jah jah duimen voor mooi weer. Wij hebben morgen bedrijfsfeestje van vriend. We gaan skutjezielen (weet niet eens hoe je dat schrijft,ben geen fries) haha . das met zo'n grote boot weg. heb er zin, lang geleden! en jij?
waaaaaaaahh mijn vriendje komt toch niet thuis vanavond dus ik hop na mijn werk wel ff langs de mac denk ik
@ kreeftje Ik krijg sóchtends echt geen brood door m'n keel. Laatst nog is geprobeerd maar moet dan overgeven.. heb ik al vanaf kleins af aan. Ik eet ontbijt koek en glas melk (niet veel haha) MMM wij gaan dinsdag mac-en...
Ja ik kan sochtends ook geen brood oid er door krijgen, eet dan nu pap dat gaat nog aardig moet wel met tussenpozen anders is het mis Ben dus gelukkig niet de enige....... Zeg jij krijgt ook al een ardige buik hoor MOOI! Hoe dragen jullie eigenlijk? (of was dat al eens gevraagd ) ik draag rondom zag het vanmorgen eens goed in de spiegel ach en vindt het op zich niet erg er groeien 2 mooie wondertjes en daar doe ik het voor
Thnx... Ik draag hem rond... zit ook op m'n heupen .. maar ja voor goed doel hihi. Nu ga ik echt de ramen doen anders komt er weer niks van...
volgens mij werd het van de week inderdaad al gevraagd. ik heb een puntbuik naar voren. de bobbel zit net onder mijn navel en ik heb GELUKKIG nog steeds een taille wat zijn de bakerpraatjes waar het ronde of puntbuiken betreft?
hallo meiden! ik kom me ook maar weer eens melden...ben ben goed ziek geweest...griepje ik zie dat er weer wat meiden zijn die weten wat het word...echt leuk! mooie foto's gezien in de albums...met dikke buiken vandaag alweer 16 weken! het word al wat!
zijn er nog meer meiden die last hebben van hoofdpijn? ik word er mee wakker en ik ga er mee naar bed...helaas
@ french Das balen zeg. Het hoort er wel bij. Bij de 3de heb ik ook vreselijke hoofdpijn gehad. Anders vragen aan je HA of Gyn of er iets aan te doen is.
Er wordt wel gezegd dat het een jongen is als je erg naar voren draag. Een ronde buik (en geen taille) zou een meisje zijn. Een ander praatje is het al dan niet krijgen van pukkeltjes. Van een jongen zou je een heel gaaf gezicht krijgen en een meisje zou zo gezegd de schoonheid uit je 'zuigen' en dus voor pukkeltjes zorgen...... Ik draag momenteel voor mijn gevoel vrij naar voren, dat zou dus een jongetje zijn..... We zullen het over 4,5 maand zien! Morgen ben ik op de helft! Wat zijn de eerste weken voorbij gevlogen....
Loopy, plannen voor het weekend, Nou, net de feestkleren uit de kast getrokken, gestreken en hangen klaar voor vanavond, boog gezet bij mijn ouders en corsage's gehaald bij de bloemenwinkel. Zo even een broodje en dan goed slapen ! Dan kan ik de avond vanavond door. Morgen ga ik naar de late Harry-Potter film met mijn mannetje. Zondag extra werken van 14.00 tot 20.00 uur. Je ziet mijn weekendje is aardig vol gepland.
Bij mijn vorige zwangerschap was het rondom en nu gaat mijn buik rechtnaar voren. Zal kijken of ik dit weekend een buikfoto kan plaatsen. Heb een hele grote buik,is nu al groter dan bij mijn vorige zwangerschap met 24 weken. Ik vraag mij af wat voor gevoel jullie hebben over het geslacht. Bij mijn vorige zwangerschap was er er zo van overtuigd dat het een jongentje werd,dat ik heel fel kon reageren als mijn moeder maar bleef zeggen nee hoor een meisje(heerlijk he die hormonen) Nu heb ik vanaf het begin weer het zelfde gevoel alleen nu is het een meisje naar mijn idee. Belangrijkste is natuurlijk als het maar gezond is. Maar vraag mij af wat jullie eerste gevoel zegt over het geslacht.
Zo dag allemaal hier is de zieke dreams weer, het gaat alweer een beetje beter, maar de griep is nog wel wat actief. Vooral ook erg verkouden en keelpijn. Vlindertje en olga bedankt voor de beterschap. Ik ben de laatste dagen op zoek naar een babykamertje, zon beetje in een witte kleur. Wil nog even meer keuzes zien. Degenen die het babykamertje bij ikea kopen? Hoe doe je dat? Hier hebben ze toch niet alles? En ik moet het wiegje nog bij mn nicht ophalen. Die had ze van ons geleend. heeft zowat de hele familie ingelegen. Echt een traditie dus wil ik geen nieuwe gaan kopen. Alleen nieuwe bekleding voor erin. Wel leuk trouwens om het geklets over de namen te lezen Boontje : wat ben jij al lekker ver zeg! En wat heerlijk dat je je beebje al voelt. Geniet er lekker van zou ik zeggen Olga : Nou, je mag het zeker vragen he.. Ik ben inderdaad nog jong, misschien net 20 als ik bevallen moet. 2 januari ben ik jarig. En we hebben er allebei bewust voor gekozen ja! Me moeder wou het ook al met 17 maar me vader wou dat toen niet. Ik was er eerst ook niet zo mee bezig op 17 jarige leeftijd. Maar toen, door mijn vriend we gingen echt zoveel om elkaar geven en kunnen geen minuut zonder mekaar te smsen haha, en hadden we het daarover en werd echt een bewuste keuze. En hij zegt zelf ook altijd kan niet wachten tot ik em in badje kan doen. We willen het gewoon graag allebei. Alleen de reacties uit de omgeving vind ik soms wat stom, maar nu maak ik me er niet meer zo druk om. De meesten zijn er al aan gewend en gaan er wel op een redelijke manier mee om Alleen krijg je altijd naar je hoofd geslingerd hoe moeilijk het wel niet is...
hoi meiden tis vandaag echt vrijdag de 13e voor ons vannacht met spoed naar het zh geweest vanmorgen om 10u weer thuis en wat denk je is de wasmachine ook nog kapot gegaan vanmorgen de dag begint echt lekker hier
mijn moeder was er ook heel jong bij, ze wilde het gewoon graag. ze kreeg ons met 19, 20, 23, 27 en 29 jaar. Ik had zelf ook heel graag jong moeder geworden maar ik val altijd op mannen die geen kinderen willen. geen idee hoe ik het doe maar het is gewoon altijd zo.
Dat is inderdaad echt vrijdag de 13e. Toch niks ernstig dat je met spoed naar het ziekenhuis moest vanacht?
Ik was 18 bij me zoontje het was niet gepland maar wel heeeeel erg welkom. We waren net 2 mnd samen maar gelukkig konden we elkaar al 6 jaar dus dat was wel makkelijker om een keuze te maken wat we gingen doen. M´n ouders kwamen toen langs en die keurde het du7s echt niet goed drukte echt erop dat het weg moest maar dat wou ik dus echt niet. De meeste denken dat ik het extra heb gedaan omdat ik altijd zei met 18 wil ik kinderen. Of om hem bij me te houden .die mensen zaten er ook tussen die dat dachten. Ik heb me wel in die zwangerschap niet echt fijn gevoeld ik zie er best jong uit en de meeste dachten dat ik 15 was ofzo en elke keer als ik ergens liep werd ik een uur nagekeken Nu maakt me niks uit wat mensen denken. Heb zelfs vorige week al de opmerking gehad: Was dit ook een ongelukje? de 2de keer kijk je toch wel uit als je niet nog eentje wil. Want deze is gepland en de vorige was voor ons betreft ook gepland ookal was het onverwachts. Ik vind dat kinderen krijgen nooit een ongelukje kan zijn maar een geschenk.