ik kan altijd nog wel een paar mensen meeslepen in de auto hoor moet dan wel een béétje op de route liggen olga, en het zijn er 1000!
@dreams krijg je een meisje? of weet je dat nog niet.Omdat je zachtroze wou gebruiken @Olga Groningen is mij ook perfect m´n man heeft in hoogezand en sappermeer familie wonen dus een nachtje slapen kan altijd wel ergens
Dreams, ik doe dat ook we eens met een word document erbij. Best handig he! Veel plezier bij de VK morgen. Ik mag volgende week pas weer. Joehoe Claartje! Ik ben er ook al bijna. Maar jij hebt dan toch wel wat meer gekletst, want ik ben zo te zien 3 maanden langer lid. (die eerste maanden heb ik ook maar weinig geschreven en heeel veel meegelezen met anderen) Nu kan ik af en toe niet meer stoppen met kletsen hier... Olga
Mamabeer, maar ik ken helemaal niemand in Groningen, dus misschien toch maar iets centraler... Utrecht, Zuid Holland en Limburg doet het tot nu toe goed. Maar volgens mij komen er nog wel een aantal uit Friesland en Groningen. Olga
Regio Utrecht Olga, Woerden Djaminah, Utrecht Pareltje, Amersfoort Moon85, Bunschoten Regio Zuid Holland Bipat, Rotterdam Essebes, Hoek van Holland Loopy, Gouda Noordholland Linny, Hoorn Gelderland Noord Brabant Jeslin, Tilburg Zuid Brabant Limburg Mamabeer, Hoensbroek Iloon, Maastricht Dreams, Heerlen Overijsel johana79,deventer Drenthe Frederique80, Veenhuizen Groningen Claartje79, Groningen Friesland Zeeland Flevoland
mamabeer : ow nee ik weet nog niet of ik een meisje krijg. Maar die zag ik toen in een magazine, zag er wel schattig uit. Nee ik wacht nog even tot 14 augustus met zon grote dingen kopen hihi.. Olga: ja is inderdaad handig, ik onthou dat echt niet meer allemaal. En dankje! Eindelijk de tweede controle, ik ben benieuwd. Wow nu snap ik hem, jullie hebben inderdaad veel berichten verstuurd haha. Nou en, gezellig toch ! Pff ik voel me vandaag weer eens een wrak. Hoofdpijn, buikpijn, erge rugpijn. Nou zeg hoop niet dat dat nog 5 maanden lang aanhoud Groetjes
Moet je eens bij aantal berichten van Moon of Caruli kijken. Die mondjes staan nooit stil denk ik...Wel gezellig hoor! Olga
Goed idee word openen ik onthoud alleen de laatste 5 berichtjes. @olga Ik kan overal wel heen wij zijn het best gewent om lange stukken te rijden gisteren nog in zeelang geweest voor een verjaardag maar we moeten 1 december naar Groningen tenminste me man denkt er nog over na ik zie het niet zitten om hoogzwanger dan in de auto te zitten voor ongv 3 a 4 uur En daarbij ben ik bang dat dit kindje dadenlijk ook eerder wordt geboren je weet maar nooit. Ik ben zelf bijna in de auto geboren maar zelf zou ik dat echt niet willen.
ja, het kletste genoeg hier. ben hier aan het begin van de zwangerschap een tijd niet geweest, was te moe en misselijk, geen puf. maar verder klets ik genoeg inderdaad haha heb de eerste maanden ook voornamelijk mee gelezen. wilde geen dubbele vragen stellen om als antwoord te krijgen 'even de zoekfunctie gebruiken' en hou me nog vaak in hoor hihi voornamelijk bij discussies. heb ik net een heel verhaal getikt denk ik 'nee, hou je er nou maar gewoon buiten........'
leuk die lijst! we zitten wel lekker verdeeld over het land hahaha maar komt vast goed! claartje maak van je hart geen moordkuil.... lekker meebeppen hoor! domme vragen kennen we hier toch niet?hihi pfff koffers zijn op wat kleine dingen na gepakt...... we kunnen hoor! haha nog een paar nachtjes geduld! moet ik jullie wel 2 weken missen bah! maar ja vakantie is ook wat voor te zeggen
Hallo dames gerda en sjoerd beterschap loopy mij werd ook verteld dat ze niet meer te koop waren omdat ze niet goed voor de baby zijn maar zo te horen zijn ze nog overal te koop lindy gefeliciteerd met je diploma kelly gefeliciteerd met al dat goede nieuws alle nieuwe welkom Ik krijg alles in het weekend echt niet bijgelezen. En ik voel me op dit moment ontzettend misselijk dus zal niet zo'n heel lang berichtje worden. Nog 1 1/2 week werken en dan vakantie. Ik verlang er echt naar. We hebben zo net de diepvrieskast ontdooit en ben daardoor echt kapot. Bij mij was de vk afgelopen week te onrustig om het hartje apart te horen van ons beebje dus je hoorde mijn hartslag ook. Ik weet nog niet of we wel of niet het geslacht willen weten. Van de ene kant wil ik het wel weten en van de andere kant vind ik het ook wel wat hebben als ik het niet weet. Nou dames hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad. Tot over een paar daagjes weer. Hebben jullie trouwens allemaal tijd om op jullie werk berichtjes te versturen ik red dit echt niet en het is ook niet toegestaan. Heel veel groetjes Inge
Regio Utrecht Olga, Woerden Djaminah, Utrecht Pareltje, Amersfoort Regio Zuid Holland Bipat, Rotterdam Essebes, Hoek van Holland Loopy, Gouda Noordholland Linny, Hoorn Gelderland Noord Brabant Jeslin, Tilburg Zuid Brabant Limburg Mamabeer, Hoensbroek Iloon, Maastricht Inge1975, Eijsden Overijsel johana79,deventer Drenthe Frederique80, Veenhuizen Groningen Claartje79, Groningen Friesland Zeeland Flevoland
o ja ik voel ook nog geen leven en ik verlang ontzettend naar de 20 weken echo om te zien of alles goed is met ons beebje
mamabeer : oei, kijk maar uit zeg! Lijkt me dan ook echt geen pretje.. En die maxicosi komt me bekend voor.. nja wel een schattige ! ik voel ook nog geen leven maar zal ook nog wel zon 2 weekjes duren. Kijk ook wel erg uit naar die 20 weken echo, ik moet nog 5 weken geduld hebben. En met 24 / 25 weken wil ik de pretecho denk ik Groetjes
claartje we gaan naar turkije en daar is het nu heel warm maar parasolletjes en een zwembad doen wonderen! als we terug komen dan mogen we 25 juli voor de 20 weken echo joepie! daarna gaan we een afspraak maken voor de pretecho! willen ook zo rond 26 weken gaan. inge; ik heb er op mijn werk ook geen tijd voor, ben ook veel onderweg voor het werk. maar ik werk maar 3 dgn dus de andere dagen lukt het wel om bij te blijven