Wil iemand mij ook toevoegen bij de lijst: 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - borstvoeding - geslacht? Groetjes Sam
Ja klopt heb het zien staan! thanxx ben erg benieuwd Net de HA gebeld voor uitlsag van mijn urine, het was een twijfelachtige uitslag ze heeft het nog even met de verloskundige daar besproken ikmoet nu veel drinken en morgen ochtend ''nuchtere'' urine heen brengen, deze urine was namelijk al van in de loop van de ochtend. @Linny Mooie buik hoor @bowie vocht vasthouden heb ik niet echt extreem last van wel savonds dat mijn voeten opzetten, maar zoals jij het beschrijft heb ik het niet. Hoop dat je VK er wat zinnigs over kan zeggen en dat je er niet voor in het zhuis belandt
ik wil nu ook thuis gaan bevallen...mij krijg je dat ziekenhuis niet meer in of er moet al nieuw personeel zijn ze waren niet echt aardig eentje kwam steeds binnen met een blik op dr gezicht alsof ze wou zeggen: ben je nog niet klaar ik heb een bed nodig. En vind het trouwens ook prettiger om daarna thuis te doushen en niet waar duizende vrouwen zich gewassen hebben.
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht??? 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ??? 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ??? 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
@Nelly: ik heb ook nog helemaal niks in huis hoor! Sowieso wil ik vóór de geboorte geen kinderwagen in huis, schijnt ongeluk te brengen (ja ben nogal bijgelovig). Heb ook nog geen kinderopvang geregeld, behalve twee dagen bij m'n schoonzus. Ik pas ook nog geen buikbanden en zwangerschapsbroeken (maar mijn eigen pas ik ook niet meer, snik). Ik heb wel al veel kleertjes gekregen, knuffels heb ik nog van vroeger en van mijn schoonzus krijgen we een maxi-cosi. Na de 20-weken echo ga ik helemaal loos! Maar de komende vier weekjes wacht ik alles nog maar even rustig af.
Drenthe Frederique80, Veenhuizen Flevoland Friesland Kreeftje1984, Gorredijk Gelderland Maartjeh, achterhoek Groningen Claartje79, Groningen Lolaatje, Groningen Limburg Mamabeer, Hoensbroek Iloon, Maastricht Inge1975, Eijsden Malaika, Maastricht Dreams, Heerlen Kelly,Nieuwstadt Noord-Brabant Jeslin, Tilburg Caruli, Waalwijk Nelly, regio 's-Hertogenbosch/Oss Sam28, Mierlo vlindertje,Maarheeze Noord-Holland Linny, Hoorn Overijssel johana79,deventer Miep en Miep, Kampen Lisette, Enschede Utrecht Olga, Woerden Djaminah, Utrecht Pareltje, Amersfoort Moon85, Bunschoten Sanneke, Amersfoort Zeeland Zuid-Holland Bipat, Rotterdam Essebes, Hoek van Holland Loopy, Gouda Barbabintje, Brielle Augustus, Rijswijk
Sinds vanmorgen weer 5 pagina's... Dreams, jammer dat je gezakt bent. Het is toch al zo duur...maar aan de andere kant haalt volgens mij bijna niemand het meer in 1 keer. Even doorzetten nog en de volgende keer weer met goede moed er tegenaan. Wij hebben ook nog geen kamertje en wagen besteld, maar weten wel ongeveer wat we willen. Linny, mooi buikie, strak en mooi bol. Frederique wat gaaf dat de kleine zich tijdens de echo opeens duidelijk liet voelen! Hopen dat je het nu vaker voelt. Niet alleen zeeland is onbemand, want we hebben ook nog niemand uit flevoland... Liefs olga
Er zijn trouwens al veel meiden die de kleine kunnen voelen zeg! Ik wil ook! Volgende week eindelijk naar de Vk. Zat wel 6 weken tussen en wil nu dat hartje wel weer eens horen! Hoezo ongeduldig... Augustus, ben jij weer helemaal fit; kun je weer lekker eten? Oh, en veel plezier vanavond! Zal straks nog even komen kijken of het een meissie of jochie is. Chantal gefeliciteerd en klets maar gezellig mee. Vlindertje, kan die tintelende buik misschien komen van het groeien van je baarmoeder? Ik heb het zelf niet, dus kan er weinig over zeggen. Liefs Olga
Moon..tja als je al vrij veel echos krijgt is het ook wel zonde geld.. Ik krijg er nog maar 1..de 20wekenecho Augustus lekker geslaagd bij de kruidvat!leuk! Dreams..wat vreselijk balen meid .volgende keer beter hoor! Hopelijk heb je dan een andere examinator.. Maartjeh hahaha..wat een leuke hond heb je zo! Salapio..nog geslaagd vanmiddag? Nelly..je hebt nog tijd zat hoor meid! Bipat..lekker vakantie..heerlijk! Bowie..ik heb geen oplossing voor je meid..hopelijk kan de vlos je helpen! Linny..wat een mooi buikje!en wat een leuke foto van jou en je vriend! Kreeftje ..vervelend dat je nog geen goeie uitslag hebt..hopelijk weet je morgen meer! Ik ga nog even werken..dus fijne avond allemaal!
Ik moet in het ziekenhuis vanwege de diabetes.. Moet aan infuus met glucose en als hij/zij te groot is dan eerder ingeleid of keizersnee.
gerda en sjoerd..wat ontzettend rot dat het nog niet zoveel beter gaat. Goede hoop houden voor de 20wkn echo jullie beeb is een vechter het komt vast goed! Dreams wat balen dat je gezakt bent.... salapio ik gebruik ook niet mijn eigen naar hier hoor al mag iedereen inmiddels wel wetenhoe ik wel heet maar goed....dit is mijn doopnaam
Heeeej lekkere lulla's Meiden bedankt voor alle lieve complimentjes over m'n buikje! Linny, misschien wel een goed idee lavendel, ruikt heerlijk & is volgens mij wel makkelijk te onderhouden (met makkelijk bedoel ik dat je er niets aan hoeft te doen 8) ) Hoe kan je Vk zien dat je beebje voorloopt? aan de groei van je baarmoeder? Vlindertje, ook lekker aan het dromen meid? sorry heb geen idee wat dat tintelen kan betekenen, heb je hier op het forum niets kunnen vinden? Boontje, lekker thuis vakantie is toch helemaal prima?! Als je maar oplet dat je niet alleen klusjes gaat doen maar ook echt vakantie houd. Wij gaan waarschijnlijk met de auto naar Belgie, lekker burgelijk he?! ook n beetje op de poet letten hoor. Chanoetje, welkom bij de gezellige Decembermama's 8) Augustus, kom je meteen even posten als je de echo hebt gehad? ben nieuwschierig! en hoe was je strandfeest? Frederike, gaaf zeg dat je je beebje gevoeld hebt! Nogwel tijdens de echo! Whahahaha Maartjeh die hond van jou zeg! Salapio, ben benieuwd of we straks (als we weer n paar weekjes verder zijn) misschien gaan zeggen wow m'n buik moet nu echt gaan stoppen met groeien hoor, hij wordt zo GROOT! hihi... Nelly, meissie toch zit je in de FLIP MODUS?! Moest wel een beetje lachen om hoe je het allemaal omschreef, zat laatst met een vrouwtje te praten, over 2 weken was ze uitgerekend maar haar nieuwbouwhuis was 2,5 mnd te laat opgelevert en alles wat besteld was zat tegen, zelfs de babykamer had ze nog niet PANIEK zeg! Ik snap wat je bedoeld hoor, voel precies hetzelfde heb het liever allemaal vandaag af als morgen. Bowie, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, raar wel hoor normaal hoor je dit soort klachten als je n beetje op het einde van je zwangerschap loopt toch, sorry ik kan je ook niet verder helpen, succes morgen. Net naar de stad geweest, m'n vriend is 19 juli jarig heb een Handycam voor hem gekocht, tsss wat zijn die dingen prijzig...maar goed als ik straks parttime werk kan ik niet meer zulke dure kado'tjes kopen dus doe ik het nu maar even goed Op de terugreis ben ik me nog rot geschrokken, was best druk op de snelweg en ik werd gewoon de weg afgedrukt door een vrachtwagen, gelukkig was er een stukje vluchtstrook waar ik op uit kon wijken, maar verdorie zeg heb van de schrik een potje zitten grienen in m'n polo'tje Maar goed, gelukkig is het bij de schrik gebleven! Wat is dat toch met die Decembermama's en het verkeer?! Liefs Es
Hello allemaal, @ Kelly: jullie krijgen een jongen? Super zeg! @Juffie: laat je ons iets weten, alles goed met je? Hier een echte rotdag achter de rug. De baas heeft me helemaal horendol gemaakt op't laatst, ik krijg er wat van!
@Maartjeh geweldig jou hond.....heerlijk toch z'n modder bad. @Dreams wat vervelend dat je gezakt bent. Was dit je eerste keer?
@Maartjeh geweldig jou hond.....heerlijk toch z'n modder bad. @Dreams wat vervelend dat je gezakt bent. Was dit je eerste keer?