16.15 ik neem alleen me mannetje mee. hier slaan ze bijna elkaar de koppen in wie mee mag, heb ik ook nog inbreng haha. nee dus ik heb gezegt jullie gaan maar lekker bek vechten dan zal ik ff naar die echo met me mannetje haha
HAHA,, me oma mag maandag mee naar de vk.. me moeder mee naar de 20 wkn echo,, en me schoon ouders gaan mee naar de pret echo waarschijnlijk iedereen te vreden
nou idd. Nou mijn schoonouders waren er toevallig bij toen ik mijn echo kreeg toen ik in het ziekenhuis lag. en dan weet je het wel he. Net zo dat een aantal familie leden discussie hebben waar in huis de wieg moet staan! grr zal ik dat ff zelf bepalen ofzo. (soms is het echt irri!) ik verveel me echt vandaag
Jee wat hebben jullie veel gekletst Caruli meid koppie op en vertrouwen houden...wat zal je (jullie) ontzettend geschrokken zijn..ik duim voor jullie *knuff* Over leeftijd ik ben 27 (28als de kleine er is) en mijn man is 34.
ik was 20 toen ik de 1e kreeg en 25 als we de 2e krijgen helaas heb je het niet voor het plannen he anders waren we misschien 3 jaar geleden al voor de 2e keer papa en mama
ik hoop ook dat ik gauw voor de 20-weken echo mag. hopelijk is het niet op een woensdag want dan zou ik alleen moeten en mijn moeder is zoooo nieuwsgierig die wil zo graag mee!
Meiden ik gaat werken,, misschien tot vanaaf anders morgen dan ga ik wel weer ff nalezen dikke knuffel
Sowheej... Wat kunnen jullie kleppen! Lijkt wel een digitaal theekransje! Weet zo even niet meer wat er allemaal voorbij is gekomen. @auto: wij hebben een peugeotje 205 uit '91. Leuk boodschappenautootje, maar nu zijn we wel toe aan een groter model. @aantal kinderen: ik heb altijd geroepen dat ik vier jongens wil. Mijn moeder trouwens ook, maar dat was bij de eerste al mislukt... Toen heeft ze het er maar bij twee gehouden. Sorry mam! hihi... We zien wel hoe het loopt. Vier is eigenlijk best wel druk en duur, he? @leeftijd: ik wilde ook graag kinderen voor mijn 30e en als alles goed gaat, word ik op mijn 28e mama. Mijn man gaat dat ook nog net lukken. Hij wordt half januari 30. @meekijkers: met de 20-weken echo op 7 augustus gaat alleen mijn man mee. Op 9 augustus gaan we voor de controle naar de verloskundige en dan nemen we mijn moeder ook mee. Vond ze erg leuk toen ik het haar vroeg. Mijn man wil trouwens perse iedere keer mee naar de verloskundige. Doen die van jullie dat ook?
hou op. die van mij werd 26e en zei: shit ik en bijna 30 haha! Hij heeft er serieus moeite mee! maar 30 is immers helemaal niet zo oud![/quote:1clbl976] Hihi blijkbaar is dat heel erg voor de mannetjes
even wezen winkelen en alweer een paar pagina's erbij @caruli Wat erg zeg meid dat het weer allemaal begint Fijn dat je beeb het goed doet maar die onzekerheid is zo vreselijk! doe je rustig aan? hoop echt dat er toch een beter tijd zal komen en je iets geruster kan zijn. @leeftijd Ik ben 23 als we de beebs krigjen en mijn vriend of nog 29 of net 30 die is in december jarig Ik wou altijd al jong moeder zijn mijn virend toch wel voor zijn 30ste nou dat lijkt allemaal uit te komen Nou ik zal de boodschappen even uitladen heb zowat alles in huis de drank komt morgen wel....... nog naar de kapper geweets en doe er strax even een kleurtje in dan kan het allemaal wel weer
hallo allemaal ik was even tussen uit ik was op vkantie turkye. Het was erg leuk ook warm pfff.... Ik moet zo even bj lezen. liefs ayse
Dit had Juffie geschreven http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=1206268&highlight=#1206268
Wat goed gevonden van jou Moon. Nou dat klinkt zeker niet goed, hopen dat ze ons ook nog even op de hoogte houdt. Juffie als je dit nog leest, sterkte!
@Caruli Jee meid, het zit je echt niet mee! Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt en er geen andere narigheid voor valt.... Ik blijf voor je meehopen hoor! [-o< Ik hoop dat voor Juffie ook alles beter gaat uitpakken. Naar allemaal. Ik ben net terug van een druk middagje. Gelukkig hoefde ik even niet aan school te denken. Dat doe ik morgen wel weer. Ik ga zo bij mijn ouders eten en mijn broer helpen met inladen. Hij gaat heerlijk op vakantie... Ik moet nog even 2 weekjes wachten en dan gaan wij ook! Over in verwachting zijn en leeftijd. Ik las hier dat sommige meiden jong aan kinderen willen beginnen en dit ook doen omdat zij zich volwassen genoeg voelen. Ik voelde mij rond mijn 20e ook volwassen genoeg maar had geen vriend. Ik ben altijd al dol op kinderen geweest, maar altijd getwijfeld over het goede moment. Ik denk dat dit er niet is. Het komt zoals het komt. Nu ik 30 ben voel ik me er wat meer klaar voor, maar ik blijf onzeker. Mijn man en ik hebben allebei nu een vaste baan en een leuk flatje, dus dat is een fijne zekerheid. het is meer of ik het moederschap wel aan kan.
Miep, nu snap ik wat jullie bedoelen met die easy base en dergelijke voor de maxicosi. Maar dat zal het bij ons niet worden denk ik. Gewoon met de gordel dus Kreeftje, dit wordt echt een perfect weekend voor jullie feest. Super zeg! Ik vind brood heerlijk een eet er altijd twee met het ontbijt. Later op de ochtend dan nog fruit en iets van liga ofzo Meiden, wat worden er veel kappersbezoekjes gedaan deze dagen lekker he, daar fris je wel altijd van op vind ik. Moon, heb je weer uitzicht? Dreams, fijn toch dat je samen met je vriend die bewuste keuze hebt gemaakt! Als je zo jong bent zullen er altijd mensen wel wat te zeuren hebben, maar niets van aantrekken inderdaad. Het is jullie leven en straks heb je lekker een klein wezentje om samen een gezinnetje te vormen. Hoe is het met de huizenjacht? Mamabeer, uiteindelijk zijn je ouders zeker helemaal weg van hun kleinkind, of niet? Leuk toch dat die twee straks niet zo veel schelen qua leeftijd! Caruli, dat bloed komt dus niet van de hematoom; hij was niet kleiner geworden? Zeker weer onzekerheid voor je, maar gelukkig volgende week de echo. Mag je nu ook weer vaker terugkomen voor controle? Lindy, ik ben inderdaad erg nieuwsgierig, maar soms is het moeilijk om zoiets te vragen aan een ander omdat het verkeerd kan overkomen. Ik vind het zo leuk hoe jullie allemaal reageren en open erover praten. Net wat Bowie ook zegt, je voelt heel goed als je er klaar voor bent! Van mij had het wel iets eerder gemogen, maar toen was mijn vriend er nog niet aan toe. Toen we besloten ervoor te gaan, wilde hij het ook het liefst direct! Maar ja, we hadden samen nog wat te leren denk ik, want het duurde en jaar en dat was erg moeilijk voor ons. We zijn wel nog sterker geworden samen en beseffen heel erg wat een wonder het is om zwanger te mogen zijn. Hij is trouwens net 31 geworden vorige maand. Wat leeftijd betreft zit ik er precies tussen in meiden. Wordt op 23 dec.28 jaar, dus misschien hebben we straks wel 2 verjaardagen op die dag Nelly, mijn vent wil er ook het liefst iedere keer bij zijn hoor. De 20 weken echo gaan we lekker samen, maar ik zal mijn moeder en schoonmoeder wel eens meenemen voor een controle. Vinden ze vast leuk. Waterlelie, die twijfels over het moederschap hebben we allemaal wel denk ik. Ik werk notabene met kinderen (dan wel met een achterstand, maar goed ), maar ben ook wel onzeker over mezelf hoor. Juffie klinkt erg over haar toeren in haar berichtje. Vind het zo erg voor ze. Al die onzekerheid en niet erg tactische woorden van een gyn. Juffie heel veel sterkte en wij denken hier echt aan je. Zolang jullie meisje nog goed levendig is, kun je daar hopelijk wat kracht uit putten. Liefs Olga
@ olga Whahaha ja kan weer naar buiten kijken Ja klinkt zkr niet goed van jufffie. Meis heel veel sterkte!