middag dames! zo weer een dagje werken erop zitten! nog 1 dagje werken en dan is het toch echt tijd voor vakantie! ben wel moe van het werken en ga dus nu ff languit op de bank...... het gaat lekker he met onze lijst! zo leuk om te zien waar iedereen vandaan komt! over juffie maak ik me inderdaad zorgen hoe zal het nu toch met haar zijn? loopy; leuke site! caruli; leuke foto weer!
Pff voel me echt belabberd! ben snip verkouden heb last van mijn keel en het is net of kan ik niet goed plassen Morgen dokter maar even bellen misschien dat ze mijn urine even kunnen checken. Geniet echt van de zwangerschap hoor! maar voel me nu echt wrak
Hoi meiden, Kreeftje, ik heb ook steeds het idee dat ik heel nodig moet, maar dan komt er maar een kleine plas Barbabintje, gezellig af en toe meekletsen hier dus Indigo is ook een eind november mama, maar zij is maar weinig aanwezig i.v.m. slechte rug, hoofdpijn en misselijkheid. Dreams, fijn dat alles weer goed was met de baby. Ik heb ook soms dat ik er een waterige afscheiding eruit voel ploppen, maar het is wel normaal om meer afscheiding te hebben. Als het jeukt en wat gelig en korrelig is, kan het een schimmelinfectie zijn. Daar ben je als zwangere inderdaad gevoeliger voor. (weet niet meer wie het vroeg ) Gerda en Sjoerd, hoe zijn jullie het weekend doorgekomen? Gaat het al weer iets beter met Gerda? Juffie, hopelijk kon je bij de VK of gyn terecht en is alles nog goed met jullie meid! Caruli, gaat lekker met je buik. Toch duidelijk dat de kleine het ondanks de bloeding goed doet! Ben weer weg, want ga bij mijn ouders eten, Liefs Olga
olga: ja we hopen dat ons beebje goed groeid helaas zegt dat niks ook al is de buik groot he hij/zij beweegt gelukkig volop en het vervelende is dat het af en toe zo laag zit dat mijn blaas in verdrukking komt net of het al aan het indalen is ppffff dat voelt niet fijn ik begin nu wel angstig te worden voor de 20 weken echo krijgen een hele screening omdat we via cryo zwanger zijn geraakt en omdat de hematoom er zit ben benieuwd hoop maar dat alles goed is met ons beebje we zullen het zien volgende week (was het maar zover )
Drenthe Frederique80, Veenhuizen Flevoland Friesland Kreeftje1984, Gorredijk Gelderland Maartjeh, achterhoek Groningen Claartje79, Groningen Lolaatje, Groningen Limburg Mamabeer, Hoensbroek Iloon, Maastricht Inge1975, Eijsden Malaika, Maastricht Dreams, Heerlen Noord-Brabant Jeslin, Tilburg Caruli, Waalwijk Nelly, regio 's-Hertogenbosch/Oss Sam28, Mierlo Noord-Holland Linny, Hoorn Overijssel johana79,deventer Miep en Miep, Kampen Lisette, Enschede Utrecht Olga, Woerden Djaminah, Utrecht Pareltje, Amersfoort Moon85, Bunschoten Zeeland Zuid-Holland Bipat, Rotterdam Essebes, Hoek van Holland Loopy, Gouda Barbabintje, Brielle Augustus, Rijswijk
lolaatje! meid wat ben ik blij dat je er bent mijn mannetje is hier lekker het eten aan het maken en zit lui op de bank...... heerlijk. zo toch maar eens kijken, want mijn hub kan echt niet koken haha juffie, we duimen voor je caruli, mooie buik hoor! gaat de goede kant op!
Hallo allemaal, Ik kom ook even snel weer om een hoekje kijken. Wat wordt er toch veel gekletst hier! Ik kan het echt niet bijhouden hoor. Vandaag weer heel druk geweest op het werk. Veel gestress. Alles moet opeens a la minute geregeld worden terwijl er gewoonweg geen ruimte en tijd voor is. Gek word ik ervan! Ik ben dan ook bang dat het kindje er veel last van ondervindt. Het nadeel is dat ik niets voel of ervaar, dus ben afhankelijk van het hartje luisteren volgende week.
Net lekker bietjes, stoofperen & n speklappie gegeten, mmmm..buikie zit weer vol! Dreams, goed nieuws allemaal! En 18 sept alweer je pretecho, neem je ook zo'n dvd erbij? Kreeftje, beter dat je even je plasje ingelevert hebt, je kan alvast cranberrysap gaan drinken, dat is goed tegen blaasontsteking. Ik heb ook last van afscheiding hoor, vind het toch prettig (maar heus wel vervelend voor jullie hoor ) dat ik niet de enige bent, anders ga je zo twijfelen. Zal blij zijn als dat over is, k voel me toch niet fris, ben om de haverklap een ander stringetje aan aan het doen, m'n wasmachine heeft het er druk mee whahahaa... Vandaag m'n tuin even aangepakt, ligt er weer gezellig bij, heb hele grote rose & witte Hortensia's geplant, leuk,leuk,leuk! Xx Es
ppfff dromen jullie ook zo vreselijk af en toe? Ik heb gedroomd dat ik neerstorte met een lift..echt vreselijk werdt ook helemaal bezweet wakker. uiteraard ben ik zo dom geweest om op te zoeken wat het betekend en dan lees je "dat je iets gaat verliezen" . okay dat soort dingen wil ik dus niet horen.... dinnetje wist het iets beter uit te leggen dat het waarschijnlijk meer een angst is die je snachts uit...(wat op zich ook logisher klinkt) maar toch......
Waterlelie, mijn Vk vertelde me dat ik me geen zorgen hoeft te maken over m'n kleine beebje ivm hard werken en drukte enzo, misschien stelt dit je een beetje gerust, maar stress is natuurlijk nooit goed, dit moet je wel proberen te voorkomen hoor. Liefs Es
Johanna, getsie derrie, nooit meer opzoeken wat je dromen zouden betekenen hoor Ik droom ook van die ontzettend rare, vervelende, enge dromen, bah! Maar daar hoor ik wel meer meides over hier...Hormonen Xx
Stelt me wel een heel klein beetje gerust. Ik weet dat het erg is en dat het ook mis kan gaan in burnout. Daar ben ik eens geweest en noooooooiit meer! Het zal allemaal ook wel stukken beter gaan als het eenmaal vakantie is. Daar kijk ik ook heel erg naar uit. Ben de dagen aan het aftellen!
Dromen..... Genoeg hier. Van fijne dromen tot de grootste nachtmerries waaruit in badend in het zweet wakker word! Het schijnt heel normaal te zijn. Ik heb ook zo'n dromenboek, maar daar zoek ik sinds dat ik in verwachting ben niets meer in op. Een droom vond ik zo bijzonder. Ik was bij mijn opa en oma in het oude huis waar ze ooit gewoond hebben. Ik voelde me er fijn en gewenst. Het bijzondere is dat mijn opa en opa beiden al een paar jaar overleden zijn en dat ik mij als kind niet zo gewenst heb gevoeld bij hen. Zulke dromen kun je dus ook krijgen... Een beetje vrede krijgen met dingen...
Waterlelie, da's n mooie droom inderdaad, ik probeer soms wel s geforceerd iets moois te dromen (door er heel erg aan te denken als ik in slaap probeer te komen) maar dat lukt me niet hoor, meestal toch vervelend dromen. O,ja waterlelie m'n Vk vergeleek m'n kindje zelfs met een parasiet(beetje foute vergelijking maar ik begreep wat ze bedoelde..), die pakt echt wel wat hij nodig heeft van de moeder, je moet jezelf goed in de gaten houden hoor want met een Burnout ben je lang zoet, hoeveel dagen moet je nog werken? Ik tel met je mee Xx
dat is idd een bijzondere droom waterlelie! ik ga het ook niet meer opzoeken....en ga nu mijn best doen het naast me neer te leggen
Hahahaha Ik moet nog 8 dagen echt werken... Het valt inderdaad wel mee als je het zo bekijkt, maar het aantal dingen die ik moet doen... Daarbij komt dat ik morgenavond ouderavond heb (17 gesprekken) en dat hakt erin... En ik weet helaas alles van een burnout. Heb er 4 jaar geleden mee te maken gehad en daar ben je heel lang zoet mee. Maar dat overkomt me niet meer... Ik heb gehoord van mijn Reiki-master dat je wel met positieve gedachten naar bed moet gaan, maar nooit van tevoren moet bedenken wat of hoe. als je je in een nachtmerrie beseft dat het allemaal vreselijk is, kun je proberen de situatie zo te maken dat het geen nachtmerrie wordt. Klinkt heel raar, maar je kunt jezelf leren (gewoon veel oefenen) dat je bijvoorbeeld het enge monster wat je achtervolgt uit te gaan lachen zodat hij niet meer eng is enz... Klinkt echt heel bizar, maar het kan helpen...