Claartje... ik zie jullie al lopen plukken..de hele zittingen eruit. Maar gelukkig kan het ook zonder de isofix.. ik krijg de auto van mijn mams en weet ook niet of het daarin zit.. maar anders neem ik gewoon die andere.. Caruli...weltrusten hoor..
@ olga: dat mag je zeker vragen hoor Nou ik ben niet bewust zwanger geraakt van mijn oudste, ik was toendertijd 16 jaar Was toen ook net 3 mnd samen met mijn nieuwe vriend toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en uit een echo bleek dat het kindje van mijn ex was. Ondertussen zijn mijn vriend en ik alweer bijna 10 jaar samen Kan alleen maar zeggen dat ik het getroffen heb met mijn vriend
Iloon, echt knap dat je met 16 jaar een kindje op de wereld hebt gezet. Dat is niet niks lijkt me. Vooral de omgeving zal er heftig op reageren denk ik. Je vriend is dus niet de biologische vader van je oudste zoon? Grappig dat er zoveel leeftijdsverschil zit tussen ons allemaal hier he. Sommigen al de 30 gepasseerd en anderen nog geen 20. Leuk dat we wel met zijn allen in het zelfde schuitje zitten en alles met elkaar kunnen delen. Net op kraamvisite geweest en het arme kind heeft 1,5 uur gehuild omdat het last had van zijn darmpjes. Mijn vriend wist niet wat hem overkwam en was blij toen we weggingen. Hij vind het prima als het zijn eigen kleine is zegt hij...maar hij zou even rustig naar boven gaan of een muziekje aanzetten. Hmmm, ja ja hij denkt nu te weten hoe hij dat gaat oplossen straks... Misskeita, wat vervelend dat je nog steeds zo beroerd bent. Mijn zusje voelde zich vanaf week 18 steeds iets beter en met 20 weken begon ze weer een beetje te leven zeg maar...Hoop dat het bij jou ook znel beter wordt. Miep en Claartje, ik weet echt niet waar julllie het over hebben met die maxicosi? Wat is isofix...dat laat ik wel aan mijn vriend over om te beslissen hoor. Arka, ik knuffel ook lekker met de kat en laat alleen de bak door mijn vriend doen. Liefs Olga
@ olga: Nee als je 16 bent dan is het leven als moeder zijnde hard..maar met veel hulp en steun van familie en vrienden ben ik gekomen tot waar ik nu sta. Moet zeggen dat ik uit mijn directe omgeving nooit negatieve reacties heb gekregen. Nee idd, mijn huidige vriend is niet de bio-papa van mijn oudste zoon
Claartje .jammer dat de kleine zolang heeft gehuild.. Maar moest wel lachen om je vriends reactie Enne isofix of easybase is. Snap je het een beetje?
Goeiemorgen... het is alweer vrijdag.. vandaag al lekker weekend.. Ga zo met mams de stad in.. En vanmiddag gaan we weer op pad voor babykamers.. en een box..heb op internet een box gezien...bij een winkel .. en dat scheelt...150 euries...dus wel de moeite om effe te gaan kieken.. En daarna gaan we naar harderwijk..even neuzen.. Vanavond hebben we een afspraak bij again4kids.. kent iemand dat? Daar is dat kamertje wat we mooi vinden toch het goedkoopst.. iedereen een fijne dag..!
mogge meiden, de film was geweldig! ik moet binnenkort aan de tuin gaan beginnen, zodat de slaapkamer later cat-proof kan worden. nu gaan de katten namelijk via de slaapkamer naar de tuin, waar een afgesloten kattenkooi is. ik zie er erg tegenop want het voorwerp moet ik allemaal zelf doen. zal wel weer extra geld kosten om schuttingdelen thuis te laten brengen enzo (zucht). En wil ook zo snel mogelijk beginnen met verven enzo. maar het buffet-dat-commode-gaat-worden is niet te tillen. om gek van te worden! Heeft iemand een handige vent voor me (liefst eentje die 60 jaar wil blijven hahahaha)
Loopy...leuk dat de film geweldig was..ben ook zeer benieuwd! Enne tja lastig is dat hoor dat je alles zelf moet doen... niemand in de buurt die je kan helpen?
goedemorgen meiden, Ik heb gister associaal veel geld uitgegeven, pff dat was fijn haha. Ik heb nieuwe nikies gekocht, ik loop al vanaf me tiende op die dingen, ze lopen zo fijn, nu ook weer air maxxie's gekocht maar dan de " go special' wit met een gouden teken heel leuk! (mocht ook wel voor de prijs) en me mannetje moest ook een paar nieuwe. Toen ff bij prenetal nieuwe kleren gekocht was lekker afgeprijst. Kappertje er achteraan haha. En toen naar mac donalds! dat was het leukste haha! dames, wat voor film hebben jullie gezien gisteravond? ( heb ik ff gemist)
Goedemorgen dames, Ik las iets over maxi cosi's en easyfix/easybase, maar ben even de draad kwijt. Heb je verplicht een easyfix/easybase nodig in de auto of is het voor het gemak? We hebben namelijk een maxi-cosi cabriofix gekocht en ik vraag me nu af of ik meer moet kopen om de beeb veilig in de auto te kunnen vervoeren....... Groetjes
Dianne...Heerlijk hè die air maxx.. Ik liep daar vroeger ook altijd op...! heb zelfs nog meerdere australians gehad... En wat ben je heerlijk geslaagd,fijn is dat hè!
Boontje...de easybase of isofix is gewoon makkelijker.. Normaal moet je de maxicosi zelf vast maken met de gordel. En met dit systeem klik je de maxicosi erop en klaar is klara.. Hij staat dan natuurlijk ook supervast...dus misschien wel vaster als alleen met gordel.. Dus het is niet verplicht..
Weer wat bij geleerd over easybase of isofix ....had er nog nooit van gehoord. Vanavond gaan we lekker bij de mac eten,is een jaar geleden. Als excuus gebruiken we de hond,die word vandaag 5 jaar en gek op kip....dus kipnuggets voor de hond. Vandaag krijgen we eindelijk zon,volgens de weer berichten. Als ik zo naar buiten kijk geloof ik niet echt dat het nog heerlijk warm gaat worden.
@dianne: ik ben naar harry potter geweest! @miep: er zijn zat mensen die willen helpen maar het is gewoon lastig om ze álles te laten doen. bovendien gaan ze allemaal op vakantie hebben jullie leuke plannen voor het weekend?
Goedemorgen! @ loopy Geen plannen... Blehhh heb geen zin in huishoudelijke dingen vandaag hihi. Maar op m'n ruiten zit vieze pik van een k*t boom die voor ons huis staat. En zit er niet meer fris uit als je er naar kijkt haha.. en op 1 ook lekker vogel poep dus zal wel aan de slag moeten. Ik ga de moed maar is bij elkaar verzamelen
Goedemorgen meiden, eten bij de mac? JAMMIEEEEEEEEEE Moeten wij ook maar weer eens doen. Zou een lekker weekend worden met mooi weer meiden dus de zomerkleren kunnen uit de kast (das nou net het probleem bij mij ik moet NODIG meer kleren kopen). Het weekend hebben we een feest dus we moeten morgen de hele tuin feest klaar maken heb er wel zin in het is een feest ter ere van ons partnershap en mijn verjaardag morgen Nog meer leuke weekend plannen? Zeg meiden wat nemen jullie als ontbijt? ik ben namelijk geen brood eter en neem daaarom een schaaltje 7 granen pap of brinta met 2 stukken fruit na. In de loop van de ochtend lukt het weleens een crackertje te nemen. Moeilijk om er nu toch rekening mee te houden ik wil natuutrlijk wel genoeg binnen krijgen zodat het ook voldoende voor de beebs is Zo strax even mijn haar laten knippen bij de kapper en dan even wat boodschappen in huis halen voor het feest.....
@ miep en miep: jah echt fijn, zeker als je drie keer met niets naar huis bent gegaan haha! @ loopy: ik ben jalours! was het mooi? druk zeker? @kreeftje1984:jah ik en ontbijten gaan niet samen, maar doen het wel hoor meestal een bruine boterham met kipfilet en een kop thee en een glas jus' orange(vers) en twee stukken fruit
Goedemorgen allemaal Ben net naar de kapper geweest. Weer lekker kort en in model. Heerlijk was het... Ze heeft mijn haren eens goed gewassen omdat ik al 2 dagen mij in een teiltje moet wassen... Mijn broer is namelijk ons badkamertje aan het opknappen. Het gaat er steeds mooier uitzien, maar omdat de tegels en voegen goed moeten drogen, kunnen we even niet douchen. Goh wat mis je een douche dan zeg! Nou ja, nog een dagje en dan kunnen we weer douchen. De badkamer is nog niet af dan, maar mijn broer gaat eerst op vakantie. Geen probleem als ik maar mijn haren en lijf lekker kan wassen. Vandaag een drukke dag voor de boeg. Ga de rapporten afronden en het schooljaar en vanmiddag ben ik weg. Fijne dag allemaal.