December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    Vervelend hoor, ik zal mee duimen, hopelijk zul je 2 mei wel duidelijkheid hebben.

2. Niet meer actief

MamaNorah is idd vreemd dan dat je 25 maart positief testte..ben je daarcoor niet even zwanger geweest zonder dat je het wist (miskraam) en dat daarom de test nog positief was mischien, en je direct daarna weer opnieuw zwanger werd?
    Alleen die optie kan ik bedenken dan..

Nou hopen dat het op 4 mei er mooi uit ziet, dat die baby goed gegroeid is dan!

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik heb net ff mn gyneacoloog gebeld en heb mn afspraak verzet ipv 24 april wil ik een week later gaan dus dat wordt 2 mei.

Opeens had ik geen behoefte om snel een echo te maken. Raar he?!

Op 1 mei is dady jarig en ben ik 2 jaar getrouwd!
    En 2 mei zie ik mn kindje voor het eerst! En 2 april had ik positief getest!
    Nou mooier kan het niet!

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    he getsie MamaNorah nou ben je dus nog niet veel wijzer...maar de volgende echo kan je vast veel meer zien...

ik denk dat ik maar ff lekker in een joggingbroekje op de bank ga hangen....ben moe en mijn broek zit veel te strak...en het is zo jammer dat het alleen nog maar opgezette darmen zijn ;)

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Dank jullie voor jullie lieve reacties!

Ik voel me nog steeds gewoon zwanger. Een zwangerschap is zoiets wonderlijks. Voorlopig houd ik me nog maar gewoon vast aan het feit dat deze zwangerschap een wonder is, en dat het allemaal gewoon goed gaat komen.

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    MamaNorah, vervelend dat ze niet meer konden zeggen, hopelijk ben je morgenochtend echt goed misselijk, dan zul je wel weer overtuigd zijn ;).

Ik ben s morgens enorm misselijk, rond dit uur betert het en krijg ik enorme honger.

Voor de rest nog altijd veel slijmverlies.

Ik verlang enorm naar 26 april, dan nog een echo en dan zouden we een vruchtje en het hartje moeten kunnen zien, ik hoop het zo hard!

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Sorry, nu moet ik gaan er staat een pizza te wachten! (och wat eet ik toch graag tegenwoordig!) ;)

8. linmar

linmar Lid

26 feb 2007
    85
    0
    0
    juf
    ik mag 15 mei voor het eerst naar de VK! eerst eigenlijk een week eerder, maar dan moet het onder werktijd, nu staan we in de avondspreekuur gepland! SUPER!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi meiden,

Ik heb vandaag last van bruinverlies en de HA heeft gezegd dat dat niet erg is, maar toch maak ik me natuurlijk zorgen. Wat als het erger word en gaat bloeden?Ik heb geen buikpijn ofzo.

Wie heeft dit ook gehad en hoe lang hield dit aan? Wie weet wat dit kan zijn? (ouder rommel eruit werken hoop ik)
    Misschien kom ik een beetje zeurderig over, maar we zijn zo blij dat we na een jaar zwanger zijn... Het moet gewoon goed gaan.

Zal nu even alles terug lezen wat jullie hebben geschreven.

Olga

10. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey olga,
    een dikke week geleden heb ik ook bruin en bloedverlies gehad ..... en er zijn hier nog meer dames die het ook hebben gehad in eerdere zwangerschappen en die hebben een mooi kindje gekregen.

En ik voel me met de dag zwangerder worden.
    het hoeft niet altijd mis te zijn.

Lekker op je wolk blijven zitten en afwachten

11. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Hoi allemaal,

Ten eerste iedereen die zwanger is gefeliciteerd!

Ik ben ook een december mama. Ik ben uitgerekend op 18 december 2007. Dus als jullie het goed vinden kom ik jullie gezelschap houden.

Groetjes,
    Sandra

12. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Welkom Sandra

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Kelly, hoe lang had je bruinverlies en hoeveel?

Welkom Happygirl, zelfde dag uitgerekend als ik!

Olga

14. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    @ olga ben benieuwd of we ook op dezelfde dag gaan bevallen, maar dat zullen we in december wel zien :)

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hoi Olga, sorry dat ik je meer details vraag, maar: is het veel? en is het echt bruin?

dan kan ik vergelijken met wat ik heb gehad...

je niet te druk maken hoor, je hoort het overal!

groetjes

16. Niet meer actief

ja hoor ikheb bij stefano ook paar dagen bruinverlies gehad.. was toen iets van 5.5 weken..

Bij de middelste zoon heb ik helder rood bloedverlies gehad, twee dagen, rond de 7 weken geloof ik.

Bij de oudste zoon heb ik met 32 weken voor vijf dagen in het ZH gelegen wegens bloedverlies, oorzaak onbekend.

Zo dat waren mn bloedverhalen..
    (enne alle drie de kids gezond hoor) ;)

17. jeannie

jeannie Lid

31 mrt 2007
    7
    0
    0
    Ik ben een aantal dagen niet op de site geweest en wat is er veel gebeurd. Ik zit met een brok in mijn keel om de miskramen van Caruli en Lapeldoorn. :cry: Meiden, als jullie nog meelezen: heel veel sterkte!

En wat spannend voor jou Mama Norah! Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat.

Ik ben afgelopen dinsdag bij de verloskundige geweest voor het intakegesprek. 21 mei a.s. krijg ik mijn eerste echo. Ben de hele dag misselijk (niet overgeven), heb geen trek en nog steeds pijnlijke borsten, maar ik ben blij dat ik nog steeds symptomen heb. Ook ben ik al twee kilo aangekomen en iets dikker geworden.

De nieuwe mama's ook allemaal welkom. Fijn dat we allemaal met elkaar mee kunnen leven!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Arka, nee het is niet veel. Beetje in mijn onderbroek en heb daarna een inlegkruisje ingedaan. Na een hele middag zat daar een veeg bruin in. Is wel echt bruin, beetje dikkig. Met afvegen soms heel iets lichtbruin slijmerig. Daarnet al bijna niets meer.

Bah, wat een vieze verhalen...sorry hoor.

Lentefee, gelukkig drie gezonde kids! Ik geloof dat ik me maar geen zorgen moet maken.

Maar het moet voor de geruststelling wel ophouden hoor en zeker niet erger worden!

Bedankt meiden.

Olga

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    MamaNorah, ben even krijt waarom je toch al voor een echo ging? (sorry) Wat balen dat dan blijkt dat je minder ver bent; of zou het kindje een paar daagjes achter liggen met groei? Ik hoop dat je (lekker) misselijk wordt zodat je je zekerder voelt. Dat zou ik ook wel willen hoor...Ik hoop dat 2 mei alles meevalt met de echo!

Lentfee, wat een leuk filmpje van die bewegende echo!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Echo lijst

24/4 11.45 Kelly
    24/4 Azra
    24/4 Babel
    24/4 Jufffie