@dianne Links in de menu balk hier staat foto verkleinen Veel succes ik wist het eerst ook niet hoe het werkte
Wij krijgen er nu meteen 2 denk ook dat we het daar eerst bij gaan laten Namen zijn we wel zowat over uit, we hebben al een aardig lijstej zowel voor een meid als voor een jongen. Oja wat betreft mijn urine ik heb geen blaasontsteking Er zit nu gewoon door de groei van mijn baarmoeder druk op de blaas en dan kan het zijn dat het wat gevoelig is en het plassen niet altijd even goed wil.
ppfff hier nog steeds moe...maar ik heb een goed gesprek met mijn baas gehad en voorlpig blijf ik 6uur werken op een dag (ipv 8,5u). ben wel opgelucht
@ olga, wat een fleurige babykamer! al enig idee watvoor kleur meubeltjes je wilt? gisteren naar de prenetal geweest, wat een leuke dingetjes allemaal! Maar heb mezelf voorgenomen om pas spulletjes te kopen als de babykamer af is en de commode staat, dan kan ik het mooi opruimen. maar het is wel heel verleidelijk! ´gelukkig´heb ik een man die waakt voor momenten van zwakte zal zo eens kijken of ik ook wat foto´s kan plaatsen in m´n album.
Dag dames Boh werd vannacht wakker en voelde me zo slecht mijn hele hoofd bonkte en rugpijn en oorpijn echt steken in me hoofd spierpijn in armen en benen. Vandaag nog steeds denk dat ik een griep te pakken heb. Kan ook echt niet veel lezen dus laptop gaat weer uit en lees straks wel alles Voel me echt zo beroerd, maar gelukkig nog geen koorts Caruli, trouwens een heeel leuk idee ! Vergt wel veel geduld moet ik zeggen om niet eerder in het envelopje te kijken Groetjes een zieke kip
wij zijn over een meiden naam wel uit maar die van een jongen vind ik toch wel moeilijk hopen dat het een meidwordt haha.. nee hoor het zou me ech tniet uit maken als het maar gezond is.. ons babykamertje halen we ook bij Ikea .. is niet zo duur en toch wel leuk heb al best veel dingen gekocht ik ben helemaal gek van winnie de Pooh hihi dat arme kind .. .. haha allemaal rompertje sokjes, slabbers doekjes van alels eigelijk .. haha wel leuk hoor en het was niet duur ga zo uit eten met me oma.. ze zou vandaag 50 jaar getrouwd zijn. me opa is al bijna 1 jaar dood gaat snel zeg.. pff.. nou meiden tot vanavond
hee meiden ik ga vanavond naar harry potter! ik hoop dat ik wakker blijf hahahaha... ik heb de namen trouwens ook al klaar liggen maar die had ik hier al es verteld. maar door de zwangerschapsdementie weten jullie die vast niet meer HAHAHAHAHAHAHA @Lindy: bij C&A hebben ze ook hele leuke winnie de poeh dingen!
@dreams,beterschap @Caruli,super leuk idee van het uit etentje en dan (als beebje me wil werken)samen de envelop open maken met daarin wat het gaat worden. Meiden ben weer een beetje over mijn angst dipje heen. Vandaag voel ik de kleine veel bewegen en ben er echt van aan het genieten. Als volgende week donderdag de echo goed is dan gaan we de babykamer uitpakken (staat al sinds dec ingepakt,splinternieuw) en gaan we lekker inkopen doen voor de beeb. Nu staat de rem erop met kopen en straks mogen we (hopelijk)helemaal los...hihihi. Liefs Vlindertje
O loopy veel plezier vanavond ! Wij hebben kaartjes voor zaterdagavond. Heb van de week al wat voorstukjes gezien bij SBS 6..schrijf je nog even hoe het is geweest ? Morgen zijn mijn ouders 12,5 jaar getrouwd en hebben we dus een feessie, nou hoorde ik het menu: biefstuk of tournedos. Wat kan ik het beste nemen of misschien allebeide niet : en toch maar naar wat anders vragen ? Straks werken tot 23.00 uur, heb totaal geen zin. Kan nu al mijn ene pootje niet voor de andere krijgen. PFF, hoop dat het snel 23.00 uur is. Groetjes Lisette.
hey dames, hier ook weer ff een snel berichtje...ik 'moet' namelijk zo uit eten en daar naar gaan we voor een 3d echo ! \/ een fijne avond allemaal
Een tournedos is toch een biefstuk? Je kunt het in principe wel eten, maar dan doorgebakken. Persoonlijk vind ik dat minder lekker en een beetje zonde van lekker vlees. Eet smakelijk!
Dreams, jij gaat zeker hard met je berichten in die paar maandjes dat je hier bent. Ik val nog best wel mee hoor .zit hier alweer ruim een jaar. Caruli, wat een leuk idee om er een gezellig etentje van te maken en dan het geslacht te weten. Ikkie, leuk kamertje hoor! Ik slaap op zich wel, maar ben iedere ochtend al rond half 6 wakker. Daar wordt ik ook niet vrolijk van. Kan me bed echt niet uitkomen en ga met dikke ogen naar mijn werk Namen vinden wij erg moeilijk, dus als we straks het geslacht weten, wordt het al iets makkelijker Verder zou ik graag twee kids willen. (vroeger wilde ik altijd drie) Deze heeft een jaar op zich laten wachten, dus hopelijk bij een mogelijke tweede wat sneller. Heb al besloten dat ik na de bevalling niet meer aan de pil ga. Dan maar een ander voorbehoedmiddel gebruiken. Heb geen zin om weer zo in de war te raken met mijn cyclus als we weer zwanger willen worden. Lizzie, ik ga geen meubeltjes kopen bij de Ikea, maar wel een heleboel leuke assecoires denk ik. Dianne, leuk dat je de camera hebt gekocht. Je vriend zal wel blij zijn! Kreeftje, gelukkig geen blaasontsteking! Johana, fijn dat je wat minder uur per dag kan gaan werken. Nannaf, we willen lichte meubeltjes. We hebben al een leuk kamertje gezien. Barbabintje, lekker buikje zeg. Je zit al op de helft meid! Dreams, niet verder ziek worden hoor. Vlindertje, fijn dat je die kleine zo veel voelt en jij je daardoor wat rustiger voelt. Nog heel eventjes en dan mag je los hoor Frederique, veel plezier met uit eten en de echo. Willen jullie het geslacht weten? Loopy, hoop dat je wakker blijft tijdens de film. Zo meiden, heb ik even goed gereageerd! Wij gaan vanavond op kraamvisite. Lekker even met die kleine tuttelen, leuk hoor. Liefs Olga
Ach, ik bedoel een entrecote of biefstuk. Doorbakken ben ik ook niet zo gek op, barberintje.. vandaar ook mijn vraag hier.
Meisjesnaam wisten we direct al. We hebben nu 2 jongensnamen die we leuk vinden, maar we kunnen nog niet kiezen. Voor een meisje hadden we Laura in gedachten. Allebei onafhankelijk van elkaar bedacht. Maar we krijgen een knul.... Voorlopig noemen we de baby "Henkie" of "J.O.S." (spreek uit als Jos). Dat staat voor Jong Ongeboren Schepsel
Hallo, kom ook weer om een hoekje kijken. Het is voor mij alleen echt onmogelijk om al die pagina's bij te lezen sinds ik niet meer geweest ben. Vanaf nu hoop ik dat ik het weer bij kan houden. Alle gesprekken zijn gelukkig geweest op school. Er waren pittige bij, maar ik heb ze overleefd... Nu alleen nog de rapporten afschrijven in het net en dan ben ik bijna klaar voor de zomervakantie! Eindelijk bewust genieten van mijn zwangerschap. Nu denk ik er soms hele dagen niet aan en dat vind ik zoooo jammer. Het is zo bijzonder. Soms hoop ik dat mijn kindje niet teveel hinder ondervind van mijn gestress.... In ieder geval ga ik weer proberen volop mee te doen met de gesprekken.
whahah ik zat net hetzelfde te denken! "dat ik mezelf echt zwanger voel nu dus " Is er trouwens al iets bekend van juffie....