effe illegaal reclame maken hoor ik heb normaal helemaal niks met merkkleding en ik weiger meer geld aan kleding uit te geven omdat er een merkje opzit, maar wat ik nou toch heb gezien... je zou hopen dat je 5 meiden krijgt hahaha http://www.trumpette.com
Even snel een berichtje tussendoor op mijn werk. Gisteren zijn we naar mijn schoonouders gereden om ons fotoalbum te laten zien en toen hebben we meteen het oude ledikantje van mijn man meegekregen. Zo leuk! We kwamen er thuis alleen achter dat de schroeven er niet bij zaten... hihi... En de terugreis (+/- 100km) was verschrikkelijk! Normaal val ik in slaap in de auto, maar dat ging nu echt niet. Wat deed mijn buik vervelend. Arm mannetje van me heeft het ledikantje (en alle andere zooi) in zijn eentje naar binnen kunnen sjouwen, want ik ben meteen naar bed gegaan. Vanochtend ook nog wel last van wat druk en ik denk bandenpijn. Groeistuip van mijn baarmoeder misschien. Is nu wel weer wat gezakt, gelukkig. En ik was zo blij dat ik geen zwangerschapskwaaltjes had... Enne, dames, bedankt voor de complimentjes op onze trouwfoto's! 't Is heerlijk om zo'n dag weer te beleven.
Goeiemiddag Vannacht echt geen leuke nacht gehad echt om het half uur moest ik eruit voor te plassen dus eigenlijk bijna niks geslapen ben net wakker volgens mij voelde lexy het aan en heeft me laten liggen normaal is ie toch al wakker. @Miep en Miep Heb met een vriendin afgesproken dat als ik was van een bepaalde kleur moet kopen ik het ff langs haar breng. Maar hij is nu weer aan het twijfelen of ie het toch wil weten.
Hmmm.. 't Is hier in Brabant een beetje bewolkt, maar heerlijk weer. Nog wel... Dat Nederlandse weer is geen peil op te trekken. Zit te twijfelen wat ik doe. Een blokje om met de hond in de pauze of even bijkomen op de bank... (Werk bij mijn ouders in de zaak) Ben vandaag zoooooo moe. Is het niet van de zwangerschap, dan is het wel van mijn man, die vannacht tig keer uit bed is geweest omdat hij niet zo fit was. Pfff.. Misschien vanmiddag maar wat eerder naar huis om te dutten.
Volgens mij hebben we niets meer van Juffie gehoord toch? Vond haar laatste berichtje wel erg verontrustend, mijn duimen draaien hoor! Xx Es
Leuk zeg Nelly, dat je bij je ouders in de zaak werkt, wat voor werk doe je? Lijkt mij echt leuk een familiebedrijfje, mijn vader is tuinder, hij had mij ook graag bij hem zien werken, maar daar heb ik toch voor bedankt
@essebes: ik ben bij het bedrijf van mijn ouders een manusje-van-alles. Voornamelijk allerlei voorkomende kantoorwerkzaamheden, maar sta ook in het magazijn, breng materiaal naar de jongens... Oja, het is een gas- en watertechnisch installatiebedrijf. Zit jammer genoeg erg vaak alleen op kantoor. Mijn andere baan is bij de gemeente, voornamelijk administratie. Totaal andere hectiek en gezellig veel collega's. In de bouwvak wil ik gaan beslissen wat ik doe met werk i.v.m. mijn zwangerschap/bevalling. Ik merk dat het nu al erg druk is met twee banen, dus ik doe mezelf er beter aan om een keus te maken. MOEILIJK! Daarbij komt ook nog dat ik nog geen vaste aanstelling (wel een verlenging van mijn jaarcontract) krijg in september, omdat ik nog niet voldoende van me heb laten zien. Ben ik het helemaal mee eens hoor. Afgelopen jaar is erg rommelig geweest en had ik ook geen behoefte om op mijn deeltijdbaan ook nog eens nieuwe projecten te trekken.
ik lees ook net pas het berichtje van jufffie... hopelijk is alles goed en is het bandenpijn ofzo... Juffie, als je twijfelt meteen de dokter bellen he, en als je de dokter niet vertrouwd om een andere vragen! je loopt nu al zo lang met klachten!
Loopy..wat een gave site..en wat een leuke dingen zeg! geweldig! hier nog weinig last van snachts plassen..meestal smorgens voordat de wekker gaat wordt ik wakker..dus dat is niet midden in de nacht.. mamabeer..ben benieuwd of ie het toch gaat willen weten.. Hier is mijn vriend zover dat we het willen weten.. Dus ik hoop maar dat ze het 1 augustus al kunnen zien.. Wie wil mij toevoegen aan de lijst..het lukt me niet.. ik kom uit Kampen overijssel.. Nelly..ik zou lekker even rust nemen hoor.. Inge..ja dat is zeker moeilijk om dan rustig aan te moeten doen met zo'n kleintje dan hè! Ik heb nog even pauze..dus ik ga ook nog even liggen... tot laters..
Regio Utrecht Olga, Woerden Djaminah, Utrecht Pareltje, Amersfoort Moon85, Bunschoten Regio Zuid Holland Bipat, Rotterdam Essebes, Hoek van Holland Loopy, Gouda Barbabintje, Brielle Augustus, Rijswijk Noordholland Linny, Hoorn Gelderland Maartjeh, achterhoek Noord Brabant Jeslin, Tilburg Caruli, Waalwijk Zuid Brabant Limburg Mamabeer, Hoensbroek Iloon, Maastricht Inge1975, Eijsden Malaika, Maastricht Dreams, Heerlen Overijsel johana79,deventer Miep en Miep, Kampen Drenthe Frederique80, Veenhuizen Groningen Claartje79, Groningen Friesland Kreeftje1984, Gorredijk Zeeland Flevoland
ja ik had de HA al gebeld, ik kan wl eevn een potje urine brengen dan wordt het even nagekeken. Pfff hoop het eigenlijk niet
Beetje gekke vraag hoor. Maar euhm euhm verliezen jullie ook wel is zomaar urine? En soms wat slijm wat heel waterig is.. na dat verhaal van juffie ben ik telkens bang dat het geen slijm is maar vruchtwater.
Zo, weer even bijgelezen en ben enorm geschrokken van berichtje van Juffie want dat klonk echt heel erg verontrustend en daarna heeft ze niets meer gepost en werd er eigenlijk een beetje overheen gekletst dus: Juffie, laat even weten hoe het met je is, heb je de VK gebeld of is het bloeden inmiddels gestopt? Laat het me even weten als je wil..........
Nelly, nou pfff da's zeker druk, 2 banen! Wat ik wel heel leuk vind klinken is dat je heel veel afwisseling hebt, en op het werk bij je ouders & bij de gemeente, geen dag is hetzelfde! Hoeveel uurtjes werk je dan? Succes met het maken van je keuze. Xx Es
Bowie ,ik maak me ook echt zorgen hoor! Ze heeft van het begin af aan al klachten maar dit klonk niet goed, ik hoop dat we snel iets horen (goed nieuws dan natuurlijk! [-o< ) Ik ga even een stukje fietsen, zolang het zonnetje hier nog schijnt. Tot snel weer meides! Xx Es