December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Miep en miep: ja gelukkig alles in orde en kan nu ook echt niet meer wachten tot die 21e week dat ik ons kleine knulletje of meisje zien mag..

Djaminah: oh ja is goed hoor, komt allemaal wel in orde. Gezellig.

Olga: dankje :D ben ok erg blije n trots

Essebes: ik doe ook zon dvd erbij ja, mannetje lief wou dat ook perse, daar ging het hem eigenlijk om haha. Duurt alleen nog zo lang :oops:

2. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hello dames!

Ik moet ook enorm veel plassen...
    Wel grappig hoe die kwaaltjes in periodes komen en wij het dan allemaal wel voelen :).

Juffie, hoe gaat het met jou? We maken ons hier wat ongerust over je!

Ik kom trouwen uit België, wil iemand een categorie bijmaken?

Liefs

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Klinkt heel raar, maar je kunt jezelf leren (gewoon veel oefenen) dat je bijvoorbeeld het enge monster wat je achtervolgt uit te gaan lachen zodat hij niet meer eng is enz...
    Ik krijg hier echt een hele grote glimlach van op m'n gezicht! Niet dat ik het niet geloof hoor, maar het lijkt me geweldig om je vervelende droom op zo'n manier een leuke draai te geven :D :D :D Denk dat je hier idd veel voor moet oefenen.
    Oef dat zijn idd veel gesprekken zeg :rolleyes: Laten we ons dan maar concentreren op de 8 dagen werken nog en die lekker aftellen ;)
    XX

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Dreams, leuk! Wij hebben ook zo'n Dvd pakket, weet nu al dat ik die grijs ga draaien :thumup:
    Enne voor je het weet is het alweer september en lig je klaar voor je echo!
    Ik wou dat het al December was *zwijmel*...

5. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Haha ja voor ik het weet, ik moet er gewoon proberen minder over na te denken die echo.. Maar dat is zo moeilijk. Ik wil zo graag weten of ik een meisje krijg of niet. Nou er zit niks anders op dan geduld hebben.
    Nja december, ik wil ook weer niet te snel willen sst. Haha maar het vergt wat geduld van je ja als mama to be :D

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @ dreams wij zijn ook heeeeel erg nieuwsgierig of het een meisje word want dan zijn we meteen klaar want wij willen echt heel graag een meisje niet dat het geen jongen mag zijn maar vind het wel leuk om een jongen en een meisje te hebben en de kleertjes voor meisjes zijn zo snoezig.

We hebben net ff boodschappen gedaan we hebben meer lekkere dingen dan wat we echt nodig hadden :D ik had zo´n zin in hopjes vla en danoontjes :) en slagroom soesjes :) :) het is nu echt foute boel om met mij de snoep afdeling langs te lopen.

Wij hebben 8 augustus de 20 weken echo in het ziekenhuis en 16 augustus de pretecho die we natuurlijk ook op dvd willen:D kijk nu soms nog de dvd van lexy :) ik moet wel zeggen dat ik nu de ervaring van de echo´s anders vind de laatste echo ook omdat de eerste volgens mij toch spannender is nu zeg ze bv en daar zit het hartje en daar een voetje maar alles ziet hetzelfde uit als bij de eerste zwangerschap ben meer aan het wachten op het geslacht :oops:

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Essebes..wat zal dat mooi staan die hortensia’s! :D

Johanna..ik droom ook de gekste dingen..maar ga het echt niet opzoeken..
    Gister nacht was ik contstant aan het roken..terwijl ik dit helemaal niet doe.. :rolleyes:

Waterlelie..gelukkig bijna vakantie hoor!
    En dan je rust nemen hoor! ;)

Ben benieuwd hoeveel meisjes er worden geboren hoor hier op het forum!
    Spannend..ik krijg ook al te horen dat het hier een meid gaat worden..dus ben benieuwd.. ;)

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Mamabeer, wil je de volgende keer ajb zulke berichtjes posten als de AH nog open is?!
    Ik MOET nu slagroomsoesjes! Of die heerlijke hopjesvla ook echt mijn ding....mjammie =D>

Ja staat echt leuk m'n hortensia's miep & miep, vind ze altijd iets romantisch hebben, ik heb voor m'n hortensia's nog ruimte om iets te planten, iemand nog tips?

Liefs Es

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Drenthe
    Frederique80, Veenhuizen

Flevoland

Friesland
    Kreeftje1984, Gorredijk

Gelderland
    Maartjeh, achterhoek

Groningen
    Claartje79, Groningen
    Lolaatje, Groningen

Limburg
    Mamabeer, Hoensbroek
    Iloon, Maastricht
    Inge1975, Eijsden
    Malaika, Maastricht
    Dreams, Heerlen

Noord-Brabant
    Jeslin, Tilburg
    Caruli, Waalwijk
    Nelly, regio 's-Hertogenbosch/Oss
    Sam28, Mierlo

Noord-Holland
    Linny, Hoorn

Overijssel
    johana79,deventer
    Miep en Miep, Kampen
    Lisette, Enschede

Utrecht
    Olga, Woerden
    Djaminah, Utrecht
    Pareltje, Amersfoort
    Moon85, Bunschoten
    Sanneke, Amersfoort

Zeeland

Zuid-Holland
    Bipat, Rotterdam
    Essebes, Hoek van Holland
    Loopy, Gouda
    Barbabintje, Brielle
    Augustus, Rijswijk

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik hoef juist minder te plassen. Kan dat door hormonen komen(bijv. dat je hcg weer lager is dan de weken ervoor)? 's Nachts nog maar 1 keer. Bevalt me prima!

Ben net op kraambezoek geweest bij mn nieuwe nichtje. Wat een poepie. Net 5 pond. Echt ieniemieniklein. En zo lief.

Weekendje weg was supergezellig!

Waterlelie: ik ook nog 8 dagen! Kom op he, volhouden hoor. Die ouderavond is wel veel, maar als ik besef dat ik de professional ben en weet wat ik wil zeggen, dan valt het me altijd weer mee. Ik begin altijd met: En, wat vonden jullie van het rapport? Was ht herkenbaar? En dan vertel ik wat over de scores en zeg: Hebben jullie nog vragen? En daarna zeggen dat de tijd alweer voorbij is.

Groetjes allemaal

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Sanneke, lekker tegendraads ben jij zeg ;) geintje hoor! raar dat jij juist minder moet plassen :-k , wel minimaal 2l vocht per dag he drinken hoor!

P.s ik heb weer nieuwe foto'tjes in m'n album.

Xx

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik droomde van de week dat mijn vent met een ander naar bed ging op een hele rare plek. Het hoefde niet, maar hij deed het toch en ik wist het en werd daarna echt laaiend boos. En toen was ik opeens weer wakker...

Sanneke, wat een klein meisssie dat nichtje van jou. Maar 5 pond!

Mijn schoonmoeder zegt dat we een jochie krijgen en zij heeft het (bijna) altijd goed. Zelf heb ik ook het gevoel van een jongen, maar geen idee waar ik dat op baseer.
    Tot nu toe weten alleen Bowie en Juffie het nog maar toch?Oh, en Barbabintje.

Waar staat eigenlijk de bevallingslijst...30 pagina's terug ofzo?
    Misschien moeten we hem iedere 5 of 10 bladzijden even ophalen...wie o wie heeft zin om hem op te zoeken?

Arka, ik hoop dat je niet helemaal alleen uit Belgie komt van de december mama's. Zal je zo op de lijst erbij zetten.

Ik ga lekker onder een warme douche en dan nog effies lezen in bed en dan heel zielig zonder mijn ventje roberen te slapen...

Liefs Olga

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oh Essebes, wat een buik! Echt mooi strak rond buikje zeg. Leuke foto's ook van jou en je vriend.

Olga

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Drenthe
    Frederique80, Veenhuizen

Flevoland

Friesland
    Kreeftje1984, Gorredijk

Gelderland
    Maartjeh, achterhoek

Groningen
    Claartje79, Groningen
    Lolaatje, Groningen

Limburg
    Mamabeer, Hoensbroek
    Iloon, Maastricht
    Inge1975, Eijsden
    Malaika, Maastricht
    Dreams, Heerlen

Noord-Brabant
    Jeslin, Tilburg
    Caruli, Waalwijk
    Nelly, regio 's-Hertogenbosch/Oss
    Sam28, Mierlo

Noord-Holland
    Linny, Hoorn

Overijssel
    johana79,deventer
    Miep en Miep, Kampen
    Lisette, Enschede

Utrecht
    Olga, Woerden
    Djaminah, Utrecht
    Pareltje, Amersfoort
    Moon85, Bunschoten
    Sanneke, Amersfoort

Zeeland

Zuid-Holland
    Bipat, Rotterdam
    Essebes, Hoek van Holland
    Loopy, Gouda
    Barbabintje, Brielle
    Augustus, Rijswijk

Belgie
    Arka

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Grappig he Olga, echt al n beetje n buikje *trots*.
    Niet leuk he alleen slapen?! Als mijn vriendje weg is laat ik altijd stiekem m'n poesjes bij me slapen, heb ik toch nog een beetje gezelschap :D Enne ben benieuwd hoor of het een knul gaat worden...

Liefs Es

16. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hallo dames hier nog even een brichtje van sjoerd en gerda

wat schrijven jullie veel ik heb het er maar druk mee,,het liefst wil gerda dat ik allemaal persoon lijk op jullie reageer maar dat kan ik niet hoor is zoveel werk
    wil wel even zeggen dat ik hoop dat ells goed gaat met juffie

gerda vind het ook erg leuk dat sommige van jullie al weten wat jullie krijgen ,

wij willen het geen van beiden weten,,

1 augustus krijgen we de 20 weken echo,,we hopen zo dat de baby niets door het ongeluk heeft opgelopen.dus we zijn extra zenuwachtig.

verder verandert hier de situatie met gerda nog niets,,de pijn is er nog steeds en er zijn momenten dan is het ondragelijk,ze zegt het liefst eet ze dan een doosje pijn stillers op,,maar ja ze moet aan haar baby denken

gerda zit ook helemaal in een dip gewoon erg om haar zo te zien,,ander half week geleden was er nog iets aan de hand stond trots in het volle leven. met beide benen op de grond

als ze over dag slaap of snachts ze droomt steeds weer over de aanrijding

verder zijn we bezig met een advocaat ,over gerda inkomen en bedrijf

verder is hier alles dus nog een vraag teken

ik ik vind het trouwens lief van jullie dames dat jullie af toe ook aan mij denken ,,

gerda vind het ook erg naar dat ik nu echt alles moet doen ,,in huis en haar douchen en aan kleden ,,ze voelt zich er zo naar bij,,maar ik doe het met alle liefde zij zou voor mij precies het zelfde doen ,,

nou ik wens alle dames morgen een fijne dag ,
    jullie krijgen allemaal de groeten en een knuffel van gerda
    en nogmaals bedankt ze jullie dat jullie haar nog niet vergeten zijn

ze hoopt snel weer zelf met jullie te kunnen praten

groetjes sjoerd en gerda

17. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey Gerda & Sjoerd,
    Wat vervelend nou zeg dat er nog steeds geen verbetering is, krijgen jullie geen echo eerder ivm het ongeluk?
    Enne dat geeft natuurlijk niet hoor dat je niet op ons persoonlijk regageert, het is al druk genoeg voor je, ben al super blij dat je ons op de hoogte houd.
    Veel beterschap & succes met alles, hoop dat de situatie snel verbetert!

Xx

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Rugpijn! Ik ben wakker geworden met verschrikkelijke rugpijn! Van boven tot onder!

De warme douche heeft een beetje soelaas gebracht, maar eigenlijk bitter weinig...

Nu hop naar het werk en op de tanden bijten: nog vier dagen werken....

19. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Och, Gerda en Sjoerd, sorry, ik zie nu pas jullie berichtje.

Nog anderhalve week en dan zien jullie jullie kleintje. Zo te horen is het een echt vechtertje hoor, dus dat komt wel goed!
    Heel veel sterkte allebei!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda en Sjoerd, wat fijn om weer even van jullie te horen. Jammer genoeg is er nog weinig verbetering in de situatie.
    Ik hoop dat jullie met die advocaat wat meer duidelijkheid kunnen krijgen en op 1 augustus duimen we denk ik allemaal voor jullie kleintje dat alles goed is.
    Sjoerd, ik hoop dat je ook wat hulp krijgt bij het verzorgen van gerda en het huishouden doen. Zal best zwaar zijn...

Essebes, onze kat slaapt altijd aan mijn voeteneind en vannacht dus ook. Is vooral zo gezellig als je dan 's morgens wakker wordt en een slaperige kat kijkt je aan en wil gekroeld worden....

Arka, ik hoop dat je rugpijn vandaag wegtrekt.

Liefs Olga

Deel Deze Pagina