@olga Ja de dag nadat we het hadden vertelt kwam ze al met kleertjes en met namen verzinnen dus was wel leuk Ze waren het met deze zwangerschap eerst ook niet eens maar nu wel weer. Ze kunnen toch niet veel inbrengen heb een eigen leven nu (huisje boompje beestje peuter en baby )
Wat een naar verhaal van juffie, hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Meid we denken hier aan je sterkte!
meiden even over het bericht van juffie mijn baarmoedermond word ook gecontroleerd hij mag een stukje openstaan dat is bij mij ook door het bloedverlies anders kan het er niet uit en zolang de baarmoederhals nog lang genoeg is en dat is ie zoals ze beschrijft kan het tot nu toe geen kwaad volgens mijn gyn dan he die controleerd het ook steeds bij mij
PPPppppfff nou het is goed te merken dat het vandaag vrijdag de 13e is. ik heb al sinds 2 dagen vreselijke hoofdpijn en mijn maagzuur komt me soms door mijn neus weer naar buiten. rennies eet ik als snoejes. Vandaag mijn laatste examen gehad....GEZAKT GGrrrr. Woensdag had ik ook al examen en toen heeft die kleine als een gek liggen te trappen dat ik telkens in een lachstuip schoot ...leek wel alsof hij me de antwoorden wilde voorzeggen. En vandaag bij de moeielijkste toets ..ligt meneer te slapen Ach ja ik had twee fouten teveel...volgende keer beter. Ik ga nu maar lekker al vroeg naar bed wat tv kijken en ontspannen misschien dat de hoofdpijn van de stress is gekomen
Jammer Kelly, van de toets. Moet je na de zomer herkansen? Caruli, ik dacht al dat het bij Juffie ongeveer hetzelfde was als bij jou. Het is gewoon zo frustrerend voor jullie! Olga
Boh wat vervelend, ik kreeg helemala geen bericht in mijn postvak met de melding dat hier nieuwe berichten waren geplaatst. Wel vervelend zeg, kijk ik hier net toevallig. Ja hoor, weer 5 pagina's bij moeten lezen. Wat goed en moedig dat jullie toch die keuze hebben gemaakt, toen je 18 jaar was. Het is natuurlijk niet niks wat voor je kiezen komt als het een zogenaamd "ongelukje" is. Ook ondanks je ouders het er eigenlijk niet mee eens waren. En kijk eens aan, nu alweer de 2e op komst. En ja die reacties moeten we maar niks van aantrekken! Stomme mensen ! Caruli : wat vervelend voor je zeg , echt niet niks. Er komt ook nooit een einde aan. Sterkte ermee! Alles komt in orde dat zeker! Olga : ja die reacties trek ik me maar niks van aan. Ik weet wat we aan mekaar hebben en dat het onze keuze was. Naderhand zal toch iedereen het geweldig vinden als ze het eenmaal zien. Me vader doet erg raar de laatste tijd. En hij is ervan bewust dat ik het niet aankan. Maargoed... Ja wat d ehuizenjacht betreft, ik ben nog steeds op bericht aan het wachten. Het kon zelfs nog een week langer duren. Maar morgen komt het krantje met nieuw aanbod binnen. Mocht er niks komen ga ik volop door met die mensen gek maken om een wining hihi Best veel jonge mama's hier. Ik vind het helemaal geweldig, en zeker laten we ons niks wijsmaken toch meiden, we weten zelf wel wat we aankunnen, toch.. Groetjes dreams
@ caruli jeetje meid het zit je echt niet mee ha....ik hoop en duim voor je dat alles gewoon goed blijft gaan....... @ VK ik zag ergens de vraag of de mannen elke keer mee gaan.de eerste keer is mijn vriend wel mee geweest..En de tweede keer mijn schoonzus... Mijn vriend in internationaal chauffeur dus dat is voor hem niet makkelijk om elke keer mee te gaan plus het is telkens maar 10 minuten ofzo.. Met de 20 weken echo wil hij wel mee en de pretecho ook........ en verder bieden er genoeg mensen zich aan die ook wel een keer mee willen @ leeftijd ik ben zelf 26 en mijn vriend 32 ...
Meiden, ik ben naar verjaardag. Morgen gaan we met mijn schoonmoeder kijken voor de babykamer die we op het oog hadden en en hopelijk ook bestellen. Misschien dat we ook nog de wagen (bugaboo gecko) gaan kopen. Zondag lekker met paar vriendinnen wandelen en lunchen in Amelisweerd (bij Utrecht) Spreek jullie later weer. Liefs olga
hallo dames, allereerst: jeetje caruli wat lijkt me dat schrikken ...ik hoop dat je snel weer lekker van je zwangerschap mag genieten wij zijn gister voor de pretecho geweest en tsjonge jonge wat een woelwater...ons kindje was gewoon niet goed in beeld te krijgen....de 3d is helemaal niet gelukt, steeds als ze de beeb even in in beeld was draaide het zich om of deed een arm voor het gezichtje er was 1 ding wat het wel duidelijk liet zien ...ik wil het eigenlijk wel zeggen maar ben best bang dat er misschien bekenden meelezen...ik zeg het nu gewoon heel stiekum maar heb liever niet dat het op de lijst komt we krijgen een jongetje !!! bij mij klopt de chinese kalender niet en ook de bakerpraatjes niet...zelfs mijn eigen gevoel niet
Meiden heb 2 buik foto's geplaatst. Zat net naar andere dikke buikjes te kijken en schrok eigenlijk toen ik mijn foto's zag. Ben niet 1 van de slankste maar naarmijn idee gaat het heel erg hard met de groei van mijn buik. Rond 8steweek van de zwangerschap heb ik elke avond vreselijke last van mijn buik gehad,....die groeide met de dag terwijl hetniet van het kind was ,maar het wel een echte zwangere buik was-is. Ben pas 1 kilo aangekomen....vorige zwanger schap was het -6 kilo. Vinden jullie het een echte zwangere buik?
@frederike WOW! gefeleciteerd meis! Nu kan ik ook niet meer wachten Hoop dat we het 30 juli zienen anders tijdens de pretecho 14 augustus I HOPE SO. @vlindertje Mooie foto's hoor van je buik! Morgen jarig wordt ik 23 We hebben in ieder geval mooi weer dus dat zit allemaal goed en een feest wat dubbelop gaat en mijn verjaardag en ons partnerschap als de kadootjes ook maar dubbel zijn....hahaha.....
Paar daagjes niet geweest, t was zo druk op school dat ik er geen tijd voor had om mee te lezen. Gelijk 25 pagina's bijlezen; k ben er bijna een uur mee bezig geweest, maar wel weer leuk om van alles te lezen over iedereen. aankomen: ik ben nu ong. 63 kilo en was 61. Niet veel dus. Eet wel gewoon goed. Mn buikje begint nu ook hard te gaan. echt leuk! Bekenden zien het gelijk nu. Anderen zullen wel denken: wat een pens. ontbijt: ik eet gewoon brood nog, wel met veel vezels. Eigenlijk elke morgen met ontbijtkoek. Ander beleg heb ik geen zin in. Ook een glas coolbest erbij. Gaat allemaal prima. Caruli, sterkte dr mee. Lijkt me superlastig als je dit steeds mee moet maken. aantal kinderen: dit is onze eerste en ik heb geen idee hoeveel we er willen. Ik zie kinderen ook echt als geschenk, dus ik wil dat niet plannen van: zoveel wil ik er. Bovendien denk ik dat je er over een paar jaar weer heel anders over kan denken. mijn man is de 1e 2x meegegaan naar de vlos. 1e keer voor de echo en 2e keer voor het hartje. Volgende keer is 9 aug. Hij hoeft van mij dan niet mee. t Is toch zo weer voorbij. 10 aug. bij de 20 weken echo gaat hij (uiteraard) wel mee. dreams, balen van je rijexamen. k hoorde net op he tnieuws dat de wachttijden tegenwoordig megalang zijn! Weet je al of je snel weer kan? Mn collega is gezakt vlak voor haar verlof en die moet nu echt heel lang wachten voor ze weer kan. Dat lijkt me echt balen. kinderkamer: hebben wij nog niks aan gedaan. k Heb straks 6 week zomervakantie en dan gaan we beginnnen. Ook met dingen uitzoeken. Heb al wel in mn hoofd wat ik zo'n beetje wil. Juffie, veel sterkte. Meer weet ik ff niet te zeggen. Dikke knuf Kreeftje, alvast gefeliciteerd! 23 = mooie leeftijd vin ik! Frederike gaaf hoor, dat het een jochie is. Ik denk dat bij mezelf ook, maar idd, je gevoel kan je best voor de gek houden. Alle mensen die ik ken denken het trouwens ook. Maf he, dat je zo sterk zo'n gevoel kan hebben. Ik voel mn baby nog niet. Soms denk ik wel dat ik een plopje voel, maar t kan ook verbeelding zijn. Kunnen jullie zelf voelen hoe hoog je baarmoeder zit? Als ik voel, denk ik dat ik weerstand begin te voelen bij mn navel. Daar zit ie ergens denk ik. Wij ehbben een skoda octavia uit 98. Grote auto met enorme kofferbak! Hebben jullie je al opgegeven voor een zwangerschapscursus? ik nog niet. Moet ik maar es gauw gaan doen, voro het te laat is. Ga in september ook zwangerschapszwemmen erbij doen denk ik. ik zal mn meest recente buikfoto's nog ff in mn album zetten. Ik vind dat ie op de foto's groter lijkt dan in het echt. Ik ben er wel heeeeeeeel trots op! Nou, dat was weer een heel verhaal. t is ook zo druk! Maar gelukkig trek ik het allemaal wel. Groetjes allemaal en fijn weekend! Geniet van het lekkere weertje! liefs sanneke
Moon je bent altijd welkom hoor om de ramen te lappen.. Bowie Zekers hoor 30 is niet oud! Lindy..ik ben nu ongeveer 2,5 kilo aangekomen.. Carulli.vreselijk meid..die onzekerheid hopelijk stopt het bloeden snel en is de hematoom afgenomen.. Loopy..heb je nog geen afspraak gemaakt voor de 20weken echo? Nelly mijn vriend gaat niet elke keer mee.want ik ga ook wel overdag als hij moet werken.. En mijn mams is naar de 2e echo meegeweest.. De 20weken echo gaat waarschijnlijk mijn vriend mee en mijn mams en zus.. Ayse lekker hoor helemaal weer bijgeladen op vakantie! Kelly..jammer dat je gezakt bent.. Olga fijne avond en alvast veel plezier met kamertje uitzoeken morgen! Frederike gefeliciteerd!wat leuk zeg! Vlindertje..mooie buik! Kreeftje morgen jarig..wat een feest leuk! Alvast gefeliciteerd hoor! Nou we zijn vanmiddag weer op pad geweest . En we zijn geslaagd voor een box de bopita bokki Erg gave box! En wat het kamertje betreft..ben ik weer heel erg gaan twijfelen over die we al gezien hadden.. Dus het wordt waarschijnlijk een andere.. Maar ik ga volgende week nog maar eens kijken.. En dan hopelijk beslissen..want levertijden zijn erg lang .
sanneke : oh nee binnen een maand kan ik weer hoor! heb wel geluk met mn instructeur frederike : wat leuk zeg GEFELICIFLAPSTAART! Volgensmij staat het nu weer gelijk, of niet ?
zo, heb hier maar half om half de berichtjes gelezen, omdat ik snel door egscrolled ben naar d eupdates over caruli en juffie wat een stress dames, klinkt allemaal niet fijn. ik hoop dat jullie allebei weer snel vertrouwen hebben in de zwangerschap! ik ben stevig aangekomen tot nu toe bij de laatste keer wegen inmiddels 13 kilo, dus het gaat 'goed' haha vandaag gewinkeld, de hydr. luiers zijn ingeslagen, weer een nieuw pakje gekregen van mijn moeder, met nijntje, zo lief, nog een shirtje voor mezelf gekocht en van mijn tante een heel mooi topje gekregen! Daarna de reiskinderwagen gehaald, leuk leuk leuk. Onze eigen silvercross is heel mooi en heerlijk groot, maar voor een weekendje weg minder geschikt, dus daar hebben we een simpele wagen voor genomen. nu druk bezig met eventueel een huis kopen, alleen zit er nogal veel tegen wat niet verwacht was en niet terecht is. erg frustrerend dus, maar we hopen er het beste van. nu eerst even lekker bij lezen hoor!
Thanxx meiden, ik geef jullie morgen allemaal een virtueel gebakje Kon het maar zo door het beeldscherm jammie jammie......
Morgen ga ik met mijn moeder naar een babyspeciaalzaak, omdat dat nog de laatste dag is van de 15% kortingsbonnen, die ik uit een krantje geknipt heb. Misschien krijgen we wel wat van mijn ouders. Ik reken er niet op, maar ze wilde zo graag met mij naar die winkel en een beetje sponsoring is natuurlijk altijd welkom! Krijgen jullie veel van jullie familie? Ik heb geen flauw idee wat het spul allemaal kost, maar zou het onbeleefd zijn om een lijstje te maken wat je van wie wilt hebben? Ik zat te denken aan zo'n alles-in-een-kinderwagen van mijn ouders, een box van mijn broertje, een groei-stoel van mijn schoonzus en een campingbedje/reiswieg van mijn schoonouders, die wonen nl. zo'n 100km van ons vandaan. Het ledikantje van mijn man hebben we al gekregen van mijn schoonouders. De rest van de meubeltjes willen we zelf gaan zoeken. Mijn broertje bood al aan om onze babykamer te betalen, maar dat vind ik een beetje te gek worden...