Drenthe Frederique80, Veenhuizen Flevoland Friesland Kreeftje1984, Gorredijk Gelderland Maartjeh, achterhoek Groningen Claartje79, Groningen Limburg Mamabeer, Hoensbroek Iloon, Maastricht Inge1975, Eijsden Malaika, Maastricht Dreams, Heerlen Noord-Brabant Jeslin, Tilburg Caruli, Waalwijk Nelly, regio 's-Hertogenbosch/Oss Noord-Holland Linny, Hoorn Overijssel johana79,deventer Miep en Miep, Kampen Utrecht Olga, Woerden Djaminah, Utrecht Pareltje, Amersfoort Moon85, Bunschoten Zeeland Zuid-Holland Bipat, Rotterdam Essebes, Hoek van Holland Loopy, Gouda Barbabintje, Brielle Augustus, Rijswijk
Heb mezelf even toegevoegd en ben zo vrij geweest om de provincies op alfabet te zetten. Zijn er trouwens ook Belgische december-2007-mama's? Ben namelijk alleen van de Nederlandse provincies uitgegaan...
van urine verliezen heb ik ook last dit keer niet zo als de eerste gelukkig maar wie weet komt dat nog. bij de eerste ongveer rond de 30 weken voelde ik zelfs nog niet eens aan of ik naar de wc moest het liep gewoon weg (sorry voor de details ) en toen waren we ook nog in spanje op vakantie toen heb ik ook tot het laatste maandverband gedragen.
Ik had het gelezen van juffie wat erg ik snap eigenlijk niet waarom ze haar niet opnemen voor bv 2 a 3 weekjes dat ze kunnen kijken wat ze kennen doen is voor juffie ook niet meer leuk in die onzekerheid zitten
ja idd misschein is dat beter voor juffie hebben ze met mij ook gedaan en je voelt je wel wat geruster in het zh hopelijk blijft het allemaal goed gaan ze zit toch een beetje in dezelfde situatie en bij mij blijft het tot nu toe ook goed gaan maar leuk is de onzekerheid niet hier zit ook nog steeds de bloeding in mijn baarmoeder volgende week weer uitgebreide controle gelukkig
Hallo allemaal, Hier ben ik weer even. Ik lees wel met jullie mee, maar ik zet er niet altijd iets neer. Ik wilde even zeggen dat ik de kleine sinds vorige week voel. Het is echt een geweldig gevoel. Het is nog heel zacht, maar wel duidelijk. Ik voel het vooral als ik rustig zit. De eerste keer dat ik het voelde dacht ik dat het mijn darmen waren, maar nu is het toch wel heel duidelijk. Weer een nieuwe stap in de zwangerschap. Ik heb 25 juli mijn 20 weken echo. Ik ben erg benieuwd. Vandaag naar de vk geweest en die zegt dat ik een grote baby krijg, want hij/zij zit al erg hoog. verder heb ik ook last van afscheiding en dat is erg vervelend. Ik denk zels dat ik een schimmelinfectie heb opgelopen. Klopt het dat je daar tijdens de zwangerschap gevoeliger voor bent? En wat kan je er het beste tegen doen? Groetjes Sam
Ik woon trouwens in Mierlo. Dit ligt vlakbij Eindhoven dus Brabant. Zou iemand mij bij de lijst kunnen voegen? Alvast bedankt. Groetjes Sam
heeey dames... Miep en miep & kreeftje : Thanks lief dat jullie aan mij dachten Ik was dus om 12 uur bij de VK, nou meer in de wachtkamer gezeten haha. Maar ik was ook wel langer binnen dan verwacht. De bloedtest was ook binnen en alles was ruim in orde, alleen had ik wat weinig antistoffen voor rode hond. Dus daar moest ik wat mee uitkijken. En weer het hartje gehoord, meteen aanwezig, ze hoefde niet eens te zoeken. Dat was wel weer even een heel mooi moment, vooral na dat beetje bloedverlies. Waar ik me geen zorgen over hoefde te maken, maar het stiekem toch wel deed. Nu moet ik 13 augustus pas weer, de dag voor mijn 20 weken echo. Dus nu is het even afwachten voordat ik weer van mijn beebje genieten mag. Maar ben blij dat alles in orde is en soepeltjes verloopt. Baarmoeder was ook goed gegroeit. En vanmorgen werd ik gebeld voor de pretecho, ik zei dat ik hem zo rond 26 weken wou. Dus ik mag 18 september om 8uur 'savonds komen. Een hoop om naar uit te kijken.. Groetjes dreams
Drenthe Frederique80, Veenhuizen Flevoland Friesland Kreeftje1984, Gorredijk Gelderland Maartjeh, achterhoek Groningen Claartje79, Groningen Limburg Mamabeer, Hoensbroek Iloon, Maastricht Inge1975, Eijsden Malaika, Maastricht Dreams, Heerlen Noord-Brabant Jeslin, Tilburg Caruli, Waalwijk Nelly, regio 's-Hertogenbosch/Oss Sam28, Mierlo Noord-Holland Linny, Hoorn Overijssel johana79,deventer Miep en Miep, Kampen Utrecht Olga, Woerden Djaminah, Utrecht Pareltje, Amersfoort Moon85, Bunschoten Zeeland Zuid-Holland Bipat, Rotterdam Essebes, Hoek van Holland Loopy, Gouda Barbabintje, Brielle Augustus, Rijswijk
Regio Utrecht Olga, Woerden Djaminah, Utrecht Pareltje, Amersfoort Moon85, Bunschoten Regio Zuid Holland Bipat, Rotterdam Essebes, Hoek van Holland Loopy, Gouda Barbabintje, Brielle Augustus, Rijswijk Noordholland Linny, Hoorn Gelderland Maartjeh, achterhoek Noord Brabant Jeslin, Tilburg Caruli, Waalwijk Zuid Brabant Limburg Mamabeer, Hoensbroek Iloon, Maastricht Inge1975, Eijsden Malaika, Maastricht Dreams, Heerlen Overijsel johana79,deventer Miep en Miep, Kampen Lisette, Enschede Drenthe Frederique80, Veenhuizen Groningen Claartje79, Groningen Friesland Kreeftje1984, Gorredijk Zeeland Flevoland
Hoi meiden, Mij toegevoegd aan de lijst Loopy, wat een geweldige site ! Echte gave dingen. Hoe kom je toch steeds aan die leuke www : Nelly, wat een mooie trouwfoto's, leuk stel. Hier wat meer bandenpijn, betrap mezelf dat ik veel te veel doe op 1 dag. Nog een weekje flessen vullen en dan is MvM voorbij, heb er nu ook even geen aardigheid meer in, die flessen stinken zo van dat ontsmettingsmiddel..... Morgen gaan mijn vader en ik beginnen met het behangen van de babykamer, dat wordt een grote LOL. En nu maar hopen dat manlief op zolder kan slapen, heeft dan nachtdienst erop zitten.
Drenthe Frederique80, Veenhuizen Flevoland Friesland Kreeftje1984, Gorredijk Gelderland Maartjeh, achterhoek Groningen Claartje79, Groningen Limburg Mamabeer, Hoensbroek Iloon, Maastricht Inge1975, Eijsden Malaika, Maastricht Dreams, Heerlen Noord-Brabant Jeslin, Tilburg Caruli, Waalwijk Nelly, regio 's-Hertogenbosch/Oss Sam28, Mierlo Noord-Holland Linny, Hoorn Overijssel johana79,deventer Miep en Miep, Kampen Lisette, Enschede Utrecht Olga, Woerden Djaminah, Utrecht Pareltje, Amersfoort Moon85, Bunschoten Zeeland Zuid-Holland Bipat, Rotterdam Essebes, Hoek van Holland Loopy, Gouda Barbabintje, Brielle Augustus, Rijswijk
@Lisette: je had een oude(re) lijst gebruikt, dus ik heb mezelf en Sam28 er weer tussen gezet! Leuk dat je al zoveel voorpret hebt voor de babykamer!
Nelly, bedankt ! Zag zojuist dat ik inderdaad weer eens niet verder heb gekeken dan mijn neus lang is.
Ik was net in het ziekenhuis voor m'n diabetes en heb het gezegd. Ze zegt dat het pas echt hoort vanaf de 6 maanden. Ook zei ze dat als je nu al urine verliest dat het kan zijn dat je een infectie hebt. Als je zwanger bent dan voel je dat niet. Dus moest urine inleveren en krijg straks of morgen de uitslag.
Moon..echt urine verlies niet..maar wel soms het gevoel.. Moet ook vaker plassen als anders Juffie .laat wat van je horen meid!hopelijk gaat het goed met je! Sam..ik denk even langs de dokter gaan en die geeft je er wel wat voor.. Dreams..wat fijn dat alles goed was bij de vlos! En spannend hoor..de 20 weken echo..het schiet al op! Enne ook een afspraak gemaakt voor de pretecho!leuk! Ik denk dat we dat doen als we er toch zijn voor de 20weken echo.. Moet bij hetzelfde bedrijf.. Lisette..wel een beetje aan jezelf denken hoor! En wat leuk..morgen behangen!succes alvast! Carulli..mooi buikje meid!super!het groeit goed! Heb even snel pauze..effe bijlezen en dan weer aan het werk.. Tot laters . 8)
Ik kom oorspronkelijk uit Venlo, mijn hele familie woont er nog dus wil ook best een meeting daar houden hoor