Voel me inmiddels ook wel echt zwanger meiden. Vooral omdat buikje eindelijk mee gaat doen. Als ik lig valt het onderste deel van mijn buik niet meer in. (de rest viel zowieso nooit in) Dan voel je echt dat er iets zit als je erover heen gaat. Als ik staand tegen mijn buik aan leun tegen b.v. de wastafel merk ik ook dat er iets zit, dus niet meer te veel tegenaan leunen. Beetje vaag verhaal, maar snappen jullie hem nog... Nog niks van Juffie gehoord inderdaad. Ging ze niet toevallig ook op vakantie ofzo? Dat zou ik wel een een fijner idee vinden. Olga
Loopy veel plezier bij harry potter! Barbarintje wat een mooie buik!echt al super! Lisette..alvast gefeliciteerd hoor met je ouders! Frederike heel veel plezier bij de 3d echo! Dianne..fijn dat je geslaagd bent voor een camera! Olga fijne avond hoor..lekker tuttelen! Waterlelie..eindelijk rust!fijn hoor! Maartjeh of ik me echt zwanger voel..nee nog niet.. Alleen met bukken of poetsen of hond uitlaten..tja dan voel ik me buik al echt.. Nog niks van juffie gehoord..ik weet niet of ze op vakantie ging Ik heb het werk er weer op zitten voor vandaag.. Ga zo boodschappen doen met mijn kerel..hij gaat zomaar eens mee..
Babykamer gebruiken wij nog van de vorige 2 kids , dus hoef gelukkig niet veel meer aan te schaffen. Geeft ook wel wat meer rust vind ik. wij hebben besloten om het bji 3 kids te laten, dus dit is mijn laatste ZS....en ik geniet er volop van Voel me ook ontzettend zwanger..heerlijk!
Miep, Wat worden ze toch bezorgd en behulpzaam he, die kerels van ons! Heerlijk. Nu moet ik zeggen dat ik toch al wel erg tevreden was met mijn vent hoor. Klinkt anders zo negatief. Olga
Iloon, mag je ik wat persoonlijks vragen? Omdat je 25 bent en al zwanger van de derde, vroeg ik me af of je bewust jong moeder bent geworden. Dreams, Dianne en ik geloof Lindy zijn ook nog erg jong (ik bedoel het niet negatief meiden). Hebben jullie er bewust voorgekozen? Olga Ik was net 26 toenn we gingen proberen zwanger te worden. (had van mij al wel eerder gemogen trouwens...) Maar op mijn 19e was ik daar nog niet mee bezig. Zo grappig dat het bij iedereen anders gaat.
Olga ...ze worden zekers behulpzaam Maar ik was ook al tevreden hoor..alleen boodschappen heeft ie nog nooit gedaan..
Hey dames, wat leuk dat jullie je al echt zwanger voelen.....ik voel me helemaal niet zwanger. Voordat ik zwanger raaakte had ik heel erg sterke moedergevoelens en wilde opeens zo erg kinderen dat het gevoel bijna pijn deed. Nu is dat hele gevoel weg ....voel me best heel erg schuldig .... sorry ben aan het zeuren maar denk soms (maar 10x per dag) dat ik een slechte moeder ben omdat ik nog steeds niets voor de kleine voel. Ach ja het zal vast nog wel komen.
hoihoi dames! Alles goed hier? Is er al nieuws van juffie? Morgen een laatste dag werken en dan twee weken vakantie! 't Is echt wel stressen om alles klaar te krijgen voor morgenavond... maar dan eindelijk vakantie! Ben er ontzettend aan toe, ben enorm moe! Hoe gaat het bij jullie met de kwaaltjes?
Hello ladies, ook ik had al een poosje niets van me laten horen. Mijn misselijkheid is nog steeds niet te harden, en met bijna 18 weken op de teller breng ik het grootste deel van mijn dagen voornamelijk op bed door. Vanmorgen weer een echo gehad. Vorige keer hadden ze gezegd dat we vandaag het geslacht te weten zouden komen. Alleen wilde de gynaecoloog van vandaag haar handen er niet aan branden. Zij laat het over aan de echoscopiste. Nu dus nog 4 weken wachten op de 20-weken-echo. Beetje teleurgesteld...
er is net een topic over dit onderwerp geopend....mischien heb je er wat aan. Er staat ook dat dit gevoel met je hormonen te maken kan hebben..niet schuldig voelen hoor..
@misskeita balen zeg dat je nog steeds zo misselijk bent heb je er wel van die pilletjes voor? ik voel me ook helemaal niet zwanger..... heb ook nog bijna geen buikje.. ik voel het zelf wel de ronding maar het is nog niet te zien..... ik hoop datik snel de kleine ga voelen....... zal vanavond weer ff met de angelsound luisteren is alweer een tijdje geleden
dames, ik heb nog een vraagje van jullie? Zijn jullie resistent voor toxoplasmose? Ik dus niet én wij hebben een kat die ik normaalgezien enorm veel knuffel, maar waar ik nu dus niet te veel durf aan te komen... Ben soms ook heel ondezeker over wat ik mag eten en wat niet, hebben jullie dat ook? liefs
ik heb geen idee of ik resistend ben..maar heb al van jongs af aan grote en jonge katten dus ik ga er vanuit van wel. Manlief zorgt voor de kattenbak dat vindt ik wel een risico. voor de rest knuffel ik mijn katten gewoon hoor.
ik weet ook niet of ik resistent ben ( kun je dat trouwens daar wel voor zijn) maar we hebben geen katten meer die wonen al bijna een jaar bij mijn ouders waar ze het prima naar hun zin hebben ik heb alleen nog 2 honden
pfffffffffffff hebben jullie dat ook weleens dat je eengevoel moet uitleggen aan iemand omdat je denkt dat diegen boos op je is maar het lukt niet om dat it te leggen
Caruli, wij willen er graag 2, mocht het ons gegund zijn. Namen wisten we al vóórdat ik zwanger was haha wij waren écht goed voorbereid! lindy, ik heb de kleine deze week voor het eerst gevoeld. Bij nader inzien al eerder, maar niet zo ervaren. Ik voelde namelijk mijn darmen elke avond borrelen, totdat ik eergisteren bedacht dat dáár waar ik het voel borrelen, geen darmen zitten :schock: dianna, fotos van de buik, kinderkamer, kinderwagen etc etc maartjeh, ik voel me op en top zwanger, maar al een tijdje hoor haha wel lekker. wij zijn druk bezig infor te zoeken over de maxi cosi cabriofix met easy base of easy fix...... pfffffff....... dat een autostoeltje zo ingewikkeld kan zijn haha manlief is nu in de auto aan het kijken of we ueberhaupt wel een isofix in de auto hebben één voordeel, we krijgen em van mijn schoonouders! zijn we dus weer erg happy mee! mijn schoonzusje (ook zwanger) en haar vriend krijgen een wasdroger, dus mochten wij ook iets duurs uit zoeken. dat laten we ons geen twee keer zeggen
Arka..bijna vakantie..lekker hoor! Misskeita..vervelend dat je nog steeds misselijk bent! En jammer dat ze het geslacht nog niet konden zien.. Claartje..die isofix moet in je auto passen maar anders kun je die andere nemen.. Die past altijd volgens mij Dat gaan wij ook zekers aanschaffen..lijkt me zoveel makkelijker! Ik heb lekker serie gekeken..
miep en miep, na een hoop pulken tussen de autozitting en leuning zijn we er achter dat we geen isofix hebben haha wordt dus de easybase inderdaad. lijkt me heerlijk hoor, gewoon 'klik' en klaar.