December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

heb net het restaurant gebeld en gereserveerd
    heb er nu al zin in :D
    nu krijg ik alleen de kriebels dat het kind dinsdag net de verkeerde kant op ligt hihi zul je net zien he
    maar goed dan hebben we een etentje zonder verrassing ;)

@ tienerkamer voor onze dochter is ook al in bestelling die gaan we na de vakantie halen zodat we eerst de babykamer klaar hebben dan kan ze daar even slapen en dan kunnen we haar kamer behangen en inrichten enzo

@ namen zijn we ook al uit :D

@ de toekomst over nog meer kinderen zijn we ook al uit
    dus ben benieuwd

@ hoeveel kids willen jullie eigenlijk?
    hebben jullie ook al wat namen voor de beeb?

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Oh spannend....en net als je zegt..hij/zij zal maar net verkeerd liggen.. :)

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    @caruli: dit word ons eerste kindje! En we hebben ook al namen, Ik heb vorig jaar een miskraam gehad, en hadden toen al namen bedacht, nu ik er zo over nadenk, is het niet vreemd om je kind de naam te geven die eerst aan je vlinder zou geven?

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    sorry dubbel

5. Niet meer actief

dianne: ik vind het niet vreemd hoor
    alleen moet je goed nadenken over de toekomst
    dat je er steeds mee geconfronteerd word aan de gedachten van jullie engeltje
    wij geven daarom bewust onze beeb geen naam van onze engeltjes
    maar goed je moet doen waar jij je goed bij voelt meid ;)

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Namen zijn wij nog lang niet over uit.. :)
    enne hoeveel...tja..ik denk 2...maar je weet het niet hè.. ;)

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    We hadden eerst wat namen maar nu zijn we ons toch weer aan het bedenken zo kwam me man eergisteren aan met de naam Alexia maar hij wist niet dat het prinsesje van maxima zo heet. Maar we vonden het beiden mooi. Maar wat je dan krijgt alexander en Alexia denken ze meteen dat ik ze na het koningkshuis heb vernoemd terijl alexander van zn opa afkomt. Dus het is een beetje dubbel. We wouden eerst alles met een a maar nu komen we op verschillende namen terecht. Want Georgia vind ik ook mooi.

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ dianne

Nee joh is niet raar.
    Wij geven dit kindje ook de namen die we al hadden bij de 2ling.
    En bij de vorige zouden we dat ook doen.
    M'n moeder had wel verwacht dat we na de miskramen andere namen zouden doen.

@ caruli

Ik denk dat wij het bij 1 houden.
    Manlief wil er 1 en ik wilde er 2 maar na alle zorgen en verdriet weet ik niet of ik nog wel een 2de wil.

Namen zijn we ook over uit.
    Had me vandaag bijna versproken haha.

9. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Hallo dames,

Zo te lezen gaat alles lekker zijn gangetje. Het gaat nu snel he? Vinden jullie ook niet.

Hier gaat alles prima, het buikje groeit goed, het is voor mensen die weten dat ik zwanger ben zichbaar en ik krijg leuke reacties!

Wat betreft namen, we zijn er uit. Voor een meisje wisten we al een paar weken en gisteren hoorde ik ergens een jongens naam en ik dacht die is leuk. S'avonds aan manlief verteld en die vond het ook erg leuk.

Zaterdag gaan we kijken naar een 2e hands kinderwagen, een quinny freestyle xl3 in de kleur brons. Een erg mooie wagen dat slechts voor 1 kleine is gebruikt. Ik ben benieuwd hoe die er in het echt uitziet want op foto is die prachtig. Ook krijgen we er de maxicosi bij, voetenzak en een luiertas, alles er op en er aan.

Nog 3 weekjes en dan krijgen we de 20 weken echo en kunnen manlief en ik gluren naar ons wondertje, spannend.

Zijn er ook mensen die een kinderkamer kopen bij de ikea, ze hebben er leuke meubels voor een erg leuke prijs. We zijn niet van plan veel geld uit te geven aan de kinderkamer. We kopen straks liever een goede tienerkamer.

Zijn er al mensen die bijna vakantie hebben en zo ja gaan jullie nog weg? Ik moet nog 5 weken werken en dan gaan we 2 weekjes naar Zandvoort, heerlijk uitwaaien.

Zo een heel verhaal. Ga nu weer verder neuzen op de site!

Groetjes Lizzie

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden ben even niet geweest
    had geen internet meer :(
    is vandaag pas gemaakt.
    pff dan moet je meteen afkicken hihi

hoe is het hie rverder?

waneer voelde jullie voor het eerst je kindje
    in welke week?

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    was ik weer dames,

Ik had gister gepost over een digitale camera. Ik heb er een gekocht, een nieuwe van hp. met garantie dus! ik ben super happy haha!

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Veel plezier met foto's maken ;)

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dank u! :)

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ben benieuwd wat er straks allemaal voor moois in je album staat Dianne! Maak je ook een buikfoto?

15. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Wij hebben de kamer bij de ikea gekocht.
    We hadden al een dresoir (of zoiets ) staan en ik vond de klerenkast en ledikantje wat daarbij hoort erg leuk.
    Dus zijn we in die stijl verder gegaan....die dresoir gebruik ik dan als commode ---> is ook nog een stuk langer dan standaard commonde.
    Alleen het wiegje hen ik niet van de ikea

16. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    Hoi ladies,

Namen: daar hebben we het al een hele tijd over. We zijn er nu wel uit. Voor een meisje hadden we heel snel een naam, maar voor een jongen was het iets moeilijker. Overigens zijn we wel gewisseld van meisjesnaam.

Het aantal kinderen dat we willen is bij ons waarschijnlijk 2. Ik zou wel meer kinderen willen, maar mijn man heeft er al twee en vier in totaal vind hij wel mooi (wat ik goed begrijp hoor!).

Ik was duidelijk aan een beetje rust toe, maar goed dat ik hier even heb bijgelezen.... ;) De baby is nu lekker actief en is lekker aan het spartelen links bovenin mijn buik (nog net onder de navel).... Wat dat betreft heb ik enorm veel geluk dat de moederkoek aan mijn rugkant ligt en ik de baby dus goed kan voelen. Ik hoop echt dat jullie allemaal jullie beebs ook snel voelen. Het is echt super! :D

17. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik heb een foto van de kast en van de commode in mijn album gezet het zijn alleen fotos van de ikea site ..........binnenkort volgen er fotos van het echte kamertje
    (is nu nog een beetje strijkkamer en ik heb geen zin om aan de BERG met strijk te beginnen)

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik zou zelf 3 kinderen willen maar manlief wil er maar 2 nu hebben we dus besloten als dit een meisje wordt te stoppen en als het een jongen wordt komt er toch nog eentje. :D

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    natuurlijk maak ik een buikfoto! maar zo dik ben ik nog niet hoor! haha
    Maar ik had al geprobeert om iets in me album te zetten, maar het bestand was te groot? Ik snap er de balen van hoe ik dat anders moet doen haha!

20. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik zou ook best een groot gezin willen, maar dan wel met een papa.

Deel Deze Pagina