December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    weet niet meer wie t vroeg maar essebes is naar dance valley toch? :whistle:

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    miep en miep, ik geef je vader groot gelijk! leker van genieten toch?! doet je vader ook!

kreeftje: van harte!

3. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Kreeftje:

Van harte gefeliciteerd! \:D/
    Ik hoop dat je een gezellige dag hebt..

Frederike:
    Leuk dat jullie een jongentje verwachten! Ik ben zelf ook zo benieuwd wat wij krijgen. Mijn gevoel zegt een meisje maar nu komt een jongen ook steeds om te hoek piepen in mijn gedachten...
    Ik weet het dus niet.
    Ik moet nog tot 24 augustus wachten...

Ik had net een oud-collega aan de telefoon. Zij is ook in verwachting! Ze is nu 11 weken en tot nu toe is alles goed. Jammer dat we niet meer samen werken. Dan hadden we samen kunnen keuvelen over de zwangerschap. Gelukkig spreken we weer snel af...

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Thanxxx meiden!

Het weer zit wel mee het zonnetje schijnt lekker 8)
    Alleen wat harde wind bij tijden maar dat mag de pret niet bederven lekker buiten zitten met het hele spul........

@iloon

Jij ook veel plezier vandaag

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    Meiden even een update van caruli:

Ik hang net met haar op, en zij ligt op dit moment in het ziekehuis!
    Ze hebben vanochtend op de echo gekeken maaqr de beeb doet het nog goed! Allen het bloed kwam dus niet van de hematoom af want die was nnog dezelfde grootte als voorheen.
    het bloeden is dus heel erg vertelde ze me, net lsof er een kraantje open staat,

Ze verblijft nu in het ZH en houdt mij op de hoogte! Zodat ik jullie kan updaten!
    Ze heeft gewoon haar afspraak voor de medische echo en zal gelijk kijken of zij thuis bedrust krijgt of nog in het zh moet blijven.

Maar voor alsnog: mocht er eerder een belletje van hqaar komen zal ik het hier gelijk neerzetten!

Groeten Nachtvliinder

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ai, das niet zo mooi voor caruli. Gelukkig is ze in het ziekenhuis en wordt ze goed in de gaten gehouden.

Meiden, hier ish et weer helemaal niet zo wgeweldig hoor! Het is grijswit in de lucht en af en toe een vleugje zon. Wel warmer dan gister, maar ik had me er toch echt meer van voorgesteld!

Lekker die gebakjes kreeftje!

Groetjes Sanneke

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ach jee...arme caruli...geef haar maar een knuffel nachtvlinder...en fijn dat je ons op de hoogte houdt!

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wat een schrik. gelukkig gaat het met de bay nog steeds goed, maar leuk is het niet. hopelijk is ze snel weer thuis. geef haar maar een dikke knuffel!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi allemaal,

Daar ben ik weer met een ellelang berichtje….

Kreeftje, gefeliciteerd en een heel fijne dag met jullie feestje!

Frederique, wat leuk dat jullie het ook weten. Gefeliciteerd met jullie ……!

Vlindertje, naar mijn idee een mooi zwanger buikje hoor!

Sanneke, vooral die foto van vooraf lijkt je buik erg groot inderdaad. Van opzij iets minder, maar wel een mooi buikje hoor.

Ik heb nu ook af en toe dat ik denk dat ik mijn kindje voel, maar het is nog steeds niet echt duidelijk. Kan niet wachten tot ik echte trapjes voel gaan.

Miep, wij krijgen een box bij het kamertje erbij. (bij babydump) Eerst wilden we die 2e hand gaan kopen en dan schuren en verven, maar dat is toch ook weer een aardige klus. Mijn vriend gaat ook al zelf het wiegje (na) maken. Dat is wel heel leuk!

Claartje, ook nog ‘even’ een huis kopen zeg… Is het de bedoeling om daar voor de bevalling al te zitten dan? Hopelijk komt het goed met de tegenslagjes…

Nelly, van mijn schoonouders krijgen we (bijna) het hele babykamertje. Dus ledikant, kast en commode.
    Van mijn ouders krijgen we een bepaald bedrag waar we een trip-trap stoel met zit-verkleiner van gaan kopen en dan kunnen we nog iets kleins erbij uitzoeken.
    Ik zou zelf niet zo snel een lijstje maken om spulletjes te vragen. Als mijn schoonzusje iets wil geven is dat helemaal leuk, maar dat wachten we gewoon af. Mijn broertjes die iets jonger zijn, zullen gewoon met de geboorte een kado geven en mijn zusje staat nu zelf op springen van haar 1e.

Misskeita, ik heb nog helemaal niet gekeken naar geboorte kaartjes. Heb ook geen idee hoeveel je er ongeveer zou gaan versturen.

Inge, lekker bijna op vakantie. Waar gaan jullie heen met de caravan?

Augustus, wat heerlijk dat de misselijkheid eindelijk weg lijkt te gaan!

Essebes is inderdaad naar Dance valley…

Iloon, veel plezier met je feestje vandaag, maarre…ik ga je nog niet feliciteren hoor. Dat doe ik de 19e wel.( als ik er aan denk…)

Nachtvlinder, wat fijn dat je hier ook weer voor Caruli komt updaten! Hopelijk vinden ze de oorzaak van deze bloeding snel. Toch gek dat het niet van de hematoom komt…Hoop dat de baarmoeder het allemaal goed volhoudt en het kindje goed door blijft groeien.
    Geef Caruli een dikke knuffel van me!

Sjoerd en Gerda, hoe is het met jullie?

Wij hebben daarnet de bugaboo gecko besteld in het groen. Joepie helemaal leuk; wel jammer dat je met niets tastbaars naar huis gaat, maar als het goed is kunnen we hem over twee weken ophalen.
    Ook geslaagd voor een babykamer. Omdat we een 1-deurs kast wilden, hadden we weinig keus. Het wordt nu de Paris White van Happy Baby. Maar dan willen wij alleen niet de naamplaatjes op de kast en commode. Je ziet wel goed de knoesten van het hout er doorheen…dat is wel mooi, maar soms een beetje te gelig. Ligt net aan het stuk hout dat gebruikt is, dus we wachten af. Eventueel kunnen we daar zelf nog wel iets aan doen. De box krijgen we dus bij het kamertje en nu hebben we nog een uitzoek korting van 190 euro die we later kunnen besteden. Dat komt helemaal goed, want er moet nog zo veel aangeschaft worden!

Liefs Olga

10. @caruli ,wat vervelend dat het bloeden niet stopt....goed nieuws dat alles goed is met het kindje.
    Hoop dat de oorzaak snel gevonden word en dat ze het bloeden kunnen stoppen.
    Een hele dikke knuffel voor caruli....beterschap meis.

Liefs vlindertje

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sally

Jeetje das weer even schrikken en ging net zo goed :cry:
    Hopelijk blijft alles goed gaan en gaan hier hard duimen.

Geef der maar een dikke knuffel!

Hoe is het trouwens met jou?

Kus

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @caruli: wat een verhaal zeg!
    ik ga heel hard voor ju duimen meid...en voor de bbeb natuurlijk.
    sterkte!

@kreeftje: gefeliciteerd meid!

wij krijgen de meubeltjes - kinderwagen en aankleding van mijn ouders!
    we worden goed verwend :oops:
    ikzelf ben enigskind...wilt ook niet alles zeggen maar wel verwend.

wat is het toch benauwd zeg...bahbah voor mij hoeft het zó ook weer niet.

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Iloon ook een fijne dag vandaag hoor!
    En gefeliciteerd alvast!

Tja en Essebes..dat klopt die ging naar dance valley..maar heb haar al langer niet gezien..
    Hoop dat alles oke is!

Vreselijk wat er is met carulli…hoe kan dat nou hè..
    Waar komt het dan vandaan…
    Ik hoop zo dat het snel stopt het bloeden…
    Mocht je haar spreken wens haar heel veel sterkte en kracht!

Nachtvlinder…bedankt dat je het allemaal wilt doorgeven…

Olga..dat scheelt alweer mooi!
    Dat je de box erbij krijgt!super hoor!
    Enne ook al de wagen besteld!geweldig hoor!

ik ben vanmiddag geslaagd voor een luiertas..
    Plaatje staat in het album ………
    Ben er helemaal mee in me sas...
    ik zag m en was verliefd...
    ;)

14. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    @Caruli
    Het zit ook echt niet mee. Wat lijkt het me beanstigend als het maar blijft bloeden en de exacte oorzaak niet bekend is.
    Ik kan helaas niet meer dan zeggen heel veel sterkte en ik hoop dat het snel goed komt.

Er moet me toch iets van het hart vandaag. Iets wat mij al weken op valt. Nee, het zijn niet de hormonen die de dingen anders zien, dus niet een impuls van emotie.
    In mijn omgeving zegt iedereen dat ik het rustig aan moet doen omdat ik een kind in mijn buik heb zitten. Dat is goed dat mensen dat zeggen, want ik ben een rouwdouwer en ga soms door tot ik erbij neer val.
    Vooral op mijn werk moet ik maar rustig aan doen en zelfs de onderdirecteur geeft aan dat ze ook iets uit handen wil nemen als het teveel wordt.
    Nou zijn jullie allemaal getuige geweest van mijn drukke laatste weken :oops: en dat ik mijzelf aardig over de kop werk. Als ik dus iets uit handen geef doe ik het niet makkelijk, maar als ik het dan doe, dan krijg ik te horen dat iedereen het zo druk heeft of toch een gezicht van moet dat?
    Zo ook hier thuis. Ik moet van iedereen rustig aan doen omdat ik me zo opwindt over of ik alles goed doe of en niet en heel moe ben.
    Er groeit tenslotte wat in mijn buik en die heeft alle aandacht nodig. Dan ga ik een keer op bed liggen omdat ik de zoveelste rotnacht achter de rug heb en vervolgens krijg ik een sjaggie man te zien die van alles loopt te poetsen en op te ruimen omdat hij indirect laat weten dat ik niets gedaan heb.
    Ik vind het zo oneerlijk hoe mensen doen op dit moment. Of ben ik nou ontzettend onredelijk?

Sorry voor het lange zeurverhaal, maar het moest me even van het hart. :cry:

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Waterlelie..je bent helemaal niet onredelijk hoor!
    ik denk dat ze het allemaal niet helemaal snappen wat rustig aandoen is..
    En je moet zekers je rust nemen!
    En aan jezelf denken hoor!

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Olga, de bedoeling is inderdaad nog te verhuizen voor de kleine er is, sterker nog, als alles goed gaat krijgen we 14 augustus de sleutel. Helaas ziet het er niet helemaal rooskleurig uit. Samenloop van omstandigheden die even vervelend uitpakt en de bank onwelwillend maakt, maar goed, we wachten nog even af en houden de moed er in! :D

Miep en miep, wat een beeldige tas! Ik ben helemaal niet van oilily, maar ik vind deze toch erg snoezig hoor!

waterlelie, je bent niet onredelijk hoor. Doet je man normaal veel in het huishouden? Merkte hier heel erg dat mijn man moest wennen. Hij werkt doorgaans 38 uur ik 24. ik deed dus meer in huis, maar sinds ik zwanger ben lukt dat niet meer. Hij moest daar erg aan wennen, na z’n werk ook nog eens poetsen en de beesten doen. Daar werd hij moe van en dus ook sjaggie. Tot ik hem daar eens op wees. Hij heeft er even over nagedacht en snapt gewoon dat het even niet anders is en dat de hormonen indirect dus ook invloed op hem hebben. We doen allebei gewoon iets meer water bij de wijn ;) komt wel weer goed meid!

17. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Mijn man doet best al veel in het huishouden. Dat moet ik hem echt nageven. Ik ben na een werkdag altijd later thuis dan hem, dus hij kookt en daarna doet hij de afwas. Verder maakt hij de kattenbakken schoon.
    Ik doe het 'onzichtbare' huishoudelijke werk. De toiletten, stoffen, planten water geven, strijken en nog wat kleine klusjes.
    Verder regel ik alles rond de zwangerschap, maar dat is nog minder zichtbaar omdat het nog zo lang duurt.
    En nu met het opknappen van de badkamer dacht ik nog een dagje te wachten met schoonmaken omdat we morgen toch gaan sausen en verven, maar hij dacht er anders over.

Ik vind het alleen zo hypocriet dat ik van iedereen maar rustig aan moet doen, maar als ik dat doe ben ik wel wat lui en zit de hele dag op mijn kont.

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ french

Hihih hier ook alleen en worden ook mega verwend 8)
    Manlief moest er eerst wel erg aan wennen.

19. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    waterlelie, moeilijk is dat he, mensen vinden het blijkbaar moeilijk om mee te denken. ik heb dat op mijn werk soms best wel. ik loop al met een bekkenband, lig te huilen van de pijn in mijn bekken en rug 's avonds, maar werk nog steeds. ik zit alleen iets vaker en dan zijn er een paar die dan toch wel vervelend kijken. gelukkig gaan die per 1 augustus weg, dus dan is mijn rust terug ;)

mijn hub doet ook heel veel in huis nu. ik moet het alleen wel delegeren haha hij ziet het gewoon écht niet! :)

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    balen waterlelie. Ik weet niet zo goed wat voor advies ik je moet geven, maar ik zou wel duidelijk zeggen dat het door je zwangerschap komt en niet omdat je lui wilt zijn. Misschien is het goed om als je het weer ziet diegene ermee te confronteren: He joh, ik zie dat je ervan baalt (oid). Ik merk zelf altijd dat als ik ontwapenend uit de hoek kom, mensen daar best begrip voor hebben.

mn man doet gelukkig veel in huis en ik kan het zelf gelukkig ook nog prima.
    Sterkte dr mee in ieder geval en in het onderwijs is het altijd hollen of stilstaan. DAt vind ik zo frustie eraan.

Sterkte claartje met de hele huizentoestand. Hopelijk lukt het allemaal.

Ik was vandaag echt chagrijnig eind vd middag. Ik vind het allemaal zo lang duren. Afgelopen week ging mn buik ineens hard en als je dan bedenkt dat je nog 22 weken moet is dat best lang. Ook voel ik nog niks. Ik weet dat het ook nog vroeg zou zijn als ik wel wat voelde, maar goed, ik WIL HET ZO GRAAG. Toen ging mn man me even moed inpraten en zei:
    Je wilt ook gewoon graag dat het gaat bewegen he, maar dat komt wel hoor. (zoooooo lief, ik had nl alleen maar tegen hem gezegd dat het allemaal zo lang duurde) Hij sloeg de spijker op zn kop. Dat vond ik heel gaaf! :D 'k was gelijk niet zo chag meer. k heb het idee dat het voor hem nu ook meer gaat leven omdat mn buik dikker wordt. Hoe is dat bij jullie?

fijne avond verder allemaal en groetjes sanneke

Deel Deze Pagina