December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Esssebes..wat fijn dat je gister een leuke dag hebt gehad..
    maar wat vervelend dat je gezeur met je baas hebt gehad..
    ik hoop dat het toch nog meeviel..en als het niet gaat..misschien even de ziektewet in.... :rolleyes:

2. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Essebes
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Minder leuk is het gezeur met je baas. Kijk uit hoor, dat je zelf daar mee niet over de kop gaat. Buikpijn is een serieuze waarschuwing. Misschien kun je iemand die je vertrouwt vragen bij nog een gesprek tussen jou en je baas te zijn zodat het niet meer zo escaleert?

Hier heeft het net gerommeld en geregend. Niet te kort! Het is nu na ruim een uur rommelen en regenen weer wat droger aan het worden. Mooi weer? Hoge temperaturen? Vergeet het maar...
    Gelukkig had ik op tijd de was binnen. Had anders zonde geweest....
    Hoop dat jullie mooier weer hebben!

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ nelly: als diegene beweert dat ze nu 20 wkn is dan is ze 1 december uitgerekend ;)
    Zal nu idd pas aan de 18 wkn zitten.
    En idd de 20 wkn echo is niet verplicht,maar ja denk ook niet dat iemand die weigert :)
    Maak je niet druk, laat die muts lekker kletsen 8)

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo meiden even snel een berichtje,

We hebben echt een super feest gehad! was erg geslaagd :D :D
    Was echt helemaal kapot en zal er nu ook even voormoeten boeten maar we doen het vandaaf lekker rustig aan alles wat opruimen en dan vanmiddag mijn opa en oma nog even op bezoek.

WE hebben voor de kleintjes een leuk bedrag gekregen en daar kunnen we a.s week onze boxen en de maxicosi's vor halen JOEHOEEEE

Kortom hier een goed bericht vanhet feest varken.

Was gister wel onzeker over alles je ben aan het feesten en voelt dan af en toe de buik even dan denk ik toch echt: Ojee zal het wel goed zijn allemaal....Maar voel me op en top zwanger dus dat zal allemaal wel knor zitten daarbinnen volgende maandag weer naar het zhuis hebbenw e wel weer zin in.

Meiden fijne zondag!

Liefsssss

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, lijkt me inderdaad dat jullie kindje toch welenigszins getint zal zijn! Gekke dromen he...

Nelly, wat een verwennerij zeg met die wagen en maxicosi!

Waterlelie, fijn dat je het even uitgepraat hebt met je vriend. Lucht toch op denk ik, en zo kun je weer rekening houden met elkaar.

Miep, ik heb misschien niet dit model voorbij zien komen, maar wel ook oilily tassen. Wie o wie heeft er een oilily luiertas? Ik vergis me toch niet?

Essebes, succes met je werkgever. Hopelijk is het wel al uitgepraat?

Kreeftje, fijn dat jullie een leuk feest hadden en wat een mooi bedrag om voor de kleintjes inkopen te doen!

Hier is het nog steeds regenachtig en fris. Bah, er was ons 30 graden beloofd...

Olga

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O ja, sinds de vorige keer dat we het over intimiteit en sex hadden, is het bij ons weer een beetje op gang gekomen. Kan er ook weer echt van genieten, maar niet te vaak hoor...Mijn vriend zit ook de hele tijd aan me en daar wordt ik nu ook wel eens gek van en dat vind hij zekers niet leuk, maar ja....

Olga

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
  8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Net alles bijgelezen (was bijna een dagtaak hihi)

Wat lief Miep & miep dat je naar me gevraagt had, normaal verschijn ik hier inderdaad wat vaker, vrijdag avond was ik zo overstuur dat ik er geen puf voor had. Weet niet zo goed wat ik met de hele situatie aan moet hoor, t is allemaal een beetje ingewikkeld en weet niet of we er uit gaan komen, en nu al in de ziektewet is denk ik ook een beetje overdreven? Ik weet het ff niet, weet alleen wel dat ik niet meer zoveel stress wil voor m'n beebje.

Frederike wat een super nieuws zeg, gefeliciteerd!

En wat een schrik zeg Caruli, bah, echt erg voor jullie. Weten ze al waar het bloeden vandaan komt? Koppie op hoor.

Kreeftje nog gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor je heerlijke gebakje mmmmm....

Iloon, grappig zeg, je bent op dezelfde dag als m'n vriendje jarig :D

Evalyn, welkom hier!

Augustus, Dancevalley was echt super, ik zal eerdaags wat foto'tjes laten zien ;)

kusje Es

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, hij is geweldig je kamertje!
    Lange levertijd? Ik heb het kamertje best vroeg besteld, was toen bijna 3 mnd zwanger volgens mij, maar ben u wel blij dat m'n kamertje er nu bijna aan gaat komen (heb een beetje nesteldrang whahaha)

Xx

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    leuk kamertje olga,
    ik wil juist graag een commode met lades. Wij kopen niet een kant en klaar kamertje. Ledikantje krijgen we van mn schoonouders en de wieg komt van mijn familie. Rest van de meubeltjes doen we of via marktplaats of los, van ikea ofzo.
    Hier valt de zon ook een beetje tegen, maar wel lekekr temperatuurtje.
    denk dat ik vanmorgen een trapje voelde, maaar k ben niet overtuigd.

11. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Leuk kamertje Olga! Fijn dat jullie daarmee geslaagd zijn.

Hier is het met het weer niet meer goed gekomen. We hebben dikke wolken en het is niet zo heel warm. Dat vind ik wel lekker, maar mijn man vindt het jammer.

Ik had alleen net een tets van een harde buik.. Dat deed echt even zeer. Gelukkig is het nu weer gezakt, maar het blijft een rare ervaring.

12. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heey meiden,

hier ben ik weer. ik heb het scoutjezielen overleeft. HEt wat was heel erg wild, en voor mij gevoel gingen we bijna over de kop, maar was wel heel erg leuk. ik zal morgen even bijlezen, want ik ben kapot. ik ga lekker douchen en dan naar bed. tot later :D

13. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    jeetje las net even snel de pagina's wat door maar zag dat caruli ook in het ziekenhuis ligt.
    Meid heel veel sterkte en dikke knuf!

@olga

Wat een schattig kamertje.

Pfff ben nu echt helemaal gebroken heb echt teveel gedaan en dat voel en merk ik ook tis net of zit mijn bekken vast en kan ik niet lopen en mijn rug doet AUW, voel me echt een beetje schulidg tegenover de beebs :oops:

Heb het weekend ook niet veel eten gehad had echt totaal geen trek en als ik wel wat eet ben ik misselijk :( probeer wel veel fruit te eten, een keertje wat minder goed eten is toch niet erg?o ow je kan er dan zo onzeker van worden je kunt niet binnen in kijken wou dat dat kon en kon zien hoe de beebs het doen.
    Maar dat zal allemaal wel goed zitten denk ik, hoop echt dat ik de beebs gauw ga voelen zodat ik toch iets geruster ben als ik een beweging voel ;)

@essebes

Gaat het weer wat op je werk? vervelend zeg dat het zo is gelopen :cry:

Sorry voor het klaag verhaaltje......

Liefssss

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo meiden, hebben jullie een leuk weekend gehad? ik heeb geen zak gedaan. geen was, geen afwas helemaal niks. ik hoop toch echt dat ik een keer actief ga worden want ander komt mijn kind straks in een smerig huis met een stapel afwas :rolleyes:

ik heb alle verhalen van het hele weekend gelezen maar ik heb effe geen zin om op alle dingen te reageren (sorry), wel hoop ik dat het met caruli gauw beter gaan en natuurlijk ook met jufffie...

ik ga vanavond weer niksen, ben bezig met truitje 2 voor de beebs van kreeftje. ben je al nieuwsgierig kreeftje?

nog een week werken en dan heb ik lekker vakantie. helaas geen geld voor een weekje zon en zee, dus maar duimen voor mooi weer!

morgenochtend moet ik nuchter bij de VK verschijnen want ze wilde even bloedprikken om te controleren op suiker. is dat bij iedereen of is dat omdat ik zo dik ben? ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

fijne zondag avond nog!

liefs, loopy

15. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @loopy

Wat leuk dat je daar mee bezig bent erg lief van je! :D
    Ben er nu wel erg benieuwd naar hoor.........het zijn zulke schattige truitjes vindt ze echt super.
    Je krijgt er zeker even een leuk bedankje voor.

16. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @Loopy
    Ik heb nog nooit nuchter bloed moeten laten prikken tijdens de zwangerschap.
    En ik heb al heel wat keren bloed moeten laten prikken (6 of 7 keer)

Wel heeft de VK tegen me gezegt dat er voor mij maar een hele kleine tot geen kans inzat dat ik zw.suiker zou hebben omdat ik vaak sta te trillen van suiker TEKORT en dan wel een half glaasje pure ranja moet drinken.
    En zw.suiker zou juist zijn dat je suiker teveel hebt.

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    @loopy, volgens mij is dat niet standaard.

[KLAAG] (niet lezen als je geen zin hebt in geklaag)
    Ik heb weer een chagrijnige bui :evil: , heb zin om te janken en om te schelden en om ff flink van me af te mopperen, sorry dat jullie het moeten ontgelden. Mn man is weg, dus die wordt gelukkig niet de dupe, maar hij heeft juist ook wel weer goede woorden om me weer blij te maken. Nou ja, zo ff lekker broodje eten, misschien wordt het dan weer wat beter. Oja, het stomme is nog dat ik geeneens een idee hebt waar het van komt, behalve van de hormonsters [KLAAG]

NOu, dat was het weer, sorry, hoop later vanaaf nog een vrolijker berichtje te posten.

Groetjes sanneke

18. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wat vreemd van dat bloedprikken op suiker iedere keer. Bij mijn intake zijn een stuk of vijf buisjes bloed afgenomen en daar is het bij gebleven. Toen was ik ook nieteens nuchter. Ik had wel aangegeven dat er bij ons (ouderdoms)suiker in de familie zit en daarom had ze daar ook nog op laten testen. Maar de resultaten waren allemaal goed. Geen suiker, geen enge ziektes, etc. :)

Wel heeft de verloskundige tijdens de informatie-avond verteld dat je maar maximaal twee stuks fruit per dag mag i.v.m. de suikers. :( Daar stond ik wel een beetje van te kijken. Denk je gezond bezig te zijn met je fruithapjes... Het is veel beter om dan iets van groente/verse rauwkost te eten.

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hey allemaal
    Vandaag zijn we naar het steinerbos geweest het was wel heel erg warm gelukkig hadden ze ook een zwembad:) Lexy vond de kinderboerderij echt leuk en is dit keer voor de eerste keer op de schommel geweest. Foto´s staan op´de beebiesite sta er zelfs met me buikie op (heb zo nog niet echt aan gedacht eentje te maken) Al is het buikie nog ienieminie.

@20 weken echo

Je bent nergens verplicht toe maar ze is dan indd 1 december uitgeteld zijn veel mensen die er gewoon 2 weken erbij plakken zodat niet iedereen op het laatst iedere dag gaat bellen met de vraag of je nog niet bevallen bent.

20. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Hahahaha Sanneke geeft niets hoor. Ik dacht al dat ik de enige was die altijd zo aan het klagen was. ;)

Jammer genoeg heb je geen controle over die buien en moet het komen zoals het komt.

Ik heb nu geen last van een slechte bui, maar wel last van harde buiken, druk op de 'onderkant' en pijn in mijn buik. Ik heb het idee dat ik nu flink gestraft wordt voor mijn gestress de afgelopen weken.

@Loopy
    Volgens mij is dat ook niet standaard. Als je tot een bepaalde risicogroep hoort, dan nemen ze wel suiker af.
    Bij mij werd bij het bloed afnemen meer geprikt en onderzocht omdat ik in het onderwijs werk en dus meer kans op ziektes.
    Ze houden denk ik rekening met jouw specifieke situatie.

Deel Deze Pagina