dag dames ik ben vandaag een beetje vroeg en lees straks wel de berichtjes bij maar kom even zeggen dat ik enorm zenuwachtig ben ben al van half 8 op, zometeen auto examen oh ik ben zoooooo nerveus NOU.. groetjess
Essebes..wat een geweldige fotos! Supermooi buikje! En wat een leuke fotos met je vriend samen! De wagen is ook super!gaaf kleurtje! Gerda en Sjoerd . Wat fijn om even weer wat te horen! Zeker spannend de 20weken echo hoor..hopelijk is gewoon alles goed! Waar gaan jullie heen voor de echo? Wij moeten naar baby in beeld. Hopelijk wordt alles goed geregeld met de advocaat over het inkomen en bedrijf! Saampjes rustig aandoen hoor! Wat fijn Sjoerd dat je zo goed voor haar zorgt! Dikke knuffel voor allebei! Dreams zet m op meid!je kunt het hoor! Dat ga je effe doen!Heel veel succes! Ik mag vandaag en vanavond weer aan het werk.. Dus fijne dag allemaal..kom tussendoor wel binnenwippen
goedemorgen dames! @sjoerd: ik kan me voorstellen dat pijnstillers nu niet mogen. zou acupunctuur misschien verlichting kunnen brengen? het lijkt me vreselijk om pijn te hebben en ook nog zorgen om de toekomst met de zaak enzo. ik zou er eens navraag naar doen: alternatieve pijnbestrijding @dreams: succes he! ouwe omaatjes platrijden is 15 extra punten (grapje)
hello gerda en sjoerd nog fff volhouden dan zie je de kleine..........heel heel veel sterkte dreams zet hem op ha dat papiertje ga je zo ff halen verder hier ook nare dromen bah en dan wakker worden en niet meer in slaap kunnen komen veel plassen valt hier nog wel mee ik dronk eigenlijk altijd al 2 liter op een dag dus mijn blaas is er een beetje aangewend hoop ik en `s nachts hoef ik er ook nog niet voor uit gelukig...... wel kan ikheel slecht in slaap komen en het weekendje weg was behoorlijk vermoeiend pffff zit hier nog steeds met een duffe kop.. het was wel heel leuk zoveel goldens bij elkaar had het niet willen missen ik heb de beeb nog niet gevoeld maar begin nu wel heel nieuwsgierig te worden hoe het precies voelt......
hallo meiden ik moest echt super veel bijlezen!misschien moeten we een soort samenvatting maken iedere week met de hoogtepunten pffffff maar ben weer een beetje bij! over t slecht slapen..heb ik ook heel erg veel last van heb rare dromen , soms enge over geesten enz..en eergisteravond werd ik zweetend wakker omdat ik op de fiets in Parijs was beland en de weg niet meer terug kon vinden, en niemand me probleem kon uitleggen in mn gebrekkig frans Sjoerd en Gerda heel veel sterkte!Lief van je wat je allemaal doet Sjoerd en het lijkt mij vreselijk om iemand waar je van houd zo te zien!het lijkt mij een goede zaak om te kijken of je die man aansprakelijk kunt stellen! Essebes wat een mooie buik heb je , zal binnekort ook maar eens wat buik foto's plaatsen! voor in je tuin...misschien lavendel? pfff ben t f kwijt weer voor de rest..groetjes aan iedereen! ik ben vandaag weer bij de vlos geweest alles was goed en de baby loopt een beetje voor waarschijnlijk! hihi maar me vriend ik ook bijna 2meter dus t zal wel een lange baby worden fijne dag allemaal!
Hoi dames. Een paar dagen niet mee gelezen....wat gaan jullie snel. Heb een paar pagina's door gelezen,maar nog niet alles. Droom deze zwangerschap heel veel en heel raar. -Ik zit met vriend,schoonouders,ouders,broer van vriend en zijn vriendin in een busje op de snelweg. Ik maak een domme opmerking en moet zelf heel hard lachen en niemand lacht mee,en dan op eens willen ze mij op de snelweg uit het busje duwen met zijn allen. -Of ik hang onder een luchtballon aan een touw en ik roep en doe maar niemand ziet mij of hoort mij. Vind het wel grappig die dromen die echt nergens over gaan. Een vraagje,ik heb sinds een week een tintelende buik. Hebben jullie daar ook last van. Het is niet het kindje want dat voelt heel anders en het tintelende gevoel is over heel mijn buik. Heel apart gevoel Liefs Vlindertje
Drenthe Frederique80, Veenhuizen Flevoland Friesland Kreeftje1984, Gorredijk Gelderland Maartjeh, achterhoek Groningen Claartje79, Groningen Lolaatje, Groningen Limburg Mamabeer, Hoensbroek Iloon, Maastricht Inge1975, Eijsden Malaika, Maastricht Dreams, Heerlen Noord-Brabant Jeslin, Tilburg Caruli, Waalwijk Nelly, regio 's-Hertogenbosch/Oss Sam28, Mierlo vlindertje,Maarheeze Noord-Holland Linny, Hoorn Overijssel johana79,deventer Miep en Miep, Kampen Lisette, Enschede Utrecht Olga, Woerden Djaminah, Utrecht Pareltje, Amersfoort Moon85, Bunschoten Sanneke, Amersfoort Zeeland Zuid-Holland Bipat, Rotterdam Essebes, Hoek van Holland Loopy, Gouda Barbabintje, Brielle Augustus, Rijswijk
jeetje wat ben ik nog alleen in gelderland.......... is er echt verder niemand die daar vandaan komt? niet echt vruchtbare grond hier dus....
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht??? 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ??? 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ??? 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
Ook niemand die mij komt vergezelen in friesland? Net weer gewerkt..pff iedereen moest weer uit bed valt dan toch echt zwaar hoor, en ben ook nog steeds niet fit dusnu maar even niks doen Morgen gesprek met de baas hoop dat er wat uit gaat komen. @sjoerd en Gerda Wat naar dat eer nog geen verbetering is, hoop echt voor jullie dat het gauw beter zal gaan en alles goed met de beeb is. Dikke knuf! ik heb ook steeds de raarste dromen Apart wat die hormoontjes toch met je doen....
Hallo ladies, Zo eerst eens even op mijn gemak bijgelezen (waren maar zo'n 25 pagina's ...... ). ff een paar reacties op dingen die ik heb onthouden... @mamabeer: Wat een leuke site en wat is Lexy een leuke knul! Wij hebben ook een site aangemaakt (zie www). @nelly: Mooie foto's en een super jurk! Jammer dat mijn vriend niet wil trouwen, want ik krijg spontaan zin om te trouwen. Misschien er toch nog maar eens over hebben! @gerda/sjoerd: Hou jullie taai! De echo pas 1 augustus duurt wel lang, hopelijk gaat Gerda de beeb eerder voelen en kan ze daar ook een beetje steun uit halen! @augustus: als ik het goed heb onthouden vandaag een echo.... heb je hem al gehad? @dreams: en geslaagd? Is er al meer bekend van juffie? Las geloof ik ergens ook nog iets van hoogzwanger nog weg/op vakantie gaan... Wij hebben begin november een langweekend weg geboekt voor de 50e verjaardag van mijn moeder. Zus, zwager en mijn oma gaan dan ook mee, gezellig met z'n zessen weg. Ben benieuwd of ik het tegen die tijd ook nog zie zitten..... Sinds vorige week voel ik onze beeb regelmatig. Zo nu en dan een plopje, maar ook langere periodes achter elkaar. Ook nu laat het even weten dat hij/zij aanwezig is en is, zo te voelen, lekker aan het rondzwemmen. Heerlijk ! Ik hoop dat jullie jullie beebs allemaal snel zullen voelen. Merk ook dat ik nu bewust rust neem als ik druk bezig ben geweest! Vaak laat de baby zich dan even voelen en ben ik weer helemaal gerust.... Mijn vriend heeft de baby zelfs al een keer voelen bewegen.. Morgen lekker vrij en dan nog twee daagjes werken en dan lekker vakantie. We gaan niet weg (geloof dat essebes het vroeg), maar blijven thuis. De buitenboel moet geschilderd worden en met het oog op de financien lukt het niet om op vakantie te gaan...... Groetjes,
@ boontje wat goed zeg dat je dat onthouden heb. Vanavond om 8 uur hebben we een pretecho. Ben best nerveus. Heb weken over hem gepraat en deze week zegt mijn gevoel weer dat een een meid is. Ik ben jaloers op je, ik wil ook plopjes voelen, lijkt me geweldig! En voordat je het weet worden het flinke schoppen haha. @ dreams, succes! eerste keer? @ Gerda, vervelend zeg! Heb zelf ook zo'n soort zelfde aanrijding gehad 5 jaar terug. Heb ook veel last gehad en hem momenten gedacht dat het nooit meer goed kwam. Maar met mij is het toch goed gekomen. Na ja niet helemaal goed, maar heb bijna tot nooit last ervan. Ik hoop dat het bij jou ook zo verloopt. Sterkte ermee!
@ Es Mooi buikje meis! Ik begin nu van de voorkant op m'n buik uit velletje te knappen Echt lelijk ma ja... @ augustus Spannend meis... lekker genieten hoor! Ik zou geen pret echo doen maar begin nu te twijfelen. Aan de ene kant wil ik wel maar aan de andere kant krijg zo veel echo's van wege m'n diabetes dat ik er al zat heb @ gerda/sjoerd Gerda, laat je maar lekker verwennen. En hopelijk gaat het iedereen dag iets beter.
Hoi allemaal.. ik wou me ff voorstellen, ik ben chantal en ook in december uitgerekend, namelijk 27 december. het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen met andere toekomstige mama's. ik ga weer even verder lezen.. groetjes
Maartjeh..nog lekker een beetje aan het nagenieten van het weekend! Linny..ook al zo vervelend dromen..en vlindertje ook al En vlindertje..hier nog geen tintelende buik.. Misschien komt dat omdat het groeit.. Kreeftje..succes alvast met je gesprek morgen..hopelijk komt er wat uit hoor! Boontje wat fijn dat je de beeb al zo goed voelt! En lekker thuis blijven..is toch hartstikke lekker..wij gaan ook niet weg hoor.. Augustus ..wat spannend vanavond een pretecho!leuk! Ben benieuwd wat het wordt hoor! Chantal..welkom!enne gezellig dat je komt meekletsen! Moon..ik draag het ook meer rond en laag.. Enne Hebben er al meer een pretecho gedaan? Wij wouden het pas doen na de 20 weken echo..rond de 25 weken of zoiets.. Want het kost toch al gauw 100 euries..en om dat elke keer te laten doen.. Maar ik kan nu echt niet wachten tot het zover is hoor! Dan kan je ook al echt goed bekijken hoe je beebje er uit ziet hè!
hello ladies, ff heel kort want ik moet weg...maar dit moet ik ff kwijt gister zijn we weer voor een APK bij de vlos geweest en alles was helemaal goed...tenslotte nog ff nog naar het hartje geluisterd en op een gegeven moment hoorde we 'plok' en ik voelde het ook heel duidelijk !...ons kindje schopte tegen het luisterdingetje aan ...het was de eerste keer dat ik ons kindje voelde echt helemaal super ! ik moet nu echt weg !...nog een fijne dag allemaal