Haha ik schrok ook al van het aantal berichtjes dat ik al verstuurd heb Olga PROFICIAT hihi ! Nou ik ga mijn boek van Nicci French uitlezen - Het veilige huis. Zon goede schrijvers ik vond het zonde eigenlijk, maar kan me nu niet mee rlanger inhouden Ik lees morgenmiddag wel weer verder hier, een fijne avond allemaal. Voor degenen die nog niet onder de wol liggen hihi. Groetjes dreams
Morning Girls! Hormons driving me crazy Moet het weer doen met 3 uurtjes slaap, aaargh Nou jullie hebben weer gezellig zitten typen dus ik heb nu genoeg te lezen, even kijken hoe het met iedereen gaat Xx Es
zo, nu dan ook een beetje bijgelezen, niet zo veel kunnen onthouden alleen Augustus wat gaaf n meid! (& sofine ook toch?) inslaan met die lieve meisjeskleertjes Ik hoop dat je auto'tje snel weer gemaakt is Augustus. Miep & Miep, kikke zeg! Jij hebt je motorrijbewijs al lekker (en ook nog in 1 x Grrrrr...*jaloers*) Idiaal dat het allemaal motormuizen bij jullie zijn, dan kan je nog s wat lenen, mijn vriend heeft ook z'n motorrijbewijs maar helaas geen motor dus echt vaak rijden komt er niet van. Ik hoop dat de kosten van je CV meevallen! Kreeftje, super dat je werkgever rekening met je houd, ik hoop dat je het nu beter vol kan houden. Dreams, en goed einde van je boek? Maartje, oef stuitjes...ken het... Enne parmaham mag je hoor, rauwe ham ook...smul maar lekker! Mmmm met meloen idd, heerlijk! Olga, je 1000ste bericht poehee! hihi Ben de rest nu al vergeten, sorry. Tot snel weer. Xx Es
Essebes..weer weinig slaap..vervelend hoor! Enne dat motorrijbewijs komt er vast nog wel eens Nou waarschijnlijk zijn we er ook uit welk kamertje het gaat worden.. babykamer twinkle van the wood factory.. We gaan vrijdag nog even op pad om te kijken.. zit wel een levertijd op van 12 weken..dus vandaar...dat het nu wel ongeveer moet gebeuren hè.. Zit alleen wel te denken welke kleuren ik op de muur ga doen.. Het zijn white wash meubels..kan daar felle kleuren bij of zal ik het rustig houden?lastig.. Vandaag weer een werkdagje..kom tussendoor nog wel binnenwippen!
hoi allemaal mannetje en ik hebben gisteren afgesproken dat we het geslacht dinsdag bij de echo niet willen horen of zien maar dat de gyn het op moet schrijven en dan gaan we savonds uiteten en maken dan de envelop open ben benieuwd hoop echt dat de gyn het kan zien en wij een leuke verrassingsetentje hebben nu vanmiddag gelijk even het restaurant bellen kijken of ze uberhaubt wel open zijn
hoi miepenmiep, ik heb effe gegoogled: twinkle ziet er super uit! Ik krijg een bedje van mijn tante. ik weet alleen nog niet hoe het er uit zier haha vandaag een lekker rustige dag, want ik heb al een super sales week gehad en er zijn geen cursisten. joepie! kan ik mooi illegaal een verslag voor mezelf typen. allemaal een fijne dag en ik kom uiteraard regelmatig meekletsen!
goeie morgen meiden! Ik kan niets meer onthouden ik heb een papier en pen naast me liggen met wat ik ga doen vandaag, erg he? Ik las dat een van de meiden al last heeft van vocht uit de tepels? nou ik ook dus..ik had vorige week er een topic gepost er over, scheint vaker voor te komen zo vroeg in de zwangerschap.! Zijn hier nog meer dames die zo ontzettend slecht slapen?
pff slecht slapen praat me er niet van! zit hier nu met wallen wil je niet weten. Heb ook sinds gisteren zon last van me benen!
*valt alweer bijna in slaap* ik slaap ook beroerd en moet vaak plassen. of ik droom de meest vreemde zaken. of lig op mijn arm zodat mijn hand helemaal gaat tintelen... zucht
Goedemorgen iedereen! Ik reageer hier niet zo vaak, maar lees wel dagelijks met jullie mee. Ik zal de komende tijd eens proberen om iets vaker te reageren. Hier gaat alles helemaal super. Nergens meer last van. gelukkig is de misselijkheid helemaal over. Afgelopen weekend hebben wij een kamertje uitgezocht, het is de Serano geworden! Foto zal ik even in mijn album zetten. Liefs, Ikkie
Tip voor lekkende borsten: zoogcompressen in je BH doen, die zijn daar special voor, krijg je gewoon bij etos enzo Hier gaat alles goed, de moeheid is ook een stuk minder als ik mijn dag goed verdeel in stukken en niet alles in 1 keer af wil hebben. Wij kijken al uit naar dinsdag, dan eindelijk de 20 wkn echo Word eigenlijk wel nieuwsgierig naar het geslacht, dus hoop dat mijn vriend zich nog bedenkt Onze oudste wil er graag nog een klein broertje bij...dan kan hij ermee voetballen hihi.....hij is 9 jaar ouder maar ja
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht??? 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ??? 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ??? 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren[/quote]
hou op schei uit, ik ben er gewoon sjaggo van. vanmorgen zijn mijn collega: hou nou es op met dat zuchten sorry wereld
Hihi.. mijn ogen branden zelfs van de moeheid. Wilde met me ma weg gaan maar denk dat ik beter even slaapie kan doen.
Hey Caruli wat een goed idee! Misschien ga ik je wel nadoen als je het niet erg vindt als we er tenminste uit komen of we het wel of niet willen weten haha.
hahaha ik geloof van wel ... kan ik dan niet tellen? of kijk ik met me neus? ik heb het nog even nagespit: jufffie: meisje sofine: meisje augustus: meisje bowie: jongen kelly: jongen
haha van mij mag je ik vond het ook wel leuk en weer een goede reden om weer eens uit eten te gaan met zijn 2en dat was ook al weer een hele tijd geleden
Caruli dat wordt zeker spannend! Wel gezellig zo onder het eten! Loopy..ja leuk is ie wel hè Enne lekker zelf een beetje relaxed werken..fijn hoor! Peetje wat voor last heb je van je benen..? Want toevallig heb ik hele vermoeide voeten en onderbenen.. Vreselijk en ik sta ook nog de hele dag.. Ikkie mooi kamertje hebben jullie gekocht! Zit er ook zon lange levertijd op? Iloon spannend hoor dinsdag de echo Tja hier is mijn vriend al om . Dus ik zit ook met spanning op 1 augustus te wachten.. Hopelijk kunnen ze het dan al zien..