olga dat heb ik ook hoor, vooral even buikjes vergelijken haha nieuwsgierige miepjes zijn wij toch he ben inderdaad ook wel niuewsgierig naar de echo van augustus, altijd weer mooi om te horen en te zien.
Ben te moe om nog op je te wachten Augustus. Hoop dat alles weer goed was en lees het morgen wel. Trusten Claartje... Olga
Het is een meid Ben helemaal in de wolken...Ga de echo nog eens bekijken.. De placenta ligt aan de voorkant dus het klopt dat ik mijn meisje nog niet voel schoppen....
Haha heb jullie wel in spanning gehouden.. Mijn moeder en zusje waren mee en die zijn nu pas weg, vandaar de late reactie... *zucht* een meid
augustus;wat leuk! een meid.... en alles was goed neem ik aan! claartje en olga; hahaha we doen ook allemaal hetzelfde he die fotoalbums ja die kijk ik ook altijd! salapio; goed geslaagd voor je wagen!mooi hoor! vlindertje; begrijp je angst hoor meid, ik duim heel hard voor je dat alles goed is! mamabeer; ik zou het even navragen bij babydump wie kan dat gewoon wel! ik ga nu ff op de bank hangen!
Ik moest nog effe een mailtje versturen en kon het daarna niet laten om nog even te kijken of Augustus al regeageerd had. Meid, wat geweldig een meisje! Gelijk op de lijst invullen he! Lekker tot je door laten dringen en ervan genieten hoor! Liefs Olga
@frederike80 ja die had ik al gezien ik was meteen gaan zoeken maar ja zo´n groot schaap kan je niet opsturen
hallo meiden jee wat kletsen jullie zeg heb niet bijgelezen schaam schaam ga zo ff op buienradar kijken wat het weer doet en of ik kan werken vanmiddag anders ff naar de garage kijken voor een andere vroem vroem we hebben nu een opel frontera driedeurs en das een heel fijne auto maar straks wel een beetje krapjes vrees ik met de kleine en 2 honden...... en nu staat er al weken een astra station bij de opeldealer die mijn vriend zo mooi vind wat voor auto hebben julie?
Augustus wat leuk !Een Meid!geweldig hoor! Maartjeh wij hebben een renaul kangoo..grijs kenteken.. Dus we moeten straks ook een andere auto..haha..want er zitten maar 2 zitplaatsen in.. Maar ik krijg de auto van mijn moeder. We ruilen..zij krijgt de mijne en ik de hare En ik wordt er wel beter van ..want ze heeft net een nieuwe . Pas sinds november..een suzuki SX4.. Leuk bakkie..kunnen we ons mooi mee redden.. En mijn mams koopt weer een nieuwe..de auto van mij die houdt me paps er gewoon bij.. Vandaag hoef ik alleen maar vanmorgen te werken.. vanmiddag wordt de cv en mv schoongemaakt.. Fijne dag allemaal!
goedemorgen allemaal ik zal er de komende weken minder zijn dochterlief heeft vakantie en dan kan ik niet te veel achter de pc zal tussendoor wel proberen te gluren ze ligt nu nog te slapen dus dacht ik laat ik even snel nu gaan kijken fijne dag allemaal
Caruli, nog een weekje en dan weten jullie ook het geslacht! Spannend. Veel plezier in de vakantie met je dochtertje. Olga
hallo allemaal! @augustus gefeliciteerd met je prinses! echt leuk! (hahaha had ik ook gezegd bij een knulletje hoor!) @maartjeh: ik heb een glanzende zwarte... Union! haha heb geen rijbewijs. Wel veel lessen gehad maar het paste niet meer in het budget. rijlessen zijn hier achterlijk duur. vroeger had ik een supergoeie baan, maar ben in 2003 samen met 400 collega's ontslagen. Toen een poos werkeloos geweest en nu weer een fijne baan, maar verdien gewoon een stuk minder. In 2004 was bijna half nederland werkeloos dus ben al blij een fijne baan te hebben en ook nog 5 minuten fietsen van huis! Ik had alleen nét in 2002 een superleuk appartement gekocht, en de hypotheek is vreselijk hoog. Dus ik moet al jaren elke cent omdraaien en dan is 50 euro voor een rijles gewoon te veel luxe. Dames ik had weer stom gedroomd! Ik was samen met iemand anders bevallen (een zus of vriendin, geen idee) en zij had zo'n heel lief klein babietje en die van mij was al heel groot en ik was me toch jaloers en teleurgesteld! Waar slaat het op he Ik heb trouwens ook een leuke bol-met-belletje besteld: oranje met roze stippen erop. Ben benieuwd! meiden, ik ga weer aan het werk. (Lees: ik kom over 10 minuten weer kijken hahahahaha)
Maartjeh, ik heb een toyota starlet. Een drie-deurs auto, maar met 1 kleintje moet dat wel lukken denk ik. Mijn vriend heeft een 30 jaar oude gerestaureerde opel kadett, die staat voornamelijk in de garage en mag alleen met lekker weer naar buiten om te toeren.... Olga
Nee, de kadett is nu mooi knalblauw metalic. Ooit was hij dof groen... Ik kom vandaag ook nog wel weer kijken, maar ga nu echt even aan een opdracht voor mijn cursus werken. Moet ik deze week inleveren. Olga
@augustus gefeliciteerd .....wat leuk een meisje. Wij hebben 1 auto een Ford Focus uit 2004-of 2005 weet het niet meer. Voordat we verhuisde(nu een jaar geleden)hadden wij beide een auto.....mijn autotje is verkocht ,was een Mitsubishi Colt uit "99 Mis het wel heel erg....nu op de fiets,met regen een heel stuk minder leuk.