Jeetje wat is er veel bijgekomen zeg......heb het eenbeetje door gelzen allemaal. Wat leuk dat er weer meiden zijn die weten wat het wordt oow het begint hier ook echt te kriebelen hoor ik wil het ook wel weten nu! Nou nog even geduld het wachten zal vast beloond worden...... Uhmm oja over auto's wij hebben er 2: mijn vriend rijdt een Opel vectra en ik rij een Opel astra station wij hebben er ook wel beide 1 nodig ivm werk. De station hebben we nog niet zo lang we hadden eerst een kleinere auto voor mij maar ja we kunnen nu beter iets groter gaan rijden Vanmiddag kan ik de Ha bellen voor de uitslag van mijn urine ben benieuwd. Verder nog erg ziekjes hier. Oja heb een gesprek met de baas gehad...ik ga nu 18 uren werken waarvan 12 uur op de groep en de ander 6 uur ga ik kantoorwerk doen, zien of ik het zo wat kan volhouden ook meteen gezegd dat ik 6 wken van te voren met zwangerschapverlof ga en er ouderschapsverlof achteraan ga nemen. Ik moet verder maar zien hoe het allemaal gaat lopen. En nu een afspraak bij de kapper maken Liefssss
heb niet alles gelezen, even snel tussen door op m'n werk augustus meid wat leuk! een wijffie wij hebben zelf een astra station van auto, net voor de deur, we hadden een kadett, maar die is nu officieel overleden mijn vader heeft een seat alhambra met tankpas van de zaak. jullie begrijpen: die wordt evel gebruikt! alle daguitjes doen we er mee (zit mijn vader toch heerlijk thuis met een boek te genieten ) maar ook onze complete verhuizing is er mee gedaan. en natuurlijk de aanschaf van alle baby meubeltjes nu doen we met die dikke bak! nou meiden, let niet op de typ fouten (ging weer veel te snel) ik ren de winkel weer en lees vanavond even bij! Doei
Iedereen met steun-berichtjes omdat ik het niet heb gehaald heel erg bedankt Degene die ik kan herinneren: kreeftje, salapio, olga, augustus, boh de rest weet ik al niet meer. MAAR IEDEREEEN BEDANKT ik was gister niet mee ronline, voelde me zo gefrustreerd de hele dag ! Maar ik had vandaag helemaal geen melding in me email gekregen dat er nieuwe berichtjes waren, dus moet nu even 5 volle sites gaan lezen. Nou ik wens mezelf succes, met jullie kletstantes hihi Groetjes
De laatste paar bladzijden heb ik niet echt goed gelezen, dat komt wel, voel me een beetje ziekjes vandaag.. Maar degene wat ik zag wil ik nog even extra bedanken, dus.. Essebes, Johana, Vlindertje, Kelly, Claartje.. Bedankt voor jullie lieve medeleven. EN de volgende keer moet ik het ECHT halen, waar ik wel van uitga.. Ik heb dus niet echt veel gelezen wel zag ik het leuke berichtje van augustus dat je een MEID krijgt, wat leuk zeg misschien komen nu alle meiden eraan (hoop stiekem dat ik er ook bij mag horen), de kleertjes zijn zo lieff En wat is de bevallingslijst al omvangrijk zeg. Bijna 50 mama's Groetjes dreams[/b]
hoe zou het toch met jufffie zijn... maak me nu echt zorgen hoor. ik had gisteren trouwens ONWIJS zere tepels. soms weet ik gewoon niet wat ik er mee aan moet. iemand een tip?
Ik ook Loopy, maak me ook zorgen. Onder het werken door kijk ik elke keer even snel of ze al gereageerd heeft maar helaas...... Wat die zere tepels betreft, weet wat je bedoelt, heb ik soms ook last van. Ze zeggen dat je ze moet 'verharden' door bijvoorbeeld koude en warme douche straal erop te zetten, nou als ik daar al aan denk ga ik al door de grond! Nou, laten we hopen dat Juffie snel reageert...
Ja het is wel erg stil bij juffie hoop dat het toch allemaal wel goed mag gaan [-o< Over tepels gesproken de mijne lekken constant en zijn idd ook heel gevoelig Meiden denk dat we het erbij moeten nemen...hahaha...
*gaat ook even over in de klaagmodus* Ik heb zo'n pijn in mijn rug....soms is het weer een dag ietsje minder maar nu is het weer even heel erg....grrrrrrr Ben ook erg benieuwd naar juffie..ik hoop maar dat alles goed gaat. *zet klaagmodus uit*
Sofine wat leuk!een Meid! Leuk hoor! De meiden gaan op kop! Kreeftje..hopelijk houd je het zo beter vol met werken! Iedereen in de klaagmodus.. Nou ja hier niet..tenminste niet echt.. Onze cv deed het vanmiddag niet meer..bleek de ventilator kapot.. dus die zit er nu weer nieuw in.... Hopelijk vallen de kosten weer mee....
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht??? 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ??? 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ??? 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
Juffie laat je horen! Hoop dat alles goed gaat. Ik heb vandaag een echo gehad, heb al een paar dagen zo'n last van mijn buik: krampen, steken, drukkend gevoel en trekt ook door naar mijn rug. En natuurlijk die ongerustheid vanwege event. vijfde ziekte, dus ik mocht komen. De echo was helemaal goed! Hij/zij keek zelfs een x recht "de camera" in en zwaaide naar me! Zelfs de vk was een beetje verbaasd haha. Helaas niet gezien of het een jongen of meisje is. En ik weet ook nog steeds niet of ik het wel wil weten Maar de echo maken was niet fijn, omdat mijn buik zo'n zeer doet. Weet soms ook niet hoe ik moet gaan zitten, vooral op het werk... liggend gaat het wel. Volgens de vk heb ik relatief gezien een kleine buik (ben ook maar 1.58m) en zit de baarmoeder al erg hoog, boven de navel, omdat er verder geen plek is. Omdat de banden constant gespannen staan en alle organen verdrukt worden, doet het zo'n zeer. Ze verwacht dat over een paar weken, als alles z'n nieuwe plekje zo'n beetje gevonden heeft, het beter zal gaan. Auto: wij hebben allebei lease-auto's van onze werkgevers, hij een Golf en ik een Audi A3. Allebei met Isofix, dus het stoeltje wordt wel duur maar wel veilig!
Hier gaat alles goed, Vorige week naar de verloskundige geweest en het hartje weer duidelijk gehoord, toch fijn, geeft een goed gevoel! Verder heeft mijn man nu vakantie dus zijn we druk met de babykamer bezig, eerst van alles uitzoeken en dan volgende week aan de klus! Super veel zin in. Ik heb niet alles doorgelezen maar hoever zijn jullie met de kamertjes?
Djaminah..fijn dat alles goed was! wel vervelend dat je zo'n last hebt van je buik.. Nannaf, fijn dat alles goed was bij de vlos! enne hier nog niet begonnen aan de babykamer..waarschijnlijk in de vakantie beginnen..
Sofine ook een meid, leuk hoor. 3 decmber is een meidendag... Kreeftje, ik hoop dat je het zo beter vol kunt houden met werken. Wel fijn dat de baas in ieder geval meedenkt. Miep, ik hoop dat de kosten van je cv meevallen. Is altijd zo zonde om daar zoveel voor te moeten neertellen... Djaminah, gelukkig alles goed met je kleintje en leuk dat hij/zij je gedag zwaaide. Ik hoop voor je dat je klachten met de komende weken wat afnemen. Ik ben ook niet zo groot 1.64, maar heb geen extreme last van mijn buik. Nannaf, leuk he om met het kamertje aan de slag te gaan. Er staat een foto in mijn album van onze babykamer. Mijn vriend ging als een speer, hij vind het zo leuk. Nu nog de meubels uitzoeken... Liefs olga
Rond deze tijd verschijnt inderdaad colostrum, maar het kan ook gewoon vocht zijn dat zich door hormoonschommelingen in je borstklieren ophoopt. Staat tenminste in mijn 9-maanden dagboek
Mijn ventje komt zo weer thuis. Heb 2 nachtjes zonder hem moeten slapen en vind daar niks aan. Hij heeft wel twee keer gebeld de schat. Zou hij anders nooit doen, maar nu vroeg hij of mijn buik al gegroeid was. Hi hi, alsof de baby in drie dagen een paar centimeter bij groeit. Wel lief he! Olga