December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik vind dat wij heel veel krijgen van mijn ouders en schoonouders. hebben er niet om gevraagd, maar zijn er erg blij mee natuurlijk. wij staan er tijdelijk zo voor dat we een kindje heel goed kunnen onderhouden, maar de eenmalige aanschaf van al die spulletjes moet toch een beetje bij elkaar geschraapt worden.

mijn schoonouders geven 1 cadeau, bij mijn ouders hebben we een soort budget. mijn schoonzus had een dure wandelwagen gekregen en wij vonden het onzin om zo'n bedrag aan 1 ding uit te geven, dus heeft mijn moeder gezegd dat we zelf maar spulletjes moesten uitzoeken ongeveer gelijk aan dat bedrag. daar zitten dus ook gewoon tweedehands spulletjes tussen.

ik krijg zelfs allemaal spullejtes van mijn baas haha zijn vriendin heeft nog kleding, een badje en een wipstoeltje van haar zoontje en dat mogen we allemaal hebben!

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Al die kapper-verhalen hebben mij aangestoken, dus ik heb mijn kapsel vanmiddag ook laten bijpuinen :)

Ben een beetje op internet aan het kijken naar geboortekaartjes. Beetje vroeg natuurlijk, maar wel heel leuk om mee bezig te zijn! Alleen: WAT DUUR! Tenminste, je kan het natuurlijk zo gek maken als je wilt, maar schrik toch wel een beetje van die prijzen hoor...

@ Caruli en Juffie: sterkte meiden!

3. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    o nee ik had echt net een heel verhaal opgeschreven en ja hoor mijn verbinding met internet was weg. Ik heb er meer dan een uur op gewerkt ik ga niet opnieuw beginnen dus jullie moeten het met een samenvatting zonder namen doen ik zal een beetje gokken

voor iedereen die nieuw is welkom
    miep en miep voor vermoeide benen helpt de cooling gel van mylene heel erg goed
    ik ben inmiddels 5,5 kg bijgekomen
    voor ons is dit de tweede en daar zal het ook wel bij blijven denk ik
    ik draag rond volgens mijn man maar dat was de vorige zw ook zo en toen was het een jongen
    juffie als je dit leest heel veel sterkte
    loopy ik ben jaloers ik wil ook naar harry potter maar we gaan bijna op vakantie dus krijg het niet meer geregeld ik hoop dat hij 14 augustus ook nog draait?
    we hebben een peugeot 307 sw tweedehands
    carulli wat vervelend ik hoop dat het vloeien snel stopt gelukkig gaat het wel goed met het kindje
    ? vervelend voor je dat je je examen niet gehaald hebt
    we hebben laatst ook een kamer bij de ikea gehaald voor ons zoontje niks mis mee en de kamer is echt ontzettend leuk geworden ik moet alleen nog ergens leuke schilderijtjes uithalen iemand een idee
    ik voel me ook al echt zwanger
    vandaag ben ik met mijn zoontje naar de stad geweest om de laatste vakantieinkopen te doen morgen de caravan halen dus de rest van het weekend inpakken en schoonmaken en dan nog twee dagen werken en dan vakantie echt heerlijk en dan moet ik ook eens mijn zwangerschapsdagboek gaan invullen want daar staat nog helemaal niks in schaam schaam
    ik hoop dat ik iedereen toch een beetje heb gehad hoewel ik het gevoel heb dat het vorige berichtje veel langer was groetjes en slaap ze inge
    o ja frederike gefeliciteerd wat leuk

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    De kapper laat ik lekker links liggen. Mijn haar is lekker lang, bijna tot op mijn bh-bandje. Alleen als ik dooie punten zie, ga ik naar de kapper.
    Maar... Als de kleine geboren is, laat ik er rigoreus de schaar inzetten. Dan ga ik voor een superkort koppie. Soort van nieuwe start. :D

@misskeita: geboortekaartjes zijn inderdaad duuuuuuuur! Ik denk dat wij net als onze trouwkaart een eigen ontwerp digitaal laten drukken (of printen, is nog goedkoper). Nu moeten we alleen nog wel ideeen op doen... :(

@iedereen: veel sterkte met de ongemakken en tegenvallers en veel plezier met de leuke dingen!
    Eventjes kort door de bocht misschien, maar ik kan het allemaal niet meer zo bijbenen.

Trusten!

5. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    zie je wel ik ben al één ding vergeten kreeftje alvast gefeliciteerd

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    http://www.cardsandcards.nl/

daar hebben wij ons kaartje uitgezocht en dat viel ons nog enigzins mee. blijft een hoop geld in één keer ;) ik heb geluk wat dat betreft, ik krijg eind november met mijn loon mijn dertiende maand en mijn bonus en die willen we voor alle onverachte of laatste kosten gebruiken bij de geboorte. (eigen bijdrage mocht het een zh bevalling worden, kaartjes, andere kosten die ongetwijfweld nog gaan komen, maar waar we nu nog noooooooit aan gedacht hebben ;))

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje…wat heb je heerlijk geshopt! :D

Kreeftje..lekker hoor een gebakje….mmmm die lust ik wel… ;)

Nelly..tja een lijstje maken staat misschien wel wat opdringerig..
    Als je niet weet wat ze willen geven….. :oops:
    De box die wij hebben was 350 euro…de kinderwagen die we willen kost compleet 950 euro..
    En ga zo maar door..snap je wat ik bedoel… ;)

Wij krijgen zelf ontzettend veel..maar ik ben zelf vroeger altijd al verwend..
    Schaam schaam.. :oops:
    Wij hebben geld gehad om de babykamer te kopen…van mijn ouders..
    De kinderwagen krijgen we van mijn ouders..de box van mijn zus..
    En tja heb ook al veel kleertjes gekregen..
    Mijn vader wou zelfs al de kinderopvang gaan betalen.. :)
    Daarbij krijgen we waarschijnlijk ook nog een nieuwe bank van mijn ouders.. ;)
    Mijn schoonouders zijn niet meer in het spel..gelukkig.. :)
    Dus je snapt…we worden ontzettend verwend..ik noem ze de hoofdsponsers…,mijn ouders.. :)

Inge…goeie tip…die ga ik even opzoeken die gel! ;)
    en lekker bijna vakantie!

Geboortekaartjes hebben we nog helemaal niet naar gekeken..dat kan ook nog wel ..toch?
    :rolleyes:

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    En ik mis....ESSEBES.......?
    ik heb haar al even niet gezien...ze ging toch nog niet op vakantie..
    :rolleyes:

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    miep en miep, dat kan nog zat die kaartjes! maak je niet druk! dat je verwend wordt is alleen maar lekker toch? als je het zelf maar weet. mijn schoonzus weet het niet, dat ze altijd verwend opgevoed is en die eist nu dingen, dan wordt het pas een ander verhaal! jullie kunnen met de hele familie gewoon heerlijk met z'n allen genieten! lekker hoor :)

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @dreams

Moet je je niks van aantrekken wat je vader zegt. Veel mensen dachten bij mij ook dat ik het niet ging redden. En mijn kraamverzorgster zei toen dat de jongste moeders die ze gehad had het , het beste doen in de kraamweek en sneller dingen op pakken dan de wat oudere moeders (daar bedoel ik niks slechts mee voor de andere ze zei het gewoon) met de verzorging van hun baby. Ik heb gewoon zoiets als je er klaar voor bent om kinder te krijgen dan wordt je vast en zeker een supermommy :D en als dat niet lukt we hebben suppernanny nog van tv :) :) hahahaha

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Kreeftje, ik ben de eerste die je echt op je verjaardag zelf feliciteert!
    \:D/
    Fijne dag,
    ik heb lekker op een terrasje gezeten tot laaaaaaaaaaat en kon het niet laten om nog ff hier te koekeloeren.
    weltrusten,
    groetjes sanneke

12. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Pff kan me toch niet slapen van de verkoudheid en buikpijn, en hele tijd moet ik niezen. He he wat vreselijk irritant zeg.

Kreeftje ook namens dreams GEFELICITEERT!
    Had er helemaal niet op gelet.. maar bij deze VAN HARTE MEID!

@ mamabeer : ja probeer ik ook om niks van hem aan te trekken. Maar van je ouders verwacht je toch wel steun. Maargoed m'n moeder doet het goed hoor vind ik. Ik heb van haar ook al een positiebroek en buikband gekregen. En ik had gehoord dat ze, na haar vakantie vanaf deze zaterdag. Me van alles wou kopen van babyspulletjes. Me zusje had dat al verklapt, ik laat me dus verrassen. Verder reageert de familie van mijn vriend er ook wel leuk op.

Heb ook al hier en daar sites besnuffeld met geboortekaartjes. Maar ik moet toch eerst tot het geslacht wachten en ik wil iets origineels. Of een foto van het babytje. Of een foto van mij met de zwangere buik met manlief erbij. Ik bedenk nog wel wat.

Een fijne nachtrust allemaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Groetjes dreams

13. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Wow de eerste felicitaties al THANXXXX meiden.

En dan voor iedereen hier een gebakje....laat het u smaken ;)

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Kreeftje van harte gefeliciteerd en wat een heerlijk gebak! Fijne dag gewenst (je hebt in ieder geval stralend weer erbij :D)

15. augustus

augustus Niet meer actief

Good Morning!

Kreeftje gefeliciteerd!

@ Caruli: Wat een tegenvaller weer voor jullie. Sterkte ermee!

Over aankomen gesproken ik woog voor mijn zwangerschap 58 en nu 62 KG. Ik draag ook echt rondom. Taille ik weet geen eens meer wat dat is.
    Maar het gekke is dat ik echt niet aan kan komen van die 2 crackers en dat ene broodje...hihi Avondeten gaat nog steeds niet echt.
    Mijn eetpatroon is echt zo slecht. Heb sinds ik zwanger ben echt een hekel aan eten. Heb zelfs gedacht omdat ik zo misselijk was en niks binnen kon houden dat ik een eetsstornis had ofzo. (das natuurlijk niet zo)
    Heb vannacht mijn eerste nacht zonden emesafene overleefd. Joehoeee ben eindelijk van die misselijkheid af. (hoop dat het zo blijft)

@ Frederike GEFELICITEERD

Lees elke dag wel gezellig mee, maar reageer niet elke dag. Jullie kletsen heel wat af. Gezellig hoor!

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    er is er een jarig hoera hoera ... gefeliciteerd kreeft! ik laat de taart effe staan hoor, zoetigheid is niet mijn ding.. sinds een week of 19 haha. wat bof je met het weer!

ik las de berichten van jufffie. jufffie als je dit leest: hou je taai wijffie en heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je man

alle andere berichten heb ik ook gelezen maar ben nog beetje duf ... ga dus nog effe liggen :) fijne dag allemaal en veel water blijven drinken he!

liefs, loopy

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje….tja ik ben me er zekers van bewust hoor dat ik zo verwend wordt..
    En ik heb maar 1 zus en we krijgen allebei evenveel….dus wordt heel eerlijk gedaan hoor!
    Maar mijn ouders hebben het gewoon goed..dus vandaar dat het ook iets makkelijker gaat..
    En mijn paps zegt..nu zie ik er nog iets van als ik wat geef..als ik dood ben niet meer..

Kreeftje…[​IMG]
    gefeliciteerd!
    Enne bedankt voor het lekkere gebakkie!

het is alweer zaterdag..geen plannen vandaag..
    Ben wel helemaal in de war..wat ik nou voor meubels ga kopen..vreselijk..
    Fijne dag allemaal!

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Gefelciteerd meis!
    Geniet van jou/jullie dag..

19. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Kreeftje : Gefeliciteerd meid...maak er een super dag van :)

Vier zelf ook vandaag mijn verjaardag, word de 19e alweer 26 :) :)

20. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Happy birthday KREEFT! En een leuk alles-in-1-feestje natuurlijk :)
    En ILOON, veel plezier met het vieren van je verjaardag!

Deel Deze Pagina