maarja heb hem nu wel zo ver gekregen dat we over ongveer 5jaar gaan verhuizen mits we het huis verkocht krijgen en dan gaan we een beetje er tussen in zitten ergens bij terwinselen of heerlerbaan, dan ben ik zo in kerkrade. Ik heb zelf geen rijbewijs en als ik naar mn ouders moet gaan zit ik bijna 2 uur in de bus omdat die zo omrijden nou heb ik daar niet zo´n moeite mee maar dan moet ik s´morgens toch al de bus hebben wil ik wat van de dag hebben en meestal is s´morgens de bus bomvol van de school kinderen die ook nog eens 80 keer over mn kinderwagne struikelen alles samengevat ik wil gewoon terug waar ik vandaan kwam
als ik het zo hoor mamabeer dat is het een goed plan om terug te gaan naar waar je vandaan kwam 2 uur reizen in de bus bah!
@bipat inderdaad Ik was je album aan het bekijken je hebt wel een flitsende kinderwagen eerlijk gezegd heb ik nog niemand hier met zo´n kleur gezien...ruig!
ja ruig he! lekker eigenwijs! zijn er ook erg blij mee! ik hou ervan dat het er een is die niet iedereen heeft!
zo...ik ben er ook weer...helemaal moe..van al dat gekoekeloer.. Dreams leuk dat je binnenkort al mag proefsamenwonen! Bipat..lekker snel op vakantie..heerlijk! Olga ..fijn dat het iets beter gaat! Kreeftje ook rustig aandoen hoor! Nou wij zijn eerst naar Babydump geweest..daar hebben we 2 mooie kamertjes gezien.. kinderwagens vond ik er helemaal niks.. Toen zijn we naar babypark geweest..daar vonden we de kamertjes niet echt ons ding...beetje zoetsappig.. 1 die we mooi vonden maar die was 1900 euro..nou dat vind ik iets te duur.. Wel hadden ze daar hele mooie wagens..en dat wordt toch waarschijnlijk wel de stokke...mijn vriend vond m ook geweldig! je hoeft dan ook niet te bukken als je bij de beeb moet..dus gunstig voor de rug.. En we hebben ook een mooie box gezien..de bopita bokki.. dus die wordt het waarschijnlijk ook... Daarna zijn we nog naar babykamerpaleis geweest in apeldoorn, maar daar vonden we ook geen kamertjes naar ons zin.. en we zijn helemaal niet moeilijk.. Ik wil graag een grote commode..de meeste zijn zo klein.. En tussendoor langs de mac geweest..dat was ook lekker! Dus best een leuke dag gehad..we hebben er veel van opgestoken..
mamabeer : ja klopt inderdaad is tegenwoordig een hele reis had me oma laatst ook gedaan maar dan naar een vriendin van haar in brunssum was ze ook 3 uur kwijt. Maar me moeder haalt me oma altijd op, stukken sneller! Ik weet niet of in kerkrade veel te doen is maar ik vind het wel gezellig daar. En in de stad hebben ze de lekkertse friture van Limburg met die loempiaatjes och verrukkelijk. Altijd als ik bij me oma ofzo ben moet ik daar even langs wippen. Nou als ik me rijbewijs haal dinsdag neem ik je wel mee naar kerkrade haha naar je ouders. bespaar je anderhalf uur rit. Miep : ja verheug me er al helemaal op ! Nu nog een week wachten. En jippie maandag mag ik lekker naar de verloskundige! Oh het duurde zo lang. Geen echo geen controles dus geen hartje kunnen horen. Dan kan ik er weer even tegenaan Trouwens net 3 kwartier geleden komt me vriend aan met een cadeautje voor het kindje. Haha had hij zon kleine jetski gekocht met een motortje erin. Ik vond het wel lief maar ik zeg dat kun je nu nog lang miet gebruiken haha. Pas als die 2 is ofzo, hij zo ja dan hebben we dat gewoon. Ik vond het zo leuk ik kon het gewoon niet laten staan. Haha nu staat die doos hier. Het is wel leuk nu wachten tot die wat groter is haha .. nou ik ga me snel douchen, ik ga vanaaf uit eten heb alleen nog geen idee wat en waar.. Iemand suggesties? Groetjes dreams xx
Zo,zo Miep & Miep, jullie hebben wel heel veel babyzaken bezocht zeg hihi! Wel goed, kan je meteen vergelijken, ik vind de stokke erg leuk maar als ik m zie ben ik altrijd bang dat ie niet stabiel is? Bipat, zeker gave wagen, welk merk is het? Mutsy? Pannekoeken mmmmm... Dreams, wat lief van je vriendje zeg, *sweet*Enne super dat je zo snel aan de beurt komt met een woning, dat is hier wel anders. Olga, weet precies hoe je je voelt meid, heb vanmorgen ook zitten grienen bij m'n vriendje, we hebben er eigenlijk niet zoveel energie voor, maar geven daar niet aan toe he?! Merk het wel aan mezelf, wil alles in hetzelde tempo blijven doen, en als ik dan weer even" ïn stort"zeg ik: ik moet het rustiger aan doen, maar de volgende dag weer hetzelfde liedje (bij mij dan). Ik ben nu lekker klaar met werken, kon vanmorgen jammer genoeg ook niet meer slapen, maar goed vanaaf hoef ik niets, we hebben Surinaams gehaald daarna ff lekker in bad en daarna Die hard 4 kijken, lekker chillen dus! Morgen 12u beginnen dus ik kan ook een beetje uitslapen Fijne avond allemaal! Xx Es