December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    Hoi meiden,

Iedereen die graag wat meer kwaaltjes wil hebben... Ik heb nog wel wat in de aanbieding in de vorm van misselijkheid. Sorry dat ik klaag, maar het is gewoon echt niet gezellig... Begint 's nachts al om een uur of 4 en dan ben ik het redelijk kwijt als het 16 uur is. Maar ik weet zo wel dat ik zwanger ben. Mijn moeder had precies hetzelfde bij haar zwangerschappen. Maar hoop toch dat het bij mij iets minder wordt na 12 weken en geen 9 maanden duurt... Blijf maar denken dat het voor het goede doel is...

Allemaal een fijne dag!

Liefs

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wiets ik zou graag wat van je overnemen, als het maar niet de hele dag duurt. Zo even misselijk in de ochtend dat kan ik wel hebben....

Kan me vorstellen dat jij je niet echt fijn voelt hoor. Het zou mij ook alleen maar om die bevestiging gaan.

Mijn zusje heeft ook 10 weken ziek thuis gelegen en viel weet ik hoeveel kilo's af omdat ze niets binnen hield.

Succes ermee!

Olga

3. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    23/4 10.40 ayse
    24/4 11.45 Kelly
    24/4 Azra
    24/4 Babel
    24/4 Jufffie
    24/4 Lolaatje
    26/4 13.30 Moon85, Arka
    01/5 Essebes , 18.15 uur bipat
    04/05 9.30 Malaika, MamaNorah
    08/5 10.00 Lentefee, 11.00 Olga, 13.30 Krullebol
    09/5 Boontje
    11/5 08.30 Wiets
    15/5 09.15 Moontje34
    20.15 linmar

Goedemorgen allemaal, ik heb mezelf er even tussen gezet :)

Tegenwoordig ook erg vroeg wakker. Nu zit ik te wachten totdat de misselijkheid wat weg is. Drama!

4. augustus

augustus Niet meer actief

Dag meiden,

Ooronsteking, blaasontsteking?...vervelend hoor, beterschap ermee.

Ik heb alleen bij t opstaan een beetje last van kokhalsen, maar verder heb ik juist meer honger...

Gaan jullie nog wat doen dit weekend?
    Ik ga op schoenenjacht, mn hakken lopen niet helemaal lekker meer ineens...En lekker in de zon zitten :)

Fijn weekend allemaal!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Augustus, ik ga vanmiddag lekker even met een paar vriendinnen op een terrasje zitten in Utrecht.

O ja, en dan ook gelijk even iets lekker kopen van Rituals; ben ik opeens helemaal fan van...

6. Missy78

Missy78 Lid

12 mrt 2007
    68
    0
    0
    Hey meiden,

ik heb gelukkig nog niet zo veel kwaaltjes, alleen erg moe en erg pijn in mijn rug. Verder eet ik ook veel meer, maar probeer het wel binnen de perken te houden hoor hahahha. Wij gaan 7 mei voor het eerst naar de VK en onze eerste echo hebben we pas 7 juni, voor mijn gevoel duurt dat nog jaren. Ik kan niet wachten totdat het zover is. Iedereen lekker genieten van het mooie weekend wat ze afgeven en tot horens....

7. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen! Ik ben misselijk!
    Vroeg (klaar)wakker ben ik ook de laaste weken.

hairdresser, wat vervelend die onsteking. Hopelijk is de pijn snel minder.

Ik kan me voorstellen dat bijna de hele dag misselijk zijn erg zwaar is, Wiets. Dat is dan weer iets teveel van 't goede.

Olga, hoe gaat het met je bruinverlies? Hier lijkt het iets minder te zijn.

Allemaal een heel prettige zonnige dag gewenst!

8. augustus

augustus Niet meer actief

Lekker het is echt weer om op het terras te zitten.
    Producten van Rituals zijn ook erg lekker. Enne nu mogen we onszelf toch even extra verwennen.

Missy in juni pas, dat duurt inderdaad erg lang.
    Ik was eerste van plan om met 8 weken bij babyvision een echo te laten maken, en dan gewoon ook een echo met 12 weken. Nu mag ik 9 juni al voor een echo via de VK. Via babyvision is een (termijn)echo laten maken ook niet zo heel erg duur (35 euro).

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    MamaNorah, vanmorgen iets waterig bruin met afvegen,; hoop dat het daarbij blijft!
    Je misselijkheid is wel weer een goed teken toch...

Ga nu effe wat doen in huis; kijk misschien straks of vanavond nog wel even hier.

Olga

10. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    hey meiden, excuses voor mijn zeer korte aanmelding gisteren maar ik was nog een beetje beduusd en wist niet goed wat te zeggen, dus ........sowwy :)

ouch een gehoorgang ontsteking doet ontzettend zeer, ik heb het vorig jaar gehad. duurde bij mij best lang voordat die druppels werkte ook (wil je niet ontmoedigen hoor hairdresser)

nou, ff over mij: lekker veel zwangerschapkwaaltjes, zoals: erg moe, menstruatieachtige krampen, pijn in onderrug, hoofdpijn, en behoorlijk vieze smaak in mn mond. Zoveel kwalen had ik bij mijn jongens niet dus ik ga er vanuit dat t een meisje is :D hehe
    ben op 1e kerstdag uitgerekend dus dat wordt één groot feest :) Zo das wel ff genoeg geloof ik..

Alle zwangere hier van harte gefeliciteerd! :D

11. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hallo meiden!

ik kom me hier ook melden!
    ik ben rond 27 dec uitgerekend.

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen....ook ik kom me weer even melden...:D
    Ik lees steeds met jullie mee maar post nog niet zoveel..het is nog een beetje onwerkelijk allemaal. Woensdag 9mei hebben wij onze eerste intake bij de VK....

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0

Ey girl!
    Hihi hier ook nog is gefeliciteerd!

14. memmie

memmie Lid

19 nov 2006
    21
    0
    0
    Ik kan me hier nu ook melden! Ben op 21 december uitgerekend. Vind het allemaal superspannend. Heb eind december een mk gehad en nu heel erg aan het hopen en duimen dat alles goed gaat.

Alle andere meiden ook ontzettend gefeliciteerd!

Liefs

15. meid22

meid22 Actief lid

14 feb 2007
    105
    0
    0
    Hallo dames,

Ik mag me hier ook melden, wel laat maar goed. Zag de forum nu pas. Ben ook zwanger en ga 30 april naar de verloskundige :D . Hoop dat alles goed mag zijn, heb net vorige maand een mk gehad met 5 weken en paar dagen en meteen weer zwanger. Heb weinig klachten en kan nog niet geloven. Alle zwangerige vrouwen gefeliciteerd. Ik ben op 10 december uitgerekend :D.

Groetjes,
    Meid22

16. meid22

meid22 Actief lid

14 feb 2007
    105
    0
    0
    Hallo dames,

Ik mag me hier ook melden, wel laat maar goed. Zag dit forum nu pas. Ben ook zwanger en ga 30 april naar de verloskundige :D . Hoop dat alles goed mag zijn, heb net vorige maand een mk gehad met 5 weken en paar dagen en meteen weer zwanger. Heb weinig klachten en kan nog niet geloven. Alle zwangerige vrouwen gefeliciteerd. Ik ben op 10 december uitgerekend :D.

Groetjes,
    Meid22

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meid22, French en Memmie welkom en gefeliciteerd!

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hello!

Ik heb geen bruinverlies meer en ook minder slijm (hout vasthouden).
    Ik heb vandaag eigenlijk geen kwaaltjes: niet echt misselijk, fit en geen obstipatie meer maar net het omgekeerd :-s.
    En in plaats van gelukkig te zijn denken we dan: "oei is alles nog wel goed?"

Aiaiai toch, zo is het ook nooit goed hé ;).

Fijne dag!

19. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik heb het boek van Lennart Nilsson 'Het grote wonder' cadeau gedaan aan mijn man, daar staan foto's in, van de de bevruchting tot aan de bevalling.

Wisten jullie dat zodra de bevruchting heeft plaatsgevonden, een slijmprop de baarmoederhals afsluit en ervoor zorgt dat er geen zaadcellen of baceteriën de baarmoeder inkomen?
    Niet abnormaal dat we nu dus wat meer slijm verliezen, toch?

Dit alles even ter info ;). Ik ben gefascineerd door ons lichaam!

20. meid22

meid22 Actief lid

14 feb 2007
    105
    0
    0
    Hallo,

Bedankt :D Ja over die slijmprop geloof ik graag. Als ik nu sex heb dan gaat sperma er heel snel uit :oops: . Mijn zus zij nog als dat zo is dan weet je dat het goed zit, vond wel mooi gezegd. Ik heb ook 5 dagen bruin verlies gehad in week 5 en is nu ook weg. Nu heb ik veel meer witverlies. Ben ook niet misselijk vorige week zijkant van borsten gespannen nu ook stuk minder. Ben alleen sneller moe en heb het heel snel zo warm. 1x obstipatie gehad en de voor de rest niet, ontlasting is wat zachter. Ook 1x bloed bij ontlasting gehad, ik schrok ervan. En in begin snel bloedneus s'ochtends. Nu af en toe steekjes en soms gevoelige schaambeen. Dat zijn niet veel kwaaltjes vind ik zelf. Ik ben ook erg bang dat dingen fout gaat, omdat ik vorige maand mk had en toen had ik veel meer kwaaltjes. Misschien lichaam nu meer gewend door de mk? Ik hoop dat we allemaal een gezonde zwangerschap mogen hebben en dat alles goed gaat.

Groetjes,
    Meid22

Deel Deze Pagina